ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Per xerrar de qualsevol tema relacionat o no amb els castells tot fent una cervesa o una cola amb els altres castellers.

El Joc Casteller ha mort?

Entrada no llegidaAutor: Gallo Data: 24 jul. 2013, 16:28

Avui per curiositat he volgut tornar a entrar a la web del Joc Casteller (www.eljoccasteller.cat) i per la meva sorpresa m'he trobat una p脿gina d'error on diu que la web ha sigut desactivada...

Dominio desactivado
Contacte con su proveedor

Fa molt de temps d'aix貌? 脡s una cosa puntual o s'ha acabat de deb貌? Sap greu per tot el que representava aquest joc, si b茅 茅s cert que feia anys que no hi jugava.
Gallo
Afeccionat/ada

Entrades: 15
Membre des de: 18 maig 2012, 18:42
Colla: Capgrossos de Matar贸

Sponsor

Re: El Joc Casteller ha mort?

Entrada no llegidaAutor: riversible Data: 25 jul. 2013, 03:35

:brindar:
riversible l鈥檋a editat per darrera vegada el dia: 20 ago. 2015, 15:13, en total s鈥檋a editat 1 vegada.
riversible
Rodaplaces

Entrades: 64
Membre des de: 02 oct. 2011, 22:40
Colla: Xics de Granollers / Gan脿pies de la UAB

Entrada no llegidaAutor: Mathew Data: 25 jul. 2013, 08:07

riversible ha escrit:Normalment es diu Renovar-se O morir. Malhauradament, en aquest cas ha estat Renovar-se i morir...

Totalment d'acord, vaig jugar dues o tres partides amb el nou format i vaig deixar el joc.
Orgull vallenc
Mathew
Casteller/a de folre

Entrades: 185
Membre des de: 06 ago. 2009, 16:52
Ubicaci贸: Valls
Colla: Colla Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: dos2team Data: 25 jul. 2013, 09:41

Opino el mateix. En el format antic era un joc que enganxava i de fet i baig jugar 4 anys assajant cada dia, fins que varen fer el cambi. Baig provar el nou format i nomes amb dues vegades ja en baig tindre prou per dejar-ho.
Nois de la torre....pit i amunt
dos2team
Casteller/a de manilles

Entrades: 300
Membre des de: 01 juny 2008, 16:02
Ubicaci贸: Torredembarra
Colla: Nois de la Torre

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 25 jul. 2013, 11:35

Jo tamb茅 vaig ser dels que ho va deixar amb el nou format...
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Entrada no llegidaAutor: Guillemi Data: 25 jul. 2013, 17:09

Jo crec que la intenci贸 d'un nou format era bona, per貌 esborrar l'anterior versi贸 no. I que tot el joc depengui de 4 persones (els 4 caps de colla) tamb茅 茅s bastant dolent, perque a la que aquests paren de jugar el joc es paralitza ja que no es fan actuacions, i aix貌 茅s el que va passar on hi havia colles que no actuaven des de feia 3 mesos
Guillemi
Afeccionat/ada

Entrades: 45
Membre des de: 16 nov. 2011, 23:08
Ubicaci贸: Casteller de tronc

Entrada no llegidaAutor: minara Data: 25 jul. 2013, 23:19

Per貌 com funcionava el nou format? Jo 茅s que hi jugava molt al principi, per貌 ho vaig deixar i mai vaig veure el nou format :/
minara
Afeccionat/ada

Entrades: 41
Membre des de: 21 maig 2013, 16:23
Ubicaci贸: Barcelona

Entrada no llegidaAutor: Gallo Data: 26 jul. 2013, 07:17

riversible ha escrit:Normalment es diu Renovar-se O morir. Malhauradament, en aquest cas ha estat Renovar-se i morir...

Ah, que van fer una nova versi贸? Doncs no en tenia ni idea haha i quant fa d'aix貌? I sabeu si fa molt temps que han tancat?

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Gallo
Afeccionat/ada

Entrades: 15
Membre des de: 18 maig 2012, 18:42
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: dos2team Data: 26 jul. 2013, 11:53

minara ha escrit:Per貌 com funcionava el nou format? Jo 茅s que hi jugava molt al principi, per貌 ho vaig deixar i mai vaig veure el nou format :/

Soposo que volien fer un joc que s'acostes mes a la gestio d'una colla real, amb administracio de diners i recursos d'una colla. Un joc d'estrategia pura i dura, res aveure amb el format antic on tenies els teus asajos diaris i animacions a l'hora de fer les actuaci贸ns.
Nois de la torre....pit i amunt
dos2team
Casteller/a de manilles

Entrades: 300
Membre des de: 01 juny 2008, 16:02
Ubicaci贸: Torredembarra
Colla: Nois de la Torre

Entrada no llegidaAutor: monty345 Data: 08 oct. 2013, 09:53

Ho van intentar fer m茅s social i 'la van cagar', jo tamb茅 era dels que els hi agradava m茅s el vell format, potser no era dels que m茅s viciats estaven per貌 anava fent, sense estressar-me si un cap de setmana no havia pogut actuar...., i aquesta nova versi贸, apart que implicava que els que es designaven com a caps de colla estiguessin sempre viciats i anant fent spam per a aquells castellers que no s'havien apuntat a les actuacions, tamb茅 implicava destinar massa temps per a pujar de 'nivell'...
+ PIT
monty345
Turista

Entrades: 5
Membre des de: 28 set. 2008, 12:58
Colla: Colla Jove de Castellers de Sitges

Torna a: Bar

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants