ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Per xerrar de qualsevol tema relacionat o no amb els castells tot fent una cervesa o una cola amb els altres castellers.

Creieu que s'han de canviar horaris per culpa del Futbol?

No, mai
18
62%
Nom??s assajos puntuals per partits importants (Bar??a-Madrid p.e.)
6
21%
Nom??s actuacions puntuals per partits importants (Bar??a-Madrid p.e.)
5
17%
Evidentment
0
No hi ha cap vot
Ns/nc
0
No hi ha cap vot

Vots totals : 29

Castells vs Futbol

Entrada no llegidaAutor: monty345 Data: 08 oct. 2013, 12:11

Degut a que em trobo que aquest any es jugara el Bar莽a-Madrid el dia (i la hora) de la diada de la meva colla (Jove de Sitges) i pel que he vist afecta a 3 diades m茅s, voldria saber la vostra opini贸. Creieu que s'ha de canviar l'horari d'una actuaci贸 degut a un partit important (segons el parer dels futbol铆stics)? Creieu que de fet s'hauria de canviar qualsevol horari d'actes programats, incl煤s assajos, per aquest esport, que des del meu humil punt de vista est脿 sobrevalorat (m'agrada el futbol, no els calers que s'hi gasten....)?
+ PIT
monty345
Turista

Entrades: 5
Membre des de: 28 set. 2008, 12:58
Colla: Colla Jove de Castellers de Sitges

Sponsor

Re: Castells vs Futbol

Entrada no llegidaAutor: laratadelapalmera Data: 08 oct. 2013, 13:48

Intentar organitzar qualsevol cosa durant un Bar莽a-Madrid 茅s sin貌nim de frac脿s. Els castells els fem pel p煤blic, i si no li facilitem a l'espectador que els pugui veure ens quedarem sols a pla莽a.
No ha de ser massa dif铆cil retrassar l'hora d'inici de les actuacions de dissabte a la tarda per assegurar-ne l'猫xit de p煤blic i castellers.
laratadelapalmera
Afeccionat/ada

Entrades: 44
Membre des de: 13 set. 2012, 22:45

Entrada no llegidaAutor: epali Data: 08 oct. 2013, 14:05

Per una "persona a l麓antiga", normalment, les Diades es fan a la una del migdia.
Salut i Castells
epali
Casteller/a de manilles

Entrades: 785
Membre des de: 26 juny 2009, 18:38
Colla: afeccionat

Entrada no llegidaAutor: nando Data: 08 oct. 2013, 15:33

Dep茅n del comprom铆s dels castellers de cada colla.... A tarragona gr脿cies a deu per Sant Mag铆 i per Santa Tecla es fa en una hora tradicional
nando
Casteller/a de pinya

Entrades: 101
Membre des de: 22 ago. 2010, 22:35
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: perico Data: 08 oct. 2013, 15:42

vaja aficionats castellers sou si han de canviar l`hora pel futbol.
perico
Turista

Entrades: 7
Membre des de: 14 gen. 2013, 20:17
Colla: aficionat

Entrada no llegidaAutor: monty345 Data: 08 oct. 2013, 16:05

laratadelapalmera ha escrit:Intentar organitzar qualsevol cosa durant un Bar莽a-Madrid 茅s sin貌nim de frac脿s. Els castells els fem pel p煤blic, i si no li facilitem a l'espectador que els pugui veure ens quedarem sols a pla莽a.
No ha de ser massa dif铆cil retrassar l'hora d'inici de les actuacions de dissabte a la tarda per assegurar-ne l'猫xit de p煤blic i castellers.

El problema est脿 en que si el partit es juga, com passar脿 en unes setmanes, a les 6 de la tarda, endarrerir-la 2 hores m茅s tard 茅s el mateix, ja que a les 8 del vespre poca gent t'aguantar脿 una diada, i les colles foranes tampoc els hi far脿 gaire gr脿cia.... X-(
+ PIT
monty345
Turista

Entrada no llegidaAutor: javilo Data: 08 oct. 2013, 19:00

Cadasc煤 ha de prioritzar el que cregui. Jo en el meu cas entre veure a un grapat de paios darrere una pilota i ser part d'una actuaci贸 on segurament vas a donar el m脿xim que pots fer durant la temporada ho tinc for莽a clar. I qui no vulgui anar ell s'ho perd. I consti que no 茅s aversi贸 pel futbol... opino el mateix d'un partit de b脿squet o d'un carrera de rallies.
I canviar els assajos... opino exactament el mateix, qui no vulgui anar a l'assaig 茅s lliure de fer-ho per貌 que despr茅s no es sorprengui si se li ha trobat un substitut.
javilo
Casteller/a de folre

Entrades: 188
Membre des de: 13 oct. 2009, 15:52
Colla: Sagrada Familia i Arreplegats de la Zona Universit脿ria

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 08 oct. 2013, 19:14

El problema no 茅s tant el comprom铆s dels castellers de la colla, que tamb茅. Ja se sap que, tractant-se d'un bar莽a-madrid, o d'unes semifinals de champions league (per exemple), doncs en fallaran uns quants.
El problema es que si poses una actuaci贸 a l'hora del bar莽a-madrid, 茅s MOLT probable que hi hagi poqu铆ssim p煤blic. I doncs, llavors, perqu猫 fem els castells?
En el cas dels Capgrossos, tenim una diada menor a l'hora del Bar莽a-Madrid i si, intentarem canviar-la d'hora i/o de dia.

Si haguessin posat el Bar莽a-Madrid el diumenge al mat铆 (com es rumorejava), coincidint amb la Diada de Girona, doncs haur铆em anat a actuar... per貌 creieu que no s'hagu茅s notat en la quantitat de camises despla莽ades? I creieu que no s'hagu茅s notat en la quantitat de p煤blic assistent?
Si responeu que no a les preguntes sou uns il路lusos.
A la colla, com a totes, hi ha un percentatge de gent amb una implicaci贸 gran que no faltarien a una actuacio i/o assaig per res, per貌 tamb茅 hi ha gent que t茅 altres prioritats. No tota la gent de la colla 茅s igual i no se'ls hi pot exigir a tots la mateixa implicaci贸. 脡s aix铆 i aix铆 ha de ser.
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: elboletgraller Data: 08 oct. 2013, 22:30

En una semifinal com la de fa alguna temporada de Bar莽a-Madrid, clarament canvies l'assaig, faltara gent i no val la pena... i en el cas de les actuacions, crec que depen de la dimensio de la diada. La de Sitges jo no la canviaria, una menys important potser si. Tots ens estimem molt els castells, i als guardians cavallers jedi de la integritat i esperit sagrat dels castells us semblara un ultratge, pero s'ha de ser realista.
elboletgraller
Casteller/a de manilles

Entrades: 651
Membre des de: 22 ago. 2008, 14:49
Colla: Castellers de Vilafranca

Entrada no llegidaAutor: tresdedeu Data: 08 oct. 2013, 22:55

elboletgraller ha escrit:Tots ens estimem molt els castells, i als guardians cavallers jedi de la integritat i esperit sagrat dels castells us semblara un ultratge, pero s'ha de ser realista.

El costat fosc dels castells et cega petit padawan...
Fem castells, Som festa!
tresdedeu
Casteller/a de pinya

Entrades: 112
Membre des de: 02 maig 2012, 21:11
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: minara Data: 09 oct. 2013, 00:01

No 茅s que em sembli un ultratge canviar una diada o un assaig d'hora, per貌 jo no ho faria. Per qu猫? Doncs perqu猫 els castellers assagem X dia a X hora i actuem els dies que la colla pacta. I qui pot i vol hi va i qui no, doncs no. Per貌 tot el sarau que es munta per un Bar莽a-Madrid em sembla excessiu.

I qu猫 passa si jo un dia vull anar a un concert i em coincideix amb l'assaig? Puc demanar canvi d'hora? Val, jo s贸c una i no el gruix de la colla, per貌 茅s el mateix. I qu猫 passaria si el concert fos en Justin Bieber i fos la meitat de la canalla la que hi vogu茅s anar? Al final, acabes pendent de si a certa gent li va b茅 o no una hora per motius completament extra castellers...
minara
Afeccionat/ada

Entrades: 41
Membre des de: 21 maig 2013, 16:23
Ubicaci贸: Barcelona

Entrada no llegidaAutor: Gabriel Data: 09 oct. 2013, 08:22

En el nostre cas volem fer el tres per la diada. Coincidint amb el partit 茅s molt dif铆cil que el puguem tirar i en una pla莽a del Mercadal buida.
Les diades de les colles no es fan per cap festivitat, es van crear merament per poder fer els nostres millors castells al final de temporada. Si no els pots fer ja m'explicar脿s quin sentit tenen.
Gabriel
Afeccionat/ada

Entrades: 10
Membre des de: 23 jul. 2013, 15:47
Colla: Xiquets de Reus

Entrada no llegidaAutor: oriol-martin Data: 09 oct. 2013, 18:32

minara ha escrit:No 茅s que em sembli un ultratge canviar una diada o un assaig d'hora, per貌 jo no ho faria. Per qu猫? Doncs perqu猫 els castellers assagem X dia a X hora i actuem els dies que la colla pacta. I qui pot i vol hi va i qui no, doncs no. Per貌 tot el sarau que es munta per un Bar莽a-Madrid em sembla excessiu.

I qu猫 passa si jo un dia vull anar a un concert i em coincideix amb l'assaig? Puc demanar canvi d'hora? Val, jo s贸c una i no el gruix de la colla, per貌 茅s el mateix. I qu猫 passaria si el concert fos en Justin Bieber i fos la meitat de la canalla la que hi vogu茅s anar? Al final, acabes pendent de si a certa gent li va b茅 o no una hora per motius completament extra castellers...

estic d麓acord amb tu, no a tothom li agrada el futbol, ni els que segueixen el futbol son de bar莽a i madrid, aqui catalunya tenim l麓espanyol encara que no siguin tants. Qui vulgui veure el futbol que vagi al camp o el miri per televisio i que deixi als altres fer castells, que aquest es l麓objectiu d麓una colla
oriol-martin
Rodaplaces

Entrades: 54
Membre des de: 10 set. 2012, 22:57
Colla: castellers de barcelona

Entrada no llegidaAutor: criquer Data: 09 oct. 2013, 22:04

Sent realistes, es nota tant l'abs猫ncia de gent com la manca d'atenci贸 d'aquesta. Crec que m茅s enll脿 del que en un m贸n ideal ens agradaria, cal tocar de peus a terra i intentar moure l'assaig. M茅s enll脿 hi ha temes ja comentats com l'abs猫ncia de p煤blic i el frac脿s predestinat d'un esdeveniment a aquesta hora. I s铆, Minara, m'agradi o no, si la meitat de canalla volgu茅s anar a un assaig de Justin Bieber i hi an茅s, caldria moure l'assaig.
En tema d'actuaci贸 crec que ja 茅s m茅s complicat. Dep猫n de la import脿ncia de la diada i la facilitat i rellev脿ncia de moure'n la data. Exagerant una mica, no es pot parlar de la mateixa manera d'un Sant F猫lix que d'una actuaci贸 de congr茅s.
criquer
Turista

Entrades: 7
Membre des de: 09 maig 2013, 21:39

Entrada no llegidaAutor: monty345 Data: 10 oct. 2013, 14:50

elboletgraller ha escrit: La de Sitges jo no la canviaria, una menys important potser si.

Doncs al final l'han canviat, es far脿 al migdia.... :-o :S :? :boig: :cry: X-( :paret: :buf: :aplaudir:
+ PIT
monty345
Turista

Seg眉ent

Torna a: Bar

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants