ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Parlem del Concurs de Castells 2012. Rumors, not铆cies, pron貌stics, format, mitjans de comunicaci贸, repercusi贸...

Re: Concurs de Castells

Entrada no llegidaAutor: primervent Data: 25 feb. 2012, 20:06

TarragonaLila ha escrit:Pel que jo s茅...
1. molt probablement ja no hi hagi acc茅s possible de grades a pla莽a, ni viceversa. 脡s a dir, ning煤 que entri amb X colla i tingui entrada podr脿 pujar a grades i ning煤 que estigui a grades podra baixar a pla莽a a fer pinya si ho desitja.
2. Les entrades que pertoquen per colla ja no estaran disponibles. 脡s a dir, totes es compraran per igual i no se li assignar脿 X n煤mero d'entrades a cap colla.

D'altra banda m'agradaria no haver de veure enguany seients buits... i aix貌 ja no dep猫n de l'organitzaci贸 del Concurs. Aixo dep猫n dels favors que deuen Ajuntament i altres organitzacions a diverses persones i que per cobrir-los regalen entrades a gent que no ent茅n ni fava de castells i que acaben per no anar. No ho podem permetre...

Dues coses:
Donat el nou preu de l'entrada com a "espectacle de gran inter猫s" i que probablement es situar脿 per sobre dels 30鈧 pels 2 dies i els 15鈧 o 20鈧 per a un dia, la quantitat de sients no venuts ser脿 important...
Per altre est脿 el tema de les quotes d'entrades de les que pot dispossar cada colla... Evidentment, aquesta quota s'ha d'aplicar tant als abonaments de 2 dies com a l'entrada per a un dia. Per tant, dissabte no hi haur脿 m茅s p煤blic que camises i diumenge hi haur脿 menys seients disponibles, ja que els compromissos d'organitzadors i patrocinadors pr脿cticament omplir脿n l'aforament de la 2陋 pla莽a m茅s castellera...
Penso que aquesta nova modalitat de concurs 茅s una baixada de pantalons dels organitzadors devant d'aquells que hi possen els calers (i no dic que sigui dolent), ja que l'煤nic que s'est脿 procurant 茅s la millor financiaci贸 possible.
Amb tot i aix贸, espero que sigui com sempre, una de les m脿ximes expressions de la riquessa de la nostra cultura, un punt de germanor dels 6, 7 o 10 mil castellers de tota la nostra terra (encara que no trepitjin la sorra) i una gran festa que ens ompli d'orgull i que ratifiqui la nostra condici贸 de Patrimoni Inmaterial de la Humanitat!
:brindar: :brindar: :brindar:
Castells (i castellers) nets, si-us-plau!!!!
primervent
Casteller/a de manilles

Entrades: 305
Membre des de: 09 juny 2008, 16:30
Ubicaci贸: La Girada (VFP)
Colla: CV

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Novren Data: 12 mar莽 2012, 11:28

primervent ha escrit:
TarragonaLila ha escrit:Pel que jo s茅...
1. molt probablement ja no hi hagi acc茅s possible de grades a pla莽a, ni viceversa. 脡s a dir, ning煤 que entri amb X colla i tingui entrada podr脿 pujar a grades i ning煤 que estigui a grades podra baixar a pla莽a a fer pinya si ho desitja.
2. Les entrades que pertoquen per colla ja no estaran disponibles. 脡s a dir, totes es compraran per igual i no se li assignar脿 X n煤mero d'entrades a cap colla.

D'altra banda m'agradaria no haver de veure enguany seients buits... i aix貌 ja no dep猫n de l'organitzaci贸 del Concurs. Aixo dep猫n dels favors que deuen Ajuntament i altres organitzacions a diverses persones i que per cobrir-los regalen entrades a gent que no ent茅n ni fava de castells i que acaben per no anar. No ho podem permetre...

Dues coses:
Donat el nou preu de l'entrada com a "espectacle de gran inter猫s" i que probablement es situar脿 per sobre dels 30鈧 pels 2 dies i els 15鈧 o 20鈧 per a un dia, la quantitat de sients no venuts ser脿 important...
Per altre est脿 el tema de les quotes d'entrades de les que pot dispossar cada colla... Evidentment, aquesta quota s'ha d'aplicar tant als abonaments de 2 dies com a l'entrada per a un dia. Per tant, dissabte no hi haur脿 m茅s p煤blic que camises i diumenge hi haur脿 menys seients disponibles, ja que els compromissos d'organitzadors i patrocinadors pr脿cticament omplir脿n l'aforament de la 2陋 pla莽a m茅s castellera...
Penso que aquesta nova modalitat de concurs 茅s una baixada de pantalons dels organitzadors devant d'aquells que hi possen els calers (i no dic que sigui dolent), ja que l'煤nic que s'est脿 procurant 茅s la millor financiaci贸 possible.
Amb tot i aix贸, espero que sigui com sempre, una de les m脿ximes expressions de la riquessa de la nostra cultura, un punt de germanor dels 6, 7 o 10 mil castellers de tota la nostra terra (encara que no trepitjin la sorra) i una gran festa que ens ompli d'orgull i que ratifiqui la nostra condici贸 de Patrimoni Inmaterial de la Humanitat!
:brindar: :brindar: :brindar:

Sobre el preu, no et puc donar una font, per貌 pel que he sentit, no es podria comprar l'entrada per un sol dia, sin贸 pels dos alhora. Cosa que em sembla molt positiva, perqu猫 sin贸 dissabte la pla莽a estaria molt buida, ja qu猫 la majoria de la gent compraria nom茅s l'entrada per diumenge.
* * * * * * * * *

Persona amb opini贸 pr貌pia i que de vegades l'expressa. No prengueu les meves paraules com a paraules de la meva colla.
Novren
Casteller/a de manilles

Entrades: 374
Membre des de: 27 des. 2009, 22:15
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: Canaula Data: 12 mar莽 2012, 13:11

D'aquesta forma la gent interessada nom茅s en diumenge que en ser脿 molta comprar脿 l'entrada (que ser脿 pels dos dies) i molt probablement aquesta persona no hi vagi dissabte. Per tant... seient buit!
Amunt!! sempre amunt!
Canaula
Casteller/a de manilles

Entrades: 644
Membre des de: 19 maig 2008, 22:19
Ubicaci贸: C/ Llu铆s Besa 7, Darrera del nou Museu de Lleida
Colla: Castellers de Lleida

Entrada no llegidaAutor: javilo Data: 12 mar莽 2012, 13:57

Canaula ha escrit:D'aquesta forma la gent interessada nom茅s en diumenge que en ser脿 molta comprar脿 l'entrada (que ser脿 pels dos dies) i molt probablement aquesta persona no hi vagi dissabte. Per tant... seient buit!

Aix貌 anava a dir... aix貌 sona a mesura per apujar el preu de l'entrada "general" per que per evitar seients buits dissabte no crec que sigui. Possiblement hi hagi gent que aprofiti per venir dissabte per貌 crec que s'hi trauria molta m茅s rendibilitat venent les entrades a la gent que nom茅s vulgui veure a les colles "petites" de dissabte i les de diumenge per separat.

A m茅s, un altre tema ser脿 la repartici贸 de les entrades... fins ara es posaven a disposici贸 de les colles 'x' entrades si no vaig errat... ara hi haur脿 menys disponibilitat tenint en compte a les 30 colles o com funcionar脿?
Esperem que pensin una bona soluci贸 que afavoreixi a tothom per comptes de mirar pels calers...
javilo
Casteller/a de folre

Entrades: 188
Membre des de: 13 oct. 2009, 15:52
Colla: Sagrada Familia i Arreplegats de la Zona Universit脿ria

Entrada no llegidaAutor: ieldosvasertorre Data: 12 mar莽 2012, 17:52

jo crec que hi hauria d'haver dos categories d'entrades: una per les colles el dia que els hi toca actuar, i l'altre per el p煤blic general que inclogui els dos dies.

D'altre banda, el concurs de tarragona sembla ser dels pocs events "culturals" que sobreviu a la crisis, i a m茅s a m茅s augmenant el pressupost... esperem que no peti.
ieldosvasertorre
Casteller/a de manilles

Entrades: 692
Membre des de: 10 maig 2008, 09:48

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 12 mar莽 2012, 18:05

Els preus existeixen precisament per aix貌. Si l'inter猫s del dissabte 茅s molt baix, doncs preu baix. Si l'inter猫s de diumenge 茅s molt alt, preu alt. El que no t茅 sentit es fer pagar a la gent per alguna cosa en que no estan interessats.
Alvy
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: Esquenat Data: 12 mar莽 2012, 19:03

Qui va a veure el concurs en diumenge? El p煤blic de les colles que hi participen i castellers de la resta de colles + algun aficionat m茅s.

Qui aniria dissabte? Les colles que hi participin portaran poc public -si porten acompanyants ser脿 per fer pinya...-, els castellers de les colles grans vindran en comptagotes, els de les colles del 32 en avall encara que vinguin tots no fan ni una cinquena part de l'aforament i d'afici贸 ...poca, ben poca

Potser m'equivoqui per貌 dissabte hi haur脿 molt de color a la grada, per貌 de les cadires buides.

Vendre abonaments pels dos dies no beneficia en res al public que pertany a colles castelleres. Si jo participo dissabte i no puc fer-ho diumenge, o al rev茅s, no em compraria una entrada per dos dies ja que un dels dos entro de franc. Aix貌 vol dir que pagar茅 el doble que fa dos anys per veure una sola actuaci贸... :buf:
Esquenat
Afeccionat/ada

Entrades: 13
Membre des de: 30 nov. 2011, 13:33

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 12 mar莽 2012, 20:50

Espero que es faci per separat. D'aquesta manera els que actuem diumenge podem anar dissabte a veure el concurs i viceversa. Si no, com diuen m茅s amunt, seients buits, a m茅s, tots dos dies... encara que es notar脿 molt m茅s el dissabte, est脿 clar.
[Treballem per un somni. CJXT.]
http://dediadaendiadalila.blogspot.com/
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrades: 699
Membre des de: 16 nov. 2009, 22:14

Entrada no llegidaAutor: Rengles ben rectes! Data: 20 abr. 2012, 00:11

I la taula de puntuacions, les penen possar alg煤n dia?
Rengles ben rectes!
Turista

Entrades: 3
Membre des de: 31 mar莽 2012, 13:11
Colla: Nens del Vendrell

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 20 abr. 2012, 11:08

Sembla que encara falta decidir els 7d9 i 5d9a... De tota manera a mi m茅s que les puntuacions que tamb茅, per exemple no m'entra al cap que 4d9a i 3d9a valguin m茅s que 5d9 i 4d9n carregat. El que menys m'agrada s贸n altres coses que van quedar al descobert l'anterior concurs.
No li veig sentit a que es penalitzi per provar castells superiors que una altra colla no es podria ni plantejar. Penalitzar per aconseguir un castell a la segona temptativa 茅s comprensible, ara per s茅, arriba un punt on la millor opci贸 per les colles 茅s no intentar castells. Apart d'altres normes sense sentit que privaven a la Vella d'intentar un pilar de vuit o un 3 de 10 en la quinta ronda. Les normes han d'incentivar la compet猫ncia no el conformisme.
Alvy
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 23 maig 2012, 16:50

Al final el guanyador de l'edici贸 de dissabte entrar脿 a la de diumenge?
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: gerardcdt Data: 23 maig 2012, 18:06

Esquenat ha escrit:Vendre abonaments pels dos dies no beneficia en res al public que pertany a colles castelleres. Si jo participo dissabte i no puc fer-ho diumenge, o al rev茅s, no em compraria una entrada per dos dies ja que un dels dos entro de franc. Aix貌 vol dir que pagar茅 el doble que fa dos anys per veure una sola actuaci贸... :buf:

no ho entens xD es per incentivar les relacions amb les altres colles castelleres, en compreu una entre dos castellers (de colles diferents), un hi va dissabte i l'altre dilluns.
:xD: :xD: :xD: :xD: :xD: :xD:
(si, realment fer-ho aixi es de ser inutiles....)
Erem color blauturquesa, que 茅s el color entre el mar i el cel
gerardcdt
Casteller/a de folre

Entrades: 200
Membre des de: 01 feb. 2011, 20:57
Colla: Castellers de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 23 maig 2012, 21:49

脡s que no es fa aix铆... les entrades es venen per separat o en conjunt... dep猫n de com la vulguis...
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: gerardcdt Data: 23 maig 2012, 23:09

jo em baso en el que s'ha escrit abans... ho he sus-posat, per貌 per si de cas es fes alguna ximpleria...
Erem color blauturquesa, que 茅s el color entre el mar i el cel
gerardcdt
Casteller/a de folre

Entrades: 200
Membre des de: 01 feb. 2011, 20:57
Colla: Castellers de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 24 maig 2012, 11:01

Ja, ja ho s茅 xD per貌 perqu猫 qued茅s clar! :P B茅, alg煤 sap lo del guanyador de dissabte?
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Concurs de Castells 2012

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant