ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Parlem del Concurs de Castells 2012. Rumors, not铆cies, pron貌stics, format, mitjans de comunicaci贸, repercusi贸...

Re: Taula de puntuacions Concurs 2012

Entrada no llegidaAutor: tresdedeu Data: 07 set. 2012, 23:59

peter ha escrit:
all black ha escrit:
peter ha escrit:Perque tinguis un exemple: si al concurs la meva colla fa 5d9f, 2d9fm i pd8fm tot descarregat per exemple, encara que quedi 2n o 3r sortire content perque a mi la copa me la porta fluixa, el que jo vull es fer bons castells, esta clar que preferiria guanyar pero prefereixo fer 5d9f 2d9fm i pd8fm i quedar 2n, que fer 3d9f 4d9f i 2d9fm i quedar primer

En relaci贸 a aix貌 que dius, em v茅 al cap la imatge final del Concurs de l'any 98: La gent de la Colla Vella marxava cap a casa
absolutament ensorrats per haver perdut un Concurs en un frec a frec memorable amb Vilafranca. Havien fet una actuaci贸 al.lucinant descarregant el 5de9f i carregant per primera vegada 2 castellassos que era el primer cop que els provaven 4de9af i Pilar de 8fm...per貌 tot i aix铆 la gran majoria de la Colla va anar se-n cap a casa fets pols...

Com pots veure a la teva Colla hi ha molt铆ssima gent que no pensa com t煤.

De fet penso que actituts com aquesta de la gran majoria de la Colla Vella, 茅s el que ha fet que es mantingui un nivell de castells acollonant des de ja fa bastants anys i aix貌 fa que guanyar un Concurs exigeix una actuaci贸 bestial per part de la colla que el vulgui guanyar.

Em sembla molt respectable el que opines tu i segons dius "la gran majoria de la meva colla" i ho comparteixo. Jo en cap moment dic que NO vull guanyar el concurs, el que dic es que si marxo amb per dir dos castellassos un 3d10fm carregat o el 4d9net carregat i quedo segon particularment marxare MOLT content. Si guanyes el concurs ho marxaria encara mes i ho celebraria com el que mes t'ho ben asseguro.

Avera, avera, avera... per l'amor de D茅u. Tu vas a un CONCURS a CONCURSAR on el prop貌sit 茅s guanyar el premi, davant altres colles, que en aquest cas 茅s una copa i una pasta. Si la copa t'importa un rabe, doncs no hi concursis!
Vinga va, no siguem hip貌crites sisplplau.

Salut i castells. I molta sort a les colles participants.
Fem castells, Som festa!
tresdedeu
Casteller/a de pinya

Entrades: 112
Membre des de: 02 maig 2012, 21:11
Colla: Minyons de Terrassa

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Burriach Data: 08 set. 2012, 10:16

tresdedeu ha escrit:...
Avera, avera, avera... per l'amor de D茅u. Tu vas a un CONCURS a CONCURSAR on el prop貌sit 茅s guanyar el premi, davant altres colles, que en aquest cas 茅s una copa i una pasta. Si la copa t'importa un rabe, doncs no hi concursis!
Vinga va, no siguem hip貌crites sisplplau.

Salut i castells. I molta sort a les colles participants.

No hi puc estar m茅s en desacord.... Hi ha 1000 motius per anar a un concurs apart de guanyar, passar-ho b茅, curiositat, econ貌mic (sense tenir que guanyar), publicitari o fins i tot per convicci贸.

PD: I per m茅s INRI, classificar l'actitud d'hip貌crita
Burriach
Casteller/a de folre

Entrades: 185
Membre des de: 30 maig 2008, 10:37

Entrada no llegidaAutor: tresdedeu Data: 08 set. 2012, 13:32

A un CONCURS s'hi va a CONCURSAR per guanyar. Aquesta 茅s la finalitat d'un concurs, quedar el primer. Si no, ja m'explicar脿s...
Fem castells, Som festa!
tresdedeu
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: Un de tants Data: 08 set. 2012, 15:00

A un concurs s'hi va a concursar, s铆, per貌 concursar no significa necess脿riament quedar primer, segon o en 15猫 lloc per sobre de tota altra consideraci贸.

Per mi concursar significa mesurar, mesurar-se o avaluar-se en un context en el que altres colles estan fent el mateix. Per tant un concurs 茅s un espai en el qual cada colla va a mesurar el seu nivell real, tot i sentint-se pressionada per les altres colles. I no li veig cap contradici贸 en aix貌. Al contrari ho veig una actitud molt sana.

Recolzo al Peter que diu que si pel concurs fem 3 castells on el m茅s petit de tots sigui el 5/9 i no quedem primers jo ho celebrar茅 com un poss猫s.

Per貌 per cert: Per mi el concurs 茅s un fet excepcional i les seves normes i puntuacions nom茅s haurien de ser v脿lides durant la celebraci贸 d'aquest, no hi hauria d'haver cap puntuaci贸 num猫rica de castells a actuacions normals de fora del concurs, tant sols hi hauria d'haver apreciacions subjectives.
Un de tants
Casteller/a de pinya

Entrades: 90
Membre des de: 03 set. 2009, 15:34
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: tresdedeu Data: 08 set. 2012, 15:30

En aquesta apreciaci贸 et recolzo, veus. Tot casteller sap quins castells son mes complicats de fer basicament per la quantitat d'esfor莽 i assajos que s'han dedicat per assolir-lo. No fan falta tants punts i tanta tonteria per convertir una temporada en una lliga castellera. A aquest pas acabarem puntuant les jornades del diumenge avera quina colla s'endu els 3 punts, portarem BBVA, TV3 o el que sigui a la camisa i al final de la temporada el primer s'endura la copa cap a casa. Tant de bo m'equivoqui.

Pel que fa la te,a del concurs, b茅, tothom pot anar alla a concursar com vulgui, tamb茅 tens ra贸, i si aquest any descarregueu 3d10 i quedeu segons, entendre que sigueu la colla m茅s feli莽 del m贸n.

Molta sort. Salut i Castells.
Fem castells, Som festa!
tresdedeu
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: peter Data: 08 set. 2012, 17:13

Potser no se'm va entendre del tot, pero al que em referia es a aixo, que vale que es el Concurs i s'hi va a guanyar. Pero aixo no treu que estare content de fer grans castells encara que no guanyi i es una gran ocasio per fer-ne ja que la quantitat de camises a pla莽a t'ho permet
peter
Casteller/a de manilles

Entrades: 446
Membre des de: 26 ago. 2010, 22:34
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Anterior

Torna a: Concurs de Castells 2012

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant