ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Any parell, any de concurs. Parlem del Concurs del 2010.

Retransmissi贸 de TV3

Entrada no llegidaAutor: jordi.aragones Data: 04 oct. 2010, 09:07

Novament trobo "escandal贸s" el tractament televisiu dels castells per part de TV3, la nostra. Explicar茅 la meva manera de veure-ho:

1) Concurs en directe per TV3(HD): Trobo fort que un concurs/acte/competici贸 que es fa cada 2 anys i 煤nicament d'un dia de durada no tinguin "els collons" de fer-lo per canal 33 (ja no dic TV3), aix貌 si... recordo no fa masses mesos com em fotien partits del Marroc o un pa铆s d'aquests per canal 33, teniu ra贸 aix貌 deu ser m茅s cultura que els castells. O per no parlar, partits de "bowling" de no s茅 quin cony de competici贸 europea (tamb茅 pel 33). La retransmissi贸 en HD, pot ser molt interessant a nivell tecnol贸gic, per貌 siguem sincers! Qui mira el canal TV3HD??? Si per l'煤nic que s'est脿 fent servir (o fins fa fa poc es feia servir) era per passar el capit脿 Hook durant tota la setmana???

2) M'agradaria recordar a Televisi贸 de Catalunya que el seu magn铆fic canal HD, no arriba a tot Catalunya, 茅s a dir, un servidor que estava en un poble no tenia possibilitat de veure el concurs per aquest canal (ja que no arriba ni molt menys a tot Catalunya).

3) El 3/24 feien trossos puntuals en les seves repetides not铆cies... amb un t铆tol de not铆cia que deia... la "champions" castellera! La mare que us va fer!!! Els castells s贸n els castells i el f煤tbol 茅s el f煤tbol! Cal que ho equiparem tot al futbol?

4) El gran comentarista del tio del "divendres"... proposo una cosa! com que tampoc tinc idea de futbol... el pr贸xim partit del FCB - RMadrid puc ser jo el comentarista???? Aix铆 tamb茅 podr茅 dir que trobo fant脿stic que aquell que est脿 sota els pals i que toca la pilota de quan en quan tamb茅 茅s important per l'equip! Ho que es magn铆fic veure com els equips cues fan tot el que poden per superar-se...

5) Aix貌 si, ens hem gastat una millonada pagada per tots foten la retransmissi贸 per l'HD, grabar-ho amb el sistema de tota la vida, i introdu茂nt el 3D als castells!!

Gr脿cies TV3 per fer tant pels castells!
jordi.aragones
Turista

Entrades: 1
Membre des de: 01 set. 2010, 12:15
Colla: Xiquets de Reus

Sponsor

Re: Retransmissi贸 de TV3

Entrada no llegidaAutor: iPed Data: 04 oct. 2010, 09:16

jordi.aragones ha escrit: 1) Concurs en directe per TV3(HD): Trobo fort que un concurs/acte/competici贸 que es fa cada 2 anys i 煤nicament d'un dia de durada no tinguin "els collons" de fer-lo per canal 33 (ja no dic TV3), aix貌 si... recordo no fa masses mesos com em fotien partits del Marroc o un pa铆s d'aquests per canal 33, teniu ra贸 aix貌 deu ser m茅s cultura que els castells. O per no parlar, partits de "bowling" de no s茅 quin cony de competici贸 europea (tamb茅 pel 33). La retransmissi贸 en HD, pot ser molt interessant a nivell tecnol贸gic, per貌 siguem sincers! Qui mira el canal TV3HD??? Si per l'煤nic que s'est脿 fent servir (o fins fa fa poc es feia servir) era per passar el capit脿 Hook durant tota la setmana???

Nomes dir que jo s铆 que miro el TV3HD a casa. Sovint cada nit, que fan series antigues de la TV3 i a mi m'agraden :brindar:
iPed
Afeccionat/ada

Entrades: 30
Membre des de: 01 juny 2010, 14:22
Colla: Magruon

Entrada no llegidaAutor: Vallenc Data: 04 oct. 2010, 09:19

Doncs ets una RARA AVIS

te rao quan diu que va ser vergony贸s, vaig veure una repetici贸 i lo dels de DIVENDRES va ser una broma de mal gust.

Vull l'Agust铆 Forn茅 o la Carnic茅 retransmitint un Bar莽a Madrid

QUINA FALTA DE RESPECTE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vallenc
Casteller/a de folre

Entrades: 163
Membre des de: 04 set. 2009, 12:32
Ubicaci贸: Valls - Barcelona
Colla: Colla Vella Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: pinyaire malv铆 Data: 04 oct. 2010, 12:00

en general estic d'acord amb el jordi.aragones excepte en una cosa... jo creia que de deb贸 el concurs era la champions dels castells, aix铆 com la temporada 茅s la lliga, no? :xD:
Tingues el valor d'utilitzar la for莽a amb seny per no perdre l'equilibri.
Pit i amunt!
pinyaire malv铆
Casteller/a de folre

Entrades: 186
Membre des de: 03 nov. 2009, 15:23
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: escamarl脿 Data: 04 oct. 2010, 12:33

A banda del que ja s' ha dit, que, per cert, no tot el mon te una tele de ultima generaci贸 i per tant el HD no es podia veure, pero a banda de aix贸, la retransmissi贸 molt dolenta....em conec el sostre de la Tarraco Arena de collons....no es podia fer entrevistes durant el temps mort? feien alguna pero, vamos, molt suelta...i per no parlar de repeticions de caigudes...nomes faltaba que haguessin possat una camera al casc d' una enxaneta per poder sentir la caiguda en primera persona...
escamarl脿
Casteller/a de folre

Entrades: 211
Membre des de: 10 set. 2008, 11:00

Entrada no llegidaAutor: muesly Data: 04 oct. 2010, 15:05

escamarl脿 ha escrit:...i per no parlar de repeticions de caigudes...nomes faltaba que haguessin possat una camera al casc d' una enxaneta per poder sentir la caiguda en primera persona...

No els hi donis idees!! o al proper concurs ens ho trobarem!! :nose: :nose:

Per cert, estic d'acord amb tot lo que heu comentat :brindar:
muesly
Casteller/a de pinya

Entrades: 133
Membre des de: 08 nov. 2009, 22:43
Colla: Xiquets de Reus

Entrada no llegidaAutor: scheer Data: 04 oct. 2010, 15:24

unanimitat al mon casteller...de moment, si que ho deuen haver fet malament :xD:

ni ho vaig mirar (no si ni on 茅s el canal HD).

Els tro莽os que vaig veure al 3/24...doncs ja sabeu, en plan copa del mon de castells....
scheer
Casteller/a de pinya

Entrades: 104
Membre des de: 15 juny 2008, 20:17

Entrada no llegidaAutor: Rauxera Data: 04 oct. 2010, 16:29

La retransmissi贸 del concurs no va ser pat猫tica, va ser lo seg眉ent.

Jo no ho vaig poder mirar per Tv3 HD, sin贸 que ho vaig haver de mirar per: www.3cat24.cat

Era taaaan aburrit!
Es passaven estona ensenyant el sostre de la Tarraco Arena o enfocant la pla莽a de lluny i quan anaven a fer un castells i/o l'estaven comen莽ant a montar va i posen un v铆deo!!
No ho podien fer entre castell i castell?

I la Carnic茅?
Que trist per favor... navem per la meitat de la 2a ronda i la enfoquen i diu: Comecem la segona ronda!
Em volia morir... quna vergonya per favor!!!

En fi, a la retransmissi贸 va abundar el silenci i els comentaris poc afortunats dels comentaristes
molt trist, la veritat
"Per un nucli de la pinya que pugui respirar,
renta't els peus abans d'anar a pujar!"
Rauxera
Casteller/a de puntals

Entrades: 1626
Membre des de: 14 maig 2008, 10:32
Ubicaci贸: Granollers city
Colla: Xics de Granollers

Entrada no llegidaAutor: peter Data: 04 oct. 2010, 20:38

Aquests estan volen convertir els castells en el que no son...
trobo un collonada la camara qe lliguen al pit dels castellers...els hi haurien de dir qe no, igual que fotres a entrevistar entre mig de una actuacio, quan es fan castells es fan castells, si es vol la tele, si va quan sa acabat la feina, NO DEIXEM QUE LA TELEVISIO ENS MANIPULI!!!
peter
Casteller/a de manilles

Entrades: 446
Membre des de: 26 ago. 2010, 22:34
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: elboletgraller Data: 04 oct. 2010, 21:12

peter ha escrit:Aquests estan volen convertir els castells en el que no son...
trobo un collonada la camara qe lliguen al pit dels castellers...els hi haurien de dir qe no, igual que fotres a entrevistar entre mig de una actuacio, quan es fan castells es fan castells, si es vol la tele, si va quan sa acabat la feina, NO DEIXEM QUE LA TELEVISIO ENS MANIPULI!!!

a la que van manipular a base de b茅 va ser la reportera a peu de pla莽a quan va anar a entrevistar en David Miret al final del concurs :xD: no ho van treure aix貌??
elboletgraller
Casteller/a de manilles

Entrades: 651
Membre des de: 22 ago. 2008, 14:49
Colla: Castellers de Vilafranca

Entrada no llegidaAutor: sermt Data: 04 oct. 2010, 21:30

elboletgraller ha escrit:
peter ha escrit:Aquests estan volen convertir els castells en el que no son...

a la que van manipular a base de b茅 va ser la reportera a peu de pla莽a quan va anar a entrevistar en David Miret al final del concurs :xD: no ho van treure aix貌??

cert, a mi em va semblar de mal gust, per貌 ho entenc perque son coses que passen quan es celebren coses, es ben be que la pobre noia es menja tots els marrons
sermt
Casteller/a de puntals

Entrades: 1152
Membre des de: 22 maig 2008, 18:23
Ubicaci贸: c/Teatre, 4-6, Terrassa
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: Werty Data: 04 oct. 2010, 22:23

En la primera ronda conjunta tant sols hi va sortir el 4/8 de Gr脿cia. De la resta de colles ni tant sols van dir que havien fet.
Werty
Casteller/a de pinya

Entrades: 83
Membre des de: 01 nov. 2009, 19:10
Colla: Castellers del carrer de la Destral

Entrada no llegidaAutor: barnie_777 Data: 05 oct. 2010, 19:55

l'intent de retransmissi贸 茅s un insult a la intel路lig猫ncia i als castellers, de jutjat de gu脿rdia... per altra banda veient el nyap que han fet dedueixo que la Terribas no s'ho mira...
barnie_777
Rodaplaces

Entrades: 61
Membre des de: 15 set. 2009, 00:30
Colla: Colla Joves Xiquets de Valls

Torna a: Concurs 2010

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant