ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
T'agradaria conneixer aquell casteller que vas veure l'altre dia a pla莽a? No saps com es diu aquella noia que pujava el passat dissabte i t'agradaria saber-ho? Vols contactar amb altres castellers per internet? La barra 茅s el lloc.

Re: Futbol Intercasteller

Entrada no llegidaAutor: andy_gg Data: 05 mar莽 2012, 20:55

ben dit!no es necessari una colla gran per passar-t'ho dallo mes be.
andy_gg
Turista

Entrades: 4
Membre des de: 20 feb. 2012, 20:41
Colla: nyerros de la plana

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: josele Data: 05 mar莽 2012, 23:11

jajja
anda k el turista aquet k a entrat!!

k casteldefels es una seci贸 de futbol sala驴?驴?
jaajaa

stas boig!!

si u dius pq aquet any em fet un molt bo torneig ho comprendo, per貌 d'all脿 a dir aix貌....tela telaaaaaaaa!!!

jajaja

vols una resposta驴? aquet any teniem molt millor equip que els altres anys, per貌 tots formen part de la 50 persones k som!
si ben amunt volem arribar, cal fer pinya i treballar, fer llenya i tornar-se a aixecar, com la colla castellera que toca el cel amb la m脿. amunt, sempre amunt!
josele
Afeccionat/ada

Entrades: 19
Membre des de: 16 des. 2009, 23:09
Colla: castellers de castelldefels

Entrada no llegidaAutor: skarnos Data: 05 mar莽 2012, 23:35

Per favor... FEU EL FAVOR D'INTENTAR ESCRIURE AMB UN M脥NIM DE DIGNITAT, collons! Que fot f脿stic i pena llegir-vos, a segons qui!
I LOVE TO BE GREEN
skarnos
Casteller/a de folre

Entrades: 201
Membre des de: 07 juny 2009, 15:13
Colla: Arreplegats de la Zona Universit脿ria / Castellers de Vilafranca

Entrada no llegidaAutor: skarnos Data: 05 mar莽 2012, 23:36

(em refereixo a l'ortografia, eh?)
I LOVE TO BE GREEN
skarnos
Casteller/a de folre

Entrades: 201
Membre des de: 07 juny 2009, 15:13
Colla: Arreplegats de la Zona Universit脿ria / Castellers de Vilafranca

Entrada no llegidaAutor: marinacastelldefels Data: 06 mar莽 2012, 00:20

:xD: Rumors i m茅s rumors , DIGNITAT GENT DIGNITAT , tothom t茅 el lloc que li correspon , tanta enveja que hi ha aqu铆 ...
Que si Vilafranca a comprat un equip de futbol sala , que si Castelldefels tamb茅 ...
Castellers deixeu-vos d'una punyetera vegada de rumors , disfruteu dels castells , de con猫ixer gent nova d'altres colles i fer amics .
Vilafranca es va guanyar el primer lloc ,nosaltres tamb茅 el sis猫 , pot ser que no tinguem una colla de 400 persones , per貌 les poques que hi som li posem ganes , el nostre esperit de superaci贸 es impressionant , tant jo una castellera de Castelldefels que vaig participar a la animaci贸 com tots vosaltres, ens sentim orgullosos de la nostra colla , la enveja no es bona , accepteu que algunes colles van quedar en millor posici贸 que altres i ja esta .El pr貌xim any canviaran les posicions i pot ser quedarem en diferent posici贸 .Cap a millor o a pitjor , per貌 les coses s'han de recon猫ixer . Poble sec ens va ajudar a animar i vem con猫ixer m茅s gent , gracies de nou :).
Estic orgullosa de la meva colla , perqu猫 ens hi vem deixar la pell al camp .Per cert tots som castellers , no vem comprar a ning煤 , sin贸 an脿vem a jugar els de la colla per que sin贸 perqu猫 vem fer 2 hores de cam铆 ? per gastar diners i mirar una pilota? :xD: ;)

SALUT CASTELLS DIGNITAT I FUTBOL ehhh per貌 de bon rotllo ;)
marinacastelldefels
Turista

Entrades: 2
Membre des de: 05 mar莽 2012, 23:16
Colla: castelldefels

Entrada no llegidaAutor: primervent Data: 06 mar莽 2012, 10:56

avi porta ha escrit:
Lo Margener ha escrit:鈥1.Castellers de Vilafranca
...
11.Salats de S铆ria
...
a

Osti, impugno el torneig i que es torni a fer X-( . Els Salats de S铆ria no estaven inscrits, i que jo s脿piga tampoc formen part de la CCCC, per tant, no poden participar al torneig. :xD:

:xD: :xD: :xD: :xD:
Amb la que est脿 caient a S铆ria i venen a Guissona a jugar a futbol!!!! Haur脿 de pensar el Al-Assad: D贸na al poble f煤tbol i h貌sties, que aix铆 arribarem lluny!!!
:xD: :xD: :xD: :xD:
Castells (i castellers) nets, si-us-plau!!!!
primervent
Casteller/a de manilles

Entrades: 305
Membre des de: 09 juny 2008, 16:30
Ubicaci贸: La Girada (VFP)
Colla: CV

Entrada no llegidaAutor: crossesdins Data: 06 mar莽 2012, 11:30

marinacastelldefels ha escrit::xD: Rumors i m茅s rumors , DIGNITAT GENT DIGNITAT , tothom t茅 el lloc que li correspon , tanta enveja que hi ha aqu铆 ...
Que si Vilafranca a comprat un equip de futbol sala , que si Castelldefels tamb茅 ...
Castellers deixeu-vos d'una punyetera vegada de rumors , disfruteu dels castells , de con猫ixer gent nova d'altres colles i fer amics .
Vilafranca es va guanyar el primer lloc ,nosaltres tamb茅 el sis猫 , pot ser que no tinguem una colla de 400 persones , per貌 les poques que hi som li posem ganes , el nostre esperit de superaci贸 es impressionant , tant jo una castellera de Castelldefels que vaig participar a la animaci贸 com tots vosaltres, ens sentim orgullosos de la nostra colla , la enveja no es bona , accepteu que algunes colles van quedar en millor posici贸 que altres i ja esta .El pr貌xim any canviaran les posicions i pot ser quedarem en diferent posici贸 .Cap a millor o a pitjor , per貌 les coses s'han de recon猫ixer . Poble sec ens va ajudar a animar i vem con猫ixer m茅s gent , gracies de nou :).
Estic orgullosa de la meva colla , perqu猫 ens hi vem deixar la pell al camp .Per cert tots som castellers , no vem comprar a ning煤 , sin贸 an脿vem a jugar els de la colla per que sin贸 perqu猫 vem fer 2 hores de cam铆 ? per gastar diners i mirar una pilota? :xD: ;)

SALUT CASTELLS DIGNITAT I FUTBOL ehhh per貌 de bon rotllo ;)

B脡 MARINA, B脡!
:ok: :ok:
crossesdins
Rodaplaces

Entrades: 59
Membre des de: 15 juny 2010, 22:40
Ubicaci贸: Viladecavalls
Colla: Castellers de terrassa

Entrada no llegidaAutor: Esquenat Data: 06 mar莽 2012, 12:14

Doncs si 茅s aix铆 caldia donar un premi a Castellers de Castelldefels per tenir el major nombre de futbolistes per m2 de pinya :aplaudir:
Esquenat
Afeccionat/ada

Entrades: 13
Membre des de: 30 nov. 2011, 13:33

Entrada no llegidaAutor: marinacastelldefels Data: 06 mar莽 2012, 13:05

a la pinya i a tot el castell en general, vine un dia i ho veur脿s ;) la majoria de la colla est脿vem al concurs
marinacastelldefels
Turista

Entrades: 2
Membre des de: 05 mar莽 2012, 23:16
Colla: castelldefels

Entrada no llegidaAutor: primervent Data: 06 mar莽 2012, 13:13

Esquenat ha escrit:Doncs si 茅s aix铆 caldia donar un premi a Castellers de Castelldefels per tenir el major nombre de futbolistes per m2 de pinya :aplaudir:

Clar que si!!! I als Salats de S铆ria premi per a la colla m茅s llunyana!!!!
:xD: :xD: :xD: :xD: :xD:
Castells (i castellers) nets, si-us-plau!!!!
primervent
Casteller/a de manilles

Entrades: 305
Membre des de: 09 juny 2008, 16:30
Ubicaci贸: La Girada (VFP)
Colla: CV

Entrada no llegidaAutor: josele Data: 06 mar莽 2012, 13:27

ja veureu com a la petita colla que som, podreu reconeixer a tota la gent del torneig, perque quasi tots estavem all脿
si ben amunt volem arribar, cal fer pinya i treballar, fer llenya i tornar-se a aixecar, com la colla castellera que toca el cel amb la m脿. amunt, sempre amunt!
josele
Afeccionat/ada

Entrades: 19
Membre des de: 16 des. 2009, 23:09
Colla: castellers de castelldefels

Entrada no llegidaAutor: BlacKitty88 Data: 06 mar莽 2012, 15:15

jo diria que hi erem tots josele almenys dels assajos de dimarts!
BlacKitty88
Turista

Membre des de: 06 mar莽 2012, 15:12
Colla: Castellers de Castelldefels

Entrada no llegidaAutor: Bordegassa Data: 06 mar莽 2012, 16:27

Heu de sentir-vos orgullosos de ser la colla que sou. 30 anys de castells al territori on esteu te molt de m猫rit.
Bordegassa
Turista

Entrades: 3
Membre des de: 06 mar莽 2012, 16:19
Colla: Bordegassos de Vilanova

Entrada no llegidaAutor: BlacKitty88 Data: 06 mar莽 2012, 16:56

Gr脿cies Bordegassa ^^
BlacKitty88
Turista

Membre des de: 06 mar莽 2012, 15:12
Colla: Castellers de Castelldefels

Entrada no llegidaAutor: Bordegassa Data: 06 mar莽 2012, 16:58

De res dona! per aix貌 estem... per fer-nos costat! siguem de la colla que siguem...i siguem la quantitat de castellers que siguem, que al cap i a la fi per aix貌 estem..per fer castells i fer-nos pinya!
Bordegassa
Turista

Entrades: 3
Membre des de: 06 mar莽 2012, 16:19
Colla: Bordegassos de Vilanova

AnteriorSeg眉ent

Torna a: La barra

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants