ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Per xerrar de qualsevol tema relacionat o no amb els castells tot fent una cervesa o una cola amb els altres castellers.

Opinio Castellers de Rubi

Entrada no llegidaAutor: ariadna Data: 22 maig 2015, 11:22

Tot va comen莽ar per Festa Major
ariadna l鈥檋a editat per darrera vegada el dia: 06 gen. 2016, 19:26, en total s鈥檋a editat 2 vegades.
ariadna
Turista

Entrades: 9
Membre des de: 15 maig 2015, 15:33
Colla: diables

Sponsor

Re: Opinio Castellers de Rubi

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 22 maig 2015, 12:28

Jo de tu escriuria un llibre.
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: ariadna Data: 22 maig 2015, 12:57

Perque vols que escrigui un llibre?
ariadna
Turista

Entrades: 9
Membre des de: 15 maig 2015, 15:33
Colla: diables

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 22 maig 2015, 20:21

ariadna ha escrit:
Os explico perque vaig Tenir de sortir de Castellers de Rubi: Tot va comen莽ar per Festa Major vaig veure que necessitaben camises i com yo mai avia fet aquet tipus d'activitats en va fer gracia anar a probar els assajos especials que fan vaig anar un dimarts lo primer que van fer va ser enfaixar-me i ensenyarme 4 coses b谩sicas dels castells i ya no em van fer mes cas en tot el assaix, despres d'aquet assaig vaig estar anan assajos com 1 mes i mai en feien cas vaig anar a 4 actuaccions i mai en feien servir i cada actuacio que feim donavem mes el pena Perque clar un dia no tenim grallers altres faltaba pinya i moltes vegades ven铆an els nostres padrins els Matossers a deixarnos anxenetas i pe莽es clau perque nosaltres em tenim pero no est谩n preparats segons el se帽or cap com a mi que sempre anaba amb la mateixa can莽o fins que no portis vistes moltes actuacions no estaras preparada per aixo un bon dia em vaig cansar i els vaig dir en la seva cara que m'estaba plantejan marxar a fer castells a Sant Cugat i el cap va comen莽ar a dirme que ara si que comen莽aria a assajar i actuar i els vaig dir que estaba farta de la seva actitud i que ya era tard que volia marxar a Sant Cugat que ho teneia tot decidit i el cap en comptes de enfadar-se va pasar del tema pero no sols ells sino tota la colla, al seguent dimarts vaig anar a probar a Sant Cugat i vaig veure que alla desde el primer moment que comptaben amb mi i que van integrarme molt be vaig estar 1 mes amb ells i a tots els assajos que anaba en feien servir i a les diades igual encara que en vaig sentir mol be fen castells, vaig fer molts amics i moltes actuacions o vaig deixar perque cada cop que veig actuar a rubi la espineta que tinc clavada surt a la llum per aixo m'agradaria que tot canvies a Rubi i pogues tornar a alg煤n dia a la colla i poder lluir el escut del meu estimat poble per moltes pla莽es i poguer construir una gran colla.
Ara m'agradaria coneixer la opinio de gent que a sortit enfadada de la colla com yo o colles que an actuat amb ells i com als an vist a l'actuacio?

Cada colla t茅 les seves din脿miques, als assatjos, les sortides, les relacions amb la gent nova, com s'organitza l'equip t猫cnic i la personalitat (o no) del cap de colla...
No cal que pateixis gens ni mica per tornar algun dia a la colla del teu poble.
Si, per ara, la teva estada amb els de Sant Cugat est脿 donant fruits, tant en l'aprenentatge de fer castells, com en el coneixement d'altra gent que, com tu, li agrada fer-los, el dia que decideixis de tornar a "casa", no tinc cap mena de dubte que et rebran amb els bra莽os oberts. :ok:
Es m茅s f脿cil quedar-se a casa criticant, que anar a l'assaig a treballar. Oi?
caligula
Casteller/a de folre

Entrades: 204
Membre des de: 27 ago. 2010, 20:13
Colla: Pd9FMP

Entrada no llegidaAutor: primervent Data: 26 maig 2015, 15:31

caligula ha escrit:Cada colla t茅 les seves din脿miques, als assatjos, les sortides, les relacions amb la gent nova, com s'organitza l'equip t猫cnic i la personalitat (o no) del cap de colla...
No cal que pateixis gens ni mica per tornar algun dia a la colla del teu poble.
Si, per ara, la teva estada amb els de Sant Cugat est脿 donant fruits, tant en l'aprenentatge de fer castells, com en el coneixement d'altra gent que, com tu, li agrada fer-los, el dia que decideixis de tornar a "casa", no tinc cap mena de dubte que et rebran amb els bra莽os oberts. :ok:

I, el que 茅s m茅s important: podr脿s aportar la teva experi猫ncia a la resta dels Castellers de Rub铆 que, de ben segur, els hi anir脿 de meravella...
primervent
Casteller/a de manilles

Entrades: 305
Membre des de: 09 juny 2008, 16:30
Ubicaci贸: La Girada (VFP)
Colla: CV

Entrada no llegidaAutor: joaquimalbalate Data: 30 juny 2015, 20:30

Imatge
joaquimalbalate
Casteller/a de manilles

Entrades: 362
Membre des de: 04 jul. 2009, 14:22
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: sr El paca Data: 05 jul. 2015, 15:05

ASriadna: fa f脿stic fer servir el forum per despotricar una colla...quan et cansis de sant cugat far脿s el mateix? El Teu cap de colla tenia ra贸.et falten molt铆ssimes actuaccions per entendre de que va aix貌 de fer castells. espavila!
sr El paca
Turista

Entrades: 3
Membre des de: 05 jul. 2015, 15:02
Colla: ex-miny貌 de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: primervent Data: 08 jul. 2015, 08:17

sr El paca ha escrit:ASriadna: fa f脿stic fer servir el forum per despotricar una colla...quan et cansis de sant cugat far脿s el mateix? El Teu cap de colla tenia ra贸.et falten molt铆ssimes actuaccions per entendre de que va aix貌 de fer castells. espavila!

Aquest no 茅s de Rub铆... que va!!! I quasi que tampoc 茅s el cap de colla de Rub铆!!!!!
:xD: :xD: :xD: :xD: :xD:
Castells (i castellers) nets, si-us-plau!!!!
primervent
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: sr El paca Data: 09 jul. 2015, 14:22

et juro per el vostre imtent de pilar de nou que no ho soc...
sr El paca
Turista

Entrades: 3
Membre des de: 05 jul. 2015, 15:02
Colla: ex-miny貌 de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: primervent Data: 10 jul. 2015, 07:46

sr El paca ha escrit:et juro per el vostre imtent de pilar de nou que no ho soc...

Si 茅s aix铆, ok...
El que passa es que darrerament estic molt conspiranoic, i no em refio dels perfils creats expressament per donar resposta a una questi贸 concreta i opinar de com s'ha de "fer servir el f贸rum" de manera categ贸rica, per despr茅s desapareixer "como l谩grimas en la lluvia..."
Salut i ens veiem a Sant F茅lix!!!
Castells (i castellers) nets, si-us-plau!!!!
primervent
Casteller/a de manilles

Torna a: Bar

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants