ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Parlem del Concurs de Castells 2012. Rumors, not铆cies, pron貌stics, format, mitjans de comunicaci贸, repercusi贸...

Concurs de Castells

Entrada no llegidaAutor: anonima Data: 04 gen. 2012, 11:24

anonima
Afeccionat/ada

Entrades: 30
Membre des de: 13 set. 2008, 21:32

Sponsor

Re: Concurs de Castells

Entrada no llegidaAutor: peter Data: 04 gen. 2012, 11:42

脡s el que va dir Bargallo al debat de la colla Vella, alguns aspectes positius, altres negatius i altres incognites.
Positius, segurament es reduira el nombre de colles el diumenge, cosa que potser fara m茅s rapida la cosa, pero no crec pas que gaire. M茅s colles participaran en el "show del mon casteller" i m茅s seran els que es donguin a coneixer...

Negatius, cada vegada va m茅s cap a un show mediatic, tot enfocat cap als mitjans de comunicacio, la publicitat i la televisi贸. Bargall贸 al debat va comentar que la previsi贸 que han fet es que al fer-se dos dies, tindran el doble de diners de patrocinadors cosa que poso en dubte ja que no es el mateix per les empreses patrocinar castells de 7 que castells de 9...

Incognites, no s'ha sentit a dir res sobre quines seran aquestes activitats durant els dos anys, ni on es far脿n, ni de que tractaran...

En resum que no trobo pas que porti enlloc i que cada vegada, personalment crec, que aix貌 va a un lloc que no m'interesa.
peter
Casteller/a de manilles

Entrades: 446
Membre des de: 26 ago. 2010, 22:34
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: Morat Data: 04 gen. 2012, 11:47

Falta con猫ixer els detalls de com queda tot plegat. La not铆cia que ha penjat Tarragona Radio 茅s poc expl铆cita. Dem脿 hi ha una altra reuni贸 i a veure com es concreta tot plegat. Crec que cal fer les valoracions quan tinguem el format concret de com queda tot plegat.
Salut i bons castells!
Morat
Casteller/a de pinya

Entrades: 123
Membre des de: 15 maig 2008, 19:28

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 04 gen. 2012, 12:42

En quatre anys passem d'un concurs de 18 colles a un de vuit.
Alvy
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: ieldosvasertorre Data: 04 gen. 2012, 13:50

L'aspecte negatiu que dius Peter 茅s discutible. Clar, si ens possem rom脿ntics i a veure com eren els castells fa una pila d'anys, doncs ostres s铆 que potser trobem que s'est脿 perdent alguna cosa amb aquesta mediatitzaci贸. Hi estic d'acord.

Per貌, la mediatitzaci贸, en part, 茅s necess脿ria en el m贸n que vivim sobretot pel tema de patrocinadors, omplir places (un ajuntament et contractar脿 m茅s f脿cilment si portes mil persones que si en portes 100 a la ciutat), etc.

A mi la idea em sembla genial, sobretot, perqu猫 m茅s colles podran venir al concurs, i perqu猫 espero, que ja no veiem 5d8 en ronda conjunta, que nom茅s tinguem dos peus per ronda, etc.
ieldosvasertorre
Casteller/a de manilles

Entrades: 692
Membre des de: 10 maig 2008, 09:48

Entrada no llegidaAutor: admin Data: 04 gen. 2012, 14:10

Si m'ho permeteu, aprofito aquest fil per obrir ja la secci贸 per parlar del Concurs de Castells 2012.

Salut!
admin
Administrador de laPinya

Entrades: 164
Membre des de: 08 oct. 2007, 13:35
Ubicaci贸: Fent pinya

Entrada no llegidaAutor: peter Data: 04 gen. 2012, 15:07

ieldosvasertorre ha escrit:L'aspecte negatiu que dius Peter 茅s discutible. Clar, si ens possem rom脿ntics i a veure com eren els castells fa una pila d'anys, doncs ostres s铆 que potser trobem que s'est脿 perdent alguna cosa amb aquesta mediatitzaci贸. Hi estic d'acord.

Per貌, la mediatitzaci贸, en part, 茅s necess脿ria en el m贸n que vivim sobretot pel tema de patrocinadors, omplir places (un ajuntament et contractar脿 m茅s f脿cilment si portes mil persones que si en portes 100 a la ciutat), etc.

A mi la idea em sembla genial, sobretot, perqu猫 m茅s colles podran venir al concurs, i perqu猫 espero, que ja no veiem 5d8 en ronda conjunta, que nom茅s tinguem dos peus per ronda, etc.

A veure, la part de patrocinadors que he dit, a on posaries una publicitat si ets una empresa: al ajuntament de Valls o al ajuntament de Barcelona?
脡s el mateix amb colles de 7-8 o colles de 9...
Ja s茅 qe a aixo no anaves, anaves a lo de show.

Be, en el tema de show, per mi, i potser soc rom脿ntic, ho entenc aixi i no ho comparteixo. Per mi aquestes activitats, que encara no sabem quines son, seran de cara a la galeria i no de cara als castellers perque a tots nosaltres no ens interessa una roda de premsa dels caps de colla sino que el que mes ens agrada es anar a pla莽a a fer castells.
I respecte el que passa a dins la TAP, 茅s el mateix debat de sempre....
peter
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 04 gen. 2012, 16:18

ieldosvasertorre ha escrit:A mi la idea em sembla genial, sobretot, perqu猫 m茅s colles podran venir al concurs, i perqu猫 espero, que ja no veiem 5d8 en ronda conjunta, que nom茅s tinguem dos peus per ronda, etc.

El concurs seguir脿 sent diumenge, on hi haur脿 menys colles. De fet amb el canvi el que fas 茅s barrar el pas
a les colles mitjanes. I l'煤nic que guanyes 茅s suprimir una ronda conjunta. El que que ocupa temps s贸n els castells de nou en solitari.
Alvy
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: anonima Data: 04 gen. 2012, 16:54

I el dissabte es faria el mat铆 o a la tarda??
anonima
Afeccionat/ada

Entrades: 30
Membre des de: 13 set. 2008, 21:32

Entrada no llegidaAutor: sermt Data: 04 gen. 2012, 17:06

Opinio personal: El volen fer tan gran que l'acabaran matant
sermt
Casteller/a de puntals

Entrades: 1152
Membre des de: 22 maig 2008, 18:23
Ubicaci贸: c/Teatre, 4-6, Terrassa
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: prepirineu Data: 04 gen. 2012, 17:33

sermt ha escrit:Opinio personal: El volen fer tan gran que l'acabaran matant

M茅s gran seria si poguessin participar, aquells que volent i podent, no van ... o no? ...
prepirineu
Casteller/a de pinya

Entrades: 120
Membre des de: 22 maig 2008, 21:47
Ubicaci贸: quasi al pirineu
Colla: Xerrics d'Olot

Entrada no llegidaAutor: peter Data: 04 gen. 2012, 19:40

sermt ha escrit:Opinio personal: El volen fer tan gran que l'acabaran matant

+1 :aplaudir: :aplaudir: :aplaudir:
peter
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: ieldosvasertorre Data: 04 gen. 2012, 20:37

Alvy ha escrit:
ieldosvasertorre ha escrit:A mi la idea em sembla genial, sobretot, perqu猫 m茅s colles podran venir al concurs, i perqu猫 espero, que ja no veiem 5d8 en ronda conjunta, que nom茅s tinguem dos peus per ronda, etc.

El concurs seguir脿 sent diumenge, on hi haur脿 menys colles. De fet amb el canvi el que fas 茅s barrar el pas
a les colles mitjanes. I l'煤nic que guanyes 茅s suprimir una ronda conjunta. El que que ocupa temps s贸n els castells de nou en solitari.

El que em referia 茅s que potser al haver-hi dos dies, hi ha m茅s cabuda per m茅s colles (no venien m茅s perqu猫 no s'hi cabia) i per menys restriccions de rapidesa ( hi haur脿 m茅s temps). Per貌 com que no han especificat ja veurem...

A mi tamb茅 el que m'agrada 茅s anar a pla莽a i fer castells, per貌, si fent una mica de show ens obrim al p煤blic en general, aix貌 que guanyem en patrocinis i reconeixament social.
ieldosvasertorre
Casteller/a de manilles

Entrades: 692
Membre des de: 10 maig 2008, 09:48

Entrada no llegidaAutor: Burriach Data: 05 gen. 2012, 00:06

M茅s dies, m茅s castells... i aix貌 est脿 b茅, oi?
Burriach
Casteller/a de folre

Entrades: 185
Membre des de: 30 maig 2008, 10:37

Entrada no llegidaAutor: Estol Data: 05 gen. 2012, 01:44

com s'hagi de pagar entrada dues vegades em sembla que el primer dia estar脿 for莽a buit... b茅 i el segon tamb茅, suposo que tohom es colar脿 amb la colla m茅s propera
Estol
Casteller/a de puntals

Entrades: 1419
Membre des de: 01 jul. 2008, 12:36
Ubicaci贸: Despatx de 6m2

Seg眉ent

Torna a: Concurs de Castells 2012

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant