ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
T'agradaria conneixer aquell casteller que vas veure l'altre dia a pla莽a? No saps com es diu aquella noia que pujava el passat dissabte i t'agradaria saber-ho? Vols contactar amb altres castellers per internet? La barra 茅s el lloc.

CASTELLERS I CASTELLERES BANYUDES

Entrada no llegidaAutor: Casteller de S煤ria Data: 15 maig 2013, 15:25

Per fer una mica m茅s actiu aquesta xarxa us demano a tots que col路laboreu i digueu tamb茅 per fer una mica m茅s de safareig quins i quines membres s贸n els que posen i reben m茅s banyes de tot el m贸n casteller.
Casteller de S煤ria
Turista

Entrades: 1
Membre des de: 15 maig 2013, 15:20
Colla: Castellers de S煤ria

Sponsor

Re: CASTELLERS I CASTELLERES BANYUDES

Entrada no llegidaAutor: jordi_vila Data: 15 maig 2013, 17:33

Uffff... m茅s val que no... [llisor] [llisor] [llisor] :buf: :buf: :buf:
jordi_vila
Rodaplaces

Entrades: 57
Membre des de: 07 maig 2012, 12:38
Colla: Bordegassos de Vilanova

Entrada no llegidaAutor: Rauxera Data: 15 maig 2013, 17:52

hahahahaha en serio? estic flipant! xD
"Per un nucli de la pinya que pugui respirar,
renta't els peus abans d'anar a pujar!"
Rauxera
Casteller/a de puntals

Entrades: 1626
Membre des de: 14 maig 2008, 10:32
Ubicaci贸: Granollers city
Colla: Xics de Granollers

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 15 maig 2013, 18:53

aquest post poc acabar amb moltes osties per tot arreu...
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Entrada no llegidaAutor: jemi Data: 17 maig 2013, 08:25

Jo us recomano que si desconfieu de la vostra parella la deixeu, i no fer posts per xafardejar o per veure si surt la meva parella aqu铆. Qu猫 t茅 a veure amb els castells aix貌?
VISCA LA COLLA JOVES!
jemi
Casteller/a de pinya

Entrades: 77
Membre des de: 10 ago. 2010, 11:46
Ubicaci贸: Valls
Colla: Colla Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 17 maig 2013, 18:20

jemi ha escrit:Jo us recomano que si desconfieu de la vostra parella la deixeu, i no fer posts per xafardejar o per veure si surt la meva parella aqu铆. Qu猫 t茅 a veure amb els castells aix貌?

es la secci贸 bar, on no es parla de res relacionat amb els castells. Una mica d'humor de tant en tant trobo que fa gr脿cia i dona vida al forum! :ok:
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: javilo Data: 19 maig 2013, 18:28

Castellers banyuts? Cargolins, no?

Per la resta s贸c del parer que cadasc煤 porti els comptes a ca seva... no cal que es facin p煤blics d'aquesta manera, si alg煤 ha com茅s un error que s'assabenti qui s'hagi d'assabentar mitjan莽ant altres mitjans m茅s "personals"...
javilo
Casteller/a de folre

Entrades: 188
Membre des de: 13 oct. 2009, 15:52
Colla: Sagrada Familia i Arreplegats de la Zona Universit脿ria

Entrada no llegidaAutor: Crossa3d8 Data: 20 maig 2013, 08:52

Val a dir que en la excusa de "t'agafo d'aqu铆", "t'aguamto d'all脿" l'amor (o les hormones) van que volen, per貌 aix貌 no 茅s algo dd'ara.... sabeu que de guarros i banyuts n'hi ha a tooooootes les colles ( anireu tots a l'infern), si hem de comen莽ar a dir penya no acabarem!!! A m茅s prefereixo que follem entre tots : homes , dones, colles... que no que mos apunyalem ... salut!!!!
Crossa3d8
Turista

Entrades: 3
Membre des de: 23 abr. 2013, 17:20

Entrada no llegidaAutor: oriol-martin Data: 27 maig 2013, 18:03

xatin ha escrit:
jemi ha escrit:Jo us recomano que si desconfieu de la vostra parella la deixeu, i no fer posts per xafardejar o per veure si surt la meva parella aqu铆. Qu猫 t茅 a veure amb els castells aix貌?

es la secci贸 bar, on no es parla de res relacionat amb els castells. Una mica d'humor de tant en tant trobo que fa gr脿cia i dona vida al forum! :ok:

Humor? que te d麓humor el fet de saber que la teva parella et possa les banyes? ja es un tema bastant fotut com per a sobre que ho sapiga no nomes aquells de la colla que no ho sabien mes altres castellers que no son de la colla
oriol-martin
Rodaplaces

Entrades: 54
Membre des de: 10 set. 2012, 22:57
Colla: castellers de barcelona

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 27 maig 2013, 18:30

oriol-martin ha escrit:
xatin ha escrit:

Humor? que te d麓humor el fet de saber que la teva parella et possa les banyes? ja es un tema bastant fotut com per a sobre que ho sapiga no nomes aquells de la colla que no ho sabien mes altres castellers que no son de la colla

No em malinterpretis, m茅s amunt ja vaig dir que aquest fil no va enlloc. Aquesta resposta era perque en jemi deia que aquest fil no tenia res a veure amb els castells, d'aqui que la meva resposta f貌s que est脿 al lloc "idoni" d'aquest forum, ja que 茅s la secci贸 on no cal parlar de castells :ok:
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: oriol-martin Data: 27 maig 2013, 18:39

mes aviat ha estat culpa meva, he llegit els comentaris pero no qui els escribia
oriol-martin
Rodaplaces

Entrades: 54
Membre des de: 10 set. 2012, 22:57
Colla: castellers de barcelona

Torna a: La barra

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants