ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Any parell, any de concurs. Parlem del Concurs del 2010.

Re: Concurs 2010

Entrada no llegidaAutor: Muxerrillo Data: 06 oct. 2010, 22:44

a nosaltres en posa 10 i que jo s脿piga nom茅s 1 o 2 i per gel.
Muxerrillo
Casteller/a de folre

Entrades: 265
Membre des de: 25 maig 2008, 18:22

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: nando Data: 06 oct. 2010, 22:56

Melania si la gent es dediques a fer v铆deos tan macos com aquet i no xerres tan seria l鈥檋ostia.... :brindar:
nando
Casteller/a de pinya

Entrades: 101
Membre des de: 22 ago. 2010, 22:35
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: ter莽 Data: 06 oct. 2010, 23:33

Muxerrillo ha escrit:a nosaltres en posa 10 i que jo s脿piga nom茅s 1 o 2 i per gel.

Exacte,no nomes es refereixen a persones intervingudes sino a serveis fets,com per exemple el que dius de l'entrega de gel.
No ho porten be aixo de fer numeros exactes xD
ter莽
Casteller/a de folre

Entrades: 247
Membre des de: 28 juny 2009, 16:22
Colla: colla castellera de sant pere i sant pau

Entrada no llegidaAutor: chocola-t Data: 07 oct. 2010, 08:31

Muxerrillo ha escrit:a nosaltres en posa 10 i que jo s脿piga nom茅s 1 o 2 i per gel.

Partes m猫dics 2! Una contusi贸 al cap i un altre amb un nyanyo.
chocola-t
Afeccionat/ada

Entrades: 15
Membre des de: 14 maig 2008, 17:25
Ubicaci贸: Valls
Colla: Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: Punky_cdt Data: 08 oct. 2010, 18:00

S茅 que han passat 5 dies, per貌 diria que millor pensar-se b茅 algunes coses abans de posar-les. Aqu铆 ve el meu resum:

Tema Castells:
Vilafranca: Massa f脿cil! Al tanto, no menyspreo els castellassos que van fer, a l'abast de molt poques colles, pero fent castells que poden fer en actuacions fortes, per貌 ordin脿ries, es van endur el concurs. Crec que alguns de nosaltres desitjavem veure els "pepinacus" tipics de Concurs. Tot i aix铆, justos vencedors! Felicitats!
Joves: Que grandes! Un cop m茅s han demostrat explotar un dels pilars dels castells, el Seny, pilar molts cops ignorat per bastantes colles del panorama casteller. Van anar amb un programa i s'hi van ajustar. Ll脿stima del 5, crec que es mereixen tornar-lo a descarregar. Felicitats!
Vella: L'abar铆cia trenca el sac! Crec que l'error va ser el pilar a segona ronda. Si haguessin portat algun altre castell per assegurar punts sense marxar molt de vilafranca, la cosa hagu茅s nat diferent, perque el nivell, jo crec que el tenia, per貌 el fet de quedar-se a segona ronda en blanc, crec que els-hi va passar factura. L'esprint final per passar devant de la Joves, va ser massa a la desesperada, per貌 b茅, van ser fidels al seu estil, i aix貌 tamb茅 s'ha de valorar.
Jove: Casi! De nou un 3 i un 4 de 9 esplendits, ll脿stima del 5 (tothom diu el mateix, per貌 茅s aix铆), crec que us-ho mereixieu. Ara toca seguir treballant, i no desespereu, que si no 茅s aquesta temporada, ser脿 la seg眉ent! Ho demostra el magn铆fic 5d8 que teniu.
Matar贸: Tres quarts del mateix. Demostreu molta seguretat en el 3 i el 4 de 9, pero la torre no acaba de sortir... suposo que al no estar acostumats a treballar amb manilles, 茅s m茅s dif铆cil,.....com ja van dir mes enrere, vilafranca se la va fotre molts cops abans de aconseguir-la, i tot i aix铆, primer ho va aconseguir minyons, aix铆 que...ja arribar脿!
Sants: No passa res. Molt bona actuaci贸, crec que si no hagu茅ssiu caigut del 3, hagu茅ssiu anat a pel 5 de 8, per貌 igualment est脿 molt b茅! Per diada segur que el fareu.
Xiquets: Heu de seguir caminant! El cop moral rebut a les portes del concurs us va passar factura, tot i aix铆 veu mirar endevant i treient pit. Us mereixeu una mica m茅s, tot arribar脿, persistiu-hi!
Lleida: Nervis? No s茅 perqu猫 us va caure la torre, pero no m'ho esperava. La veritat tenia ganes de veure un 3d9f lleidet脿!Sigui com sigui, no atureu el carro, seguiu tirant d'ell i arribareu molt lluny (fa anys que ho dic).
Barcelona: Que va passar? Estava mirant la torre....era una postal, parada, perfecte, giro el cap, sento un ai, torno a girar, i estaveu caient.... em va saber greu! Espero que per la diada dels minyons (diria que tamb茅 hi aneu aquest any) estigueu altre cop al 100% com ho havieu estat 3-4 anys enrere!
Xicots: Llastima del 3! La veritat 茅s que el 3 no el vaig poder veure, aix铆 que no puc opinar, pero ll脿stima que es qued茅s en intent. Esteu pillant un molt bon ritme...
Gr脿cia: Perfecte. Vau anar a fer la vostra actuaci贸, modesta, per貌 assequible, i la vau clavar! Tamb茅 m'hagues agradat veure el 3 de 8, per貌 unaltre vegada ser脿, sempre hi ha temps!
Vendrell: Quan no tens el dia... Jo vaig anar amb aquesta colla, com alguns sabreu. El 4 una vegada m茅s (4 en lo que va d'any) heu demostrat que el teniu, i que el podeu defensar de sobres! La torre,....ll脿stima, nervis i indecisi贸 d'alguna canalla van desgastar el castell en els 2 intents, provocant la caiguda del 2n,.... no abandoneu, la teniu aprop, els que heu parlat amb mi ja saveu el que n'opino!
Serrallo i Sp i Sp: Pel vostre nivell, for莽a be! El serrallo va fer una molt bona actuaci贸 per lo que son, i sp i sp, que volue que us digui, b茅, pero la torre....li heu de fotre mes gas!
Tamb茅 he de dir, que em va fer certa rabia veure intents desmuntats de castells basics de 7, quedant la meva colla fora, per貌 aix貌 茅s un altre tema....

53 castells en total es van veure a pla莽a, entre intents, intents desmuntats, carregats i descarregats, sense contar els pilar de comiat (si no es que m'he descontat).... No esta gens malament, nois/es!

Tema Organitzaci贸:
En general for莽a b茅. Es va comen莽ar un pel tard ja entrant a les colles, pero el concurs en s铆 no es va fer tant pesat. Respecte a les entrades....quins collons! D'acord que alguns seients de gradaria es buidaven per la gent que baixava a ajudar a les seves colles o a les amigues, pero tamb茅 vau veure que hi havia seients buits tota l'estona, i aixo fa r脿bia! Que la proxima vegada caixa laietana no s'en quedi tantes per fer negoci! Tot i aix铆 crec que la organitzaci贸 haura de pensar portar-ho a un lloc m茅s gran, a Tarragona, per貌 un lloc m茅s gran.
Respecte als pol铆tics,....quina vergonya, el presi arriba hores tard, i nom茅s est脿 30 minuts per fer-se la foto de les samarretes de la candidatura.....vale que aquell dia hi havia el congres de la pau a barcelona, pero nano, quedar-te un rato m茅s no fa mal a ning煤!
Respecte a l'Speaker, aquest any nom茅s va tenir un fallo (del que jo i tots ens vam adonar), que va ser anunciar 6ens a Vilafranca quan repassava la classificaci贸 final, tot i aix铆 rectificat a l'instant. S'ha de dir que aquesta edici贸 el tiu ha millorat molt!
Les pantalles gegants,....vale que s'han de posar anuncis, pero al final es feia un pel cansino tant anunci....
Respecte al foll贸n amb la vella i els premis.......la veritat no s茅 qu猫 dir.... per un cant贸 crec que els de la vella haurien d'haver vist que comen莽aven a repartir premis i haver-se dirigit cap all脿, per貌 per altre banda tamb茅 entenc que si l'organitzaci贸 els-hi va dir una cosa diferent, en fessin cas.
En general? Un bon concurs, crec que li va faltar m茅s emoci贸 tot i que la tenia, per貌 en va faltar algo m茅s! Respecte als pikes joves i vella, ja esta tot mes que parlat....
Nom茅s espero que al seg眉ent concurs la cosa estigui un pel m茅s disputada, independentment del guanyador, per貌 que s'ho disputin m茅s!

Ja per 煤ltim, per貌 no menys important, tinc una cosa a dir, que trobo un pel forta:

A la gent de LA MEVA COLLA que em va criticar per anar amb una altre colla al concurs els-hi dir茅:
1.- Si hagu茅s tingut entrada, hagu茅s anat amb entrada i hagu茅s ajudat a les mateixes colles que vaig ajudar.
2.- S贸c prou gran per fer el que em roti, i dels que em vau criticar, d'alguns ho entenc (pq el seu tarann脿 茅s aix铆), per貌 en n'hi ha un que li agrada molt la tonyina que no li consenteixo per res! Primer de tot, perqu茅 nom茅s fa un any que saps que existeixen els castells, aix铆 que, no ets NING脷 per dir-me qu猫 he de fer. Segon, la colla amb la que vaig nar, per la teva informaci贸 es la colla d'on va sortir el FUNDADOR de la NOSTRA colla, per lo tant, jo ho veig com un petit homenatge! Tercer i 煤ltim (perqu茅 crec que 茅s la ra贸 m脿xima) El dia que tinguis PERSONALITAT PR脪PIA i no et limitis a repetir els que SENTS DE LES VAQUES SAGRADES, em truques, vale???? Fins que no ho facis, oblida't de la meva exist猫ncia! Masses vegades m'has tocat els collons com per passar-te'n una m茅s!!Que ho sapigues!

Apa, sento haver fotut el rollazo de la parra!
Que vagi b茅 el pon! Sigueu feli莽os!
@Gilcdt
Punky_cdt
Casteller/a de folre

Entrades: 249
Membre des de: 16 juny 2008, 21:44
Ubicaci贸: Terrassa
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: LCorralo Data: 09 oct. 2010, 08:41

Punky_cdt ha escrit:2.- S贸c prou gran per fer el que em roti, i dels que em vau criticar, d'alguns ho entenc (pq el seu tarann脿 茅s aix铆), per貌 en n'hi ha un que li agrada molt la tonyina que no li consenteixo per res! Primer de tot, perqu茅 nom茅s fa un any que saps que existeixen els castells, aix铆 que, no ets NING脷 per dir-me qu猫 he de fer. Segon, la colla amb la que vaig nar, per la teva informaci贸 es la colla d'on va sortir el FUNDADOR de la NOSTRA colla, per lo tant, jo ho veig com un petit homenatge! Tercer i 煤ltim (perqu茅 crec que 茅s la ra贸 m脿xima) El dia que tinguis PERSONALITAT PR脪PIA i no et limitis a repetir els que SENTS DE LES VAQUES SAGRADES, em truques, vale???? Fins que no ho facis, oblida't de la meva exist猫ncia! Masses vegades m'has tocat els collons com per passar-te'n una m茅s!!Que ho sapigues!

Apa, sento haver fotut el rollazo de la parra!
Que vagi b茅 el pon! Sigueu feli莽os!

Gil, aviam.. primer de tot..

no se perqu猫 li dones voltes a aix貌. Molts ens vem quedar sense entrada i, el que vam fer, va ser anar amb una altra colla (jo mateixa vaig anar amb Vilafranca). Hi havia gent amb gr脿cia, Serrallo, Sants... de tot! no entenc per qu猫 ha de ser criticable, 茅s una cosa normal, digo yo....

i bueno, el que menys entenc 茅s que li facis cas al tonto aquet que dius tu... si li agrada fer-se el gracioset dient coses que no s贸n, que faci! la gent aix铆 acostuma a canviar-se de colla for莽a a la lleugera, posant qualsevol excusa xorras (no et recorda a alg煤?). Passa d'ell! :ok: :ok:
Imatge

''per un nucli de pinya que pugui respirar... renta't els peus avans de pujar!''
LCorralo
Casteller/a de puntals

Entrades: 1241
Membre des de: 13 maig 2008, 21:43
Ubicaci贸: Sabadell
Colla: Castellers de Sabadell

Entrada no llegidaAutor: Punky_cdt Data: 09 oct. 2010, 09:24

No, si laura, jo estic trankilissim!
L'unic que vull fer amb aixo es avisar-lo, ja esta, a partir d'ara ell no existeix per mi fins que no canvii...

Simplement volia dir aixo, per貌 gracies per preocuparte,jejejje!
@Gilcdt
Punky_cdt
Casteller/a de folre

Entrades: 249
Membre des de: 16 juny 2008, 21:44
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: LCorralo Data: 09 oct. 2010, 10:48

Punky_cdt ha escrit:No, si laura, jo estic trankilissim!
L'unic que vull fer amb aixo es avisar-lo, ja esta, a partir d'ara ell no existeix per mi fins que no canvii...

Simplement volia dir aixo, per貌 gracies per preocuparte,jejejje!

de res, cari帽o! :P :peto:
Imatge

''per un nucli de pinya que pugui respirar... renta't els peus avans de pujar!''
LCorralo
Casteller/a de puntals

Entrades: 1241
Membre des de: 13 maig 2008, 21:43
Ubicaci贸: Sabadell
Colla: Castellers de Sabadell

Entrada no llegidaAutor: Toll Data: 09 oct. 2010, 14:13

Punky_cdt ha escrit:
A la gent de LA MEVA COLLA que em va criticar per anar amb una altre colla al concurs els-hi dir茅:
1.- Si hagu茅s tingut entrada, hagu茅s anat amb entrada i hagu茅s ajudat a les mateixes colles que vaig ajudar.
2.- S贸c prou gran per fer el que em roti, i dels que em vau criticar, d'alguns ho entenc (pq el seu tarann脿 茅s aix铆), per貌 en n'hi ha un que li agrada molt la tonyina que no li consenteixo per res! Primer de tot, perqu茅 nom茅s fa un any que saps que existeixen els castells, aix铆 que, no ets NING脷 per dir-me qu猫 he de fer. Segon, la colla amb la que vaig nar, per la teva informaci贸 es la colla d'on va sortir el FUNDADOR de la NOSTRA colla, per lo tant, jo ho veig com un petit homenatge! Tercer i 煤ltim (perqu茅 crec que 茅s la ra贸 m脿xima) El dia que tinguis PERSONALITAT PR脪PIA i no et limitis a repetir els que SENTS DE LES VAQUES SAGRADES, em truques, vale???? Fins que no ho facis, oblida't de la meva exist猫ncia! Masses vegades m'has tocat els collons com per passar-te'n una m茅s!!Que ho sapigues!

Hola Punky!
Mai he ent猫s aquesta tend猫ncia que tenen alguns sectors del m贸n casteller de veure lleig el fet de colaborar amb altres colles... El contrari, trobo que s'hauria de fer m茅s ja que fa bon ambient i 茅s precisament aix貌 el que alimenta les colles castelleres. En fi.. gr脿cies per havernos acompanyat al concurs i espero que t'ho hagis passat b茅!

PD: preguntali al teu amic qu猫 hagu茅s passat si les coses haguessin anat al rev茅s i els Nens hagu茅ssim vingut am la vostra colla al concurs 驴no li hauria semblat b茅?

Salutacions a tots!! :brindar:
Toll
Turista

Entrades: 1
Membre des de: 09 ago. 2010, 15:29
Colla: Nens del Vendrell

Entrada no llegidaAutor: tonyina Data: 09 oct. 2010, 15:06

pff
tonyina l鈥檋a editat per darrera vegada el dia: 09 oct. 2010, 16:54, en total s鈥檋a editat 2 vegades.
tonyina
Turista

Entrades: 7
Membre des de: 23 jul. 2010, 10:21
Colla: castellers de terrassa

Entrada no llegidaAutor: Xapah Data: 09 oct. 2010, 15:35

Punky i tonyina relaxeu-vos una mica per aqu铆! :ok:
El problema personal que tingueu entre vosaltres dos no t茅 res a veure amb el tema del qual s'est脿 parlant aqu铆.

Aix铆 que vinga tots a treballar que ens espera un final de temporada intens!! :P

Visca els Castellers de Terrassa i felicitats a totes les colles que van participar al concurs!!
Som-hi L'horitzo es BLAUTURQUESA!
Xapah
Casteller/a de folre

Entrades: 258
Membre des de: 21 jul. 2008, 18:52
Colla: Castellers de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: jep_saso Data: 09 oct. 2010, 19:53

No ho s茅, potser s贸c un paio raro, per貌 si la meva colla no hagu茅s entrat al Concurs, jo segurament hi hagu茅s anat amb una altra on hi tinc coneixences i bon rotllo.

Crec que el punky no era l'煤nic casteller (ni de bon tros) que va anar a pla莽a amb una altra colla, sin贸 que n'hi havia molt铆ssims (jo en vaig veure bastants)

Voldria afegir que la companyia del punky ( que no coneixia personalment) va ser molt agradable i va aportar molt bon rotllo durant tota la diada.

A m茅s a m茅s, ni que hagu茅s anat a ajudar a una colla enemiga... Crec que els Nens no ho som, al contrari.
"Conserveu aquestes tradicions que s贸n l'脿nima de la nostra terra"
(Pau Casals als Nens del Vendrell)
jep_saso
Afeccionat/ada

Entrades: 44
Membre des de: 13 set. 2010, 19:52
Colla: Nens del Vendrell

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 12 oct. 2010, 11:42

Ja per tancar el tema concurs. O no? :brindar:
http://twitpic.com/2wu4j4
Jo tamb猫 hi s贸c!! :lol:
Es m茅s f脿cil quedar-se a casa criticant, que anar a l'assaig a treballar. Oi?
caligula
Casteller/a de folre

Entrades: 204
Membre des de: 27 ago. 2010, 20:13
Colla: Pd9FMP

Anterior

Torna a: Concurs 2010

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant