ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
T'agradaria conneixer aquell casteller que vas veure l'altre dia a pla莽a? No saps com es diu aquella noia que pujava el passat dissabte i t'agradaria saber-ho? Vols contactar amb altres castellers per internet? La barra 茅s el lloc.

ACTIVITATS PROMOCI脫 COLLA

Entrada no llegidaAutor: Carmeta salada Data: 17 abr. 2013, 11:45

Hola!
La majoria de colles durant la temporada castellera, fem activitats i projectes en general per atraure a la gent i animar-los a pariticipar a la colla. M'agradaria saber quines activitats i projectes teniu i heu tingut a les vostres colles per promocionar-la. 脡s a dir, qu猫 feu per aconseguir canalla, joves i adults? Quins m猫todes s贸n els que m茅s us funcionen en cada cas?
Serveixen per recuperar membres que ja no participen? Teniu campanyes/activitats per a aquests?

Molte gr脿cies a tots ;)
"El Cal莽ot, el porr贸 i els castellers, tres coses nostres que sempre m'han fascinat. Surten de la terra i em fan mirar el cel". Bigas Luna
Carmeta salada
Afeccionat/ada

Entrades: 29
Membre des de: 11 juny 2008, 19:38
Ubicaci贸: S煤ria
Colla: Salats de S煤ria

Sponsor

Re: ACTIVITATS PROMOCI脫 COLLA

Entrada no llegidaAutor: Tazthor Data: 22 abr. 2013, 11:20

Nosaltres fem tallers a forces activitats del poble (festes majors de barri, campanyes solid脿ries...), sempre hi ha algun nen que ve a un parell o tres de tallers i d'aquests algun acaba convencent els pares per afegir-s'hi. El problema sempre l'hem tingut amb la gent m茅s gran, o joves que ja no depenen dels pares, amb aquests 茅s molt complicat enganxar-los en aquests actes.

I recuperar excastellers 茅s una cosa que no hem pogut, sempre va b茅 con猫ixer campanyes d'altres colles que han funcionat, aviam si m茅s colles contesten.
Tazthor
Afeccionat/ada

Entrades: 30
Membre des de: 22 maig 2008, 13:30

Torna a: La barra

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant