ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Trobes a faltar l'escut de la teva colla? Creus que falta alguna secci贸 als f貌rums? Hi ha algun error que creus que s'ha de corregir? Tens algun dubte sobre el funcionament del f貌rum? Comenta-ho!

Manteniment del f貌rum

Entrada no llegidaAutor: admin Data: 28 set. 2011, 07:47

Hola, al llarg d'avui potser teniu problemes amb el f貌rum ja que farem manteniment de la base de dades per tal de redu茂r dr脿sticament el temps de c脿rrega de la web (que ara mateix 茅s molt alt i triga bastant).

脡s possible que durant alguns minuts la web estigui inactiva o que alguns posts desapareguin, sigueu pacients que quan estigui fet tots agra茂rem que la web torni a anar fluida com abans!

Si veieu qualsevol problema o qualsevol modificaci贸 que cregueu que s'ha de fer aprofiteu el moment!
admin
Administrador de laPinya

Entrades: 164
Membre des de: 08 oct. 2007, 13:35
Ubicaci贸: Fent pinya

Sponsor

Re: Manteniment del f貌rum

Entrada no llegidaAutor: admin Data: 28 set. 2011, 13:48

Hola a tots. En principi ja tenim el f貌rum 100% operatiu. Si veieu qualsevol problema comenteu-ho!

Gr脿cies a tots i disculpeu les mol猫sties!
admin
Administrador de laPinya

Entrada no llegidaAutor: admin Data: 01 oct. 2011, 11:34

Aprofitant que aquesta setmana estava animat tamb茅 he afegit un "men煤" entre els 煤ltims temes/Twitter i les categories del f貌rum, que us facilitar脿 la creaci贸 de fils nous al f貌rum, sense que hagueu d'entrar a la secci贸 concreta i aix铆 facilitar que es cre茂n m茅s debats.

Espero que us serveixi!
admin
Administrador de laPinya

Entrada no llegidaAutor: admin Data: 09 oct. 2011, 18:00

Aprofito el fil per comentar que avui s'ha millorat la funcionalitat del xat i haurien de deixar d'apareixer els famosos errors 500 i companyia. Apart tamb茅 han sigut arreglats els enlla莽os al xat que no funcionaven i altres coses menors.

Salut!
admin
Administrador de laPinya

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 14 juny 2012, 10:40

Una pregunta (tonta): perqu猫, ara mateix, a la portada del f貌rum, surt un missatge meu (com l'煤ltim escrit) i apareix l'escut de la Colla Jove Xiquets de Tarragona?

Que jo s脿piga encara no s'ha fet oficial el fitxatge i no han pagat la cl脿usula... :p

http://i145.photobucket.com/albums/r203 ... tura-1.jpg
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: paujove12 Data: 15 juny 2012, 08:38

aix貌 va petar fa temps Kitus. l'Escut de la Colla Jove de Castellers de Sitges sempre surt a l'apartat d'Actualitat Castellera des que vaig fer un escrit fa temps. No s茅 qu猫 hi deu passar, per貌 fa temps que 茅s aix铆. No vaig dir-ne res, perqu猫 preferia que surt铆s el meu escut haha
paujove12
Graller/timbaler

Entrades: 947
Membre des de: 14 maig 2008, 19:49
Ubicaci贸: Sitges!
Colla: Colla Jove de Castellers de Sitges

Torna a: Problemes, suggeriments i preguntes

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant