ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Any parell, any de concurs. Parlem del Concurs del 2010.

Re: Vilafranca va fer un forat a terra per anivellar un castell?

Entrada no llegidaAutor: sermt Data: 05 oct. 2010, 15:37

Jo crec que aquests de vilafranca es mereixen la pena de mort un a un amb gota malaya per haver fet aquest forat [mode_humor_off]
sermt
Casteller/a de puntals

Entrades: 1152
Membre des de: 22 maig 2008, 18:23
Ubicaci贸: c/Teatre, 4-6, Terrassa
Colla: Minyons de Terrassa

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: epali Data: 05 oct. 2010, 15:45

Els Castellers de Vilafranca van fer un forat?
O un orifici, o un clot, o una concavitat, o una perforacio .....
Si que son dolents ....
:xD: :xD: :xD: :xD: :xD: :xD:
Salut i Castells
epali
Casteller/a de manilles

Entrades: 785
Membre des de: 26 juny 2009, 18:38
Colla: afeccionat

Entrada no llegidaAutor: sallybi Data: 05 oct. 2010, 15:57

A veure, jo no en tinc ni idea de si van fer un forat o no, no ho vaig veure, i aix貌 que els tenia davant mateix.
Per altra banda, que us penseu que cavarien un forat de mig metre de fondaria o qu猫?, en tot cas rascarien per guanyar un parell de cent铆metres. 脡s el mateix que alg煤 ha dit d'anar amb botes altes o anar descal莽, no se on 茅s el problema.

Hi ha el fam贸s cas del pilar del Vendrell sobre una vorera que en vam parlar aqu铆 mateix fa un temps... L'invalidem?
sallybi
Casteller/a de manilles

Entrades: 855
Membre des de: 03 ago. 2008, 12:52

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 05 oct. 2010, 16:02

sallybi ha escrit:A veure, jo no en tinc ni idea de si van fer un forat o no, no ho vaig veure, i aix貌 que els tenia davant mateix.
Per altra banda, que us penseu que cavarien un forat de mig metre de fondaria o qu猫?, en tot cas rascarien per guanyar un parell de cent铆metres. 脡s el mateix que alg煤 ha dit d'anar amb botes altes o anar descal莽, no se on 茅s el problema.

Hi ha el fam贸s cas del pilar del Vendrell sobre una vorera que en vam parlar aqu铆 mateix fa un temps... L'invalidem?

Dona, si fos aix铆, el vostre pilar de set de Matar贸 d'aquest any tamb茅 hauria d'estar invalidat.
Tota la rengla de davant del pilar estava sobre la vorera.
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: 6997punts Data: 05 oct. 2010, 16:10

I a El Punt

"Els verds, doncs, van haver de plantejar-se un coet, el dos de vuit net, del qual tan sols van poder col路locar dosos. Aquest castell va protagonitzar l'an猫cdota divertida del dia, amb els verds cavant amb una aixada un forat a l'arena per rebaixar l'al莽脿ria d'una rengla."

:paper:

Jo no vull dir res... per貌 aix貌 茅s molt lleig... :buf:
6997punts
Casteller/a de folre

Entrades: 183
Membre des de: 06 set. 2010, 21:12

Entrada no llegidaAutor: pla莽adelescols Data: 05 oct. 2010, 16:11

sallybi ha escrit:A veure, jo no en tinc ni idea de si van fer un forat o no, no ho vaig veure, i aix貌 que els tenia davant mateix.

Estic d'acord amb tu, per貌 on es posa el l铆mit?

Jo penso que el cal莽at el podr铆em considerar part la indument脿ria, en canvi, modificar el s貌l 茅s un altre tema. I no parlo de treure una mica de sorra per no patinar, est脿 clar que no 茅s lo mateix

Pel qu猫 fa als pilars, per mi, tampoc s贸n correcte, per貌 lo que cadasc煤 faci a la "seva pla莽a" em pot semblar millor o pitjor per貌 potser en un concurs no s'hauria de fer.

No obstant aix貌, entenc que si ning煤 no ho ha negat 茅s que s铆 que s'hi va fer alguna cosa, no?

A m茅s, no 茅s veritat que les vaques volen si ho diu la vanguardia... [llisor] [llisor]
pla莽adelescols
Rodaplaces

Entrades: 63
Membre des de: 04 oct. 2010, 14:11

Entrada no llegidaAutor: scheer Data: 05 oct. 2010, 16:25

no ens estem centrant en l麓important.....d麓on coi surt una aixada??? :-o :-o :-o :-o :-o
scheer
Casteller/a de pinya

Entrades: 104
Membre des de: 15 juny 2008, 20:17

Entrada no llegidaAutor: Muse Data: 05 oct. 2010, 16:26

"Els verds, doncs, van haver de plantejar-se un coet, el dos de vuit net, del qual tan sols van poder col路locar dosos. Aquest castell va protagonitzar l'an猫cdota divertida del dia, amb els verds cavant amb una aixada un forat a l'arena per rebaixar l'al莽脿ria d'una rengla."

Al meu poble fem servir aixades per cavar clots per les patates. Per rascar-se fem servir regles graduades, de tota la vida! :lol: :lol: :lol:
Muse
Casteller/a de manilles

Entrades: 405
Membre des de: 28 jul. 2010, 12:36
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: sallybi Data: 05 oct. 2010, 16:27

Kitus ha escrit:

Dona, si fos aix铆, el vostre pilar de set de Matar贸 d'aquest any tamb茅 hauria d'estar invalidat.
Tota la rengla de davant del pilar estava sobre la vorera.

Si jo no hi veig cap pega Kitus.
sallybi
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: epali Data: 05 oct. 2010, 16:31

Puc donat fe, de que els Castellers de Vilafranca quant venent a plantar castells a la Bisbal per la Festa Major, porten, desde fa molts i molts anys, aixada, pic i pala. :xD:
Salut i Castells
epali
Casteller/a de manilles

Entrades: 785
Membre des de: 26 juny 2009, 18:38
Colla: afeccionat

Entrada no llegidaAutor: sallybi Data: 05 oct. 2010, 16:31

Per altra banda per qu猫 a pla莽a hem de fotre un sot si a l'assaig no s'ha fet pas i all铆 el castell anava perfecte amb els mateixos segons igual d'alts i les mateixes primeres mans? :nose:
sallybi
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: pla莽adelescols Data: 05 oct. 2010, 16:39

epali ha escrit:Puc donat fe, de que els Castellers de Vilafranca quant venent a plantar castells a la Bisbal per la Festa Major, porten, desde fa molts i molts anys, aixada, pic i pala. :xD:
Salut i Castells

Deu ser que les bisbalenques estan molt bones...

Pobles i ciutats! aneu amb compte que a part de la canalla us fotran les dones! Perdoneu, per貌 alg煤 ho havia de dir! :xD: :xD:
pla莽adelescols
Rodaplaces

Entrades: 63
Membre des de: 04 oct. 2010, 14:11

Entrada no llegidaAutor: tomas Data: 05 oct. 2010, 16:41

sallybi ha escrit:Per altra banda per qu猫 a pla莽a hem de fotre un sot si a l'assaig no s'ha fet pas i all铆 el castell anava perfecte amb els mateixos segons igual d'alts i les mateixes primeres mans? :nose:
el que tingui collons que faci un forat a la TAP ...no veieu que a tarragona forat que fas , rom脿 que trobes i et tanquen el xiringuito...ens quedariem sense la TAP...
AMUNT N脌STIC!!!
tomas
Casteller/a de puntals

Entrades: 1026
Membre des de: 31 ago. 2008, 15:46
Ubicaci贸: barcelona,bonastre,altafulla???
Colla: CdV

Entrada no llegidaAutor: Guru Data: 05 oct. 2010, 16:48

jo em s茅 d'alg煤 que va fer servir una fusta per a fer de baix a un 4d8 i ning煤 en va dir res... :silenci:

vols dir que 茅s tant important? si ning煤 se'n va adonar 茅s que no van fer tant de sarau, no? el dia que portin una retro ja en parlarem...
Respeta los puntos de vista de los dem谩s. Porque鈥 bueno, es lo que ellos opinan, t铆o.
Guru
Casteller/a de folre

Entrades: 243
Membre des de: 20 maig 2008, 08:22
Ubicaci贸: Segon, lateral, primeres mans, vent,... i jo qu猫 s茅!
Colla: Marrecs de Salt

Entrada no llegidaAutor: JAM Data: 05 oct. 2010, 17:05

pla莽a de les cols, ets un exagerat!

preguntes qu猫 passar脿 el dia que es faci un forat de posem un metre a la pla莽a? B茅, quan aix貌 passi en parlem, ok? vinga nano, ves a descansar, que avui t'has llevat creuat de cables... :-| :-| :-|
JAM
Casteller/a de manilles

Entrades: 319
Membre des de: 03 set. 2008, 00:15

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Concurs 2010

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant