ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Any parell, any de concurs. Parlem del Concurs del 2010.

Re: Entrades del Concurs

Entrada no llegidaAutor: Un de tants Data: 23 set. 2010, 01:08

Una altra pregunta:

Sabem que a l'edici贸 2010 s'han venut (o es vendran) 6000 entrades per seure. D'acord per貌 el que vull saber 茅s:

quantes entrades es van vendre al concurs 2008? Quantes al concurs 2006 i anteriors? Quina era la capacitat de la pla莽a, quant a places assegudes en les edicions anteriors? Quin ha estat el % de reducci贸, per tant?

I altres 3 preguntes pol铆ticament incorrectes:

1. Quin 茅s el preu actual que les entrades tenen a la revenda? Alg煤 ja m'ha parlat de 45 鈧 per internet. 脡s cert??

2. Com s'assegura l'organitzaci贸 que ning煤 falsifiqui entrades. No se si les heu vist, per貌 almenys les de les colles, es tracta d'una tira de paper de color amb unes lletres impreses amb simple tinta negra. Superf脿cils de duplicar!!.

3. Com s'assegura l'organitzaci贸 que alg煤 dels que tenen entrada no baixi a baix amb per ex. 10 entrades m茅s (les d'altra gent que es queda a dalt) i les doni a gent de la pla莽a per tal que puguin pujar a dalt, i s'hi estiguin encara que sigui drets o asseguts a les escales o b茅 ocupin irregularment el seient d'alg煤 que moment脿niament ha marxat.
Un de tants
Casteller/a de pinya

Entrades: 90
Membre des de: 03 set. 2009, 15:34
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Kim Data: 23 set. 2010, 06:45

Jo encara no les he vist.

Son tan cutres ? No sera tongo, i us han regalat unes fotocopies ? :xD:

Ara fora conyes, suposo que han de portar alg贸 mes que el paper normal i tinta negra, alg煤n codi de barres/bidi o alguna tram que es veu sota tinta UV, si no quina xapusa. Collons, cada cop que llegeixo noticies sobre les entrades, em fa esgarrifar... esperem que hi hagi un control del aforament i no es converteixi la pla莽a de toros en una ratera.
Kim
Casteller/a de pinya

Entrades: 110
Membre des de: 14 oct. 2009, 11:30
Colla: Colla Joves dels Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 23 set. 2010, 07:46

tOgU ha escrit:Ja sabeu la super oferta de caixa laietana?? si obriu un compte d'estalvi us regalen una entrada...aquest ajuntament de tgna hauria de vigilar m茅s amb qui fa tractes...

Aix貌 ho estas dient seriosament?
Si 茅s aix铆, em semblaria una vergonya absoluta.
脡s a dir que de les etnrades que tenien per vendre... van i se'n guarden una quantitat X sota la m脿niga per regalar-les? :buf:
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 23 set. 2010, 20:28

Kitus ha escrit:
tOgU ha escrit:Ja sabeu la super oferta de caixa laietana?? si obriu un compte d'estalvi us regalen una entrada...aquest ajuntament de tgna hauria de vigilar m茅s amb qui fa tractes...

Aix貌 ho estas dient seriosament?
Si 茅s aix铆, em semblaria una vergonya absoluta.
脡s a dir que de les etnrades que tenien per vendre... van i se'n guarden una quantitat X sota la m脿niga per regalar-les? :buf:

Aix貌 茅s en serio??
1975, neix la colla que porto al cor, blau cel 茅s el seu color, som els Nois de la Torre!
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrades: 113
Membre des de: 26 ago. 2010, 15:37
Colla: Nois de la Torre

Entrada no llegidaAutor: nuk_a Data: 23 set. 2010, 21:15

Totalment en serio que nosaltres tamb茅 ho vam veure!!! si obres un compte corrent amb 30 euros et regalem una entrada per al concurs de tarragona. tant fort com sona!
Hi havia un cartell penjat a la oficina de caixa "liatangana"!
nuk_a
Turista

Entrades: 5
Membre des de: 16 set. 2010, 21:03
Colla: cdv

Entrada no llegidaAutor: Werty Data: 23 set. 2010, 21:26

No ho trobo tant fort, ells tenen el seu cupo de entrades com a patrocinadors, el que facin amb elles 茅s el seu assumpte.

Respecte l'any passat, si no m'equivoco s'hauran venut unes 1500-1800 entrades menys, per aix貌 han reduit a 14 les colles, pero poder fer entrar m茅s gent a a pla莽a. El problema 茅s que cada cop hi vol anar m茅s gent al Concurs.
Werty
Casteller/a de pinya

Entrades: 83
Membre des de: 01 nov. 2009, 19:10
Colla: Castellers del carrer de la Destral

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 23 set. 2010, 22:17

ho he buscat per internet i no ho he trobat, dem脿 vaig molt aprop de loficina de caixa laietana a tgn i hi passar茅.
No 茅s que no men fii de vosaltres, que s铆 que me'n enfio, per貌 茅s que encara estic flipant.. :obsesio: :obsesio: :obsesio: :cry: :cry: :cry: :cry:

PD: si alg煤 ho troba per internet em pot passar el link??
1975, neix la colla que porto al cor, blau cel 茅s el seu color, som els Nois de la Torre!
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: nu327 Data: 26 set. 2010, 12:03

Jo he tingut la sort (i menys mal, perqu猫 ja havia demanat festa a la feina i tot) d'aconsseguir entrades. Al menys, les que ens han venut per internet porten un codi de barres, aix铆 que aquestes suposo que no es podran falsificar facilment!
nu327
Afeccionat/ada

Entrades: 32
Membre des de: 26 set. 2010, 10:13

Entrada no llegidaAutor: Dau Data: 26 set. 2010, 16:31

No hi ha una llei que diu que la organitzaci貌 t茅 que reservar les entrades del 10% del aforament per el mateix dia del espectacle (com als esports, concerts, etc...)

Ser铆en 600 entrades...alg煤 sap si aix貌 es veritat i si es far谩 el d铆a del concurs?
Dau
Casteller/a de manilles

Entrades: 415
Membre des de: 31 jul. 2008, 13:00
Ubicaci贸: en un lloc molt lluny...a prop de Portugal i en el cor de les Espanyes...

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 26 set. 2010, 16:44

Dau ha escrit:No hi ha una llei que diu que la organitzaci貌 t茅 que reservar les entrades del 10% del aforament per el mateix dia del espectacle (com als esports, concerts, etc...)

Ser铆en 600 entrades...alg煤 sap si aix貌 es veritat i si es far谩 el d铆a del concurs?

Bona aportaci贸, Dau. No, no ho s茅
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: carrasclet1714 Data: 26 set. 2010, 17:10

Kim ha escrit:Jo encara no les he vist.

Son tan cutres ? No sera tongo, i us han regalat unes fotocopies ? :xD:

Ara fora conyes, suposo que han de portar alg贸 mes que el paper normal i tinta negra, alg煤n codi de barres/bidi o alguna tram que es veu sota tinta UV, si no quina xapusa. Collons, cada cop que llegeixo noticies sobre les entrades, em fa esgarrifar... esperem que hi hagi un control del aforament i no es converteixi la pla莽a de toros en una ratera.

Cutres es poc. A mi em recorden els tipics tiquets de begudes de les barres de concerts (una tira de din-a4 cutre, de color i impres a 1 tinta).
Com a algu se li acudeixi comprar un paquet de fulls de color i faci fotocopies, es pot liar parda
carrasclet1714
Casteller/a de manilles

Entrades: 343
Membre des de: 12 ago. 2008, 00:55

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 26 set. 2010, 18:56

Jo tinc entrada numerada, i quan la vaig veure vai pensar...aix貌 茅s facil铆ssim de falsificar...
Doncs mira que les del Metropol, semblen de broma!!! Amb el valor que tenen i aquest aspecte...
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: Dani S. Data: 26 set. 2010, 19:18

Dau ha escrit:No hi ha una llei que diu que la organitzaci貌 t茅 que reservar les entrades del 10% del aforament per el mateix dia del espectacle (com als esports, concerts, etc...)

Diria que aquesta llei no existeix.
脡s normal anar a partits de f煤tbol, espectacles o concerts que dies abans s'ha penjat el cartell de "no hay billetes".
Dani S.
Rodaplaces

Entrades: 74
Membre des de: 04 set. 2010, 11:17
Colla: Afeccionat casteller

Entrada no llegidaAutor: ipc_gerard Data: 26 set. 2010, 22:00

Dani S. ha escrit:

脡s normal anar a partits de f煤tbol, espectacles o concerts que dies abans s'ha penjat el cartell de "no hay billetes".

Crec que existeix o almenys existia a la LFP, per貌 nom茅s a la LFP.. en tot cas, jo he llegit que el dia 3 hi haur脿 entrades a taquilla, per貌 pel que veig, la font (que no recordo) no devia ser gaire fiable...
ipc_gerard
Rodaplaces

Entrades: 64
Membre des de: 15 feb. 2010, 22:32

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 27 set. 2010, 00:45

ipc_gerard ha escrit:
Dani S. ha escrit:

Crec que existeix o almenys existia a la LFP, per貌 nom茅s a la LFP.. en tot cas, jo he llegit que el dia 3 hi haur脿 entrades a taquilla, per貌 pel que veig, la font (que no recordo) no devia ser gaire fiable...

Jo tmb ho he llegit en alguna banda xo no s茅 quina..., potser en aquest f貌rum ??
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Concurs 2010

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant