ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
T'agradaria conneixer aquell casteller que vas veure l'altre dia a pla莽a? No saps com es diu aquella noia que pujava el passat dissabte i t'agradaria saber-ho? Vols contactar amb altres castellers per internet? La barra 茅s el lloc.

Re: Ens hav铆em d'haver fotut el pop a la gallega

Entrada no llegidaAutor: Estol Data: 12 jul. 2010, 17:10

oscaar94 ha escrit:VIVA ESPA脩A ! ;D

Exactament. Per貌 lluny d'una catalunya independent. (i m茅s que viva, que sobre-viva!)
Estol
Casteller/a de puntals

Entrades: 1419
Membre des de: 01 jul. 2008, 12:36
Ubicaci贸: Despatx de 6m2

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: LCorralo Data: 12 jul. 2010, 17:51

oscaar94 ha escrit:VIVA ESPA脩A ! ;D

Si tant t'agrada perqu猫 no vas a viure a Madrid o a Castilla o a algun lloc d'aquests? segur que estaries m茅s en ''tu salsa'' :ok:
Imatge

''per un nucli de pinya que pugui respirar... renta't els peus avans de pujar!''
LCorralo
Casteller/a de puntals

Entrades: 1241
Membre des de: 13 maig 2008, 21:43
Ubicaci贸: Sabadell
Colla: Castellers de Sabadell

Entrada no llegidaAutor: Zoriak Data: 12 jul. 2010, 20:24

sallybi ha escrit:
sermt ha escrit:llastima que no anes al mig de la cara

Que b猫stia que ets tio!

Poc li va faltar...
Perqu猫 per tocar el cel, s'ha de comen莽ar desde abaix, CROSSES DINS!
Zoriak
Casteller/a de folre

Entrades: 157
Membre des de: 10 feb. 2010, 17:19
Colla: Colla Castellera Sant Pere i Sant Pau

Entrada no llegidaAutor: Sr. Samedi Data: 13 jul. 2010, 09:01

Doncs jo, la veritat, me n'alegro molt que hagi guanyat la Roja:

- Pol铆tica 茅s pol铆tica i futbol 茅s futbol. En aquesta vida, s'ha de saber diferenciar una cosa d'una altra, no te res a veure que m'agradi el bon futbol amb el que voti en cas de referendum d'independ猫ncia. I la roja ha fet el millor futbol del mundial.

- Com que abans de tot soc for莽a comunista i per tant ciutad脿 del m贸n, i sobretot, antifeixista, me n'alegro que LA ROJA hagi guanyat el Mundial: a partir d'ara, la selecci贸 espanyola es coneixer脿, fins a la fi dels temps, com "la Roja", i aix贸 suposa una punyalada als ronyons de tots el fachas (ho dic de primera m脿, he sentit dir a gent que coneixo, votant del PP a Catalunya, que "c贸mo que la roja, ni que fuera la Pasionaria, es al selecci贸n espa脩ola, co帽帽帽ioya!"), i diguem tonto, per貌 tot all贸 que faci enfadar als fatxes, a mi m'alegra el dia.

- El fet 茅s que la selecci贸 ha guanyat amb un equip format per catalans o jugadors formats a Catalunya, que van fer onejar la Senyera pel camp amb la copa del m贸n a la m脿 (Puyol i Xavi, pels qui no ho van veure). I aix贸 tb va fotre molt, per貌 molt, als fatxes espanyolistes casposos de tota la vida. I com ja he dit, aquestes ironies a mi hem produeix un plaer subtil i for莽a reconfortant.
Sr. Samedi
Casteller/a de folre

Entrades: 201
Membre des de: 28 oct. 2008, 12:11
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: Xiqui Data: 13 jul. 2010, 10:15

Sr. Samedi el 13 jul. 2010, 10:01 :

Doncs jo, la veritat, me n'alegro molt que hagi guanyat la Roja:

- Pol铆tica 茅s pol铆tica i futbol 茅s futbol. En aquesta vida, s'ha de saber diferenciar una cosa d'una altra, no te res a veure que m'agradi el bon futbol amb el que voti en cas de referendum d'independ猫ncia. I la roja ha fet el millor futbol del mundial.

- Com que abans de tot soc for莽a comunista i per tant ciutad脿 del m贸n, i sobretot, antifeixista, me n'alegro que LA ROJA hagi guanyat el Mundial: a partir d'ara, la selecci贸 espanyola es coneixer脿, fins a la fi dels temps, com "la Roja", i aix贸 suposa una punyalada als ronyons de tots el fachas (ho dic de primera m脿, he sentit dir a gent que coneixo, votant del PP a Catalunya, que "c贸mo que la roja, ni que fuera la Pasionaria, es al selecci贸n espa脩ola, co帽帽帽ioya!"), i diguem tonto, per貌 tot all贸 que faci enfadar als fatxes, a mi m'alegra el dia.

- El fet 茅s que la selecci贸 ha guanyat amb un equip format per catalans o jugadors formats a Catalunya, que van fer onejar la Senyera pel camp amb la copa del m贸n a la m脿 (Puyol i Xavi, pels qui no ho van veure). I aix贸 tb va fotre molt, per貌 molt, als fatxes espanyolistes casposos de tota la vida. I com ja he dit, aquestes ironies a mi hem produeix un plaer subtil i for莽a reconfortant.

:rev: :rev: :rev: :rev: :rev: :rev: :rev: :rev: :rev:
Al nord, els castells estan m茅s amunt.
Xiqui
Rodaplaces

Entrades: 66
Membre des de: 26 oct. 2009, 13:11
Ubicaci贸: Girona
Colla: Marrecs de Salt

Entrada no llegidaAutor: Canaula Data: 13 jul. 2010, 11:27

Doncs no hi estic gens d'acord.
El mundial, 茅s pol铆tic, i si no, "ciutad脿 del m贸n", per que utilitzen les fronteres pol铆tiques per competir entre elles?

Jo no em sento gens representat per la selecci贸 que m'imposen, per molts catalans que hi hagi. Juguen amb uns colors i un escut que no s贸n els meus.
Amunt!! sempre amunt!
Canaula
Casteller/a de manilles

Entrades: 644
Membre des de: 19 maig 2008, 22:19
Ubicaci贸: C/ Llu铆s Besa 7, Darrera del nou Museu de Lleida
Colla: Castellers de Lleida

Entrada no llegidaAutor: Alire Data: 13 jul. 2010, 11:29

Em sap molt greu dir que des de que es fa una competici贸 entre pa茂sos i no entre clubs, on es defensen banderes de pa茂sos i on participen pa茂sos "oficials"; s'est脿 fent pol铆tica. De vegades pensem que la pol铆tica nom茅s la fan els pol铆tics, i 茅s un error molt greu. En el m贸n actual casi tot 茅s pol铆tica, doncs 茅s el que acaba decidint com viurem.

Nom茅s cal veure els diaris i les noticies. Es veu que ara ja no estem en crisi! Felicitats a tots! Que m'obrin tots els informatius amb que la "Roja" nosequ茅 (ja no la vict貌ria, que encara es pot entendre. 脡s qu猫 quan a un li picava el cul ja era portada) 茅s fer pol铆tica, 茅s nacionalisme pur i dur, enaltit fins als estels. Despr茅s, quan sortim amb una estelada som els radicals, t茅 collons la cosa.

Jo no volia que guany茅s Espanya, no per un odi irracional a Espanya (estic content per amics meus que se n'han alegrat molt) si no perqu猫 la "Roja" (les vict貌ries de la qual s贸n celebrades molts cops amb banderes amb certa au, per molt roja que sigui) treballa per una federaci贸 de futbol que ens fa sempre la traveta quan volem muntar partits oficials, perqu猫 a m茅s altres federacions germanes d'aquesta (patinatge, futbol sala,...) ens han fet encara m茅s la traveta. Com vols que me n'alegri de la vict貌ria d'un equip que representa aquestes travetes, no em ve de gust.
Imatge

[b]"Per un nucli de la pinya que pugui respirar, renta't els peus abans d'anar a assajar!"[b]
Alire
Casteller/a de manilles

Entrades: 575
Membre des de: 17 maig 2008, 22:43
Ubicaci贸: Bigues i Riells
Colla: Xics de Granollers i Gan脿pies de la UAB

Entrada no llegidaAutor: all black Data: 13 jul. 2010, 11:43

Sr. Samedi ha escrit:Doncs jo, la veritat, me n'alegro molt que hagi guanyat la Roja:

respecto molt que abans de tot siguis comunista i antifeixista. Jo en canvi abans de tot soc catal脿.
I per tant el que desitjo de tot cor 茅s veure jugar un dia no molt lluny脿 la Selecci贸 Catalana un campionat del m贸n de qualsevol esport.
Mentre Espanya segueixi fent tot el possible perqu猫 aix貌 no passi mai, com dimonis voleu que estiguem contents per la vict貌ria d'Espanya?
all black
Casteller/a de folre

Entrades: 169
Membre des de: 16 jul. 2009, 11:31

Entrada no llegidaAutor: Laiaaa Data: 13 jul. 2010, 13:49

Canaula ha escrit:Doncs no hi estic gens d'acord.
El mundial, 茅s pol铆tic, i si no, "ciutad脿 del m贸n", per que utilitzen les fronteres pol铆tiques per competir entre elles?

Jo no em sento gens representat per la selecci贸 que m'imposen, per molts catalans que hi hagi. Juguen amb uns colors i un escut que no s贸n els meus.

:aplaudir: :aplaudir: :aplaudir: :aplaudir: Totalment d'acord!
Laiaaa
Afeccionat/ada

Entrades: 23
Membre des de: 08 maig 2010, 23:13
Ubicaci贸: Girona, gespa del PI
Colla: Xoriguers de la UdG

Anterior

Torna a: La barra

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant