ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Any parell, any de concurs. Parlem del Concurs del 2010.

Re: Entrades del Concurs

Entrada no llegidaAutor: nuk_a Data: 20 set. 2010, 13:21

Despr茅s de molts anys anant al concurs, avui estic indignada! ens hem organitzat per poder anar a comprar les entrades directament a una oficina de CaixaLaietana per no tenir problemes ja que som un grup d'amics d'11 persones i voliem anar junts, la sorpresa ha sigut que despres de fer hores de cues i paci猫ncia resulta que est脿n les entrades esgotades.

es INDIGNANT!
nuk_a
Turista

Entrades: 5
Membre des de: 16 set. 2010, 21:03
Colla: cdv

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: jorsont Data: 20 set. 2010, 13:22

a quan dieu ke arribara la rebenta? jo dic 350鈧 feu les vostres apostes xD
jorsont
Casteller/a de manilles

Entrades: 437
Membre des de: 18 nov. 2009, 12:34
Colla: Castellers de Sant Cugat

Entrada no llegidaAutor: Punky_cdt Data: 20 set. 2010, 14:40

350 鈧!!!!!!!
si algu paga axi貌 per veure castells, ja podem plegar, macho! jajajajaja!

La veritat 茅s que 茅s vergony贸s, per貌, que s'esperaven???..... 2000 entrades per tot el m贸n casteller es una mis猫ria!

Ara queden 2 opcions, o comprar una de les 1000 que queden a la mateixa pla莽a de braus el dia del concurs, o apuntar-se amb alguna colla de les participants....

pero que fort, nano, esgotades a les poques hores,..... ni que fos un concert de Fito...

bueno, bona sort als que en busqueu alguna, jo us recomano apuntar-vos amb alguna colla!

apali, agur!
@Gilcdt
Punky_cdt
Casteller/a de folre

Entrades: 249
Membre des de: 16 juny 2008, 21:44
Ubicaci贸: Terrassa
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: Jordiet79 Data: 20 set. 2010, 14:43

Per les colles que hi participem potser ens anir脿 b茅, tindrem samarretes a dojo :P

(Afegit posterior: Potser hi hauria de treure l'"smiley". Pel que es veu les colles ja comencen a cridar a la gent que hi vaig amb les seves respectives samarretes....)

Punky_cdt ha escrit:350 鈧!!!!!!!

La veritat 茅s que 茅s vergony贸s, per貌, que s'esperaven???..... 2000 entrades per tot el m贸n casteller es una mis猫ria!

Ara queden 2 opcions, o comprar una de les 1000 que queden a la mateixa pla莽a de braus el dia del concurs, o apuntar-se amb alguna colla de les participants....

pero que fort, nano, esgotades a les poques hores,..... ni que fos un concert de Fito...

bueno, bona sort als que en busqueu alguna, jo us recomano apuntar-vos amb alguna colla!

apali, agur!
Jordiet79
Casteller/a de pinya

Entrades: 131
Membre des de: 30 oct. 2008, 12:49
Colla: Castellers de la Vila de Gr脿cia

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 20 set. 2010, 20:29

escamarl脿 ha escrit:La meva opini贸: no 茅s massa complicat tot aix貌???? Les oficitnes de Caixa Laietana treuran fum el dilluns que ve a les 12.05h!! Jo ja he fet els meus plans per poder-hi anar a les 12h, no em vull quedar fora...

Home Pau, perdona, pero aix贸 ho dubto i molt....que es el concurs de castells, no es un concert de U2 on totes les termianls es colapasaran i hi haur脿 revenda a 1000 euros la entrada.....qui vol pagar quan pots anar de gorra amb alguna colla ajudant fent pinya?? i a mes, t' ho pases millor, el ambient es molt maco i et regalen samarretes i el dinar et pot cosatar 4 duros...

per cert, i parlant d' aix贸...ja sabeu quines colles (mes o menys, ja se que hi haur脿 gent que anir脿 amb un altra cola) aniran amb una altra per fer pinya??[/quote]

Concert dels U2 o no???? a quarts d'una les entrades exhaurides
1975, neix la colla que porto al cor, blau cel 茅s el seu color, som els Nois de la Torre!
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrades: 113
Membre des de: 26 ago. 2010, 15:37
Colla: Nois de la Torre

Entrada no llegidaAutor: Jordiet79 Data: 20 set. 2010, 22:06

En Gracienc ho explicar脿 millor perque jo aleshores no hi era, per貌 fa dos anys nosaltres vam tenir un autocar de Sagrada Familia i un altre de Badalona.

pau_noisdelatorre ha escrit:
escamarl脿 ha escrit:La meva opini贸: no 茅s massa complicat tot aix貌???? Les oficitnes de Caixa Laietana treuran fum el dilluns que ve a les 12.05h!! Jo ja he fet els meus plans per poder-hi anar a les 12h, no em vull quedar fora...

Home Pau, perdona, pero aix贸 ho dubto i molt....que es el concurs de castells, no es un concert de U2 on totes les termianls es colapasaran i hi haur脿 revenda a 1000 euros la entrada.....qui vol pagar quan pots anar de gorra amb alguna colla ajudant fent pinya?? i a mes, t' ho pases millor, el ambient es molt maco i et regalen samarretes i el dinar et pot cosatar 4 duros...

per cert, i parlant d' aix贸...ja sabeu quines colles (mes o menys, ja se que hi haur脿 gent que anir脿 amb un altra cola) aniran amb una altra per fer pinya??

Concert dels U2 o no???? a quarts d'una les entrades exhaurides[/quote]
Jordiet79
Casteller/a de pinya

Entrades: 131
Membre des de: 30 oct. 2008, 12:49
Colla: Castellers de la Vila de Gr脿cia

Entrada no llegidaAutor: frikilandi Data: 20 set. 2010, 22:14

A mi em sap greu que molts dels grans aficionats es qued茅ssin sense entrada . I aleshores penso en molta gent que segueix la nostra colla , o d'altres , com l'epali i el trio de la Bisbal no pugu茅ssin entrar tampoc . Els castells els aplaudeix l'afici贸 , i els Castellers aplaudim a grans aficionats .
Tot i que confio que aquests ja t茅nen entrada i podr脿n gaudir del concurs. Nom茅s son un exemples , per dir algo. Esperem que l'organitzaci贸 hagi pres nota del que ha passat i que les suposades 1000 entrades restant , siguin si m茅s no , pel "p煤blic general".
frikilandi
Casteller/a de folre

Entrades: 150
Membre des de: 19 maig 2008, 23:22

Entrada no llegidaAutor: epali Data: 21 set. 2010, 15:24

frikilandi,
Amic, una de les raons per la que, despres de no tindre entrada, no he mirat de aconseguir.la, es que cada vegada estic mes emprenyat en el format del Concurs. No entenc aquesta mania de "festa americana", de espectacle mediatic, de altaveus a tota pastilla, de un senyor que amanitza l麓espectacle com si fos una final de la NBA,,del public (uns pocs) xiulant a una colla quan enlaira una construccio.....
Jo preferixo diades com la Bisbal, Vilafranca, Valls, Vendrell, Arbo莽, Catllar, etc. etc. en les que veig rivalitat i respecte.
Salut i Castells
epali
Casteller/a de manilles

Entrades: 785
Membre des de: 26 juny 2009, 18:38
Colla: afeccionat

Entrada no llegidaAutor: jagal_joves_valls Data: 21 set. 2010, 15:59

epali ha escrit:frikilandi,
Amic, una de les raons per la que, despres de no tindre entrada, no he mirat de aconseguir.la, es que cada vegada estic mes emprenyat en el format del Concurs. No entenc aquesta mania de "festa americana", de espectacle mediatic, de altaveus a tota pastilla, de un senyor que amanitza l麓espectacle com si fos una final de la NBA,,del public (uns pocs) xiulant a una colla quan enlaira una construccio.....
Jo preferixo diades com la Bisbal, Vilafranca, Valls, Vendrell, Arbo莽, Catllar, etc. etc. en les que veig rivalitat i respecte.
Salut i Castells

:aplaudir: :aplaudir:
Ben dit! Perdoneu per貌 algu ho havia de dir!
Imatge
Primer 3de9f del s. XX, Sta 脷rsula 1986
jagal_joves_valls
Casteller/a de manilles

Entrades: 558
Membre des de: 11 jul. 2008, 11:05
Colla: Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: Muxerrillo Data: 21 set. 2010, 16:27

epali ha escrit:frikilandi,
Salut i Castells

totalment d'acord, ara ja saps que, si la vols aconseguir una entrada la nostra colla no crec que tingui cap problema en fer-te-la arribar tractant-se de tu.
Muxerrillo
Casteller/a de folre

Entrades: 265
Membre des de: 25 maig 2008, 18:22

Entrada no llegidaAutor: epali Data: 21 set. 2010, 16:33

Muxerrillo,
Moltes i moltes gracies, mes sera que no, aquest any no.
Sort al Concurs. (i seny)
Salut i Castells
epali
Casteller/a de manilles

Entrades: 785
Membre des de: 26 juny 2009, 18:38
Colla: afeccionat

Entrada no llegidaAutor: bustos Data: 21 set. 2010, 17:46

pau_noisdelatorre ha escrit:

per cert, i parlant d' aix贸...ja sabeu quines colles (mes o menys, ja se que hi haur脿 gent que anir脿 amb un altra cola) aniran amb una altra per fer pinya??

S铆, per貌 no s茅 si ser脿 molt llarg, m'ho estic plantejant i encara no s茅 el que far茅. No, no s茅 les colles que aniran a fer pinya a les altres...[/quote]

En 20 minutets les entrades es van exhaurir... tu mateix :lol:
bustos
Turista

Entrades: 2
Membre des de: 27 jul. 2010, 13:19
Colla: cjxt

Entrada no llegidaAutor: XiKiEtA Data: 21 set. 2010, 20:47

Punky_cdt ha escrit:350 鈧!!!!!!!

apali, agur!

Tranquil que el concert de Fito a mitads de octubre no s'omplira la maravillosa Arena Tarraco
XiKiEtA
Casteller/a de folre

Entrades: 190
Membre des de: 10 ago. 2008, 02:06
Colla: Xiquets de Reus

Entrada no llegidaAutor: Tianenc Data: 22 set. 2010, 09:57

avui en els matins de tv3 anaven a mirar de resoldre l'esc脿ndol de les entrades del concurs... que on havien anat les entrades? 3000 entrades en 20min? ...
Feina de formiga, for莽a d'elefant.
Tianenc
Casteller/a de pinya

Entrades: 118
Membre des de: 30 juny 2008, 13:50
Colla: Castellers de Sants

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 22 set. 2010, 10:59

Tianenc ha escrit:avui en els matins de tv3 anaven a mirar de resoldre l'esc脿ndol de les entrades del concurs... que on havien anat les entrades? 3000 entrades en 20min? ...

B茅... 茅s f脿cil.
Hi ha qui va fer una autobus per anar a comprar les que es venien en taquilla. I no van parar de comprar fins que es van acabar...
Faltar脿 aclarir que ha passat amb les de Caixa Laietana, si realment s'han venut com cal.
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Concurs 2010

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants