ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Any parell, any de concurs. Parlem del Concurs del 2010.

Re: Concurs 2010

Entrada no llegidaAutor: Llangu Data: 04 oct. 2010, 17:46

ter莽 ha escrit:Vallhonrat, per naltros el 2d7 tambe ens "cansa" que no el assolim.
A pla莽a desde fa anys no ens surt,digali mala sort o el que sigui (la caiguda d'ahir ens va fer molt mal perk va caure de seguida)
Als assajos desde fa temps li em dedicat molt de temps i treball al 2,preguntes que per on van arribar als assajos? Doncs cada setmana col路locavem dossos i al mateix assaig ho feiem diverses vegades..

Cada colla te el seu castell "creuat".. :S

Jo l'煤nic que comentare seran les colles petites de tarragona.
Primer de tot dir茅 que trobo molt malament que actuin a la pla莽a quan no es guanyen el lloc amb treball durant l'any! perque hi han colles com sabadell o castellers de terrassa que mereixien entrar. Dit aixo:

El Serrallo trobo que va fer be no anant mes enlla de les seves possibilitats i aixi de be els va anar.

Pero SP i SP...cansa molt sempre la mateixa broma de la torre de 7!! Us penseu que per colocar dosos a la torre la teniu o la podeu carregar??? just en aquest moment comen莽a la feina mes dura!!Queda molt cami per recorre si la voleu fer!! Mira...nosaltres l'any passat feiem la torre de 6 neta sencera dos cops per assaig i "solzament" la vam carregar.
A part d'aixo...sentir el vostre cap de colla escridassar de mala manera la canalla perque estaven a l'esquena de quarts que no volien pujar...!! i les conseq眉encies d'aquestes "bogeries"? ja les sabeu...com vau haver de treure un home en bra莽os inconscient. Ho sento molt pero si continueu aixi no la fareu mai. Recapaciteu pel vostre be!

(se que falten accents i tal pero el teclat aquest es una merda!! :paret: )
"Per una pinya que pugui respirar, renta't els peus si has de pujar!"
Llangu
Casteller/a de folre

Entrades: 243
Membre des de: 22 maig 2008, 21:36
Ubicaci贸: Carme
Colla: Moixiganguers d'Igualada

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Tirur铆 Data: 04 oct. 2010, 18:07

A veure Vermell, crec que has vomitat les teves paraules i no has parat a analitzar qu猫 deies... No crec que puguis donar gaires lli莽ons d'humilitat...

CAP CASTELLER AMB CAMISA DE LA JOVES VA FER UNA BOTIFARRA DIRIGIDA CAP A LA COLLA VELLA

A jutjar per les imatges emeses per TV3 ahir, jo no hi posaria la m脿 al foc...

EN COMPTES DE TREBALLAR AMB HUMILTAT I FER LA MILLOR ACTUACI脫 QUE TENIEU

Et creus que no treballem amb humilitat? Qui et creus per jutjar el nostre treball a l'assaig? Ja et dic jo que ens hem fet un fart de pencar i treballar, posant folres i manilles com feia anys que no feiem. La nostra millor actuaci贸, i molt ben assajada que estava, era la que preteniem fer. Que despr茅s no ens va sortir b茅, dacord.

vendre fum amb castells que no tenieu

Repeteixo, tu has estat als nostres assajos per veure com teniem els castells? Si per fum entens el 3de10, crec que no en pots parlar, ja que no es va dur a pla莽a i no es va veure com el tenim. Hi hem posat quints almenys tres cops aquesta temporada, a part d'un treball intens amb el folre a terra, o amb manilles a terra. Segurament ara deixar脿 de ser un objectiu per les circumst脿ncies, per貌 est脿 molt m茅s treballat que el 2de9fm vostre l'any passat, per posar un exemple.

vau comen莽ar a fer bullir l'olla que si guanyarieu el Concurs

D'il路lusions viu l'home. Si no hi ha una motivaci贸, ja podem plegar. Sab铆em que era gaireb茅 impossible, per貌 no per aix貌 haviem de renunciar.

I encara vau tenir sort de que a LA JOVE I CAPGROSSOS ELS HI CAIGUESSIN ELS SEUS INTENTS

Precisament no ho trobo una sort, crec que va ser una ll脿stima els seus intents, i m'hagu茅s alegrat molt que els descarreguessin, o almenys carreguessin. Com ja he dit en algun altre post, podiem haver quedat cinquens tranquilament. Per貌 si pretens guanyar t'arrisques a que passi una cosa aix铆.
Tirur铆
Casteller/a de pinya

Entrades: 91
Membre des de: 14 juny 2009, 15:29
Colla: Colla Vella

Entrada no llegidaAutor: elboletgraller Data: 04 oct. 2010, 21:02

i amb aquestes arribo jo i dic....

em sembla que d'aquesta discusi贸 vallenca ja en tenim tots prou i ens en hem cansat, que fa estona que ho heu dit tot i no pareu de repetir-vos h貌stia.

si volem parlar d'actituds m茅s o menys lamentables, podem parlar de les xiulades a Vilafranca, que pensant-hi una mica, ara per ara em sembla que 茅s l'煤nica manera d'apretar-nos, i a part, no tenen cap motiu ni justificaci贸. La bandera gegant? Cadasc煤 fa les seves celebracions com bonament vol, com hem vist... encara que nosaltres no anavem amb anims d'ofendre ni molestar ning煤 a la pla莽a
elboletgraller
Casteller/a de manilles

Entrades: 651
Membre des de: 22 ago. 2008, 14:49
Colla: Castellers de Vilafranca

Entrada no llegidaAutor: ter莽 Data: 04 oct. 2010, 21:41

Llangu ha escrit:
ter莽 ha escrit:Vallhonrat, per naltros el 2d7 tambe ens "cansa" que no el assolim.
A pla莽a desde fa anys no ens surt,digali mala sort o el que sigui (la caiguda d'ahir ens va fer molt mal perk va caure de seguida)
Als assajos desde fa temps li em dedicat molt de temps i treball al 2,preguntes que per on van arribar als assajos? Doncs cada setmana col路locavem dossos i al mateix assaig ho feiem diverses vegades..

Cada colla te el seu castell "creuat".. :S

Jo l'煤nic que comentare seran les colles petites de tarragona.
Primer de tot dir茅 que trobo molt malament que actuin a la pla莽a quan no es guanyen el lloc amb treball durant l'any! perque hi han colles com sabadell o castellers de terrassa que mereixien entrar. Dit aixo:

El Serrallo trobo que va fer be no anant mes enlla de les seves possibilitats i aixi de be els va anar.

Pero SP i SP...cansa molt sempre la mateixa broma de la torre de 7!! Us penseu que per colocar dosos a la torre la teniu o la podeu carregar??? just en aquest moment comen莽a la feina mes dura!!Queda molt cami per recorre si la voleu fer!! Mira...nosaltres l'any passat feiem la torre de 6 neta sencera dos cops per assaig i "solzament" la vam carregar.
A part d'aixo...sentir el vostre cap de colla escridassar de mala manera la canalla perque estaven a l'esquena de quarts que no volien pujar...!! i les conseq眉encies d'aquestes "bogeries"? ja les sabeu...com vau haver de treure un home en bra莽os inconscient. Ho sento molt pero si continueu aixi no la fareu mai. Recapaciteu pel vostre be!

(se que falten accents i tal pero el teclat aquest es una merda!! :paret: )

No se si has llegit el meu ultim post,pero weno.. (sobre l'assaig)
Sobre el 2: jo vaig decidir no posarme a la pinya per observar el castell i ho sento pero t'equivoques,la canalla pujava be l'unic k l'acotxador relliscava i li costava avan莽ar (presis moment vaig veure com ell mateix reia,d'ell mateix al no avan莽ar una mica)que el cap de colla cridava? uiii no em facis parlar d'altres colles..
Per lo del home inconscient (un casteller nostre),va ser un error seu,perk estava a la pinya i just quan va caure ell estava mirant amut..)

*Les critiques any rere any ens donen +for莽a i motivaci贸*
ter莽
Casteller/a de folre

Entrades: 247
Membre des de: 28 juny 2009, 16:22
Colla: colla castellera de sant pere i sant pau

Entrada no llegidaAutor: Werty Data: 04 oct. 2010, 22:05

Porteu tot l'any criticant a les colles petites de Tarragona i el dia que volen fer un pas al davant l'煤nic que feu es criticar-les. El dos de set del 2006 i 2008 tant sols li quedava creuar l'enxaneta (el del 2008 fins i tot es va desmotar quan a l'enxaneta nom茅s li calia creuar la cama), aquest any ha quedat lluny, s铆, per貌 ten铆em garant铆es de com a m铆nim carregar-lo.

Per una altre banda, aquest any he pogut viure la organitzaci贸 del Concurs de molt a prop, i cada cop estic m茅s conven莽ut que mentre el sistema per a organitzar-lo sigui el que 茅s, les colles tarragonines hi han d'anar. S贸m uns quantsn els castellers tarragonins els que han de perdre moltes hores del seu temps, i es que hi ha gent que porta des del gener que entre una i tres vegades per setmana ha de tancar-se a l'Ajuntament a dies fins les 23h de la nit per a tirar endavant aquest Concurs del quals molts, tant sols hi veieu les mancances. Per tant, mentre en la organitzaci贸 hi hagi involucrats castellers de Tarragona, s'estaran guanyant el seu dret a participar.
A les colles que s'han quedat fora entenc el seu malestar, per貌 ja coneixen les regles del joc. Per la nostra part oganitzem el sopar, el paguem de la nostra butxaca, cuinem els plats i a l'hora de la veritat no ens deixeu seure a taula a sopar. Nom猫s faltaria.
Werty
Casteller/a de pinya

Entrades: 83
Membre des de: 01 nov. 2009, 19:10
Colla: Castellers del carrer de la Destral

Entrada no llegidaAutor: Muxerrillo Data: 04 oct. 2010, 22:52

Companys de la Colla Joves Xiquets de Valls si us plau no respongueu m茅s a les provocacions i escrits de la gent de l'altra colla de la ciutat. Deixeu correr el tema i dediquem-nos a fer els nostres castells.

Per cert, introduiexo un nou tema, el primerdiumengedefestes a Tarragona actuen les dues primeres del concurs no???????????
Muxerrillo
Casteller/a de folre

Entrades: 265
Membre des de: 25 maig 2008, 18:22

Entrada no llegidaAutor: muesly Data: 04 oct. 2010, 22:53

Werty ha escrit:Porteu tot l'any criticant a les colles petites de Tarragona i el dia que volen fer un pas al davant l'煤nic que feu es criticar-les. El dos de set del 2006 i 2008 tant sols li quedava creuar l'enxaneta (el del 2008 fins i tot es va desmotar quan a l'enxaneta nom茅s li calia creuar la cama), aquest any ha quedat lluny, s铆, per貌 ten铆em garant铆es de com a m铆nim carregar-lo.

Per molt que feu un pas endavant, hi ha moltes colles que estan MOLTS passos per davant. Hi ha colles que tenen com a objectiu el 2d8f o que han descarregat 4d8 i 3d8 que no estan a concurs. :brindar:
muesly
Casteller/a de pinya

Entrades: 133
Membre des de: 08 nov. 2009, 22:43
Colla: Xiquets de Reus

Entrada no llegidaAutor: Vallhonrat Data: 04 oct. 2010, 23:49

ter莽 ha escrit:

No se si has llegit el meu ultim post,pero weno.. (sobre l'assaig)
Sobre el 2: jo vaig decidir no posarme a la pinya per observar el castell i ho sento pero t'equivoques,la canalla pujava be l'unic que l'acotxador relliscava i li costava avan莽ar (presis moment vaig veure com ell mateix reia,d'ell mateix al no avan莽ar una mica)que el cap de colla cridava? uiii no em facis parlar d'altres colles..
Per lo del home inconscient (un casteller nostre),va ser un error seu,perk estava a la pinya i just quan va caure ell estava mirant amut..)

*Les critiques any rere any ens donen +for莽a i motivaci贸*

Doncs que la for莽a us acompany. Jo em mantinc en que aquest castell ja 茅s una tradici贸 d'intent "a veure que passa" en darrera ronda. -s贸c l'煤nic que ho pensa?- Si el tinguessiu tant ben preparat seria dels tres primers a intentar, no? No com a quart castell, i d'aix貌 ja en fa uns quants anys. Ah, i jo no estic en desacord que hi participin totes les colles de Tarragona, eh? Qui paga, mana. Si no que el concurs l'organitzin d'altres.
A l'assaig es ve a fer castells, no a lligar.
Vallhonrat
Casteller/a de folre

Entrades: 179
Membre des de: 25 set. 2008, 10:15
Colla: Castellers de Cornell脿

Entrada no llegidaAutor: Biel贸 Data: 05 oct. 2010, 07:44

Muxerrillo ha escrit:Companys de la Colla Joves Xiquets de Valls si us plau no respongueu m茅s a les provocacions i escrits de la gent de l'altra colla de la ciutat. Deixeu correr el tema i dediquem-nos a fer els nostres castells.

Per cert, introduiexo un nou tema, el primerdiumengedefestes a Tarragona actuen les dues primeres del concurs no???????????

Gran Muxerillo! :ok:
Biel贸
Turista

Entrades: 8
Membre des de: 02 set. 2008, 13:43
Ubicaci贸: Valls
Colla: Joves

Entrada no llegidaAutor: Tirur铆 Data: 05 oct. 2010, 12:55

"La pla莽a de la Font 茅s escenari el primer diumenge de les festes d鈥檜na gran diada amb dues colles convidades 鈥搇es millors del moment鈥 i les dues de la ciutat que millors castells hagin bastit l'any anterior. Aquesta jornada ha perm猫s a la festa major tarragonina recuperar els castells de gamma extra, els de m茅s dificultat."

En principi no diu res del Concurs (un any hi van anar els Minyons).
Tirur铆
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: Muxerrillo Data: 05 oct. 2010, 14:18

Tirur铆 ha escrit:"La pla莽a de la Font 茅s escenari el primer diumenge de les festes d鈥檜na gran diada amb dues colles convidades 鈥搇es millors del moment鈥 i les dues de la ciutat que millors castells hagin bastit l'any anterior. Aquesta jornada ha perm猫s a la festa major tarragonina recuperar els castells de gamma extra, els de m茅s dificultat."

En principi no diu res del Concurs (un any hi van anar els Minyons).

Esperava aquesta resposta. Aix貌 茅s el que posa a la p脿gina web de l'ajuntament de Tgn. Ara vull que algu de Xiquets o Jove parli obertament del tema ja que aix貌 no 茅s el que segons m'han dit se'ns va comunicar fa uns anys. :silenci:
Muxerrillo
Casteller/a de folre

Entrades: 265
Membre des de: 25 maig 2008, 18:22

Entrada no llegidaAutor: escamarl脿 Data: 05 oct. 2010, 14:26

Werty ha escrit:Porteu tot l'any criticant a les colles petites de Tarragona i el dia que volen fer un pas al davant l'煤nic que feu es criticar-les. El dos de set del 2006 i 2008 tant sols li quedava creuar l'enxaneta (el del 2008 fins i tot es va desmotar quan a l'enxaneta nom茅s li calia creuar la cama), aquest any ha quedat lluny, s铆, per貌 ten铆em garant铆es de com a m铆nim carregar-lo.

Per una altre banda, aquest any he pogut viure la organitzaci贸 del Concurs de molt a prop, i cada cop estic m茅s conven莽ut que mentre el sistema per a organitzar-lo sigui el que 茅s, les colles tarragonines hi han d'anar. S贸m uns quantsn els castellers tarragonins els que han de perdre moltes hores del seu temps, i es que hi ha gent que porta des del gener que entre una i tres vegades per setmana ha de tancar-se a l'Ajuntament a dies fins les 23h de la nit per a tirar endavant aquest Concurs del quals molts, tant sols hi veieu les mancances. Per tant, mentre en la organitzaci贸 hi hagi involucrats castellers de Tarragona, s'estaran guanyant el seu dret a participar.
A les colles que s'han quedat fora entenc el seu malestar, per貌 ja coneixen les regles del joc. Per la nostra part oganitzem el sopar, el paguem de la nostra butxaca, cuinem els plats i a l'hora de la veritat no ens deixeu seure a taula a sopar. Nom猫s faltaria.

Be, jo penso com Vallhonrat..els intents de la torre ja son com el nadal, que es tradici贸...el 2012 tornarem a veure a 5a. ronda el intent...segur que si una any la feu, fins i tot la colla guanyadora renunciar脿 al seu premi per donar-lo a vosaltres...

d' altra banda i sobre aix贸 que dius de que molts perdeu moltes hores i que fins les 23h esteu a l' Ajuntament entre una i tres vegades per setmana!! collons!!!aix贸 son fins a 27 reunions!!!! ni que fos organitzar uns jocs olimpics!!!...si es veritat, no se que feu en aquestes reunions, pero molta feina segur que no...en fi, que el 2012 es reduir脿 a 10 o 8 colles i vosaltres continuareu all脿...es mes, jo proposo que participin les 2 primeres de l' ultim concurs i les 4 tarragonines..o millor, les 4 de Tarragona i ja est脿, aixi us repartiu la pasta..
escamarl脿
Casteller/a de folre

Entrades: 211
Membre des de: 10 set. 2008, 11:00

Entrada no llegidaAutor: barnie_777 Data: 05 oct. 2010, 19:54

Muxerrillo ha escrit:Companys de la Colla Joves Xiquets de Valls si us plau no respongueu m茅s a les provocacions i escrits de la gent de l'altra colla de la ciutat. Deixeu correr el tema i dediquem-nos a fer els nostres castells.

em sembla que si que hi van les 2 primeres colles del concurs,,,
barnie_777
Rodaplaces

Entrades: 61
Membre des de: 15 set. 2009, 00:30
Colla: Colla Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: prepirineu Data: 05 oct. 2010, 20:30

No he llegit tots els post,pero jo diria, que ningu ha comentat res sobre el pilar de cloenda de totes les colles.Vaig estar a pla莽a fins l'entrega de premis,i va haver-hi una colla que no el va anar a recollir.Llevors desde megafonia varen dir no se que de la impissibilitat d'arrivar fins la tribuna i no se que mes.Fins el moment d'anunciar que les colles podien comen莽ar a fer els pilars de coloenda.I llevors totes varen comen莽ar a fer els pilars de 5 de cloenda,amb l'excepcio de Vilafranca,que el va comen莽ar mes tard,ja que tenien tota la canalla recollin els premis i la tercera colla classificada que no el va fer.Tinc entes que qui no far el pilar de cloenda no cobra,algu pot confirmar aquest detall?.
prepirineu
Casteller/a de pinya

Entrades: 120
Membre des de: 22 maig 2008, 21:47
Ubicaci贸: quasi al pirineu
Colla: Xerrics d'Olot

Entrada no llegidaAutor: Tirur铆 Data: 05 oct. 2010, 21:27

Devies marxar abans d'hora, perqu猫 si que es va fer el pilar de cloenda...

Si tota la canalla va arribar tard a recollir el premi (l'organitzaci贸 ja va demanar disculpes a la colla), i es recollia el premi mentre les altres colles feien el seu pilar, era l貌gic que ens esperessim a tirar el nostre pilar de comiat ja que estaven tornant cap a la nostra posici贸.

M茅s enll脿 d'aix貌, ja 茅s que vols buscar tres potes al gat
Tirur铆
Casteller/a de pinya

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Concurs 2010

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants