ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Parlem dels 煤ltims programes castellers a la televisi贸 o la r脿dio, o sobre articles que hem vist a internet o a la premsa.

Jo sento profunda vergonya...

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 17 ago. 2011, 11:29

Castellers i castelleres, no s茅 si ho haureu vist, per貌 corre per enlla莽os del Facebook i pel youtube aquesta cosa feta per un grup de ve茂ns del sud... Us deixo el v铆deo aqu铆 i us animo a denunciar-lo pel youtube, ja que 茅s simplement feixista i anticatalanista, a part d'afectar-nos directament als castellers...

http://www.youtube.com/watch?v=1nlD8pw9 ... r_embedded
[Treballem per un somni. CJXT.]
http://dediadaendiadalila.blogspot.com/
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrades: 699
Membre des de: 16 nov. 2009, 22:14
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Sponsor

Re: Jo sento profunda vergonya...

Entrada no llegidaAutor: L'escur莽贸 Verd Data: 17 ago. 2011, 12:05

Bufa! D茅u n'hi do. Som davant d'una nova fornada d'arguments anticatalans? 'Els drets dels infants a conservar la seva vida es troba per sobre del dret d'un poble a conservar les seves tradicions' Xap贸! Jo ja penjo la faixa.
Imatge
L'escur莽贸 Verd
Afeccionat/ada

Entrades: 26
Membre des de: 16 maig 2011, 12:04
Colla: Castellers de Sant Cugat

Entrada no llegidaAutor: ultimheretge Data: 17 ago. 2011, 12:13

Aii aquests del GAV...
El blau cel 茅s el color que porto al cor!
ultimheretge
Casteller/a de pinya

Entrades: 94
Membre des de: 27 set. 2010, 20:39
Colla: Castellers del Poble Sec

Entrada no llegidaAutor: Kim Data: 17 ago. 2011, 12:29

Jo l'he marcat com inapropiat, que fomenta el odi.
Kim
Casteller/a de pinya

Entrades: 110
Membre des de: 14 oct. 2009, 11:30
Colla: Colla Joves dels Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 17 ago. 2011, 12:49

Kim, jo he dit exactament el mateix all脿 al youtube... feia anys que no hi entrava al meu compte..
[Treballem per un somni. CJXT.]
http://dediadaendiadalila.blogspot.com/
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrades: 699
Membre des de: 16 nov. 2009, 22:14
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: Un de tants Data: 17 ago. 2011, 13:59

Jo l'he vist i crec que si l'han fet el Grup d'Acci贸 Valencianista (els mateixos que varen que varen interposar un recurs a la proclamaci贸 dels Castells Patrimoni de la Humanitat) val m茅s no fer-li's ni el m茅s m铆nim cas. Aquesdts nom茅s busquen provocar i aix铆 fer-se propaganda.

El curtmetratge, no 茅s ni tant sols un curt (5 minuts no 茅s ni un curt), si de cas podriem dir que 茅s un spot propagand铆stic, cutre i barroer. Anem a veure

1. Per comen莽ar amb lo del dialecte barcelon铆, quan tothom sap que si de cas seria dialecte central (per sort el m贸n casteller no es troba nom茅s a Barcelona). Per貌 茅s que despr茅s cap dels personatges parla en dialecte central sin贸 en una esp猫cie de dialecte valenci脿 (dedueixo que com que els actors no ho saben fer, ho fan en valenci脿, quina cutrada ho escriuen i no ho fan!!)

2. Demanen disculpes a l'espectador per lo de fer-ho en barcelon铆 (he, he aix貌 si que 茅s bo). Aix貌 sol ja demostra la seva ideologia pol铆tica.

3. Desconeixement total (i malintencionat?) del m贸n casteller. No hi ha cap pare que obligui al seu fill a pujar si aquest no vol. Les colles no s贸n tontes i saben que un nen tant desmotivat 茅s garantia de frac脿s casteller i a un nen aix铆 el deixen a la reserva.

4. Un nen d'aquestes caracter铆stiques (茅s bastant grandet) no podr脿 ser mai enxaneta, si de cas pujaria a dosos. Recordo que el v铆deo es titula "Enxaneta".

5. Maquillatge fatal. Tal com li han quedat les vores dels ulls pintats de negre no 茅s ni digne de les pitjors pel路l铆cules de zombies de s猫rie B. Al taller de maquillatge que cada any fem per a la canalla de la Colla ho fariem millor.

6. Generalitzaci贸 i prejudici indigne. Encara que per desgr脿cia la hist貌ria "narrada" fos certa no es pot acabar una pretesa obra cienmatogr脿fica amb un panflet generalista que diu (tradu茂t del castell脿): 'Els drets dels infants a conservar la seva vida es troba per sobre del dret d'un poble a conservar les seves tradicions' . Dit aix铆, 茅s evident que tothom ho subscriuria i per aix貌 mateix 茅s una frase manipuladora, ja que aquest fet concret no es produeix en el mon casteller tal com he dit abans.

7. Possible il路legalitat de drets d'imatge d'una marca comercial "Vichy Catalan", al barrejar el seu nom amb una pretesa s猫rie de "barbaritats" que cometen els catalans, pel sol fet de portar la paraula "Catalan".

En fi "m谩s de lo mismo", per貌 sense atinar.
Un de tants
Casteller/a de pinya

Entrades: 90
Membre des de: 03 set. 2009, 15:34
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 17 ago. 2011, 15:38

Jo tambe ho he marcat com a inapropiat que fomenta l'odi
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Entrada no llegidaAutor: 6997punts Data: 17 ago. 2011, 16:28

Es podria enviar un correu electr貌nic als senyors de Vichy Catalan...

Imatge

I als de Larios...

Per cert, els segadors deu estar registrat a l'SGAE? Ja seria el colmo! :lol:
6997punts
Casteller/a de folre

Entrades: 183
Membre des de: 06 set. 2010, 21:12

Entrada no llegidaAutor: JAM Data: 17 ago. 2011, 16:56

sincerament, crec que el millor es no donar-hi m茅s rellev脿ncia de la que pot tenir, aquesta gent s贸n un grup min煤scul i marginal. Com a molt el que podem fer 茅s marcar el video com a inadequat (el proc茅s dura menys d'un minut). El video es cutre a m茅s no poder, no tan sols pel discurs sin贸 per la realitzaci贸. No es mereixen que entrem en cap tipus de debat ni argumentaci贸 amb ells, no serviria de res i tan sols els far铆em sentir m茅s importants del que s贸n.
JAM
Casteller/a de manilles

Entrades: 319
Membre des de: 03 set. 2008, 00:15

Entrada no llegidaAutor: ultimheretge Data: 17 ago. 2011, 19:57

He dit que eren del GAV perqu猫 a una de les etiquetes ho posa.

Cada cop es superen m茅s...
El blau cel 茅s el color que porto al cor!
ultimheretge
Casteller/a de pinya

Entrades: 94
Membre des de: 27 set. 2010, 20:39
Colla: Castellers del Poble Sec

Entrada no llegidaAutor: bthek Data: 18 ago. 2011, 10:56

... per la pressi贸 que alguns pares de canalla sotmeten als seus fills castellers v茅s a saber per quin motiu (no vull pensar massa malament).

Seguiu l'enlla莽:

http://www.youtube.com/user/1sentosa

M'agradaria saber que en penseu.
bthek
Afeccionat/ada

Entrades: 18
Membre des de: 08 ago. 2011, 17:17
Colla: Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: jagal_joves_valls Data: 18 ago. 2011, 11:11

bthek ha escrit:... per la pressi贸 que alguns pares de canalla sotmeten als seus fills castellers v茅s a saber per quin motiu (no vull pensar massa malament).

Seguiu l'enlla莽:

Penso que veient aquests videos de l'enxaneta de la Joves, el valenci脿 incult queda m茅s retratat.
Ho compararia el partits de futbol escolars on la majoria de pares graven als seus fills. S贸n presions? Maltracten als fills? NO, en cap cas!
Doncs en aquets videos de la Sentosa passa el mateix, uns pares orgullosos del que fa la seva filla la graben per tindre els castells que fa en video.

Si pretenies mostrar que en els videos d'aquesta enxaneta hi ha presions, noi no n'encertes ni una. M茅s val que vinguis als assajos o a pla莽a i comparteixis estones tant amb el pare de la nena com amb ell, tot un exemple a seguir els dos. :brindar:

I fes el favor de treure't l'escut de la Colla Joves del perfil, perqu猫 tens el mateix de la Joves que jo d'una altra colla :paper:
Imatge
Primer 3de9f del s. XX, Sta 脷rsula 1986
jagal_joves_valls
Casteller/a de manilles

Entrades: 558
Membre des de: 11 jul. 2008, 11:05
Colla: Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: DimoniVermell Data: 18 ago. 2011, 12:29

bthek ha escrit:... per la pressi贸 que alguns pares de canalla sotmeten als seus fills castellers v茅s a saber per quin motiu (no vull pensar massa malament).

Seguiu l'enlla莽:

que has volgut dir amb aix貌? Et pots explicar, gr脿cies.

P.D: si el que intentes dir 茅s el que tots pensem, no fas mal a la Colla Joves, que 茅s el teu objectiu, sin贸 al m贸n casteller...aix铆 que espero amb candeletes les teves explicacions sobre el que has volgut dir :)
DimoniVermell l鈥檋a editat per darrera vegada el dia: 18 ago. 2011, 12:42, en total s鈥檋a editat 1 vegada.
DimoniVermell
Casteller/a de folre

Entrades: 182
Membre des de: 14 maig 2008, 11:04
Colla: Colla Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: Vermell Data: 18 ago. 2011, 12:38

Bthek, ets un aut猫ntic fill de puta. Si vols imatges de pressions a la canalla nom茅s cal que miris videos de la teva colla quan rebregaven la canalla dalt del folre a la pla莽a del Blat. I d'aquests n'hi han un munt. I espero que aquestes insinuacions finals no vagin cap on penso que van.

Espero que confiis molt en la seguretat inform脿tica i no cometis cap error, perqu猫 si algun dia sabem qui ets, et menjar脿s de cop tot el joc brut que est脿s fent.
Vermell
Casteller/a de folre

Entrades: 208
Membre des de: 14 oct. 2009, 15:50

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 18 ago. 2011, 13:35

Aquest video crec que va molt mes enlla del que es veu a simple vista. Tots recordem les Santes 2006, potser es molt lleig treure ara aquest tema, pero que poden pensar les persones mes properes a la Mariona mirant aquest video? Sincerament, crec que es molt i molt lleig fer que el video estigui a l'abast de tothom
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Seg眉ent

Torna a: Televisi贸, r脿dio i premsa

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants