ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Per xerrar de qualsevol tema relacionat o no amb els castells tot fent una cervesa o una cola amb els altres castellers.

Re: Entrades del concurs

Entrada no llegidaAutor: Dau Data: 18 set. 2012, 15:18

El Concurs no seria Concurs si no es fa a Tarragona, que ha sigut la ciutat que hja apostat per ell des de fa decades, i per tradici贸, per el que s'han involucrat institucions i colles i per l'inversi贸 feta, s'ha de seguir celebrant a la ciutat. Recordem que 茅s el Concurs de Castells DE TARRAGONA... i si Barcelona, Reus o alguna ciutat vol fer un Concurs o alguna actuaci贸 similar, que s'ho pensi. Personalment crec que el Cocnurs de Tarragona, fora de Tarragona perdr铆a el seu encant i no ser铆a el mateix. S'ha donat un pas endavant en infrasestructures, modernitat, equipaments... i nom茅s la cagada del tarracoticket ha empanyat aquesta gran diada. De ben segur - a la tercera va la vencida, diuen a la Meseta- que per la propera edici贸 tindrem una venda DIGNA. I si no, ale...2000 entrades a repartir per colles i 3000 a la venda: per internet la meitat i en persona les altres. I les de cortes铆a, si no les volen, el dia del Concurs a la venda...

Jo he tingut la sort de que la meva fam铆lia ha pogut aconseguir entrades per diumenge -no sabria dir el num. de la s茅rie- i em sap molt de greu que la gent que no ha pogut aconseguir entrades no pugui gaudir d'aquesta macrodiada -no vull pensar si les entrades de cortes铆a no es fan servir...- i nom茅s animar-los a que entrin amb alguna de les 32 colles participants i que gaudeixin el Concurs des de dins.

Ens veiem al TAP Salut i castells
Dau
Casteller/a de manilles

Entrades: 415
Membre des de: 31 jul. 2008, 13:00
Ubicaci贸: en un lloc molt lluny...a prop de Portugal i en el cor de les Espanyes...

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Mathew Data: 18 set. 2012, 15:25

Mathew ha escrit:M'apareixien les entrades a la cistella, he premut a "pagar" i he passat per la passarel路la de La Caixa i em confirma el pagament. Miro al meu banc i efectivament me les han cobrat. Torna a la p脿gina de tarracoticket.cat i em diu entrades comprades correctament, pr茅mer imprimir i una 煤ltima frase "error en la reserva". A l'historial d'entrades comprades em diu que no he realitzat encara cap compra amb tarracoticket

Em sembla lamentable que 20min abans la gent ja les pogu茅s comprar, que hagin tornat a caure els servidors i que diguin entrades exhaurides i m茅s tard hi hagi gent que de nou en pugui adquirir. Molt pen贸s tot plegat. els he escrit un email, com que ja me les veia venir he estat tant friki de fer fotos de cada pantalla que passava i aix铆 els hi he enviat.

Com em quedi sense entrades m'emprenyar茅 molt!!! Vaig perdre 3h un dia i 2h avui.

Bona tarda,

Les seves entrades han estat registrades al sistema, a partir d鈥檃questa tarda podr脿 imprimir-les accedint al seu compte d鈥檜suari.

Atentament,

:resar:
Orgull vallenc
Mathew
Casteller/a de folre

Entrades: 185
Membre des de: 06 ago. 2009, 16:52
Ubicaci贸: Valls
Colla: Colla Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: skarnos Data: 18 set. 2012, 16:05

Dau ha escrit:El Concurs no seria Concurs si no es fa a Tarragona, que ha sigut la ciutat que hja apostat per ell des de fa decades, i per tradici贸, per el que s'han involucrat institucions i colles i per l'inversi贸 feta, s'ha de seguir celebrant a la ciutat. Recordem que 茅s el Concurs de Castells DE TARRAGONA... i si Barcelona, Reus o alguna ciutat vol fer un Concurs o alguna actuaci贸 similar, que s'ho pensi. Personalment crec que el Cocnurs de Tarragona, fora de Tarragona perdr铆a el seu encant i no ser铆a el mateix. S'ha donat un pas endavant en infrasestructures, modernitat, equipaments... i nom茅s la cagada del tarracoticket ha empanyat aquesta gran diada. De ben segur - a la tercera va la vencida, diuen a la Meseta- que per la propera edici贸 tindrem una venda DIGNA. I si no, ale...2000 entrades a repartir per colles i 3000 a la venda: per internet la meitat i en persona les altres. I les de cortes铆a, si no les volen, el dia del Concurs a la venda...

Jo he tingut la sort de que la meva fam铆lia ha pogut aconseguir entrades per diumenge -no sabria dir el num. de la s茅rie- i em sap molt de greu que la gent que no ha pogut aconseguir entrades no pugui gaudir d'aquesta macrodiada -no vull pensar si les entrades de cortes铆a no es fan servir...- i nom茅s animar-los a que entrin amb alguna de les 32 colles participants i que gaudeixin el Concurs des de dins.

Ens veiem al TAP Salut i castells

脡s que no 茅s ja un problema nom茅s del sistema de venda... que tamb茅. Es tracta que hi ha 12 colles a pla莽a, de les quals la que portar脿 menys castellers en seran m茅s de 300 segur, i la que en portar脿 m茅s ho far脿, presumiblement (i ho dic pels n煤meros de fa 2 anys), amb unes 1200 persones. NO POT SER que el lloc nom茅s tingui un aforament de 5500 entrades, els n煤meros no quadren per enlloc.
I LOVE TO BE GREEN
skarnos
Casteller/a de folre

Entrades: 201
Membre des de: 07 juny 2009, 15:13
Colla: Arreplegats de la Zona Universit脿ria / Castellers de Vilafranca

Entrada no llegidaAutor: pla莽adelescols Data: 18 set. 2012, 16:12

Com a tarragon铆 estic, evidentmet, amb el Dau... 茅s el Concurs de Castells DE TARRAGONA perqu猫 no nom茅s l'ajuntament, si no tota la ciutat, se'l va creure, el va recuperar i hi va apostar fort sobre tot a principis dels 80, les colles el van fer gran i amb m茅s o menys encerts s'han fet passos endavant per anar-lo adaptant.

La mediocritat del sistema de vendes no li pot restar tarragonitat a l'esdeveniment.

Vist des del centre serem uns provincians limitats en infrastructures, el seu #BarcelonaWorld, per貌 vist de "fora" no es pot ni imaginar com un tarragon铆, fins i tot sense ser afeccionat als castells, considera el Concurs com el gran esdeveniment que organitza la ciutat cara a l'exterior.
pla莽adelescols
Rodaplaces

Entrades: 63
Membre des de: 04 oct. 2010, 14:11

Entrada no llegidaAutor: sallybi Data: 18 set. 2012, 16:18

Jo crec que tota aquesta gent que les ha pogut comprar, per貌 que no les podia imprimir i li surtir脿n m茅s tard (o ja han sortit, no se) tindran els n煤meros posteriors als de les 11 i poc.

N煤meros que jo se:
8.26 ->982
10.48->2187

Creia que a les 11 no en quedaven ja, i aix铆 ho deia. El que passa 茅s que com la web es bloquejava, i no donava temps a pagar el que havies triat, es tornaven a posar a la venda, i aix铆 una bona estona igual.

A veure si trobem un 4000 i que ens digui l'hora!
sallybi
Casteller/a de manilles

Entrades: 855
Membre des de: 03 ago. 2008, 12:52

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 18 set. 2012, 16:20

De concursos se n'han celebrat a tot arreu. I amb la mateixa o m茅s trascend猫ncia hist貌ria.

Els anys 30 quan totes les colles eren de la prov铆ncia de Tarragona i on l'escenari tenia una altra capacitat tenia sentit que s'apadrin茅s aquest empla莽ament. Per貌 ara mateix no 茅s l'adecuat.

No s茅 si ha de ser la monumental o el Sant Jordi, que tenen el triple de capacitat. Per貌 veuria molt b茅 l'alternativa, que seria positiva per tothom. Segur que provocaria un ress贸 i mouria unes xifres que multiplicarien per unes quantes vegades Tarragona.
Alvy
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: pla莽adelescols Data: 18 set. 2012, 16:23

Alvy ha escrit:De concursos se n'han celebrat a tot arreu. I amb la mateixa o m茅s trascend猫ncia hist貌ria.

Els anys 30 quan totes les colles eren de la prov铆ncia de Tarragona i on l'escenari tenia una altra capacitat tenia sentit que s'apadrin茅s aquest empla莽ament. Per貌 ara mateix no 茅s l'adecuat.

No s茅 si ha de ser la monumental o el Sant Jordi, que tenen el triple de capacitat. Per貌 veuria molt b茅 l'alternativa, que seria positiva per tothom. Segur que provocaria un ress贸 i mouria unes xifres que multiplicarien per unes quantes vegades Tarragona.

No coincidirem amb lo de la hist貌ria del Concurs... per貌...

Segur que seria positiva per tothom?

Cap a Barcelona dius, no?
pla莽adelescols
Rodaplaces

Entrades: 63
Membre des de: 04 oct. 2010, 14:11

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 18 set. 2012, 16:48

Cap un lloc que sigui adequat. Si 茅s a Terrassa a Terrassa.

Positiva pel m贸n casteller. Ara si es tracta d'egos i enveges...

Nom茅s caldria conv猫ncer dues colles per fer el canvi.
Alvy
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: carrasclet1714 Data: 18 set. 2012, 18:40

jo el q veig es q el 1er dia de vendas (la setmana passada) es van vendre 540 entrades de dg i 10 (10!) pel ds. La grada el 1er dia de concurs pot fer molta pena.
Aixo si, a les colles els hi "enxufen" invitacions (tant si volen com si no) i llur cost se'ls hi descomptara del premi q obtinguin amb l'actuacio. Pel ds acabaran regalant entrades com a "xurros" pero a les colles els hi colaran 12鈧 per cada una. Quins collons.... :aplaudir:
carrasclet1714
Casteller/a de manilles

Entrades: 343
Membre des de: 12 ago. 2008, 00:55

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 18 set. 2012, 20:15

Jo en tinc dues: 2489 i 2490 a les 11:16
Cal tenir present que l'hora sigui la d'impressi贸 i no la de compra de les entrades, ja que han estat impreses m茅s tard, per raons obvies. :buf: :buf: :buf:
Es m茅s f脿cil quedar-se a casa criticant, que anar a l'assaig a treballar. Oi?
caligula
Casteller/a de folre

Entrades: 204
Membre des de: 27 ago. 2010, 20:13
Colla: Pd9FMP

Entrada no llegidaAutor: sallybi Data: 18 set. 2012, 20:43

Caligula, jo les he comprat a les 10.48 i baixat el pdf 5h m茅s tard, i l'hora que consta 茅s la primera. Suposo que als que no els apareixien a la web, surtir脿 l'hora de quan apareixin.
sallybi
Casteller/a de manilles

Entrades: 855
Membre des de: 03 ago. 2008, 12:52

Entrada no llegidaAutor: Vallhonrat Data: 18 set. 2012, 23:13

Alvy ha escrit:De concursos se n'han celebrat a tot arreu. I amb la mateixa o m茅s trascend猫ncia hist貌ria.

Si el voleu venir a fer a Cornell脿, tenim un estadi on s'havia de fer futbol cada 15 dies per貌 es veu que al final no se'n veu gaire... :xD: :xD: :xD: :xD: :xD: Aix貌 si , el propietari del camp no crec que posi un euro, eh? -l'ajuntament tampoc...- [llisor]
A l'assaig es ve a fer castells, no a lligar.
Vallhonrat
Casteller/a de folre

Entrades: 179
Membre des de: 25 set. 2008, 10:15
Colla: Castellers de Cornell脿

Entrada no llegidaAutor: laratadelapalmera Data: 20 set. 2012, 18:18

Vistos que els n煤meros de tots ens quadren, per qui guarden les m茅s de 2000 entrades que queden per vendre?
A qui volen enganyar?
Que hi havien a la venda el doble d'entrades de diumenge que fa dos anys!
laratadelapalmera
Afeccionat/ada

Entrades: 44
Membre des de: 13 set. 2012, 22:45

Entrada no llegidaAutor: rengla o mort Data: 20 set. 2012, 19:32

Poster aquest any, al haver-hi menos colles tenim mes espai a la grada, no?? Sabeu si cada colla t茅 un espai reservat a la grada??
Per que cada concurs passa el mateix, em sento un delinq眉ent passant-me el tiquet per poder seure o veure les fotos, hi ha m茅s seguretat...
SALUT I CASTELLS

SEMPRE AMUNT!!!! SEMPRE M脡S!!!!!!!!
rengla o mort
Casteller/a de pinya

Entrades: 88
Membre des de: 19 set. 2012, 14:01

Entrada no llegidaAutor: Xavi_TGN Data: 07 oct. 2012, 01:33

Amics: s贸c un tarragon铆 emprenyad铆ssim amb com s'est脿 gestionant la seva ciutat. Porto tres anys a l'atur i em dedico a denunciar i fer seguiment d'alguns punts com la peatonalitzaci贸 de la Part Alta, l'elevad铆ssima despesa en neteja p煤blica (el 17% del pressupost de la ciutat i en resulta una ciutat plena de merda!)... i un tema que fa mesos que reblo: l'aberrant despesa feta per posar en marxa TARRACOTICKET.CAT.

Aquest web l'ha creat un particular (ni tan sols una empresa de disseny o una ag猫ncia o equip, sino "German Biosca Regalado")... i el resultat 茅s tan lamentable com coneixeu. Per貌 a m茅s el cost 茅s -agafeu-vos!- DE 77.000鈧!!!!!
No conec aquest noi ni en tinc CAP refer猫ncia, per貌 si feu una cerca a www.whois.com/whois demanant les dades registrals de www.tarracoticket.cat, www.agendatarracoromana.cat, www.tarracoromana.cat... veureu que no m'estic inventant res: alguna cosa no est脿 clara quan webs pagats per vosaltres i per mi, estan registrats a nom de particulars enlloc d'estar a nom de l'administraci贸 que ho ha encarregat!

El preu es reparteix m茅s o menys al 55%-45% entre 'software' (el disseny del web mateix) i 'hardware' (10 punts de comprovaci贸 de tiquets, consistents en pc-pistola lectora-impressora). Casualment, partir 77.000 euros en dues parts d贸na uns imports de 30.000鈧 i 40.000鈧 (i escaig): per a facturacions inferiors a 60.000鈧, aquesta administraci贸 no est脿 obligada a realitzar una oferta p煤blica per a l'adjudicaci贸 del projecte: aix貌 m'ho va dir "a la cara" la persona que ha gestionat i ordenat tot aquest embull (m茅s avall us indico qui ha encarregat i pagat el projecte, i quina altra part 茅s qui el gestiona i utilitza).

He demanat pressupostos orientatius per la creaci贸 d'un web id猫ntic a aquest (i m'han insistit fins l'avorriment que el resultat est猫tic i funcional seria molt, molt millor); depenent de diversos detalls que trobo ben raonables, em pressuposten ENTRE 3.000 i 5.000 EUROS! MENYS DEL 10% DEL QUE HEM PAGAT per aquesta porqueria de web, que a sobre no feia cap falta doncs no d贸na cap servei nou!!!

Sobre el maquinari: ho he contrastat en diverses botigues on-line: ronda els 250鈧 cada pc, els 200鈧 cada lector de codis i menys de 100鈧 cada impressora: tirant MOLT amunt, generosament, POSEM 1.000鈧 PER PUNT per punt de recepci贸 d'entrades provinents de Tarracoticket: multiplicat per 10... s贸c de lletres per貌 ho s茅: 10.000 euros. I se n'han pagat entre 30.000 i 50.000 euros... Avui he estat al Concurs i he vist el maquinari i comprovat els models exactes de cada dispositiu adquirit: no m'estic inventant res, tampoc en aquest punt.

Entenc que aquest tema us agafa una mica lluny, que f脿cilment pensareu "qu猫 coi deu mirar de treure aquest paio", etc... Per貌 com a perjudicats pel resultat final del bony de web en q眉esti贸 i com a ciutadans que heu pagat uns impostos que acaben pagant coses com aquesta: us demano que hi penseu, que ho plantegeu a la gent de la vostra colla/entitat, i que doneu suport a la den煤ncia que fa mesos que intento fer saltar: com a particular sols trobo que respostes amables d'entrada per貌 evasives i silenci quan em faig fort en la queixa i veuen venir problemes.

He fet articles a la premsa, ni s茅 quants comentaris als diaris digitals, posts al meu Facebook, mails a la Regidora de Comer莽 i Turisme, a la Regidora de Comunicaci贸, m'he reunit amb el Gerent del Consorci de Competitivitat Tur铆stica de la T脿rraco Romana (organisme que 茅s subvencionat per l'Estat, la Generalitat i l'Ajuntament... i tamb茅 茅s l'organisme QUE HA PAGAT EL WEB, PER A CEDIR-NE L'脷S A L'AJUNTAMENT!!!!!), que m'ha 'torejat' de manera vergonyosa i no m'ha respost cap e-mail despr茅s de la nostra reuni贸, a finals d'agost...

Sabeu que milers d'apassionats Castellers de tot el pa铆s han patit l'enuig, la frustraci贸 i la impot猫ncia davant d'un web que es penjava constantment (davant d'una entrada massiva PREVISTA DES DE MOLTS MESOS ENRERE), el canvi de la data de venda d'entrades, l'obertura de la venda abans de l'hora anunciada, els problemes que es van repetir en la segona data... No sabem, per貌 no s'ha d'ignorar, que tot aquest daltabaix, les gestions pol铆tiques i t猫cniques i l'ampliaci贸 del servei -insuficient- haur脿 tingut un cost notable, que cal sumar al disbarat de 77.000鈧 pagats inicialment.

Si us plau: fem pinya?
Xavi (Tarragona)
PD: puc argumentar i documentar TOT el que exposo en aquest (lleugerament extens) post. Tinc un detallat recull de premsa, e-mails desats i c貌pia de diverses botigues online amb els preus que indico com a "normals" per al maquinari que s'ha adquirit. M'agradar脿 molt que em demaneu aquesta informaci贸 doncs seria constataci贸 de que aquest tema no sols em fastigueja a mi!
Xavi_TGN
Turista

Entrades: 6
Membre des de: 06 oct. 2012, 19:09

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Bar

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants