ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
T'agradaria conneixer aquell casteller que vas veure l'altre dia a pla莽a? No saps com es diu aquella noia que pujava el passat dissabte i t'agradaria saber-ho? Vols contactar amb altres castellers per internet? La barra 茅s el lloc.

Re: Concurs 2016: La Colla Vella de Valls canvia de nom

Entrada no llegidaAutor: joantopo Data: 11 oct. 2014, 09:15

elboletgraller ha escrit:jo encara no s茅 la difer猫ncia entre el nostre dom脿s verd i el mosaic lila de la Jove. L'esperit 茅s el mateix.

Ja te la dic jo. El dom脿s 茅s molt gran i est脿 molt ben fet. Segur que deuria costar molts diners als membres de la colla que el deurien pagar de gust per a gaudir de tan gran emblema a la colla. Les cartolinetes de color lila de la Jove s贸n cutres a cagar (com es diu en castell脿 "quiero y no puedo").
En quan al simbolisme hooliganero, els dos s贸n igual de cutres, com igual de cutre 茅s el victimisme que estan transmetent ara els verds. Abans d'entrar a pla莽a deien que els xiulets els motivaven, ara resulta que se senten ultratjats. Lo m茅s divertit 茅s quan diuen que la canalla no s'ho mereix. Que 茅s que alg煤 xiulava a la canalla? Xiulaven la prepot猫ncia. Per貌 aquest punt costa d'entendre i 茅s m茅s f脿cil buscar explicacions interessades.

I el m茅s divertit 茅s que no se'n recorden del seu propi passat, xiulant un 4d9 net descarregat per St. F猫lix (amb botifarres, dits i insults inclosos).

I, com si fos el dia de la marmota, us en puc donar encara m茅s exemples del que ara no se'n volen enrecordar. I no dic que tota la colla sigui igual, sin贸 que els actuals dirigents van en una deriva que em sembla que no els beneficia gaire.
joantopo
Casteller/a de manilles

Entrades: 620
Membre des de: 14 set. 2009, 10:03
Colla: Minyons de Terrassa

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 11 oct. 2014, 09:49

Joan, sense anar a la prehistoria dels catells (jaja), parlant exclusivament d'aquest diumenge, quines s贸n les actituds que es critiquen dels verds?
Encara no he aconseguit que ning煤 em digui res concret (a part de la ditxosa bandera... que nom茅s molesta perqu猫 茅s grossa i impressionant)...
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: joantopo Data: 11 oct. 2014, 10:13

Crec que cada cop que el p煤blic feia una celebraci贸 exagerada al m茅s pur estil hooligan de camp de futbol la gent els xiulava. Quan encara no havia acabat de baixar el 4de9 net de la Vella i ja ho estaven celebrant com si s'hagu茅ssin de morir, la gent els va xiular. Si d'aix貌 n'has de fer victimisme cap als membres de la colla m茅s petits en comptes d'entendre que 茅s cap aquests gestos, que s'ho facin mirar.
joantopo
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 11 oct. 2014, 10:42

Joan, tu hi erets, igual que jo.
L'afici贸 dels verds va APLAUDIR l'intent del 4d9sf de la Vella. Ho van fer un脿nimament.
Despr茅s, 貌bviament, van celebrar que aix貌 els donava la vict貌ria del concurs. De veritat hem de fer veure que no 茅s normal que ho celebrin?

A m茅s... com he llegit al facebook... 茅s c铆clic.

Els verds treuen la bandera! Els xiulem.
Ens xiulen! Traiem la bandera.
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: joantopo Data: 11 oct. 2014, 11:28

D'acord. Llavors, de qu猫 es queixen?
joantopo
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: som i serem Data: 11 oct. 2014, 11:31

Segur que els verds tenim moltes actituds a millorar per貌 el que em sap greu, Joan, 茅s que em dius que varem celebrar la vict貌ria quan la vella desmuntava el 4d9net. No cal discutir-ho, et convido a que miris les imatges per exemple de tac12 i veur脿s com t'has de menjar les tonteries que has dit. La majoria de la colla va aplaudir l'intent de la vella, tu potser interpretes que ho estavem celebrant, i quan els segons ja havien baixat varem celebrar la vict貌ria. No ho se noi, em sembla que no tens una visi贸 imparcial i busques qualsevol detall per girar la realitat. Del 4d9 net, https://www.youtube.com/watch?v=tbw_HXHL6Qs, Sant F猫lix 2001, va ser aplaudit com mai i si no mira les imatges del link que et poso. Una botifarra d'un casteller vostre del tronc va provocar xiulets posteriors. Jo estava a pla莽a i et puc dir que vaig aplaudir d'admiraci贸, nosaltres el 4d9net no el teniem i em semblava incre茂ble el que vareu fer i et puc assegurar que la majoria del verds i del p煤blic pensavem igual. Recordo uns anys de tivantor a partir de la vostra festa anual fent mofa de la festa major de Vilafranca, del nostre patr贸 i del cap de colla.... no vull dir que aix貌 justifiqui la mala rebuda que tenieu a pla莽a per貌 si que va ser un punt d'inflecci贸 !!! Pensaveu que ridiculitzar el nostre patr贸 sortiria gratu茂t ???
som i serem
Casteller/a de pinya

Entrades: 112
Membre des de: 02 set. 2011, 10:19
Colla: castellers de vilafranca

Entrada no llegidaAutor: joantopo Data: 11 oct. 2014, 12:05

Doncs deu ser que la majoria dels que eren a la TAP (http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/5268336 1:18:10) van interpretar-ho malament, oi? Tamb茅 deu ser que la realitat la interpreta cadasc煤 com li interessa. Jo intento en la mesura que puc canviar algunes realitats de la meva colla, perqu猫 realment s贸n malinterpretables. I si ens critiquen per aix貌, intento fer veure per qu猫 ens critiquen per tal de poder-ho corregir. D'algunes me n'he ensortit i amb d'altres encara no.
joantopo
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 11 oct. 2014, 13:32

joantopo ha escrit:Doncs deu ser que la majoria dels que eren a la TAP (http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/5268336 1:18:10) van interpretar-ho malament, oi? Tamb茅 deu ser que la realitat la interpreta cadasc煤 com li interessa. Jo intento en la mesura que puc canviar algunes realitats de la meva colla, perqu猫 realment s贸n malinterpretables. I si ens critiquen per aix貌, intento fer veure per qu猫 ens critiquen per tal de poder-ho corregir. D'algunes me n'he ensortit i amb d'altres encara no.

Es veu clarament com la colla aplaudeix a la Vella, mentre uns quants celebren que no han caigut. :rev:
Es m茅s f脿cil quedar-se a casa criticant, que anar a l'assaig a treballar. Oi?
caligula
Casteller/a de folre

Entrades: 204
Membre des de: 27 ago. 2010, 20:13
Colla: Pd9FMP

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 11 oct. 2014, 14:54

Els xiulets no crec que fossin per cap actitud concreta de diumenge, sin贸 per l'acumulacio d'actituds prepotents. Exemples:
1) Monopolitzar TV3 i els mass-media en general. Recordar les pressions exercides pq el "Quarts de nou" no es digues "Dos de nou" com s'havia decidit en un principi.
2) Menysprear els castells dels altres fent soroll i xerrant mentre demanen silenci sepulcral per les seves construccions.
3) Actituds xulesques com el pilar girat del 3/8pm a El Catllar el 2009 o el 9/8-5a.
4) Victmisme ranci dient que es xiulava a la canalla i quan el castell 茅s carregava (!!!).
M茅s?
El domas, 茅s la gota. Aneu molt perduts si creieu que el motiu de les edcridassades 茅s aquest tros de drap.
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrades: 41
Membre des de: 11 oct. 2014, 14:44

Entrada no llegidaAutor: ArnauCVXV Data: 11 oct. 2014, 17:40

No es pot canviar el nom del fil? Sembla qque ens estigueu dient que som els culpables de tot. A m茅s, la gran majoria de castellers de la meva colla us respectem molt, i xiular per xiular... si fins i tot el cap de colla us va aplaudir al baixar del 4d9st...
Aix貌 no s'ha acabat, l'any que ve encara tenim alguna cosa a dir nois! 3XL10 CVXV Fem Valls de 10
ArnauCVXV
Rodaplaces

Entrades: 60
Membre des de: 28 ago. 2013, 11:35
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 11 oct. 2014, 20:40

ArnauCVXV ha escrit:No es pot canviar el nom del fil? Sembla qque ens estigueu dient que som els culpables de tot. A m茅s, la gran majoria de castellers de la meva colla us respectem molt, i xiular per xiular... si fins i tot el cap de colla us va aplaudir al baixar del 4d9st...

Tens tota la ra贸. Si alg煤 no va xiular massivament al final del concurs van ser els membres de la Colla Vella. :aplaudir:
El nom del fil 茅s merament ret貌ric i no fa (no vol fer) refer猫ncia concreta, ja que tothom sap que qui xiulava no era pas tan sols una colla en concret. :silenci:
caligula
Casteller/a de folre

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 11 oct. 2014, 21:12

Polleg贸 ha escrit:Els xiulets no crec que fossin per cap actitud concreta de diumenge, sin贸 per l'acumulaci贸 d'actituds prepotents. Exemples:
1) Monopolitzar TV3 i els mass-media en general. Recordar les pressions exercides pq el "Quarts de nou" no es digues "Dos de nou" com s'havia decidit en un principi. :boig:
Em temo que el director del programa no hi estar脿 gaire d'acord.
2) Menysprear els castells dels altres fent soroll i xerrant mentre demanen silenci sepulcral per les seves construccions. :paret:
El soroll durant el 3d10 dels Verds va ser m茅s notori que durant el de la Vella de Valls i, sobretot, el de la Jove.
3) Actituds xulesques com el pilar girat del 3/8pm a El Catllar el 2009 o el 9/8-5a. :sarcastic:
Alg煤 ha vist botifarres en una diada? Qui i on? Etc.
4) Victimisme ranci dient que es xiulava a la canalla i quan el castell 茅s carregava (!!!).
La xiulada a l'entrada de la canalla a la TAP 茅s un cl脿ssic que mai em perdo.
I a l'anunci del proper castell.
Ah!! I al celebrar-lo.
M茅s?
El dom脿s, 茅s la gota. Aneu molt perduts si creieu que el motiu de les escridassades 茅s aquest tros de drap.

Em sembla recordar que des de el concurs del 96 (1陋 torre de 9) ja se senten xiulets i escridassades, i llavors no hi havia dom脿s. :$
caligula
Casteller/a de folre

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 11 oct. 2014, 22:16

Per貌 si d'exemples que, per TV3, els castells s贸n Vilafranca i res m茅s, n'hi ha un grapat. Un altre: La Via Catalana 2013. Moltes colles van fer castells. Quina colla es veia repetidament fent el seu castell a l'Arc de Ber脿?
Ja he dit que no parlo de diumenge, la gent no va xiular els verds pel que pass茅s diumenge sin贸 per tota l'animadversi贸 que han anat acumulant amb la seva actitud. En moltes diades, el menyspreu dels Castellers de Vilafranca als castells que fan les altres colles 茅s palpable. Ho sap tothom, coi!
Hi ha quelcom m茅s xulesc que posar una orquestra per acompanyar un 3/10fm? I despr茅s es queixen que la gent els xiuli?
De deb貌 alg煤 creu que la gent xiula la canalla de Vilafranca?
Doncs recordes malament. La gent va esclatar en grans aplaudiments amb aquell 2/9fm en cinquena ronda. Tot i que tamb茅 recordo els primers indicis de xuleria quan vacil路laven que carreguerien el p/8fm en primera ronda i sentenciarien el concurs. Va quedar en intent.
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrada no llegidaAutor: som i serem Data: 12 oct. 2014, 12:46

Em dona la sensaci贸 que aqui hi ha molta enveja i una picor exagerada. Si tenim m茅s p煤blic al concurs 茅s perqu猫 fem trampes amb les entrades. Ens conviden els americans per un Espanya-USA i tothom assegurant que passavem d'independentistes a espanyolistes. Em fa l'efecte que si d'un col路lectiu vols veure pegues i cap virtut, nom茅s cal tenir les ganes de fer-ho !!
som i serem
Casteller/a de pinya

Entrades: 112
Membre des de: 02 set. 2011, 10:19
Colla: castellers de vilafranca

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 12 oct. 2014, 21:57

Em fa l'efecte que si un col.lectiu vol veure's virtuts i cap pega, nomes cal tenir ganes de fer-ho!!

Aniran al Concurs 2016. Algu realment se'l creu aquest ploric贸?

Diu que obren un periode de reflexio. Afany de protagonisme? Nooooo... I ara!!!
Polleg贸
Afeccionat/ada

AnteriorSeg眉ent

Torna a: La barra

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants