ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Parlem dels 煤ltims programes castellers a la televisi贸 o la r脿dio, o sobre articles que hem vist a internet o a la premsa.

Debat casteller a televisi贸

Entrada no llegidaAutor: xescu Data: 26 jul. 2012, 11:12

Aquestes setmanes i veient el nou format de Qd9, un format millorat, per貌 que comet els mateixos errors que en el passat.

He arribat a la conclusi贸, no sense l'ajut d'altres companys del mon casteller, que el que seria realment interessant seria un programa b脿sicament de tert煤lia castellera, on es tractessin els temes que normalment parlem als assaigs [entrenaments en el meu cas] de les colles castelleres.

Si fem una reflexi贸, un programa casteller b脿sicament te un p煤blic casteller que ja sap el resultat de les diades castelleres, ja sigui per twitter o per altres mitjans, per tant passar-se 30 minuts de programa per tornar a passar les imatges de les diades castelleres punteres, es interessant per貌 a la llarga aburrit.

Per no rajar molt de Qd9, dir茅 a favor seu, que la tert煤lia que varem fer sobre esport i cultura va ser acceptable, tot hi el poc temps i el que m'agrada bastant es la comparativa entre castells que van fent al llarg dels programes en el 煤ltim cas sobre els 2d9fm de castellers de Vilafranca i Capgrossos.

Per tant com a conclusi贸 per a mi el programa casteller ideal seria aix铆:

Una tert煤lia amb temes de debats actuals, amb els resultats de dels diades impresos en pantalles. Anal路lisis t猫cnics de diades o castells en concret. I si es vol un reportatge curtet sobre el tema de debat
Descobrint nous horitzons
xescu
Casteller/a de manilles

Entrades: 537
Membre des de: 14 maig 2008, 17:03
Ubicaci贸: Barcelona
Colla: Jove de Barcelona

Sponsor

Re: Debat casteller a televisi贸

Entrada no llegidaAutor: pla莽adelescols Data: 26 jul. 2012, 11:33

Bastant d'acord per貌 tornem al debat de que potser un programa tant espec铆fic no t茅 lloc a TV3/C33, per aix貌 tens grans programes en televisions locals que pots veure per internet

Per altra banda per llegir els resultats s铆 tenim molts mitjans, per貌 no es pot estar a totes les diades per veure coses interessants com el 5d8 de Sabadell, el 2d7 de Badalona o el primer castell de Berga i ja no parlem de gammes extres.

Igualment aquest fil de debat hauria de continuar al del Qd9
pla莽adelescols
Rodaplaces

Entrades: 63
Membre des de: 04 oct. 2010, 14:11

Entrada no llegidaAutor: Tom脿s Bordeg脿s Data: 26 jul. 2012, 12:35

Aviam antrenad贸, q a TV3 no es deixaran la pasta x f茅 un programa numes encarat al public castell茅, ells tenen la lencarrac de fe un programa q es pugui mira谩 qualsevol persona ja sigui castellera o no, no faran dabats o nomes es parli dentrenus i els partits del diumenge
Tom脿s Bordeg脿s
Casteller/a de pinya

Entrades: 78
Membre des de: 16 oct. 2008, 18:54

Entrada no llegidaAutor: Guillemi Data: 26 jul. 2012, 23:30

Jo el tema dels v铆deos dels castells ho mantindria, o fins i tot millorar-ho per que 茅s cert que els saps per molts llocs per貌 quan et diuen que ha estat un castell treballat i que ha patit per aqu铆 o per all脿 doncs est脿 b茅 veure com ha anat, i m茅s els grans castells i les caigudes.
Pel que fa a la tert煤lia el que jo trobo 茅s que parlen d'una manera com si es dirigissin a un p煤blic no-casteller i tinc la sensaci贸 que la majoria de la seva audi猫ncia 茅s castellera. Un exemple de bona tert煤lia s贸n les del 3 Rondes de Catalunya R脿dio que el trobo molt m茅s interessant que no pas les de quarts de 9, justament per que s贸n molt m茅s aprofunditzades i adre莽ades a un p煤blic casteller
Guillemi
Afeccionat/ada

Entrades: 45
Membre des de: 16 nov. 2011, 23:08
Ubicaci贸: Casteller de tronc

Entrada no llegidaAutor: Novren Data: 27 jul. 2012, 12:17

Tom脿s Bordeg脿s ha escrit:Aviam antrenad贸, q a TV3 no es deixaran la pasta x f茅 un programa numes encarat al public castell茅, ells tenen la lencarrac de fe un programa q es pugui mira谩 qualsevol persona ja sigui castellera o no, no faran dabats o nomes es parli dentrenus i els partits del diumenge

Imatge
* * * * * * * * *

Persona amb opini贸 pr貌pia i que de vegades l'expressa. No prengueu les meves paraules com a paraules de la meva colla.
Novren
Casteller/a de manilles

Entrades: 374
Membre des de: 27 des. 2009, 22:15
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: xescu Data: 27 jul. 2012, 12:21

on esta el boto de m'agrada quan el necessites!! ADMIN!!!
Descobrint nous horitzons
xescu
Casteller/a de manilles

Entrades: 537
Membre des de: 14 maig 2008, 17:03
Ubicaci贸: Barcelona
Colla: Jove de Barcelona

Torna a: Televisi贸, r脿dio i premsa

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant