ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
T'agradaria conneixer aquell casteller que vas veure l'altre dia a pla莽a? No saps com es diu aquella noia que pujava el passat dissabte i t'agradaria saber-ho? Vols contactar amb altres castellers per internet? La barra 茅s el lloc.

Re: Concurs 2016: La Colla Vella de Valls canvia de nom

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 25 oct. 2014, 20:13

som i serem ha escrit:Potser no heu ent猫s la met脿fora, no comparo una violaci贸 amb una xiulada, vull fer veure que es critica "el provocador" (gent que treu el dom脿s) i es passa per alt l'agressor (els que xiulen). A veure si ara ho heu ent猫s. Si voleu ho explico a l'estil "barrio sesamo". Em sembla que aqu铆 cadasc煤 s'agafa la paraula que li conv茅 i au.... embolica que fa fort !!!

Aix貌 "ser superior", explica'ns-ho a l'estil "barrio sesamo". Ser脿 l'煤nica forma de qu猫 els tontets que no som de Vilafranca poguem entendre-ho.

Sembla mentida per貌 cada cop que obriu la boca no podeu evitar mostrar com sou de prepotents!

O sigui que segons vosaltres el "provocador" ('que excita alg煤 a fer una cosa', jo no vaig en plan "barrio sesamo", prefereixo el DIEC) no t茅 cap responsabilitat. Zero. Vols que et posi la definici贸 d'autocr铆tica? :paper:
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrades: 41
Membre des de: 11 oct. 2014, 14:44

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 25 oct. 2014, 22:25

Home polleg贸... que avegades ho poses "a huevo".
I mira que no soc de vilafranca...

Per mi, treure una bandera segueix sense ser una provocaci贸, de la mateixa manera que posar-se una minifaldilla tampoc ho es
El problema el te el que "es sent provocat" i ho fa servir d'excusa "per agredir".
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 26 oct. 2014, 07:50

Kitus ha escrit:Home polleg贸... que a vegades ho poses "a huevo".
I mira que no soc de Vilafranca...

Per mi, treure una bandera segueix sense ser una provocaci贸, de la mateixa manera que posar-se una minifaldilla tampoc ho es.
El problema el te el que "es sent provocat" i ho fa servir d'excusa "per agredir".
:rev:
Es m茅s f脿cil quedar-se a casa criticant, que anar a l'assaig a treballar. Oi?
caligula
Casteller/a de folre

Entrades: 204
Membre des de: 27 ago. 2010, 20:13
Colla: Pd9FMP

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 28 oct. 2014, 14:17

Kitus ha escrit:Home polleg贸... que avegades ho poses "a huevo".

Per mi, treure una bandera segueix sense ser una provocaci贸, de la mateixa manera que posar-se una minifaldilla tampoc ho es

El dom谩s 茅s el desencadenant, l'excusa, si vols. I ja ho vaig dir al primer post.

El que fa que la gent xiuli 茅s la prepot猫ncia que es marquen els Verds i em sembla que he posat prous exemples (aletes de 9de8, orquestres de 3de10...). Ara, si no ho voleu entendre... :nose:
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrada no llegidaAutor: JAM Data: 28 oct. 2014, 20:49

Polleg贸 ha escrit:
Kitus ha escrit:Home polleg贸... que avegades ho poses "a huevo".

El dom谩s 茅s el desencadenant, l'excusa, si vols. I ja ho vaig dir al primer post.

El que fa que la gent xiuli 茅s la prepot猫ncia que es marquen els Verds i em sembla que he posat prous exemples (aletes de 9de8, orquestres de 3de10...). Ara, si no ho voleu entendre... :nose:

Realment alg煤 considera un ultratge que un any per Tots Sants el David Miret decid铆s portar els seus alumnes de l'escola de m煤sica per acompanyar les gralles? Friki s铆, a mi tamb茅 m'ho va semblar, per貌 insultant no ho s茅. Hi ha gent que se l'agafa amb pinces, la veritat.
JAM
Casteller/a de manilles

Entrades: 319
Membre des de: 03 set. 2008, 00:15

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 03 nov. 2014, 10:26

Parlem del TN del dissabte? Serveix d'exemple de monopolitzaci贸 de TV3 tenir-lo parat cinc minuts per veure un castell dels Verds?

Si no veieu que aix貌 genera anticossos... en fi...

I no cal regirar gaire, d'exemples sempre en van sortint. Un altre, retirar els domassos de les colles de Tots Sants quan l'煤nic que es girava amb el vent era el dels Verds.
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 03 nov. 2014, 11:31

Digues totes les bajanades que vulguis, per貌 no menteixis.

Quan nosaltres est脿vem muntant el 3d9f em vaig fixar clarament com tots els domassos excepte el de capgrossos estaven volant exageradament.
Quan una estona despr茅s em vaig fixar que els havien tret em va semblar una bon铆ssima decisi贸.
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: elboletgraller Data: 03 nov. 2014, 13:46

Pollego ja t'ho faras, si en tot el que ens incumbeix hi has de veure malicia i ma negre...
elboletgraller
Casteller/a de manilles

Entrades: 651
Membre des de: 22 ago. 2008, 14:49
Colla: Castellers de Vilafranca

Entrada no llegidaAutor: ArnauCVXV Data: 03 nov. 2014, 14:17

Us baralleu per unes tonteries...
Aix貌 no s'ha acabat, l'any que ve encara tenim alguna cosa a dir nois! 3XL10 CVXV Fem Valls de 10
ArnauCVXV
Rodaplaces

Entrades: 60
Membre des de: 28 ago. 2013, 11:35
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: Adri Data: 03 nov. 2014, 14:36

Polleg贸 ha escrit:Parlem del TN del dissabte? Serveix d'exemple de monopolitzaci贸 de TV3 tenir-lo parat cinc minuts per veure un castell dels Verds?

I no cal regirar gaire, d'exemples sempre en van sortint. Un altre, retirar els domassos de les colles de Tots Sants quan l'煤nic que es girava amb el vent era el dels Verds.

Deu ni do noi...ja que parles d'anticossos, aquesta obssessi贸 que tens tu i alguns m茅s, 茅s realment malaltissa.

Nomes comentar que em fa gr脿cia que quan els verds surten al TN es per culpa d'una m脿 negra. El que dius 茅s mentida (5 minuts..1 castell...???) Pero de totes maneres, amb la escassa pres猫ncia que tenen els castells als mitjans, nom茅s falta que ho critiquem cada cop que hi apareixen.

EL que dius dels domassos de Tot Sants...em sembla que no cal dir res, es cometa sol...en fi.

Disfruta una mica m茅s de la teva colla, que heu fet una gran temporada.
Adri
Turista

Entrades: 7
Membre des de: 21 jul. 2014, 21:32

Entrada no llegidaAutor: som i serem Data: 04 nov. 2014, 23:11

Polleg贸 ha escrit:Parlem del TN del dissabte? Serveix d'exemple de monopolitzaci贸 de TV3 tenir-lo parat cinc minuts per veure un castell dels Verds?

Et noto una mica "Rajoy", veus fantasmes on nom茅s hi ha llen莽ols !!! Sort que hi ha alg煤 que estava a pla莽a que pot desmentir una de les moltes tonteries que vas dient.

Suposo, polleg贸, que la teva t脿ctica 茅s dir qualsevol cosa que et ve al cap per fer tert煤lia, si es aix铆, he caigut de quatre potes !!! :paret: :paret:
som i serem
Casteller/a de pinya

Entrades: 112
Membre des de: 02 set. 2011, 10:19
Colla: castellers de vilafranca

Entrada no llegidaAutor: kizihot Data: 07 nov. 2014, 03:24

Your information is very good. it was really helpful for me. Than'k Pos't.!
kizihot
Turista

Entrades: 1
Membre des de: 07 nov. 2014, 02:59
Ubicaci贸: USA
Colla: Cap

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 07 nov. 2014, 13:59

Tots els casos que exposo, agafats un per un, s贸n anecd貌tics per貌 茅s la reiteraci贸 d'aquests el que fa que la gent pugui acabant xiulant els Verds.

Ara b茅, si la posici贸 茅s, passi el que passi s贸n els altres que s贸n uns envejosos i jo ho faig tot b茅...
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrada no llegidaAutor: nando Data: 09 nov. 2014, 16:49

Aix貌 de ser colla puntera tants anys porta ho que porta. Si la gent us xiula ser脿 per quasalitat ??? Jo no xiulo i gaudeixo molt dels castells que feu per貌.......... Ja m'agradaria fer els castells que feu per貌 hi ha all貌 que la gent no li agrada de vosaltres. Fins a l'any que ve companys.......
nando
Casteller/a de pinya

Entrades: 101
Membre des de: 22 ago. 2010, 22:35
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Anterior

Torna a: La barra

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants