ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Any parell, any de concurs. Parlem del Concurs del 2010.

Re: La "Porra" del Concurs

Entrada no llegidaAutor: escamarl脿 Data: 29 set. 2010, 15:10

'No cal demanar informacio a la gent de les colles, simplement cal mirar les darreres actuacions de les colles '....si aix铆 fos molta gent apostaria pel 3/9fa de vilafranva i ning煤 -o gairebe ningu- l' ha ficat a la porra.

A mes, Jagal.. veient les ultimes actuacions, no donen moltes pistes..Lleida no els hi va de f脿bula, Capgrossos el 2 el ultim intent va ser per les Santes (si ja se que l' estan assaljant des de fa un any) i com diu Dau, la Jove mai ha dit que intentar脿 el 5/9f, que l' est脿 assajant i que ja veurem que passa als ultims assajos..

Aqui el que passa es que sou tots molt llestos.l' unic que dic es que us penseu que ser脿 la ostia, quan el concrus (per molt que digueu els vallencs) ja te guanyador clarissim i que jo crec que potser la sorpresa mes agradable es que tant Capgrossos com Jove estrenin club de 'gamma extra' (que ja es molt) pero que les colles no es tornaran bojes, que despres del concurs encara tenen for莽a actuacions importants.
escamarl脿
Casteller/a de folre

Entrades: 211
Membre des de: 10 set. 2008, 11:00

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 29 set. 2010, 16:51

He sentit rumors de que Sants podria porovar el 3de8ps, algu que ho pugui confirmar/desmentir?
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Entrada no llegidaAutor: Aig眉et Data: 29 set. 2010, 18:58

xatin ha escrit:He sentit rumors de que Sants podria porovar el 3de8ps, algu que ho pugui confirmar/desmentir?

Jo tamb茅 ho he sentit/llegit per algun lloc. Personalment no en tinc ni idea.
Aig眉et
Casteller/a de folre

Entrades: 249
Membre des de: 26 ago. 2010, 13:58

Entrada no llegidaAutor: lateral Data: 29 set. 2010, 19:07

Aig眉et ha escrit:
xatin ha escrit:He sentit rumors de que Sants podria porovar el 3de8ps, algu que ho pugui confirmar/desmentir?

Jo tamb茅 ho he sentit/llegit per algun lloc. Personalment no en tinc ni idea.

Crec que nom茅s s贸n rumors, ja que apart dels 3 castells descarregats per la merc猫, l'煤nic castell que he sentit que treballen 茅s el 4 amb folre.
lateral
Casteller/a de pinya

Entrades: 93
Membre des de: 01 juny 2010, 20:17

Entrada no llegidaAutor: Unm茅s Data: 30 set. 2010, 06:06

escamarl脿 ha escrit:'No cal demanar informacio a la gent de les colles, simplement cal mirar les darreres actuacions de les colles '....si aix铆 fos molta gent apostaria pel 3/9fa de vilafranva i ning煤 -o gairebe ningu- l' ha ficat a la porra.

A mes, Jagal.. veient les ultimes actuacions, no donen moltes pistes..Lleida no els hi va de f脿bula, Capgrossos el 2 el ultim intent va ser per les Santes (si ja se que l' estan assaljant des de fa un any) i com diu Dau, la Jove mai ha dit que intentar脿 el 5/9f, que l' est脿 assajant i que ja veurem que passa als ultims assajos..

Aqui el que passa es que sou tots molt llestos.l' unic que dic es que us penseu que ser脿 la ostia, quan el concrus (per molt que digueu els vallencs) ja te guanyador clarissim i que jo crec que potser la sorpresa mes agradable es que tant Capgrossos com Jove estrenin club de 'gamma extra' (que ja es molt) pero que les colles no es tornaran bojes, que despres del concurs encara tenen for莽a actuacions importants.

K n'hi pot haver de sorpreses fill meu.. ei per貌 tu segueix pensant en el k vulguis! S贸n moltes hores, moltes colles, i no se'n veuran de gammes extres nom猫s per una colla k per tu es la clara guanyadora.. Valls donar脿 guerra.. no siguis tan il煤s si encara no han sonat gralles!
Salut i castells!
Unm茅s
Afeccionat/ada

Entrades: 40
Membre des de: 27 oct. 2009, 13:06

Entrada no llegidaAutor: daniloren Data: 30 set. 2010, 08:13

vella: 4de9fa 5de9f 3de10fmc
vilafranca:4de9fa, 3de9fa, pilar de 8
jove de valls:3de9f,5de9f,4de9f
jove de tarragona:3de9f,5de9fc,4de9
capgrosos:3de9f,2de9fmc,4de9f
...sants: 2de8fc,3de9f,4de9fc
xiquets:5de8,3de9fc,2de8f
lleida:4de8, 3de9fc, 2de8f
bcn:3de8,4de8,2de8f
xicots:4de8,3de8,2de8fc
nens:4de8, 2de8fc,5de7
gracia:4de8,3de8c,2de7

perdoneu la meva ignorancia, e posat primer la vella no se si amb aquests castells pasaria a vilafranca amb els castells que crec que faran.
Ah i que quedi clar que no tinc cap faboritisme, amb ninguna colla m麓agraden el castells i veure com totes les colles es superen dia a dia.
salutacions
daniloren
Afeccionat/ada

Entrades: 26
Membre des de: 01 set. 2010, 11:17

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 30 set. 2010, 10:17

vilafranca tb far脿 5d9f, i ni verds ni vella faran 3 rondes nom茅s, crec
1975, neix la colla que porto al cor, blau cel 茅s el seu color, som els Nois de la Torre!
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrades: 113
Membre des de: 26 ago. 2010, 15:37
Colla: Nois de la Torre

Entrada no llegidaAutor: pinyaire malv铆 Data: 30 set. 2010, 15:56

pau_noisdelatorre ha escrit:tandeb贸 hi hagin molt aspirats al 1r lloc i que hagin d'arriscar m茅s i veiem m茅s castells i m茅s bonics... mai se sap.
Pot ser que de seguida es vegi el guanyador clar o que no se s脿piga fins a la ronda 5... (tandeb貌)

Aix貌, aix貌... ja havia de sortir aquest tipus de comentaris per algun lloc. Aquells que "desitjen" que les colles arrisquin amb castells "m茅s bonics" (茅s a dir, m茅s grans) us haurieu de fotre dalt de tot, amb la canalla, o dins del pou...

Al marge de les ganes que tenen alguns de veure intents su茂cides, s铆 que 茅s cert que aquest anys moltes colles arriben, dins dels seus respectius nivells, en plena forma per intentar una diada de m脿xims. Jo espero que aquelles colles que tenen preparats (he dit preparats) castells que s贸n els seus l铆mits, se'n surtin. Si el Concurs acab茅s havent satisfet totes les colles seria sense cap mena de dubte l'actuaci贸 m茅s potent vista fins avui dia.

Nom茅s em queda desitjar molta sort a totes les colles que es presenten, que aconsegueixin els castells que es proposen i que tenen a punt (o creuen tenir-los) i que ning煤 no prengui mal per la inconsci猫ncia d'alg煤 que vulgui fer cas o que comulgui amb comentaris del tipus "arriscar m茅s); sobretot la nostra estimada canalla.
Tingues el valor d'utilitzar la for莽a amb seny per no perdre l'equilibri.
Pit i amunt!
pinyaire malv铆
Casteller/a de folre

Entrades: 186
Membre des de: 03 nov. 2009, 15:23
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 30 set. 2010, 16:02

pinyaire malv铆 ha escrit:
pau_noisdelatorre ha escrit:tandeb贸 hi hagin molt aspirats al 1r lloc i que hagin d'arriscar m茅s i veiem m茅s castells i m茅s bonics... mai se sap.
Pot ser que de seguida es vegi el guanyador clar o que no se s脿piga fins a la ronda 5... (tandeb貌)

Aix貌, aix貌... ja havia de sortir aquest tipus de comentaris per algun lloc. Aquells que "desitjen" que les colles arrisquin amb castells "m茅s bonics" (茅s a dir, m茅s grans) us haurieu de fotre dalt de tot, amb la canalla, o dins del pou...

Al marge de les ganes que tenen alguns de veure intents su茂cides, s铆 que 茅s cert que aquest anys moltes colles arriben, dins dels seus respectius nivells, en plena forma per intentar una diada de m脿xims. Jo espero que aquelles colles que tenen preparats (he dit preparats) castells que s贸n els seus l铆mits, se'n surtin. Si el Concurs acab茅s havent satisfet totes les colles seria sense cap mena de dubte l'actuaci贸 m茅s potent vista fins avui dia.

Nom茅s em queda desitjar molta sort a totes les colles que es presenten, que aconsegueixin els castells que es proposen i que tenen a punt (o creuen tenir-los) i que ning煤 no prengui mal per la inconsci猫ncia d'alg煤 que vulgui fer cas o que comulgui amb comentaris del tipus "arriscar m茅s); sobretot la nostra estimada canalla.

Tens ra贸, tot i que no em referia a fer intent suicides, em referia que si hi ha molta difer猫ncia les colles poden optar a anar a lo molt segur (el que tenen al 99%) o a lo no tant segur (que tinguin al 75%) Segurament no m'explico b茅, ho sento. Evinedtment si puja un castell en que no es veu b茅 jo tmb s贸c partidari de tirarlo avall, que la canalla no pateixi, amb aix貌 estem d'acord.
1975, neix la colla que porto al cor, blau cel 茅s el seu color, som els Nois de la Torre!
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: epali Data: 30 set. 2010, 16:06

pinyaire malvi
Crec que la seva colla quant va anar a actuar a la ciutat de Barcelona, portava tots els castells ben preparats, tot i aixi van fer llenya amb la torre i el cinc de nou.
Espero que voste no consideri una bogeria de cap colla, si un castell cau en el Concurs.
Per propia esperiencia seva, voste sap que un castell ben ensejat, por fer llenya.
O tots moros, o tots cristians.
Salut i Castells
epali
Casteller/a de manilles

Entrades: 785
Membre des de: 26 juny 2009, 18:38
Colla: afeccionat

Entrada no llegidaAutor: pau_noisdelatorre Data: 30 set. 2010, 16:12

epali ha escrit:pinyaire malvi
Crec que la seva colla quant va anar a actuar a la ciutat de Barcelona, portava tots els castells ben preparats, tot i aixi van fer llenya amb la torre i el cinc de nou.
Espero que voste no consideri una bogeria de cap colla, si un castell cau en el Concurs.
Per propia esperiencia seva, voste sap que un castell ben ensejat, por fer llenya.
O tots moros, o tots cristians.
Salut i Castells

茅a clar que pot passar, a qui no li hagi caigut mai un castell (intent o carregat nom茅s) que tenia ben assajat per descarregar que ho digui perqu猫 茅s un as!!
pau_noisdelatorre
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: elboletgraller Data: 30 set. 2010, 16:57

http://castellersdevilafranca.cat/index ... Itemid=123

em sap greu que hagueu de passar totes les fotos per arribar a les proves que us poden semblar m茅s interessants... per貌 val la pena. (i jo no hi vaig poder ser! :cry:)
elboletgraller
Casteller/a de manilles

Entrades: 651
Membre des de: 22 ago. 2008, 14:49
Colla: Castellers de Vilafranca

Entrada no llegidaAutor: pinyaire malv铆 Data: 30 set. 2010, 17:04

Ep! Alto un moment! Primer hem de llegir b茅 i despr茅s comentar:
En cap moment he dit que al Concurs les colles no es puguin plantejar "pepinus". El que he criticat 茅s utilitzar el seg眉ent enunciat: "tandeb贸 hi hagin molt aspirats al 1r lloc i que hagin d'arriscar m茅s " (pau_noisdelatorre dixit)
A veure, des del meu punt de vista, no 茅s el mateix intentar una torre de nou amb folre i manilles perqu猫 l'has assajat, te l'has plantejat com a objectiu i creus que la pots descarregar que tirar-la perqu猫, tot i que l'has assajat, nom茅s la tiraries en cas que et don茅s acc茅s a X pla莽a al Concurs per superar no s茅 quina colla o per guanyar m茅s calers.
A Minyons ens van caure la torre i el cinc per la Merc猫 2010. S铆. Els castells, senyores i senyors cauen. Per貌 ning煤 no pot dir que Minyons no havia assajat els castells o que els van tirar per superar no s茅 quina colla. Feia dies que era l'objectiu de la diada i es va intentar dur a terme.
Ara b茅, dir que hom espera que la primera pla莽a del Concurs estigui dividida i que aix貌 faci que les colles "arrisquin m茅s" em sembla del tot irresponsable i deixa retratats alguns. O 茅s que no recordem alguns episodis d'inconsci猫ncia com intents de 3d9 nets sense previ assaig o buscar la carregada d'un castell i aix貌 si s贸na la flauta?
Si encara no heu ent猫s la meva explicaci贸 no ser脿 perqu猫 no m'hagi expressat b茅, crec jo, sin贸 perqu猫 potser simplement no voleu i creieu que nom茅s vosaltres teniu la veritat absoluta.
I vull que quedi clar que no dic aix貌 com a Miny贸 i no vull ser l'abanderat de la meva colla. No s贸c partidari del Concurs, no 茅s cap secret, per貌 respecto tothom que s铆 que ho 茅s i nom茅s espero el mateix respecte per a mi i per les meves opinions perqu猫 em sembla que fins ara no he dit res que pugui ofendre a ning煤, estigui d'acord amb m铆 o no.
Tingues el valor d'utilitzar la for莽a amb seny per no perdre l'equilibri.
Pit i amunt!
pinyaire malv铆
Casteller/a de folre

Entrades: 186
Membre des de: 03 nov. 2009, 15:23
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: Dani S. Data: 01 oct. 2010, 16:56

Vilafranca: faran el que voldran.
Joves de Valls. 3, 4 i 5 de nou.
Jove de tarragona. 3, 4 i 5 de nou carregat.
Vella de Valls. Llenya per competir amb Vilafranca i hi tornaran, hi tornaran, hi tornaran... (tant de bo no passi)
Capgrossos. Tripleta.
Sants.
Xiquets de Tarragona.
Lleida.
Castellers de Barcelona.
Xicots de Vilafranca.
Nens del Vendrell.
Vila de Gr脿cia.
Dani S.
Rodaplaces

Entrades: 74
Membre des de: 04 set. 2010, 11:17
Colla: Afeccionat casteller

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 02 oct. 2010, 14:40

Cde V: Faran el que voldran. O sia. 4de9fa. 5de9f. Tde8 c. etc.
CJXV: 5de9f c. 4de9f. 3de9f. i Tde8.
CVXV: 4de9fa c. 5de9f c. i T8. i 4de9.
CJXT: 3de9f. 4de9f. 5de9f c.
CdeM: 3de9f.4de9f. T9fm c.
CdSants: 2de8f. 3de9f. 4de9f c.
XdeT: 3de9f c. 5de8. i 4de9f. 4de8.
CdLleida: 4de8. 2de8f. i 3de9f. 3de9f c.
CBCN: 3de8. 4de8. Tde8f. i 5de8.
XdeV: 4de8. 3de8 Tde8f. i 4de8a.
NdelV: 4de8. Tde8f c. i 3de8. 4de7a.
CVdeG: 4de8. i 3de8 .3de8 c. T7.
SPiSP: 3de7a c. 4de7a c. T6.
XdelS: 4de7a. i 3de7a. i 3de7a. T6.
:brindar:
Es m茅s f脿cil quedar-se a casa criticant, que anar a l'assaig a treballar. Oi?
caligula
Casteller/a de folre

Entrades: 204
Membre des de: 27 ago. 2010, 20:13
Colla: Pd9FMP

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Concurs 2010

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants