ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
T'agradaria conneixer aquell casteller que vas veure l'altre dia a pla莽a? No saps com es diu aquella noia que pujava el passat dissabte i t'agradaria saber-ho? Vols contactar amb altres castellers per internet? La barra 茅s el lloc.

Ja tenim Km0!

Entrada no llegidaAutor: iambelpilarvaseramblagulla Data: 16 nov. 2011, 18:28

Imatge

:aplaudir: :aplaudir:
iambelpilarvaseramblagulla
Afeccionat/ada

Entrades: 41
Membre des de: 01 set. 2009, 20:34
Colla: Castellers de Vilafranca

Sponsor

Re: Ja tenim Km0!

Entrada no llegidaAutor: Muse Data: 16 nov. 2011, 18:34

Entre el km 0 i lo de la pla莽a m茅s castellera esteu tots carregats de punyetes. PPAHHDD.
Muse
Casteller/a de manilles

Entrades: 405
Membre des de: 28 jul. 2010, 12:36
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 16 nov. 2011, 18:51

+1
[Treballem per un somni. CJXT.]
http://dediadaendiadalila.blogspot.com/
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrades: 699
Membre des de: 16 nov. 2009, 22:14

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 16 nov. 2011, 19:04

iambelpilarvaseramblagulla ha escrit:Imatge

:aplaudir: :aplaudir:

+1
Es m茅s f脿cil quedar-se a casa criticant, que anar a l'assaig a treballar. Oi?
caligula
Casteller/a de folre

Entrades: 204
Membre des de: 27 ago. 2010, 20:13
Colla: Pd9FMP

Entrada no llegidaAutor: Estol Data: 16 nov. 2011, 20:22

i aquesta puta parida?
Estol
Casteller/a de puntals

Entrades: 1419
Membre des de: 01 jul. 2008, 12:36
Ubicaci贸: Despatx de 6m2

Entrada no llegidaAutor: muesly Data: 16 nov. 2011, 20:30

m'imagino que aixo ho deuen haver ficat a valls, mequivoco? ja no saben que fer per cridar l'atencio
muesly
Casteller/a de pinya

Entrades: 133
Membre des de: 08 nov. 2009, 22:43
Colla: Xiquets de Reus

Entrada no llegidaAutor: elboletgraller Data: 16 nov. 2011, 20:52

Muse ha escrit:Entre el km 0 i lo de la pla莽a m茅s castellera esteu tots carregats de punyetes. PPAHHDD.

perque valtros amb el Concurs no oi? No, no, i ara!

I aquest km 0... m'ho imagino com una broma/conversa de bar que es fa realitat. :nose:
elboletgraller
Casteller/a de manilles

Entrades: 651
Membre des de: 22 ago. 2008, 14:49

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 16 nov. 2011, 21:06

No, el concurs 茅s un acte, no un nom autoatribuit! 脡s com si li pos茅ssim nom a la Pla莽a de les Cols! Ja en t茅, no li fa falta cap sobrenom, segueix sent igual d'important! :ok:
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: Aig眉et Data: 16 nov. 2011, 21:35

Realment ho trobo un gra massa... :-|
Aig眉et
Casteller/a de folre

Entrades: 249
Membre des de: 26 ago. 2010, 13:58

Entrada no llegidaAutor: Muse Data: 16 nov. 2011, 23:00

elboletgraller ha escrit:
Muse ha escrit:Entre el km 0 i lo de la pla莽a m茅s castellera esteu tots carregats de punyetes. PPAHHDD.

El Concurs no 茅s nostre (de les colles tarragonines), 茅s de totes les colles castelleres de Catalunya. Per aquest motiu no fa falta que remarquem com n'茅s d'important l'esdeveniment ja que no escau. Com tampoc CREC que hauria d'escaure remarcar el lloc de naixement dels castells o les pancartes de ''La pla莽a m茅s castellera'' amb el color d'una de les tres colles de la ciutat.
Muse
Casteller/a de manilles

Entrades: 405
Membre des de: 28 jul. 2010, 12:36

Entrada no llegidaAutor: JAM Data: 16 nov. 2011, 23:46

Muse ha escrit:
elboletgraller ha escrit:

El Concurs no 茅s nostre (de les colles tarragonines), 茅s de totes les colles castelleres de Catalunya. Per aquest motiu no fa falta que remarquem com n'茅s d'important l'esdeveniment ja que no escau. Com tampoc CREC que hauria d'escaure remarcar el lloc de naixement dels castells o les pancartes de ''La pla莽a m茅s castellera'' amb el color d'una de les tres colles de la ciutat.

Fins fa ben poc, el discurs oficial era que el concurs era de tarragon, i per aix貌 podien participar les colles locals. O sigui que me n'alegro del canvi de mentalitat. Jo no veig cap problema en recalcar l'or铆gen dels castells a Valls, 茅s la veritat i t茅 un valor important pel poble :paret: . Tampoc trobo un problema anomenar la pla莽a de la vila de vilafranca com la m茅s castellera, tamb茅 茅s la pura veritat (sota el criteri d'on s'han vist m茅s grans castells) i 茅s un orgull pel poble, i si, amb el color d'una de les tres colles :-| . A mi no em semblaria malament que les altres dues fessin versions amb els seus colors amb el mateix missatge.
JAM
Casteller/a de manilles

Entrades: 319
Membre des de: 03 set. 2008, 00:15

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 16 nov. 2011, 23:54

Jo nom茅s vull dir que s铆, el Concurs 茅s de Tarragona, per貌 per al m贸n casteller. Personalment no estic a favor que colles que no s'ho hagin guanyat entrin al Concurs, ja que 茅s injust i si precisament es fa per veure rivalitat o competici贸, potser si que la veur脿s, per貌 nom茅s entre dues colles.
D'altra banda, vull recordar que a Tarragona se l'anomena la capital dels castells i que jo recordi no pengem pancartes ni posem plaques al terra ni hist貌ries d'aquestes. El que m'agradaria remarcar 茅s que aquests noms han de perdurar per la qualitat o per la hist貌ria de la pla莽a o ciutat castellera, no en plaques, pancartes o hist貌ries varies.
I que quedi clar que amb aix貌 no em vull posar amb ning煤, simplement 茅s un comentari a nivell personal. Qui es guanyi el seu nom, que se'l guanyi i se'l mantingui sense tonterietes! :)
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: elboletgraller Data: 16 nov. 2011, 23:55

simplement volia dir que cadascu es fa pesat amb el que li interessa.
elboletgraller
Casteller/a de manilles

Entrades: 651
Membre des de: 22 ago. 2008, 14:49

Entrada no llegidaAutor: 6997punts Data: 17 nov. 2011, 12:17

M'imagino que, segurament, les colles no en devien tenir const脿ncia. Aix貌 no 茅s res m茅s que una "BATETADA" de l'il路lustr铆ssim alcalde, que tot lo que sigui desviar l'atenci贸 de l'inoper脿ncia de l'ajuntament en temes com el museu casteller ja li est脿 b茅.

Com pensa la gran majoria de vallencs, i els que no ho s贸n tamb茅, al final els hi fotran el museu casteller tant de jugar a la "puta i la ramoneta" (I atenci贸, la 煤nica culpa 茅s dels pol铆tics, no de les colles)
6997punts
Casteller/a de folre

Entrades: 183
Membre des de: 06 set. 2010, 21:12

Entrada no llegidaAutor: Graller i Casteller Data: 17 nov. 2011, 13:06

6997punts ha escrit:M'imagino que, segurament, les colles no en devien tenir const脿ncia. Aix貌 no 茅s res m茅s que una "BATETADA" de l'il路lustr铆ssim alcalde, que tot lo que sigui desviar l'atenci贸 de l'inoper脿ncia de l'ajuntament en temes com el museu casteller ja li est脿 b茅.

Com pensa la gran majoria de vallencs, i els que no ho s贸n tamb茅, al final els hi fotran el museu casteller tant de jugar a la "puta i la ramoneta" (I atenci贸, la 煤nica culpa 茅s dels pol铆tics, no de les colles)

Jo tamb茅 ho penso, menys tonteries i a treballar de veritat per tenir el museu...
Apreteu de la palmera!
Graller i Casteller
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 06 jul. 2008, 22:43
Ubicaci贸: aprop de valls
Colla: Colla Joves Xiquets de Valls i Arreplegats de la Zona Universit脿ria

Seg眉ent

Torna a: La barra

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants