ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Any parell, any de concurs. Parlem del Concurs del 2010.

Vilafranca va fer un forat a terra per anivellar un castell?

Entrada no llegidaAutor: pla莽adelescols Data: 05 oct. 2010, 12:36

A la vanguardia d'ahir, referent al 2d8, es podia llegir, textualment:

"Para alzar este castell, los verds hicieron un agujero en la arena, que rebaj贸unos cent铆metros el pilar por el que sub铆a su cap de colla 鈥揹e casi 1,90 metros de altura鈥 al piso de segons, con la idea de que las manos de la pinya pudieran llegar a sujetarlom谩s arriba ycon mayor facilidad y afianzar la fr谩gil estructura."

Quina difer猫ncia hi ha entre fer un forat i posar un tamboret o una escaleta?
Creieu que 茅s l铆cit?驴?
Jo penso que no, gens, que se'n dir FER TRAMPES. Si no consegueixes anivellar les rengles DOS PEDRES, busca't un altre segon.
De fet crec s'hauria d'invalidar l'intent i ja no dic desqualificar la colla, per貌 sifer un advertiment seri贸s per a properes edicions.

En cas contrari proposo fer un forat a terra ben fondo i d'aqu铆 dos anys tirarem pilar de nou sense folre ni manilles ni puntals amb el primeres mans al cul del sis猫, per exemple... "para sujetarlo m谩s arriba y afianzar la estructura"

Ja el poden anar incloent a la taula de puntuacions!
pla莽adelescols
Rodaplaces

Entrades: 63
Membre des de: 04 oct. 2010, 14:11

Sponsor

Re: Vilafranca va fer un forat a terra per anivellar un castell?

Entrada no llegidaAutor: Dau Data: 05 oct. 2010, 12:37

Al Punt tamb茅 ho van dir...
Dau
Casteller/a de manilles

Entrades: 415
Membre des de: 31 jul. 2008, 13:00
Ubicaci贸: en un lloc molt lluny...a prop de Portugal i en el cor de les Espanyes...

Entrada no llegidaAutor: Aig眉et Data: 05 oct. 2010, 12:52

Es veu que el Miret fa 1,90metres i l'hav铆en de nivellar amb l'altre segon!
Aig眉et
Casteller/a de folre

Entrades: 249
Membre des de: 26 ago. 2010, 13:58

Entrada no llegidaAutor: faixa Data: 05 oct. 2010, 12:54

pla莽adelescols vigila que no pares de treure bilis per la boca quan sents la paraula Vilafranca!

I si van fer un putu forat a terra.... a t煤 que cony t'importa??? :)
faixa
Afeccionat/ada

Entrades: 21
Membre des de: 15 oct. 2008, 09:43

Entrada no llegidaAutor: tomas Data: 05 oct. 2010, 13:14

faixa ha escrit:pla莽adelescols vigila que no pares de treure bilis per la boca quan sents la paraula Vilafranca!

vam portar el conill teo i va fer un cau...
jo vaig veure gent de la brigada d'intervenci贸 r脿pida de l'ajuntament de tgna que portaven pics i pales i una retroescabadora... :xD: :xD: :xD:
AMUNT N脌STIC!!!
tomas
Casteller/a de puntals

Entrades: 1026
Membre des de: 31 ago. 2008, 15:46
Ubicaci贸: barcelona,bonastre,altafulla???
Colla: CdV

Entrada no llegidaAutor: Lauren Postigo Data: 05 oct. 2010, 13:22

esto se puede consider谩 doping???
Lauren Postigo
Afeccionat/ada

Entrades: 44
Membre des de: 23 juny 2009, 18:24
Colla: Xurumbeles de San Cosme

Entrada no llegidaAutor: pla莽adelescols Data: 05 oct. 2010, 13:26

faixa ha escrit:pla莽adelescols vigila que no pares de treure bilis per la boca quan sents la paraula Vilafranca!

Em podries dir, si us plau, on veus la bilis?驴? t'ho agrairia pq crec que en tot moment he estat molt respectu贸s.

Per貌 b茅 jo no entrar茅 a discutir, perque a mi, a mi M'IMPORTA, i MOLT lo del forat a terra i el qu猫 estic fent es preguntar si a la gent tb li importa, per lo vist a tu no, ja ho veig.

I si a tu no t'importa, on posaries el l铆mit d'aquestes "ajudes", no trobaries malament que els primeres mans, o va, tota les rengleres de mans pug茅ssin a una banqueta per arribar m茅s amunt? I si posem graonets a la faixa i les cames pq la canalla pugi m茅s f脿cilment? No, no se me'n va l'olla per貌 si no li donem import脿ncia a un forat, on posem el l铆mit?

Si volen foradar la seva pla莽a de la Vila que ho facin, per貌 potser aix貌, en un CONCURS senta precedent.

Jo entenc que Vilafranca demani modificar la ubicaci贸 de les colles de segons quina pla莽a, com ha fet, per tenir un terra anivellat i estar en igualtat de condicions, ho entenc, per貌 d'aqu铆 a fer un forat a terra hi ha una gran difer猫ncia. Per lo vist, si algun dia actu茅ssin a la pla莽a de les cols, encara la farien anivellar...

tomas: has vist Cadena Perpetua? el forat el vau fer amb culleretes i la sorra us la vau guardar a les butxaques pq no es not茅s ! Per aix貌 despr茅s semblava que pel carrer Mallorca hi hagu茅ssin de passar els tres tombs :lol:
pla莽adelescols
Rodaplaces

Entrada no llegidaAutor: pinyaire malv铆 Data: 05 oct. 2010, 14:07

A mi tampoc em sembla gens b茅 que es faci un forat a terra per anivellar les rengles. Malgrat tot, em jugo cinc p猫sols a que no 茅s la 煤nica colla que ho ha fet en una altra ocasi贸. El "truquillo" est脿 en que tot quedi en petit comit猫 i que ning煤 no se'n vagi de la llengua, per貌 茅s clar, tothom sap que els lagartus tenen la llengua molt llarg i a m茅s a m茅s, b铆fida!!! :xD:

PD. Tanmateix, els verds no van ni carregar el dos i el concurs el van guanyar sense que aquest castell fos determinant.
Tingues el valor d'utilitzar la for莽a amb seny per no perdre l'equilibri.
Pit i amunt!
pinyaire malv铆
Casteller/a de folre

Entrades: 186
Membre des de: 03 nov. 2009, 15:23
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 05 oct. 2010, 14:20

pla莽adelescols, a mi tb em sempla malament, per貌 no va ser trascendent, vols anular lintent??? felicitats!! no va puntuar
vols descalificar la colla?? home, no vols dir que no saps perdre?? Alg煤 t茅 video o algu que es vegi com fan el forat??
1975, neix la colla que porto al cor, blau cel 茅s el seu color, som els Nois de la Torre!
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrades: 113
Membre des de: 26 ago. 2010, 15:37
Colla: Nois de la Torre

Entrada no llegidaAutor: Muse Data: 05 oct. 2010, 14:30

Si es pogu茅s comprovar i a m茅s s'hagues arribat a carregar/descarregar el dos volarien osties al mon casteller. Per貌 com que no ha sigut aix铆, mira, mala sort i bon sol.
Muse
Casteller/a de manilles

Entrades: 405
Membre des de: 28 jul. 2010, 12:36
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: 6997punts Data: 05 oct. 2010, 14:34

Desqualifiquem-los i aix铆 la Vella podr脿 aconseguir el seu preuat segon lloc!!!!! :lol:
6997punts
Casteller/a de folre

Entrades: 183
Membre des de: 06 set. 2010, 21:12

Entrada no llegidaAutor: pla莽adelescols Data: 05 oct. 2010, 14:41

pau_noisdelatorre ha escrit:pla莽adelescols, a mi tb em sempla malament, per貌 no va ser trascendent, vols anular lintent??? felicitats!! no va puntuar
vols descalificar la colla?? home, no vols dir que no saps perdre?? Alg煤 t茅 video o algu que es vegi com fan el forat??

脡s clar que no va ser transcendent! I de cap manera vull desqualificar la colla!Jo no dic que per aix貌 se l'hagi de desqualificar per貌 potser si deixar clar qu猫 passa, si ha de passar algo, si ho fas.

No em diguis que no s茅 perdre, que m'hauria d'inventar moltes excuses per anar desqualificant colles injustament...

Si fer un forat significa veure un intent de 2d8 endavant!per貌 potser no en un concurs, pq si hagu茅s estat transcendent i hagu茅s influit en el resultat, voleu dir que no hagu茅s hagu茅s estat molt m茅s pol猫mic?

Els efectius de cada colla s贸n els que son i si el segon queda alt, em penso que (i m茅s vilafranca per nombre de components) hauria de buscar-ne un altre o compensar-ho d'una altra manera.

El qu猫 vull aclarir 茅s si penseu que es pot fer o no, m茅s en un concurs, sigui vilafranca o qualsevol altre, que quedi clar!

Als enxanetes que es fan grans els podriem lligar uns globus d'heli, per compensar l'augment de pes. :ulls:
pla莽adelescols
Rodaplaces

Entrada no llegidaAutor: Tianenc Data: 05 oct. 2010, 14:44

Quants primeres de rengla (si no s贸n al folre ni manilles) porten sabates de sola alta (xiruques, etc...) per guanyar uns centimetres? crosses q porten sabates tb de sola alta... crosses q es descalcen per determinat baix..

a mi a escola no m'anulaven els penaltis q xutava per escombrar les pedretes...

a m茅s... aix铆 a m脿.. o a peu un forat de 5cm es pot fer.. per貌 de m茅s ja deixa de ser una cosa banal.. a m茅s.. penseu q el primeres ha d'agafar el segon... i tamb茅 que si fan baixar el baix... segur q hi ha gent q treballa malament.. crosses.. l'altra baix q ha d'agafar-se al baix ensorrat. No crec q cap colla faci un pou.. doncs te pros i contres..
Feina de formiga, for莽a d'elefant.
Tianenc
Casteller/a de pinya

Entrades: 118
Membre des de: 30 juny 2008, 13:50
Colla: Castellers de Sants

Entrada no llegidaAutor: jep_saso Data: 05 oct. 2010, 15:17

pla莽adelescols ha escrit:A la vanguardia d'ahir, referent al 2d8, es podia llegir, textualment:

"Para alzar este castell, los verds hicieron un agujero en la arena, que rebaj贸unos cent铆metros el pilar por el que sub铆a su cap de colla 鈥揹e casi 1,90 metros de altura鈥 al piso de segons, con la idea de que las manos de la pinya pudieran llegar a sujetarlom谩s arriba ycon mayor facilidad y afianzar la fr谩gil estructura."

Quina difer猫ncia hi ha entre fer un forat i posar un tamboret o una escaleta?
Creieu que 茅s l铆cit?驴?
Jo penso que no, gens, que se'n dir FER TRAMPES. Si no consegueixes anivellar les rengles DOS PEDRES, busca't un altre segon.
De fet crec s'hauria d'invalidar l'intent i ja no dic desqualificar la colla, per貌 sifer un advertiment seri贸s per a properes edicions.

En cas contrari proposo fer un forat a terra ben fondo i d'aqu铆 dos anys tirarem pilar de nou sense folre ni manilles ni puntals amb el primeres mans al cul del sis猫, per exemple... "para sujetarlo m谩s arriba y afianzar la estructura"

Ja el poden anar incloent a la taula de puntuacions!

Vols dir? 脡s molt fort. Aix貌 s'hauria de verificar eh! Ara, que si 茅s cert...
"Conserveu aquestes tradicions que s贸n l'脿nima de la nostra terra"
(Pau Casals als Nens del Vendrell)
jep_saso
Afeccionat/ada

Entrades: 44
Membre des de: 13 set. 2010, 19:52
Colla: Nens del Vendrell

Entrada no llegidaAutor: Dani S. Data: 05 oct. 2010, 15:27

Dubto que sigui aix铆.
Crec que 茅s una ajuda il路licita. Igual que si el primeres i l'agulla port茅ssin un tamboret...
No crec que ho hagin fet els verds, i menys ells que deuen tenir multiples baixos per equilibrar-ho.
I si fos veritat tampoc l'han carregat.

Suposicions inveros铆mils:
Si fos veritat (que ja he dit que ho dubto) i l'hagu茅ssin carregat, la vencedora moral del concurs es podria convertir en vencedora oficial, despr茅s de 18 anys...!
Imagineu com s'hagu茅s posat el f貌rum...! els de la Vella defensant que el forat de Vilafranca fos l铆cit! :lol:
Dani S.
Rodaplaces

Entrades: 74
Membre des de: 04 set. 2010, 11:17
Colla: Afeccionat casteller

Seg眉ent

Torna a: Concurs 2010

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant