ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Per xerrar de qualsevol tema relacionat o no amb els castells tot fent una cervesa o una cola amb els altres castellers.

脡s normal?

Entrada no llegidaAutor: joantopo Data: 31 maig 2013, 13:27

Pregunto als que sou dels verds:

https://twitter.com/intent/retweet?twee ... 3333885952

脡s normal aquesta 脿nsia que us mou perqu猫 us vegin com el Bar莽a dels castells?
Ja sabeu la dita que diu que les comparacions s贸n odioses.
Una altra pregunta que em v茅 al cap 茅s: a qui voleu enganyar quan dieu que aneu pel m贸n representant al m贸n casteller?
脡s m茅s senzill, f脿cil d'entendre i normal dir que aneu a representar-vos a vosaltres mateixos i ja est脿.
La tercera pregunta: Us plantegeu ser una nova secci贸 del Bar莽a i dir-vos FC Barcelona - Verds?
A davant podeu portar Bombai foundation i a darrera en comptes d'Unicef Enxaneta3D
Una altra: Veurem St. F猫lix amb la vostra camisa posada per la process贸 de festa major o heu pensat alguna cosa m茅s original com la moreneta o el cristo del tibidabo?
Anireu ara tots a les actuacions amb cresta a lo Neymar?

Si vaig pensant potser em surten m茅s preguntes :brindar:
joantopo
Casteller/a de manilles

Entrades: 620
Membre des de: 14 set. 2009, 10:03
Colla: Minyons de Terrassa

Sponsor

Re: 脡s normal?

Entrada no llegidaAutor: primervent Data: 31 maig 2013, 13:53

Ai, Joantopo, quines ganes de malmetre...
Apa, fes-te unes pajilles, a veure si s'et baixa l'脿cid 煤ric i despr茅s tornes a picar el post, que vosaltres si que sembleu l'Alcoyano dels castells!!!
:xD: :xD: :xD:
primervent
Casteller/a de manilles

Entrades: 305
Membre des de: 09 juny 2008, 16:30
Ubicaci贸: La Girada (VFP)
Colla: CV

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 31 maig 2013, 14:01

aneu amb compte doncs, que a vegades els equips petits fan quedar malament els grans ;)
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Entrada no llegidaAutor: primervent Data: 31 maig 2013, 14:05

xatin ha escrit:aneu amb compte doncs, que a vegades els equips petits fan quedar malament els grans ;)

Sincerament, estic dessitjant que arribi aquest dia... Tot i que pot ser jo ja no el veur猫!!!
[llisor] [llisor] [llisor]
primervent
Casteller/a de manilles

Entrades: 305
Membre des de: 09 juny 2008, 16:30
Ubicaci贸: La Girada (VFP)
Colla: CV

Entrada no llegidaAutor: joantopo Data: 31 maig 2013, 14:33

Ni ganes de malmetre, ni tinc 脿cid 煤ric. Lo de l'Alcoyano :? . El que vull dir 茅s que se us veu molt el plumeru. I aix貌, en comptes de quedar b茅, a vegades queda molt malament vist pels de fora.
Una cosa 茅s que els altres et diguin que sembles o que tens una comparaci贸 amb...
Una altra 茅s que tu vulguis conv猫ncer als altres que ets aquesta comparaci贸.
I quan les respostes, en comptes de ser amb humor, s贸n de bilis, qu猫 vols que et digui :-| .
joantopo
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: JAM Data: 31 maig 2013, 17:56

S'ha de recon猫ixer que el cartell en si 茅s un mica cutrillo. Aix铆 com anar a comparar-se amb el bar莽a. Ara, una altra vegada, com amb lo de la publicitat a la camisa/samarreta, segur que si busquem trobem m茅s ocasions en qu猫 colles o gent de colles s'ha comparat amb el bar莽a. 脡s la hist貌ria de sempre aix貌.
JAM
Casteller/a de manilles

Entrades: 319
Membre des de: 03 set. 2008, 00:15

Entrada no llegidaAutor: tesla Data: 31 maig 2013, 18:07

Estic bastant d'acord amb Joantopo.

No m'agrada la comparaci贸 que es fa entre un esport inventat pels brit脿nics amb la 煤nica intenci贸 d'atontar i adormir a les masses, es a dir un gran circ; amb una tradici贸 que ha sortit desde el poble i que ha anat creixent fins arribar al que 茅s ara. Els "Castellers de Vilafranca S.A." indubtablement s贸n els millors, per貌 poc a poc sembla m茅s una empresa que una colla. Potser aquest 茅s el futur dels castells, l'organitzaci贸 que es requerix per una colla capa莽 de fer un tres de deu o mes, no ho se, l'煤nic que dic es que no m'agrada.

Tot i que els verd son lliures de fer-ho.
tesla
Rodaplaces

Entrades: 61
Membre des de: 28 oct. 2012, 12:10
Colla: totes

Entrada no llegidaAutor: skarnos Data: 01 juny 2013, 15:21

Ara deixant de banda totes les altres q眉estions, simplement perqu猫 aix貌 m'ha sobtat:

tesla ha escrit:un esport inventat pels brit脿nics amb la 煤nica intenci贸 d'atontar i adormir a les masses

Vols dir que no t'has precipitat una mica al dir aix貌? Que el futbol s'hagi convertit en el que s'ha convertit (que NO m'agrada) no vol dir que sempre hagi estat aix铆... el futbol, com la immensa majoria d'esports, tamb茅 va sorgir com a joc popular tradicional (tradicional en el seu lloc d'origen, vaja).
I LOVE TO BE GREEN
skarnos
Casteller/a de folre

Entrades: 201
Membre des de: 07 juny 2009, 15:13
Colla: Arreplegats de la Zona Universit脿ria / Castellers de Vilafranca

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 01 juny 2013, 17:05

A finals de segle XIX l'esport per atontar les masses eren els castells. Mentre que els esports que arribaven de l'Europa m茅s desenvolupada portava dintre seu la modernitat i l'ideal d'una societat millor. M茅s sana, i lluny de rivalitats i baralles, sin贸 com un punt de trobada.
Alvy
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: ieldosvasertorre Data: 02 juny 2013, 16:29

aviam, ja 茅s veu que 茅s un muntatge cutre preparat per un individual. No crec necessari aquest post. Totes aquestes preguntes en comptes de fer-les plural, les havies de fer en singular... a mi personalment no m'agrada al comparaci贸.
ieldosvasertorre
Casteller/a de manilles

Entrades: 692
Membre des de: 10 maig 2008, 09:48

Entrada no llegidaAutor: joantopo Data: 02 juny 2013, 18:36

Doncs, pel que em va semblar, arran del viatge a Salisbury l'individual es feia aquell compte de twitter expressament per poder presentar el que era la colla als anglesos, perqu猫 es pogu茅ssin fer una idea del que era el que hi f猫ieu i del que represent脿veu. I aix貌 va sortir anunciat i publicat des del mateix compte de twitter de la vostra colla. Per tant, no ho feia a t铆tol personal sin贸 amb perm铆s de. I tractar d'un individual un expresident...
joantopo
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: sallybi Data: 02 juny 2013, 22:23

En aquell compte cada setmana conviden a una persona per explicar coses de Catalunya en angl猫s. I aprofitant que anaven a UK doncs el van convidar a ell, no se'l va fer expressament!
sallybi
Casteller/a de manilles

Entrades: 855
Membre des de: 03 ago. 2008, 12:52

Entrada no llegidaAutor: aida Data: 28 juny 2013, 16:59

QUINA COLLA NO TE UN FUTBOL脥 AMB LA COLLA AMB QUE ES PORTEN MALAMENT? :? :?

:xD: :P :lol:
aida
Turista

Entrades: 8
Membre des de: 25 juny 2013, 15:38
Colla: castellers de badalona

Entrada no llegidaAutor: ambelpilar Data: 29 juny 2013, 12:22

Doncs jo sincerament trobo m茅s preocupant la imatge que es d贸na dels castells des de certes colles com ara ballar la polca d'ours al final de les actuacions, entrar a pla莽a a ritme del paquito el chocolatero, fer ballar els nens damunt dels altres despr茅s d'actuacions per oblidar... Per no parlar de la gent que va a veure castells a pla莽a i es troba castells de 5 nets i fins i tot lligat, pilars agafats en columnes...

Vaja, totes aquestes coses i moltes m茅s s贸n les que avui en dia s贸n m茅s preocupants, i no si un posa un tweet per volguer-se assemblar al bar莽a o no se qui..
ambelpilar
Afeccionat/ada

Entrades: 30
Membre des de: 28 ago. 2012, 13:04
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: prepirineu Data: 30 juny 2013, 20:54

ambelpilar ha escrit:Doncs jo sincerament trobo m茅s preocupant la imatge que es d贸na dels castells des de certes colles com ara ballar la polca d'ours al final de les actuacions, entrar a pla莽a a ritme del paquito el chocolatero, fer ballar els nens damunt dels altres despr茅s d'actuacions per oblidar... Per no parlar de la gent que va a veure castells a pla莽a i es troba castells de 5 nets i fins i tot lligat, pilars agafats en columnes...

Vaja, totes aquestes coses i moltes m茅s s贸n les que avui en dia s贸n m茅s preocupants, i no si un posa un tweet per volguer-se assemblar al bar莽a o no se qui..

Ara em vaig a ficar on no em demanen, si es balla el coll贸 de polka, personalment tampoc estic molt d'acord, es balla amb la canalla en acabar una actuaci贸 per oblidar, tamb茅 no estic molt d'acord, ara b茅 el tema de castells de 5, nom茅s t茅 una ra贸, no n'hi ha per mes, per貌 茅s una manera de mantenir i difondre si mes no en les zones menys tradicionals, o 茅s que vost猫s van a tot arreu i com a minim planten la seva m脿xima estructura ... que per cert i per fer una mica d'enveja no s贸n precisament els esmentats com a bressol dels castells els que ostenten les grans estructures ... apa a gaudir amb la camisa descolorida i molt antiga per貌 a remolc d'altres ...
prepirineu
Casteller/a de pinya

Entrades: 120
Membre des de: 22 maig 2008, 21:47
Ubicaci贸: quasi al pirineu
Colla: Xerrics d'Olot

Seg眉ent

Torna a: Bar

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants