ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Parlem dels 煤ltims programes castellers a la televisi贸 o la r脿dio, o sobre articles que hem vist a internet o a la premsa.

Re: Jo sento profunda vergonya...

Entrada no llegidaAutor: bthek Data: 19 ago. 2011, 18:15

xatin ha escrit:Aquest video crec que va molt mes enlla del que es veu a simple vista. Tots recordem les Santes 2006, potser es molt lleig treure ara aquest tema, pero que poden pensar les persones mes properes a la Mariona mirant aquest video? Sincerament, crec que es molt i molt lleig fer que el video estigui a l'abast de tothom

:ok: Per aqu铆 anava jo
bthek
Afeccionat/ada

Entrades: 18
Membre des de: 08 ago. 2011, 17:17
Colla: Joves Xiquets de Valls

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: LCorralo Data: 19 ago. 2011, 18:37

doncs jo no se perqu猫 us emprenyeu tant... aquesta gent no te res a fer, som patrimoni inmaterial, aix貌 ning煤 ens ho pot treure i ens ho treur脿! que s'entretinguin fent videos cutres com aquest, si volen, no aconseguir脿n res. (bueno s铆, quedar com uns aut猫ntics subnormals)

Sincerament, he estat una bona estona rient ''a carcajada limpia''. Primer amb les pintes del nano (que en comptes de camisa porta polo, la faixa pel cul i els pantalons cagats)... la cogorza que pilla el pare (que 茅s digna de coma et铆lic) i despr茅s amb que el meu avi fa videos caserus de millor qualitat que aquesta porqueria.

Resumint, que aix貌 no s'ho empassar脿 ning煤... per tant preneu-vos-ho amb humor, home!

apa!
Imatge

''per un nucli de pinya que pugui respirar... renta't els peus avans de pujar!''
LCorralo
Casteller/a de puntals

Entrades: 1241
Membre des de: 13 maig 2008, 21:43
Ubicaci贸: Sabadell
Colla: Castellers de Sabadell

Entrada no llegidaAutor: gerardcdt Data: 19 ago. 2011, 20:38

VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA

(o si ho preferiu vergonya, castellers, vergonya)

se suposa que aquesta "cosa" intenta ser un reportatge o alguna cosa similar驴? #veteatupueblo!
Erem color blauturquesa, que 茅s el color entre el mar i el cel
gerardcdt
Casteller/a de folre

Entrades: 200
Membre des de: 01 feb. 2011, 20:57
Colla: Castellers de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: JAM Data: 21 ago. 2011, 21:37

per si no n'hav铆eu tingut prou, mireu qu猫 m'he trobat. Es tracta d'un comentari (el m茅s antic) a una not铆cia publicada a Naci贸 Digital. Sembla que hi ha gent amb for莽a ganes de tocar els collons...

http://www.naciodigital.cat/noticia/344 ... lls/bombai
JAM
Casteller/a de manilles

Entrades: 319
Membre des de: 03 set. 2008, 00:15

Entrada no llegidaAutor: LCorralo Data: 22 ago. 2011, 09:14

Dic el mateix, JAM. La persona que ha fet aquest comentari no en te ni pajotera idea del qu猫 s贸n els castells, per tant, de cas n'hem de fer 0.
Imatge

''per un nucli de pinya que pugui respirar... renta't els peus avans de pujar!''
LCorralo
Casteller/a de puntals

Entrades: 1241
Membre des de: 13 maig 2008, 21:43
Ubicaci贸: Sabadell
Colla: Castellers de Sabadell

Entrada no llegidaAutor: roland Data: 23 ago. 2011, 17:18

[quote="bthek"]... per la pressi贸 que alguns pares de canalla sotmeten als seus fills castellers v茅s a saber per quin motiu (no vull pensar massa malament).

Qui 茅s aquest cony de merda? X-(
roland
Turista

Entrades: 3
Membre des de: 13 set. 2010, 14:20
Colla: Joves de Valls

Entrada no llegidaAutor: ivan.viladrich Data: 17 nov. 2011, 01:53

Jo us proposo una acci贸 conjunta i coordinada per tombar aquest v铆deo una vegada per totes! I m茅s ara que aviat la gent comen莽ar脿 a buscar "enxaneta" pel Youtube pel tema del documental de TV3.
He preparat una mica de text en angl猫s per que TOTS conjuntament marquem aquest v铆deo com a inapropiat. Us deixo el procediment a sota. No sabem quin 茅s el llindar d'inapropiats que necessita Youtube per reaccionar, aix铆 que demostrem un cop m茅s que units i fent pinya, fem impossibles!
Sobretot, cliqueu un sol cop sobre el v铆deo a l'hora de marcar-lo com a inapropiat, per貌 no m茅s, que sin贸 li fareu augmentar les visites i encara li farem publicitat...

Seguir el procediment de sota s贸n menys de 30s. Passeu-lo a amics i companys castellers!
Jo ja he enviat un mail explicant al problem脿tica a Atenci贸 a l'Espectador de TV3 perqu猫 tamb茅 es posin en contacte amb Youtube i denunci茂n el v铆deo per perjudicar directament el seu documental al coincidir els t铆tols a la perfecci贸.

PROCEDIMENT
1. Us identifiqueu a Youtube i cliqueu a la bandereta de sota el v铆deo on diu "marca com a inapropiat".
2. Seleccioneu l'opci贸 "contingut abusiu o que fomenta l'odi -> promou l'odi o la viol猫ncia" i despr茅s seleccioneu com a refer猫ncia a la incitaci贸 a l'odi "nacionalitat".
3. Com a text a la caixa de comentaris que us apareixer脿 hi poseu aix貌:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My name is (aqu铆 poseu el vostre nom real), I'm a citizen from Catalunya (Spain) and also a human towers group member, a casteller. (el final de la frase us el canvieu si no aplica)

This video about enxanetes, that is one specific children position in human towers, treats the topic in an inappropiated, incorrect and hate-promotion way against a tradition that has been inscribed in 2010 on the Representative List of the Intangible Cultural Heritage of Humanity as you can see in this UNESCO link:http://www.unesco.org/culture/ich/RL/00364

The video tries to promote the idea that children are actually abused during their activities while building human towers, and that is completely false as you can see in the reports from UNESCO.

Just today, 17th November 2011, our national TV (TV3 user at Youtube) launched a documental in 3D about human towers, and it has exactly the same title as this fake video: enxaneta. So that's why this video can be harmful for them, and also offensive for people who practice castells

So, I advise Youtube to ban this video, and also to restrict the activity of the user who uploaded it. If not, I will report this video and the implicit suport that Youtube is giving to it by not wanting to ban it to Catalan Government institutions, TV3, Human Towers Platform and also UNESCO.

If you have any other doubt about this report of hate-promotion video, please don't hesitate to ask me at (jo hi he posat el meu email, valtres feu el qu猫 vulgueu)

I also expect a response from you as soon as posible.
Your sincerely,

(el nom real)
ivan.viladrich
Turista

Entrades: 1
Membre des de: 17 nov. 2011, 01:44
Colla: Castellers de Sants

Entrada no llegidaAutor: JAM Data: 17 nov. 2011, 04:03

fet!
JAM
Casteller/a de manilles

Entrades: 319
Membre des de: 03 set. 2008, 00:15

Entrada no llegidaAutor: mat-cdb Data: 17 nov. 2011, 10:24

roland ha escrit:
bthek ha escrit:... per la pressi贸 que alguns pares de canalla sotmeten als seus fills castellers v茅s a saber per quin motiu (no vull pensar massa malament).
Qui 茅s aquest cony de merda? X-(

Un vergonya aquest cortmetratge "enxaneta"

En quant a la sentosa, potser em falta informaci贸, per貌 jo al video nom猫s veig una nena contenta de fer castells... que hi veieu vosaltres que us genera unes reacci贸ns tan violentes ?
mat-cdb
Afeccionat/ada

Entrades: 21
Membre des de: 24 set. 2009, 17:41
Colla: Castellers de Barcelona

Entrada no llegidaAutor: sermt Data: 17 nov. 2011, 10:42

fet
sermt
Casteller/a de puntals

Entrades: 1152
Membre des de: 22 maig 2008, 18:23
Ubicaci贸: c/Teatre, 4-6, Terrassa
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: CEP Data: 17 nov. 2011, 11:10

Fet !
CEP
Casteller/a de pinya

Entrades: 79
Membre des de: 29 maig 2008, 16:34

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 17 nov. 2011, 11:24

I amb la carta en angl猫s que se suposa que hem de fer?
[Treballem per un somni. CJXT.]
http://dediadaendiadalila.blogspot.com/
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrades: 699
Membre des de: 16 nov. 2009, 22:14
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: romangat Data: 17 nov. 2011, 11:38

Han desactivat l'opci贸 d'afegir comentaris.
romangat
Afeccionat/ada

Entrades: 38
Membre des de: 21 abr. 2009, 15:00

Entrada no llegidaAutor: Muse Data: 17 nov. 2011, 12:00

romangat ha escrit:Han desactivat l'opci贸 d'afegir comentaris.

T铆pic dels fatxes que no volen llegir la veritat.
Muse
Casteller/a de manilles

Entrades: 405
Membre des de: 28 jul. 2010, 12:36
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: Pasacostes Data: 17 nov. 2011, 12:19

TarragonaLila ha escrit:I amb la carta en angl猫s que se suposa que hem de fer?

Just abans de la carta en angl猫s hi ha escrit el procediment a seguir per a enviar-la al personal de Youtube, perqu猫 valorin ells el contingut del v铆deo i decideixin si pot seguir online, o mereix ser eliminat (sovint, crec que donen de baixa l'usuari, que veient la resta de v铆deos que t茅 publicats, seria un gran qu猫).

A part de l'av铆s a Youtube, us animaria a deixar algun escrit a l'apartat de comentaris de l'usuari (els comentaris del v铆deo estan desactivats), per anar-hi heu de fer clic, a sota del m'agrada, a "cortosvalencia". Un cop all脿 ja veureu que hi ha l'apartat de comentaris, tot-hi que he d'avisar que pel que veig els borren. Per tant, la millor opci贸 (茅s el que vaig fer jo fa a l鈥檃gost, en descobrir el v铆deo) 茅s enviar un missatge privat a l'usuari (tingueu en compte que el v铆deo no 茅s obra seva, sols l'ha penjat, de manera que no us podreu dirigir directament als autors, a no ser que demaneu que els hi passin l'escrit, que suposo que no hi tindran cap problema). M鈥檈ntres no us cagueu en la seva descend猫ncia, puc assegurar-vos que llegiran i respondran 脿mplia i amablement (de veritat) el missatge, i suposo, que tal i com van dir-me a mi, us diran que es posaran en contacte amb els autors per decidir que fan amb el v铆deo (com deia, vaig enviar el missatge a l鈥檃gost i com veieu, no estan disposats a callar, ja que segons em va dir l鈥檜suari, i cito textualment: 鈥personalmente el corto me parece muy correcto, pues no trata sobre un hecho acaecido en el mundo casteller sino que es un corto de ficcion.
Pasacostes
Turista

Entrades: 2
Membre des de: 04 feb. 2011, 11:12
Colla: Castellers de Solsona

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Televisi贸, r脿dio i premsa

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant