ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Parlem dels 煤ltims programes castellers a la televisi贸 o la r脿dio, o sobre articles que hem vist a internet o a la premsa.

V铆deo del nou programa de mar莽 de Quarta Ronda

Entrada no llegidaAutor: Cargol铆 d'Esplugues Data: 30 mar莽 2012, 10:02

Hola a tohom.

Des de l'equip del programa de TV casteller 'Quarta Ronda' volem presentar-vos el nou programa del mes de mar莽, dedicat principalment a la canalla per貌 on tamb茅 destaquen altres continguts.

http://www.quartaronda.cat/quarta-ronda ... marc-2012/

Continguts

- Editorial sobre el paper de la canalla al m贸n casteller.
- Reportatge sobre l鈥橝ssemblea Ordin脿ria de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya. Entrevistes a alguns protagonistes.
- Resum de les diades m茅s importants d鈥檌nici de temporada.
- Debat sobre la canalla: amb Jessica Delgado (cap de canalla dels Minyons de Terrassa), 脪scar Montserrat (membre dels Castellers de Barcelona), Anna Bov茅 (dos dels Minyons de Terrassa) i Sara Gonz谩lez (dos dels Castellers d鈥橢splugues).
- El Trending Topic Casteller: Recull de comentaris de la darrera edici贸 del Castells & Tweets celebrat a Matar贸.
- Agenda per al mes de Mar莽.
- I un nou cap铆tol del 鈥淏anyes i Baves鈥, per Pixafilms.

Esperem que us agradi, qualsevol comentari o cr铆tica per millorar seran benvinguts. Recordem que es tracta d'un programa casteller sense 脿nim de lucre i que, de moment, es realitza gr脿cies a la iniciativa d'un grup de castellers amb ganes d'informar sobre l'actualitat castellera des d'un altre punt de vista. Estem treballant per millorar la qualitat t猫cnica i visual del programa, on ens servim del suport de la televisi贸 local ETV per貌 que de vegades comporta alguns problems.

Gr脿cies per la vostra atenci贸.

Salut i castells!
Cargol铆 d'Esplugues
Turista

Entrades: 6
Membre des de: 18 maig 2011, 17:08
Colla: Castellers d'Esplugues

Sponsor

Re: V铆deo del nou programa de mar莽 de Quarta Ronda

Entrada no llegidaAutor: Lo Mamarratxo Data: 30 mar莽 2012, 23:11

Aquest programa li dona 1000 voltes al quare de 9. Perdoneu, per貌 alg煤 ho havia de dir!
Lo Mamarratxo
Afeccionat/ada

Entrades: 19
Membre des de: 17 nov. 2011, 14:56
Colla: Castellers de Solsona

Entrada no llegidaAutor: crossesdins Data: 02 abr. 2012, 20:57

Pues... jo penso que es molt poc din脿mic.. i almenys aquest.. MOLT AVORRIT.
L'entrevistador, sota el meu parer.. no li dona vidilla al programa.. es molt... SOSO.
per貌............... es la meva opini贸!
crossesdins
Rodaplaces

Entrades: 59
Membre des de: 15 juny 2010, 22:40
Ubicaci贸: Viladecavalls
Colla: Castellers de terrassa

Entrada no llegidaAutor: Tom脿s Bordeg脿s Data: 04 abr. 2012, 16:28

crossesdins ha escrit:Pues... jo penso que es molt poc din脿mic.. i almenys aquest.. MOLT AVORRIT.
L'entrevistador, sota el meu parer.. no li dona vidilla al programa.. es molt... SOSO.
per貌............... es la meva opini贸!

Aviam chata, presupost de Quarts de 9 = 947845鈧, presupost de Quarta Ronda = cuatro durus q deuen tenir.

ya tagradaria q la teva colla tingu茅s un programa de castells sossilla!!!!!!!!
Tom脿s Bordeg脿s
Casteller/a de pinya

Entrades: 78
Membre des de: 16 oct. 2008, 18:54

Torna a: Televisi贸, r脿dio i premsa

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants