ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Any parell, any de concurs. Parlem del Concurs del 2010.

Re: Concurs 2010

Entrada no llegidaAutor: Werty Data: 05 oct. 2010, 21:30

Vallhonrat ha escrit:
ter莽 ha escrit:

No se si has llegit el meu ultim post,pero weno.. (sobre l'assaig)
Sobre el 2: jo vaig decidir no posarme a la pinya per observar el castell i ho sento pero t'equivoques,la canalla pujava be l'unic que l'acotxador relliscava i li costava avan莽ar (presis moment vaig veure com ell mateix reia,d'ell mateix al no avan莽ar una mica)que el cap de colla cridava? uiii no em facis parlar d'altres colles..
Per lo del home inconscient (un casteller nostre),va ser un error seu,perk estava a la pinya i just quan va caure ell estava mirant amut..)

*Les critiques any rere any ens donen +for莽a i motivaci贸*

Doncs que la for莽a us acompany. Jo em mantinc en que aquest castell ja 茅s una tradici贸 d'intent "a veure que passa" en darrera ronda. -s贸c l'煤nic que ho pensa?- Si el tinguessiu tant ben preparat seria dels tres primers a intentar, no? No com a quart castell, i d'aix貌 ja en fa uns quants anys. Ah, i jo no estic en desacord que hi participin totes les colles de Tarragona, eh? Qui paga, mana. Si no que el concurs l'organitzin d'altres.

Vallhonrat, tu mateix ho has dit, qui paga mana, i en aquest cas paga l'Ajuntament de Tarragona i els seus ciutadans.
Pensa que nom茅s en premis (i no 茅s la partida m茅s important en quant a costos) ja estem parlant d'uns 100mil 鈧. Els esponsors son importants per貌 no cubreixen tots els costos. Per a que us feu una idea, el gran patrocinador principal ECI, aporta 30mil鈧 (i no 100鈧 com es va dir en el seu moment, els 100mil 鈧 son per a totes les festes de l'any celbrades a Tgn durant dos anys).

Per cert, amb el tema de la diada del primer diumenge de festes, es pot obrir un debat molt i molt interessant i sucos.
Werty
Casteller/a de pinya

Entrades: 83
Membre des de: 01 nov. 2009, 19:10
Colla: Castellers del carrer de la Destral

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: loputocrack Data: 05 oct. 2010, 21:32

Prepirineu s'ha t'oblida que el concurs es fa a tarragona. Y no hay nada mas que disir.
loputocrack
Casteller/a de pinya

Entrades: 78
Membre des de: 05 ago. 2010, 11:06
Colla: CdV

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 05 oct. 2010, 23:31

muesly ha escrit:
Werty ha escrit:Porteu tot l'any criticant a les colles petites de Tarragona i el dia que volen fer un pas al davant l'煤nic que feu es criticar-les. El dos de set del 2006 i 2008 tant sols li quedava creuar l'enxaneta (el del 2008 fins i tot es va desmotar quan a l'enxaneta nom茅s li calia creuar la cama), aquest any ha quedat lluny, s铆, per貌 ten铆em garant铆es de com a m铆nim carregar-lo.

Per molt que feu un pas endavant, hi ha moltes colles que estan MOLTS passos per davant. Hi ha colles que tenen com a objectiu el 2d8f o que han descarregat 4d8 i 3d8 que no estan a concurs. :brindar:

:aplaudir: :aplaudir: :aplaudir:
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Entrada no llegidaAutor: cast. de tronc de 6 i mig Data: 06 oct. 2010, 10:44

Pel que fa al tema xiulets, a mi no m'agraden gens. Ni quan es xiula Vilafranca ni quan alguns havien xiulat els Minyons a St.F猫lix, ni quan es xiula l'anunci d'El Corte Ingl茅s. Segur tots els que xiulen no els hi diuen a la cara a les colles a qui xiulen el que no els agrada d'ells i segur que m茅s d'un xiulador ha comprat al Corte Ingl茅s i no ha rebutjat els 8 o 4 mil euros que cobra la seva colla pel Concurs (que venen entre d'altres d'ECI). Quan es xiula 茅s pq estas amagat en la dist脿ncia i/o amb la multitud, em sembla una actitud covarda i poc elegant.
Totes les colles castelleres es mereixen el meu respecte, i sobretot les que fan uns castellassos, tant impressionants i que necessiten tanta gent i concentraci贸. Jo s贸c del parer que haur铆em de crear un bon clima de treball a totes les places castelleres, sense aparcar la rivalitat, per貌 vivint-la amb eleg脿ncia i respecte envers al rival; sense la necessitat d'arribar al despreci, l'insult o l'agressi贸 i ni tant sols ser maleducat. Potser quan ho assolim, els castells hauran evolucionat una mica m茅s.
Pel que fa al Concurs 2010, crec que la nota ha de ser molt alta per l'organitzaci贸, miro enrere i veig el gran salt de qualitat que s'ha fet , felicitats doncs a tot els implicats.
Pel que fa a les colles, en general gran convocat貌ria de la majoria i unes grans pinyes a tots els castells que vaig veure d'aprop. Pocs intents a la desesperada i gaireb茅 cap amb possibilitats nul.les; amb aix貌 el Concurs tamb茅 hi guanya.
脡s el primer any que tot i les ganes que tinc que vinguin els Minyons, entenc que mai no vindran, per貌 no per conviccions, sin贸 pq s'ho passen tant b茅 veient aquest Mega-espectacle, que segur que els hi far脿 mandra deixar de disfrutar per haver-hi de suar.
Felicitats a totes les colles, sobretot als Verds per una nova vict貌ria, a la Joves per l'inesperat segon lloc i la millora dels seus castells i la Jove per la gran temporada que est脿 fent!
Salut i Bons Castells!

Casteller de tronc de 6 i mig
cast. de tronc de 6 i mig
Afeccionat/ada

Entrades: 46
Membre des de: 01 juny 2008, 08:54
Ubicaci贸: Matar贸

Entrada no llegidaAutor: melanina Data: 06 oct. 2010, 11:37

A veure una mica de valoraci贸 dels concurs a la meva bola...

- Castellers de Vila. Felicitats. Justos vencedors tot i pinxar en el pilar i la Tde8. M'agrada veure com una ex-Nena del Vendrell, en nom茅s un any, ja us para el 5de9f a quints a la rengla. Em fa veure que a la colla fem bona cantera! :-P
- Vella. Quo Vadis, Vella?
- Joves. Ol茅! Ol茅! d'aqu铆 a 2/4 anys campions del Concurs. I si no espereu. Copieu aquest post i guardeu-lo...
- Jove. TOTS volem aquest 5de9f. S茅 que per Sta Teresa no es viable per貌 l'any vinent...
- Capgrossos. Animus! Ll脿stima de Torre. Per貌 tranquils, penseu que Vila va pillar lo seu per fer-la i despr茅s se n'han fet los putus amos.
-Xiquets de TGN. Ol茅 tus huevos per tornar-hi amb el 5 despr茅s d'aquest 煤ltim mes. Tenia un paper complicat.
- BCN. Sense arriscar. Encara no entenc com va petar la Torre. Estava congelada...
- Sants. El preu d'estar a dalt 茅s caure de tant en tant. Aix貌 us far脿 m茅s forts. Bravo la temporada que porten.
- Xicots. 脪stia com van carregar la Torre, ballant claqu茅. Enveja sana la meva :-D
- Gr脿cia. A lo suyo. Sense arriscar i un 4 molt bonic.
- Serrallo i SPSP. Una guerra a banda. Felicitar les dues. I si volen provar la Tde7 que ho facin, collons.

- Nens del Vendrell. Vam pillar de novatos amb la Torre. A l'煤ltim assaig s'havien dues proves que van arribar m茅s lluny que els dos intents a pla莽a. Ens falta lligar b茅 els ter莽os. Aqu铆 est脿 la clau de volta. Hem aconseguit que la pinya quedi ben configurada i la torre est脿 de muerte; per貌 falta lligar b茅 ter莽os-folre. Ens queden dues setmanes per Santa Teresa. Ho aconseguirem. El tres, al fallar la torre, tampoc es va poder provar. A veure per Santa Teresa. En qualsevol cas vam repetir la millor actuaci贸 de la temporada i ja portem 4 4de8. Registres que no f猫iem des dels 70. A veure si per la Fira rebentem la caixa!

Per cert felicitats a la gent de Santa Tecla (els que arreglaven les peces post-caigudes) per la seva transpar猫ncia i fer p煤bliques les dades del concurs (sense violar res de privacitat):

http://www.noticiestgn.cat/2010/10/06/l ... l-concurs/

A la versi贸 en pdf (a dalt a la dreta) surten les taules completes.

M'ha sorpr茅s que Jove (1 lesionat, tot i caure d'un 5de9f) i en canvi SPSP (13 lesionats). Per trencar alguns mites...

I per acabar un video nostru. El concurs ha estat un petit pas i per Santa Teresa...

melanina l鈥檋a editat per darrera vegada el dia: 06 oct. 2010, 12:25, en total s鈥檋a editat 2 vegades.
melanina
Turista

Entrades: 5
Membre des de: 06 oct. 2010, 10:36
Colla: Nens del Vendrell

Entrada no llegidaAutor: sallybi Data: 06 oct. 2010, 11:51

Si Melanina, els assajos de 5d9f que va fer amb vosaltres van anar de conya! :ok:
sallybi
Casteller/a de manilles

Entrades: 855
Membre des de: 03 ago. 2008, 12:52

Entrada no llegidaAutor: pla莽adelescols Data: 06 oct. 2010, 12:10

melanina ha escrit:
Per cert felicitats a la gent de Santa Tecla (els que arreglaven les peces post-caigudes) per la seva transpar猫ncia i fer p煤bliques les dades del concurs (sense violar res de privacitat):

M'ha sorpr茅s que Jove (1 lesionat, tot i caure d'un 5de9f) i en canvi SPSP (13 lesionats). Per trencar alguns mites...

Tot i que ho sento pels 128 castellers atesos, crec que 茅s una gran not铆cia, sobre tot que nom茅s hi hagi hagut 3 lesions "menys greus", diria que s贸n ossos trencats i "poca quantitat" de canalla!

Perqu猫 despr茅s diguin...
pla莽adelescols
Rodaplaces

Entrades: 63
Membre des de: 04 oct. 2010, 14:11

Entrada no llegidaAutor: melanina Data: 06 oct. 2010, 12:17

sallybi ha escrit:Si Melanina, els assajos de 5d9f que va fer amb vosaltres van anar de conya! :ok:

Tens ra贸. Millor parlar de cantera. La feina 貌bviament l'ha fet amb vosaltres. Per貌 vaja, que me n'alegro.
I, ostres, ara que ho dius de la 'collita' de fa un any tamb茅 en pujava una altre ex-NdV al 5de9f. Una que per cert, des del primer dia ja va fer castells de nou. Suposo que en aquest altre cas la vau ensenyar a pujar en 15 dies, oi? ;)

Per貌 vaja, tot plegat a mi no em treu el son. Tots som lliures de fer el que vulguem. Nom茅s dic, que a la meva humil i distant manera tamb茅 me'n sento un mica orgull贸s, qu猫 vols que et digui.
Aix貌 s铆, tot plegat fa que pateixi m茅s que abans amb els vostres castells (no vull que ning煤 prengui mal per貌 encara menys persones que coneixes i aprecies).

Nosaltres a lo nostru. De fet, 茅s curi贸s com en els darrers anys hem perdut for莽a talent t猫cnic a la colla (retirades, lesions, canvis de camisa, etc.) i en canvi el fet d'entrar un volum important de gent ens ha dut a millorar els nostres registres. Realment aquella teoria que els castells 茅s q眉esti贸 de gent i empenta sembla certa. A la llarga si tens gent, el talent surt. Esperem no perdre aquest empenta que tenim ara i continuar fent cr茅ixer la colla!

Au, Felicitats campions!!! A disfrutar-ho!
melanina
Turista

Entrada no llegidaAutor: raimaninov Data: 06 oct. 2010, 12:44

[
- Gr脿cia. A lo suyo. Sense arriscar i un 4 molt bonic.[/quote]

Tothom pensa el mateix ( Beumala, TV vilafranca, la gent a pla莽a) .....que no vam arriscar. Si alg煤 s'hagu茅s apropat a nosaltres a preguntar-nos hagu茅s sabut que amb la caiguda del 3d8 a la merc猫 vam tenir alguns lesionats d'import脿ncia i que al 2d7 hi anaven 3 canvis respecte als altres que haviem fet durant la temporada. Debut en el castell d'un segon i un dos i re-entrada d'un quart que feia temps que no ho feia en 2 assaijos....JO d'aix貌 no en dic ser conservador!!!! Al quatre un canvi a segons que era m茅s f脿cil d'entrar i per aix貌 el castell ni es va moure i el tres no el vam poder tirar perqu猫 els canvis no van sortir tant r脿pid.Haver carregat un 3d8 no ens caonveteix en super-homes com per fer tants canvis en el nostre castell punta en una setmana, que per aix貌 茅s el castell punta!!!
Felicitats a les colels que van asssolir objectius!
salut!
raimaninov
Afeccionat/ada

Entrades: 31
Membre des de: 04 juny 2010, 11:19
Colla: Castellers de la Vila de Gr脿cia

Entrada no llegidaAutor: melanina Data: 06 oct. 2010, 12:49

raimaninov ha escrit:[
- Gr脿cia. A lo suyo. Sense arriscar i un 4 molt bonic.

Tothom pensa el mateix ( Beumala, TV vilafranca, la gent a pla莽a) .....que no vam arriscar. Si alg煤 s'hagu茅s apropat a nosaltres a preguntar-nos hagu茅s sabut que amb la caiguda del 3d8 a la merc猫 vam tenir alguns lesionats d'import脿ncia i que al 2d7 hi anaven 3 canvis respecte als altres que haviem fet durant la temporada. Debut en el castell d'un segon i un dos i re-entrada d'un quart que feia temps que no ho feia en 2 assaijos....JO d'aix貌 no en dic ser conservador!!!! Al quatre un canvi a segons que era m茅s f脿cil d'entrar i per aix貌 el castell ni es va moure i el tres no el vam poder tirar perqu猫 els canvis no van sortir tant r脿pid.Haver carregat un 3d8 no ens caonveteix en super-homes com per fer tants canvis en el nostre castell punta en una setmana, que per aix貌 茅s el castell punta!!!
Felicitats a les colels que van asssolir objectius!
salut![/quote]

Veus, 茅s lo bo que tenen el f貌rums. Felicitats encara m茅s merescudes en aquest cas. Lo de la Torre t茅 molt de m猫rit. I sort pel que queda de temporada (que ja de per s铆 茅s magn铆fica) torni o no entrar el tres.
melanina
Turista

Entrada no llegidaAutor: raimaninov Data: 06 oct. 2010, 18:07

pla莽adelescols ha escrit:
melanina ha escrit:

Tot i que ho sento pels 128 castellers atesos, crec que 茅s una gran not铆cia, sobre tot que nom茅s hi hagi hagut 3 lesions "menys greus", diria que s贸n ossos trencats i "poca quantitat" de canalla!

Perqu猫 despr茅s diguin...

La informaci贸 cont茅 una petita inexactitud.Diu que les colles amb menys atesos van tenir 1 at猫s....doncs NO!!!!! els menys atesos vam ser Gr脿cia, que no vam caure, no vam anar a l'hospital i per tant ni figuerem a l'estad铆stica!!!!!!!!! Dit aix貌 encara no entenem com li van donar el premi a la colla m茅s segura a vilafranca!
Salut!
raimaninov
Afeccionat/ada

Entrades: 31
Membre des de: 04 juny 2010, 11:19
Colla: Castellers de la Vila de Gr脿cia

Entrada no llegidaAutor: sallybi Data: 06 oct. 2010, 18:20

raimaninov ha escrit:
pla莽adelescols ha escrit:
melanina ha escrit:

Perqu猫 despr茅s diguin...

La informaci贸 cont茅 una petita inexactitud.Diu que les colles amb menys atesos van tenir 1 at猫s....doncs NO!!!!! els menys atesos vam ser Gr脿cia, que no vam caure, no vam anar a l'hospital i per tant ni figuerem a l'estad铆stica!!!!!!!!! Dit aix貌 encara no entenem com li van donar el premi a la colla m茅s segura a vilafranca!
Salut!

No era a la m茅s segura el premi, era a la que havia fet m茅s punts amb castells descarregats.
sallybi
Casteller/a de manilles

Entrades: 855
Membre des de: 03 ago. 2008, 12:52

Entrada no llegidaAutor: Muse Data: 06 oct. 2010, 18:31

melanina ha escrit:
[/youtube]

Es que a naltros ens van dir que mengesim Muesly, aixi que es nota que no tinguem tants lesionats! Hahaha

Ara en serio, poca broma. Una caiguda de 5d9f 茅s una de les m茅s besties en quant a lesions per que pilla tothom. De fet he de dir que ens esperavem que la caiguda fos m茅s bestia i pill茅s m茅s gent. Per sort no va ser aix铆 i com tu dius, un lesionat -si es que arriba a tant, per que no he sentit que ning煤 estigu茅s amb una pota trencada- i un parell o quatre d'atencions -crec que contades- per coses com ara hemorragies nassals o contusions a l'espatlla, ja est脿 .
Muse
Casteller/a de manilles

Entrades: 405
Membre des de: 28 jul. 2010, 12:36
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: muesly Data: 06 oct. 2010, 18:45

Muse ha escrit:
melanina ha escrit:
[/youtube]

Es que a naltros ens van dir que mengesim Muesly, aixi que es nota que no tinguem tants lesionats! Hahaha

jajajjajaja shhhhhhhhh no els hi diguis que descobriran el meu secret !!!1 :resar: :resar: :resar:
muesly
Casteller/a de pinya

Entrades: 133
Membre des de: 08 nov. 2009, 22:43
Colla: Xiquets de Reus

Entrada no llegidaAutor: ter莽 Data: 06 oct. 2010, 21:44

M'agradaria sapiguer quines 13 persones van ser ateses de la meva colla,que jo sapiga i despres de preguntar a veries persones van ser-hi 3 no pas 13! :boig:
ter莽
Casteller/a de folre

Entrades: 247
Membre des de: 28 juny 2009, 16:22
Colla: colla castellera de sant pere i sant pau

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Concurs 2010

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant