ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Per xerrar de qualsevol tema relacionat o no amb els castells tot fent una cervesa o una cola amb els altres castellers.

Re: Entrades del concurs

Entrada no llegidaAutor: Burriach Data: 18 oct. 2012, 20:34

Has pensat en el s铆ndic de greuges o l'OCUC?
Burriach
Casteller/a de folre

Entrades: 185
Membre des de: 30 maig 2008, 10:37

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Xavi_TGN Data: 18 oct. 2012, 23:25

Res val si no hi ha m茅s gent fent pinya: jo ja he fet tot el que podia -fins on he sabut, 茅s clar- i ja se'n foten de mi a l'Ajuntament quan he fet els darrers mails reclamant la resposta que em van comprometre (a primers de setembre, que tornaria 'la secret脿ria' de vacances, m'havien de mostrar els pressupostos entre els quals es va triar l'animalada en q眉esti贸).

Si no fem pinya, aix铆 els ho estem posant de f脿cil.
X.
PD: agraeixo la 煤nica resposta rebuda, Burriach, per貌 he fet correu a 30 colles i missatge a 30 usuaris de FB que es queixaven del que ha passat... i he rebut 3 o 4 respostes, i totes imprecises i dubitatives. Aix铆 ens va.
Xavi_TGN
Turista

Entrades: 6
Membre des de: 06 oct. 2012, 19:09

Entrada no llegidaAutor: Mathew Data: 19 oct. 2012, 08:06

I qu猫 hi podem fer, Xavi_TGN? 脡s clar que quan ho vaig vaig pensar: quina barra! Per貌 ens tenen tant i tant acostumats de fa tants anys que ens fotin el p猫l amb total impunitat i se'ns en riguin i robin a la cara, que crec que hem transformat lo habitual en algo normal i ja ho acceptem sense queixar-nos, sembla que no hi hagi remei.

Crec que has fet molt b茅 d'escriure a les colles, tamb茅 ho faria a la Coordinadora, poden fer molta m茅s pressi贸 amb aquest tema.

Enhorabona per la feina feta! Tant de bo arribi a bon port.
Orgull vallenc
Mathew
Casteller/a de folre

Entrades: 185
Membre des de: 06 ago. 2009, 16:52
Ubicaci贸: Valls
Colla: Colla Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: Xavi_TGN Data: 19 oct. 2012, 10:23

Hola Mathew;

Gr脿cies per l'inter猫s i pel recolzament. T'explico, mirant de ser breu: tinc 38 anys, en porto 3,5 a l'atur, el que mai havia imaginat que patiria. Des que m'hi vaig quedar vaig decidir 'activar-me' com a ciutad脿 i he fet un parell de campanyes a Tarragona (1200 signatures contra la peatonalitzaci贸 de la Part Alta, p.ex.), un bon grapat de cartes i algun article a la premsa i moltes fotos enviades a l'Ajuntament sobre contenidors xafats, voreres en mal estat, etc...

Quan he mirat de fer alguna cosa una mica m茅s 'sonada' que requeria de suport ciutad脿, he constatat que avui dia tothom remuga, tothom vol reclamar el que creu que 茅s dret seu, per貌 molt poca, poqu铆ssima gent t茅 temps ni ganes de secundar activament una den煤ncia: no parlo de fer cinc reunions per setmana, parlo d'ajudar en el que cadasc煤 tingui temps ni ganes: i ning煤 t茅 res per posar sobre la taula.

He escrit a unes vint colles i per suposat a la Coordinadora: ser茅 clar -> NI PUTO CAS. Dues colles m'han respost que ja miraran de comentar-ho a alg煤 de la Junta, i no n'he sabut res m茅s. La CCCC em va respondre que no organtizaven el concurs, que aix貌 ho feia l'Ajuntament. Vaig posar un comentari a FB a sota de les queixes m茅s exaltades, gent cabrejad铆ssima que posava el crit al cel al mur de la p脿gina del Concurs: vaig posar el mateix post sota uns 20 comentaris, on altres persones havien intervingut comentant i per tant tamb茅 devien rebre nota del meu comentari: saps quants m'han respost? NING脷.

Qu猫 vols que faci? Cagar-me en tot, en la societat que tenim i pensar que aix铆 ens va. Per貌 jo almenys puc dir que ho he intentat, que hi he dedicat temps (ni saps quant), he recollit un munt d'informaci贸 sobre Tarracoticket, he enviat desenes d'e-mails als responsables a l'Ajuntament, he demanat pressupostos alternatius del disseny web i dels port脿tils que s'han adquirit (aproximadament un cost total d'un 10% del que s'ha pagat!!!!!!!)... i ja he arribat a un punt on com a particular no em foten ni cas, i sol no puc seguir endavant.

Si alg煤 teniu pes en alguna colla i voleu proposar que es d贸ni suport a la meva queixa, no seria el mateix demanar accedir al proc茅s d'assignaci贸 de les empreses que s'han endut aquest terrible caleram en nom d'una colla. Aix貌 茅s el que cal, i aix铆 hi guanyariem tots posant a lloc aquesta gentussa que fa i desf脿 amb els nostres cal茅s.

Disculpa: se m'ha oblidat que t'havia prom猫s brevetat. Ent茅n que aquest tema em t茅 molt, molt calentet...

Fins aviat!
Xavi
Xavi_TGN
Turista

Entrada no llegidaAutor: Xavi_TGN Data: 10 set. 2014, 05:45

Hola Mathew;

Vist el que us comentava a molts castellers, tants com vaig poder fa just dos anys i vist el que acaba de passar amb la venda d'entrades del concurs 2014... Et sembla que hi ha res que puguem posar sobre la taula per comen莽ar una conversa que posi fil a l'agulla?

Acabar amb la vergonya manipulat貌ria en qu猫 estan convertint el Concurs els pol铆tics (del color que siguin) 茅s responsabilitat de tots i cadascun dels castellers/es del pa铆s: si m茅s no, aix铆 ho veig jo i miro de posar el que em toca... fa dos anys llargs!!!

Abra莽ada,
Xavi (TGN)
Xavi_TGN
Turista

Entrada no llegidaAutor: Xavi_TGN Data: 10 set. 2014, 05:47

Hola;

Vist el que us comentava a molts castellers, tants com vaig poder fa just dos anys i vist el que acaba de passar amb la venda d'entrades del concurs 2014... Et sembla que hi ha res que puguem posar sobre la taula per comen莽ar una conversa que posi fil a l'agulla?

Acabar amb la vergonya manipulat貌ria en qu猫 estan convertint el Concurs els pol铆tics (del color que siguin) 茅s responsabilitat de tots i cadascun dels castellers/es del pa铆s: si m茅s no, aix铆 ho veig jo i miro de posar el que em toca... fa dos anys llargs!!!

Abra莽ada,
Xavi (TGN)
Xavi_TGN
Turista

Entrada no llegidaAutor: JAM Data: 10 set. 2014, 21:23

Xavi_TGN ha escrit:Hola;

Abra莽ada,
Xavi (TGN)

Qu猫 hi tenen a veure els pol铆tics aqu铆? Perdoneu per貌 no estic al tanto de la vida pol铆tica local de Tarragona.
JAM
Casteller/a de manilles

Entrades: 319
Membre des de: 03 set. 2008, 00:15

Entrada no llegidaAutor: Xavi_TGN Data: 11 set. 2014, 00:13

Jam: els pol铆tics tenen a veure TOT, doncs s贸n qui gestiona, coordina, organitza... el Concurs. I 茅s lamentable per貌 ni aix貌 ni sembla que cap altra cosa, la gestionen sense que els seus interessos i conveni猫ncies siguin una part essencial del que els ciutadans obtindrem finalment, fruit de la seva feina. Amb els nostres cal茅s i recursos.

Tarracoticket 茅s una vergonya, ben b茅 una estafa, un malbaratament de cal茅s p煤blics. I aquest any subtilment ho substitueixen per un sistema provat i suposadament s貌lid... i tot va igual o pitjor que fa dos anys???!???!??!

NO M'HO CREC!!! Aix貌 茅s una rentada de cara amb vista a les municipals: Tarracoticket 茅s un pufo i una cagada... per貌 home... "altres webs molt professionalitzats tamb茅 d贸nen problemes"... M脡S CLAR, L'AIGUA!!!
Xavi_TGN
Turista

Entrada no llegidaAutor: som i serem Data: 15 set. 2014, 22:15

Estic d'acord amb alg煤 que diu que el concurs s'ha de quedar a Tarragona, sense l'aposta ferma d'aquesta ciutat el concurs no hi seria. S'ha de veure el creixement d'inter猫s del p煤blic i veure que hi ha molta m茅s demanda que oferta, no se si seria agosarat dir que si 茅s trob茅s un altre empla莽ament a Tarragona amb un aforament de 15-20 mil persones tindrien el ple assegurat.
som i serem
Casteller/a de pinya

Entrades: 112
Membre des de: 02 set. 2011, 10:19
Colla: castellers de vilafranca

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 15 set. 2014, 23:28

Jo crec que amb la remodelaci贸 de la pla莽a de toros (com l'ocupaci贸 dels pisos superiors) i amb menys entrades per a compromisos pol铆tics, far铆em! S'hi ha de posar voluntat, perqu猫 potser podr铆em trobar un lloc amb m茅s capacitat, per貌 crec que no hi ha lloc que ens sentim m茅s nostre com la pla莽a de toros per a fer-hi el Concurs.

Tamb茅 crec, per貌, que s'hauria de refor莽ar el tema retransmissions per TV, habilitant espais contigus des dels quals d'altres assistents poguessin passar de sales amb projecci贸 de la retransmissi贸 a l'arena en algun moment o, fins i tot, en alguna zona habilitada de l'arena per a poder-los veure a peu dret.
[Treballem per un somni. CJXT.]
http://dediadaendiadalila.blogspot.com/
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrades: 699
Membre des de: 16 nov. 2009, 22:14
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Anterior

Torna a: Bar

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants