ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
T'agradaria conneixer aquell casteller que vas veure l'altre dia a pla莽a? No saps com es diu aquella noia que pujava el passat dissabte i t'agradaria saber-ho? Vols contactar amb altres castellers per internet? La barra 茅s el lloc.

Re: Ja tenim Km0!

Entrada no llegidaAutor: peter Data: 17 nov. 2011, 13:50

doncs a mi m'encanta! jaja ho trobo bona inciativa.. jo no en sabia res...
peter
Casteller/a de manilles

Entrades: 446
Membre des de: 26 ago. 2010, 22:34
Colla: Colla Vella dels Xiquets de Valls

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Lo Mamarratxo Data: 17 nov. 2011, 20:20

脡s veritat que Valls 茅s l'origen dels castells, hi ha de disposar del museu......, per貌 amb aix貌 de copiar els de Madrid no li trobo massa sentit!!
Lo Mamarratxo
Afeccionat/ada

Entrades: 19
Membre des de: 17 nov. 2011, 14:56
Colla: Castellers de Solsona

Entrada no llegidaAutor: dr_zayus Data: 17 nov. 2011, 23:13

Per mi 茅s una patotxada in煤til. Ning煤 en sabia res (com a castellers). Valls sembla agafar el model Vilafranca de posar plaques...potser aix铆 millorem el sector de la construcci贸 vallenc...Pat猫tic...
dr_zayus
Casteller/a de pinya

Entrades: 130
Membre des de: 19 jul. 2010, 19:48
Colla: CVXV

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 18 nov. 2011, 00:03

muesly ha escrit:m'imagino que aixo ho deuen haver ficat a valls, mequivoco? ja no saben que fer per cridar l'atencio

tambe fan intents de 4de9sf :ulls:

Perdo, perdo perdo, feia temps que no deia gilipollades d'aquestes per aquest forum

La veritat es que si que trobo que es una xorrada, pero bueno, si alla son feli莽os aixi...
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Entrada no llegidaAutor: capdefolres Data: 19 nov. 2011, 18:10

No veig quina relacio te el km.0 amb el bresol. Voleu dir que l'origen de les carreteres al territori espanyol es va fer a Madrid?
Jo des de la meva ignor脿ncia, si hagu猫s de triar alguna, com a primera via o cami que es pogues considerar carretera al estat espanyol triaria la Via agusta i diria que no va comen莽ar per Madrid precisament.

Valls bressol del castells? SI!!!
Valls km 0? home aixo ja no ho se.
capdefolres
Rodaplaces

Entrades: 59
Membre des de: 11 set. 2008, 19:50

Entrada no llegidaAutor: Novren Data: 20 nov. 2011, 13:52

Madrid est脿 establerta com a km0 d'espanya, capdefolres...
* * * * * * * * *

Persona amb opini贸 pr貌pia i que de vegades l'expressa. No prengueu les meves paraules com a paraules de la meva colla.
Novren
Casteller/a de manilles

Entrades: 374
Membre des de: 27 des. 2009, 22:15
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: capdefolres Data: 21 nov. 2011, 09:49

si novren, esta establerta com km0. pero no es el bressol de les carreteres a espanya, vull dir que on esta establert el km0, no te perque ser on es van fer els primers castells.

aixo es el que intentava dir.

es a dir valls es on es van fer els primers castells, pero: aixo els hi dona prou autoritat per autoanomenar-se Km. 0?
capdefolres
Rodaplaces

Entrades: 59
Membre des de: 11 set. 2008, 19:50

Entrada no llegidaAutor: Vallhonrat Data: 21 nov. 2011, 10:44

A Cornell脿 estem pensant de posar-ne una que digui Km. 92 del M贸n Casteller - 贸 95, 贸 104... dep猫n per on vinguis -
A l'assaig es ve a fer castells, no a lligar.
Vallhonrat
Casteller/a de folre

Entrades: 179
Membre des de: 25 set. 2008, 10:15
Colla: Castellers de Cornell脿

Entrada no llegidaAutor: gerardcdt Data: 21 nov. 2011, 18:14

Vallhonrat ha escrit:A Cornell脿 estem pensant de posar-ne una que digui Km. 92 del M贸n Casteller - 贸 95, 贸 104... dep猫n per on vinguis -

el millor comentari i la millor actitud fins ara... perdoneu per貌 alg煤 ho havia de dir...

a Terrassa quin ens tocaria posar?
Erem color blauturquesa, que 茅s el color entre el mar i el cel
gerardcdt
Casteller/a de folre

Entrades: 200
Membre des de: 01 feb. 2011, 20:57
Colla: Castellers de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: Muse Data: 21 nov. 2011, 22:53

gerardcdt ha escrit:
Vallhonrat ha escrit:A Cornell脿 estem pensant de posar-ne una que digui Km. 92 del M贸n Casteller - 贸 95, 贸 104... dep猫n per on vinguis -

el millor comentari i la millor actitud fins ara... perdoneu per貌 alg煤 ho havia de dir...

a Terrassa quin ens tocaria posar?

Km0 del 3d10fm
Muse
Casteller/a de manilles

Entrades: 405
Membre des de: 28 jul. 2010, 12:36

Entrada no llegidaAutor: DimoniVermell Data: 22 nov. 2011, 09:48

elboletgraller ha escrit:
Muse ha escrit:Entre el km 0 i lo de la pla莽a m茅s castellera esteu tots carregats de punyetes. PPAHHDD.

perque valtros amb el Concurs no oi? No, no, i ara!

I aquest km 0... m'ho imagino com una broma/conversa de bar que es fa realitat. :nose:

:rev: :rev: :rev: :rev:
DimoniVermell
Casteller/a de folre

Entrades: 182
Membre des de: 14 maig 2008, 11:04
Colla: Colla Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: carrasclet1714 Data: 22 nov. 2011, 17:29

Muse ha escrit:
El Concurs no 茅s nostre (de les colles tarragonines), 茅s de totes les colles castelleres de Catalunya. Per aquest motiu no fa falta que remarquem com n'茅s d'important l'esdeveniment ja que no escau. Com tampoc CREC que hauria d'escaure remarcar el lloc de naixement dels castells o les pancartes de ''La pla莽a m茅s castellera'' amb el color d'una de les tres colles de la ciutat.

Sant Felix es una gran diada, amb les millors colles pero organitzada pels administradors de les festes de Sant Felix. Per tant, es oberta al mon casteller pero pertany a Vilafranca.

De la mateixa manera, el concurs es organitzat pel Patronat de Tarragona, la comissio tecnica i amb el suport de la dipu de tgn. Es una diada especial, allunyada del format habitual pero una diada, al cap i a la fi, muntada des d'un municipi.

Una mostra clara: el 2012 NO es fara el concrus de dos dies pq l'ajuntament de tgn no te pasta i no pas la cccc o altres collonades.

Sembla mentida q hagi de llegir aixo d'un tio d'una colla de tgn
carrasclet1714
Casteller/a de manilles

Entrades: 343
Membre des de: 12 ago. 2008, 00:55

Entrada no llegidaAutor: gerardcdt Data: 22 nov. 2011, 17:39

muse, la jove em cau molt b茅, no vulguis espatllar-ho....
Erem color blauturquesa, que 茅s el color entre el mar i el cel
gerardcdt
Casteller/a de folre

Entrades: 200
Membre des de: 01 feb. 2011, 20:57
Colla: Castellers de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: Muse Data: 22 nov. 2011, 20:28

carrasclet1714 ha escrit:
Muse ha escrit:
El Concurs no 茅s nostre (de les colles tarragonines), 茅s de totes les colles castelleres de Catalunya. Per aquest motiu no fa falta que remarquem com n'茅s d'important l'esdeveniment ja que no escau. Com tampoc CREC que hauria d'escaure remarcar el lloc de naixement dels castells o les pancartes de ''La pla莽a m茅s castellera'' amb el color d'una de les tres colles de la ciutat.

Sant Felix es una gran diada, amb les millors colles pero organitzada pels administradors de les festes de Sant Felix. Per tant, es oberta al mon casteller pero pertany a Vilafranca.

De la mateixa manera, el concurs es organitzat pel Patronat de Tarragona, la comissio tecnica i amb el suport de la dipu de tgn. Es una diada especial, allunyada del format habitual pero una diada, al cap i a la fi, muntada des d'un municipi.

Una mostra clara: el 2012 NO es fara el concrus de dos dies pq l'ajuntament de tgn no te pasta i no pas la cccc o altres collonades.

Sembla mentida q hagi de llegir aixo d'un tio d'una colla de tgn

Home. Per opinions personals, colors, no? Per cert. El qu猫 et sembla mentida? Que digui que el concurs no 茅s nom茅s de les colles de Tarragona? Es fa a Tarragona i 茅s de la ciutat, per貌 l'煤nic que he dit 茅s que 茅s una actuaci贸 oberta al m贸n casteller (limitada per places). No s茅 d'on treus que hagi dit que el concurs no sigui de la CIUTAT de Tarragona.
No entenc quina relaci贸 hi ha entre la meva resposta i el meu comentari, sincerament

gerardcdt ha escrit:muse, la jove em cau molt b茅, no vulguis espatllar-ho....

Hahaha, au va! :P
Muse
Casteller/a de manilles

Entrades: 405
Membre des de: 28 jul. 2010, 12:36

Entrada no llegidaAutor: joantopo Data: 22 nov. 2011, 21:03

Muse, Terrassa no cal que sigui el km 0 de res. Potser ho podria ser d'exemple de com en un any es pot crear una disc貌rdia entre quatre que es vagi retroalimentant al llarg dels anys i les generacions de forma pat猫tica i paranoica per la necessitat de crear rivalitats est煤pides que no porten enlloc. Als altres llocs tarden m茅s temps.
joantopo
Casteller/a de manilles

Entrades: 620
Membre des de: 14 set. 2009, 10:03
Colla: Minyons de Terrassa

AnteriorSeg眉ent

Torna a: La barra

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants