ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Any parell, any de concurs. Parlem del Concurs del 2010.

Entrades del Concurs

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 13 set. 2010, 22:15

S'ha variat la distribuci贸, en quines condicions i el dia en que surten a la venda.
Total de 6000 entrades (a 4鈧 l'entrada, total de 24000鈧)

3000 entrades per a les colles i 3000 m茅s per al p煤blic.

2000 es venen a Caixa Laietana, a partir del dilluns 20 a les 12h (amb un suplement d'1鈧 per entrada, ossigui que Caixa Laietana s'emporta 3000鈧) aquestes entrades s贸n a primera graderia i s贸n numerades.

1000 es venen al Metropol, a partir del mateix dia que les anteriors, s贸n a segona graderia i no numerades.

La meva opini贸: no 茅s massa complicat tot aix貌???? Les oficitnes de Caixa Laietana treuran fum el dilluns que ve a les 12.05h!! Jo ja he fet els meus plans per poder-hi anar a les 12h, no em vull quedar fora...
1975, neix la colla que porto al cor, blau cel 茅s el seu color, som els Nois de la Torre!
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrades: 113
Membre des de: 26 ago. 2010, 15:37
Colla: Nois de la Torre

Sponsor

Re: Entrades del Concurs

Entrada no llegidaAutor: ipc_gerard Data: 13 set. 2010, 22:21

S铆 senyor! 脡s una q眉esti贸 de comoditat, hi ha molta gent que se sent insegura o simplement no sap com es compren entrades per Internet. A les oficines de Caixa Laietana tan sols "ajuden" a comprar les entrades per Internet, per貌 i si et trobes un banquer borde que t'envia a casa a que ho facis tu solet amb l'ordinador? Que passa amb la gent que no en sap o no se'n fia? Poden anar al Metropol, s铆. Per貌 perden avantatges (van a segona graderia i sense numerar).. en fi, un xou
i aix貌 de canviar les regles del joc dos dies abans de la venda d'entrades? a qu猫 ve? aqu铆 hi ha gat amagat...
ipc_gerard
Rodaplaces

Entrades: 64
Membre des de: 15 feb. 2010, 22:32

Entrada no llegidaAutor: Terrassa es Turquesa Data: 14 set. 2010, 00:56

Al final ke merdes pasa amb les entrades???

es compren a partir del dia 20????
CKTImatgeCKT
CKT
Terrassa es Turquesa
Casteller/a de pinya

Entrades: 75
Membre des de: 15 nov. 2008, 00:24
Colla: Castellers de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: crossesdins Data: 14 set. 2010, 09:50

Les entrades del XXIII Concurs de Castells es posaran a la venda el dilluns 20 de setembre. L鈥檌nici de la venda s鈥檋a retardat respecte la data anunciada inicialment del 15 de setembre a causa de problemes t猫cnics.

El dilluns 20 de setembre, a partir de les 12 h, el p煤blic podr脿 adquirir localitats de dues formes diferents:

Per internet, a trav茅s del sistema de venda d鈥檈ntrades de Caixa Laietana, www.serveientrades.cat. Totes les localitats a la venda a trav茅s d鈥檃quest sistema seran numerades i el p煤blic podr脿 escollir en quina zona de la pla莽a es vol ubicar.
Presencialment, a trav茅s de les taquilles del Teatre Metropol de Tarragona. Aquestes localitats no seran numerades i correspondran al segon pis de la T脿rraco Arena Pla莽a.
Les localitats mantenen el mateix preu que en l鈥檃nterior edici贸 del Concurs, 4 euros. No obstant aix貌, les entrades adquirides a trav茅s del sistema d鈥檈ntrades de Caixa Laietana tenen un rec脿rrec d鈥1 鈧 en concepte de despeses de gesti贸.

Cada persona podr脿 adquirir un m脿xim de 4 localitats. Els infants hauran d鈥檃dquirir una localitat a partir dels 2 anys.

Inicialment, el comit猫 executiu del Concurs de Castells va decidir assignar 2.000 entrades a la venda a les colles. At猫s que la demanda per part de les colles 茅s m茅s elevada de la prevista inicialment, finalment les entrades a disposici贸 de les colles seran 3.000, que es repartiran de la manera seg眉ent:

375 per a les 4 colles del grup A
225 per a les 4 colles del grup B
100 per a les 6 colles del grup C
Les 3.000 entrades restants s贸n les que es vendran al Teatre Metropol (1.000 localitats) i a trav茅s del web www.serveientrades.cat (2.000 localitats).

Amb aquesta nova proporci贸 del repartiment de les entrades, s鈥檃favoreix la proximitat de les aficions amb les seves respectives colles. El comit猫 executiu del Concurs creu que aquest model de repartiment tamb茅 s鈥檃propa als de grans esdeveniments esportius en qu猫 les aficions dels equips participants copen gran part de les entrades.
crossesdins
Rodaplaces

Entrades: 59
Membre des de: 15 juny 2010, 22:40
Ubicaci贸: Viladecavalls
Colla: Castellers de terrassa

Entrada no llegidaAutor: Zoriak Data: 14 set. 2010, 12:43

I si no, tots a dins de la pla莽a a fer pinya! :P
Perqu猫 per tocar el cel, s'ha de comen莽ar desde abaix, CROSSES DINS!
Zoriak
Casteller/a de folre

Entrades: 157
Membre des de: 10 feb. 2010, 17:19
Colla: Colla Castellera Sant Pere i Sant Pau

Entrada no llegidaAutor: Punky_cdt Data: 14 set. 2010, 18:02

Se va a hav茅 un foll贸n..... que no save ni doooonde sa metio!!!!!!!! :boig:

Doncs no ho trobo b茅, perque nosaltres, com a colla, volem anar al concurs a veure'l i volem anar tots junts, i segons aix貌, o anem tots junts a comprar les entrades o merda de l'espardenya.... no ho trobo gens be, la veritat....

Espero que donguin solucions, perque si no...... se va liar parda! :lol:
@Gilcdt
Punky_cdt
Casteller/a de folre

Entrades: 249
Membre des de: 16 juny 2008, 21:44
Ubicaci贸: Terrassa
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 14 set. 2010, 18:36

Suposo que a nivell pr脿ctic ning煤 sap ben b茅 com funcionar脿 el tema, per貌...

Una persona que tingui entrada i estigui a la grada, podr脿 baixar puntualment a la pla莽a?
Aix貌 suposo que si.

Per altra banda, un casteller, que estigui a la pla莽a, podr脿 pujar a la grada?
Aix貌 es de suposar que no...

Per 煤ltim, si un casteller es compra una entrada, podr脿 baixar i pujar de la grada a la pla莽a quan vulgui?
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 14 set. 2010, 18:39

Em sembla que per pujar a les grades has d'ensenas l'entrada...

脡s impressionant com l'han liat...
1975, neix la colla que porto al cor, blau cel 茅s el seu color, som els Nois de la Torre!
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: Gracienc Data: 14 set. 2010, 22:36

Kitus ha escrit:Suposo que a nivell pr脿ctic ning煤 sap ben b茅 com funcionar脿 el tema, per貌...

Una persona que tingui entrada i estigui a la grada, podr脿 baixar puntualment a la pla莽a?
Aix貌 suposo que si.

Per altra banda, un casteller, que estigui a la pla莽a, podr脿 pujar a la grada?
Aix貌 es de suposar que no...

Per 煤ltim, si un casteller es compra una entrada, podr脿 baixar i pujar de la grada a la pla莽a quan vulgui?

Pel que s茅, pots comprar les entrades, a les colles participans, a Caixa Laietana, o al Metropol.

Al menys a nosaltres ens en toquen 65, cosa que fa que no em surtin els n煤meros amb les 100 que diuen del grup C.

I pel que s茅, qualsevol persona del p煤blic pot baixar a donar un cop de m脿, per貌 no qualsevol persona pot pujar a les graderies, sin贸 nom茅s aquells que tinguin entrada.
Gracienc
Casteller/a de manilles

Entrades: 305
Membre des de: 23 set. 2008, 17:13
Colla: Castellers de la Vila de Gr脿cia

Entrada no llegidaAutor: avi porta Data: 15 set. 2010, 17:46

Trobo que no 茅s normal que hagin retardat l'inici de la venda d'entrades per貌 si que entenc les novetats d'aquest any.

Fins la darrera edici贸 tothom que entrava a pla莽a podia pujar a les grades i quedar-se all脿, i l'any passat va haver-hi gent amb entrada que no van poder entrar.

Aquest any les localitats s贸n numerades, l'aforament s'ha redu茂t, i per aix貌 tamb茅 s'ha redu茂t el n煤mero de colles ja que la previsi贸 茅s que hi ha m茅s gent de les colles a la pla莽a. Per tant, qui entra per la pla莽a no podr脿 pujar a la graderia en cap moment. En canvi, la gent amb entrades poden baixar i pujar les vegades que vulguin tot ensenyant la seva entrada.

Els que voleu veure el concurs en directe i voleu anar en grup, veniu i col路laboreu amb alguna de les colles que hi participa, que segur que sereu benvinguts.
1969, 茅s la colla que porto al cor, vermell 茅s el seu color, Castellers de Barcelona.
avi porta
Casteller/a de manilles

Entrades: 340
Membre des de: 25 maig 2008, 12:30
Ubicaci贸: Barcelona
Colla: Castellers de Barcelona

Entrada no llegidaAutor: Werty Data: 15 set. 2010, 19:00

Segons tinc entes, la venta d'entrades que havia de comen莽ar avui s'ha retrassat per problemes t猫cnics (els desconec). Les entrades que s'havien de vendre per Servicaixa finalment es vendran a Caixa Laitena ja que sembla que ser脿 un dels grans esponsors del Concurs.
Pau i Gerar de la Torre, no cal que aneu a comprar entrades, la vostra colla em penso que anir脿 a donar un cop de m脿 a St. PEre i St. Pau aix铆 que ja us donaran samarreta per poder entrar. (parleu amb l'Angel)
Werty
Casteller/a de pinya

Entrades: 83
Membre des de: 01 nov. 2009, 19:10
Colla: Castellers del carrer de la Destral

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 15 set. 2010, 23:02

Werty ha escrit:Segons tinc entes, la venta d'entrades que havia de comen莽ar avui s'ha retrassat per problemes t猫cnics (els desconec). Les entrades que s'havien de vendre per Servicaixa finalment es vendran a Caixa Laitena ja que sembla que ser脿 un dels grans esponsors del Concurs.
Pau i Gerar de la Torre, no cal que aneu a comprar entrades, la vostra colla em penso que anir脿 a donar un cop de m脿 a St. PEre i St. Pau aix铆 que ja us donaran samarreta per poder entrar. (parleu amb l'Angel)

Moltes gr脿cies per l'aclarimen, de deb貌, per貌, si s贸c dels que diu que Serrallo i SPereSPau no haurien d'anar a concurs trobo hip貌crita de part meva ajudar-los... Merci per la info. ja que no ho sabia, per貌 ja tinc altres colles de tgn on hi van amics i s'han classificat justament
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: escamarl脿 Data: 16 set. 2010, 14:05

La meva opini贸: no 茅s massa complicat tot aix貌???? Les oficitnes de Caixa Laietana treuran fum el dilluns que ve a les 12.05h!! Jo ja he fet els meus plans per poder-hi anar a les 12h, no em vull quedar fora...[/quote]

Home Pau, perdona, pero aix贸 ho dubto i molt....que es el concurs de castells, no es un concert de U2 on totes les termianls es colapasaran i hi haur脿 revenda a 1000 euros la entrada.....qui vol pagar quan pots anar de gorra amb alguna colla ajudant fent pinya?? i a mes, t' ho pases millor, el ambient es molt maco i et regalen samarretes i el dinar et pot cosatar 4 duros...

per cert, i parlant d' aix贸...ja sabeu quines colles (mes o menys, ja se que hi haur脿 gent que anir脿 amb un altra cola) aniran amb una altra per fer pinya??
escamarl脿
Casteller/a de folre

Entrades: 211
Membre des de: 10 set. 2008, 11:00

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 16 set. 2010, 17:22

escamarl脿 ha escrit:La meva opini贸: no 茅s massa complicat tot aix貌???? Les oficitnes de Caixa Laietana treuran fum el dilluns que ve a les 12.05h!! Jo ja he fet els meus plans per poder-hi anar a les 12h, no em vull quedar fora...

Home Pau, perdona, pero aix贸 ho dubto i molt....que es el concurs de castells, no es un concert de U2 on totes les termianls es colapasaran i hi haur脿 revenda a 1000 euros la entrada.....qui vol pagar quan pots anar de gorra amb alguna colla ajudant fent pinya?? i a mes, t' ho pases millor, el ambient es molt maco i et regalen samarretes i el dinar et pot cosatar 4 duros...

per cert, i parlant d' aix贸...ja sabeu quines colles (mes o menys, ja se que hi haur脿 gent que anir脿 amb un altra cola) aniran amb una altra per fer pinya??[/quote]

S铆, per貌 no s茅 si ser脿 molt llarg, m'ho estic plantejant i encara no s茅 el que far茅. No, no s茅 les colles que aniran a fer pinya a les altres...
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: loputocrack Data: 20 set. 2010, 12:06

Efectivament s'ha colapsat el servidor i d'haver-hi entrades s'ha passat a sortir en pantalla a la sucursal bancaria a quedar exhaurides. Vergonya aliene es el que he sentit. Si tenim en compte que hi ha colles amb " derecho de pernada " ( spisp i xds ) i la reducci贸 d'oferte de tickets hem nat enrere molts anys. ? val l'esfors d'anari驴 ? caldria camviar d'escenari i ciutat ? ?Aqueste es la imatge que volen donar ( patrimoni inmaterial de la humanitat, etc...) Pensem-hi tots plegats.
loputocrack
Casteller/a de pinya

Entrades: 78
Membre des de: 05 ago. 2010, 11:06
Colla: CdV

Seg眉ent

Torna a: Concurs 2010

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant