ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
T'agradaria conneixer aquell casteller que vas veure l'altre dia a pla莽a? No saps com es diu aquella noia que pujava el passat dissabte i t'agradaria saber-ho? Vols contactar amb altres castellers per internet? La barra 茅s el lloc.

Vegueria Tarragona=>Capital Tarragona

Entrada no llegidaAutor: perecalvet70 Data: 31 des. 2009, 16:29

Per als qui no ho sapigueu ahir els tarragonins varem demostrar m煤scul devant dels figa-flors de Reus a l'embl脿tica Pla莽a de les Cols. La capital de la futura Vegueria Tarragona (que no Camp de Tarragona), ha de ser Tarragona, per tradici贸, per hist貌ria i per ciutat icona de la modernitat, que no del Modernisme (art recargat amb tocs d'horterisme). Tingueu tots un bon any 2010!
perecalvet70
Casteller/a de folre

Entrades: 172
Membre des de: 15 ago. 2009, 12:52
Ubicaci贸: Prop del Serrallo

Sponsor

Re: Vegueria Tarragona=>Capital Tarragona

Entrada no llegidaAutor: tomas Data: 31 des. 2009, 17:59

perecalvet70 ha escrit:Per als qui no ho sapigueu ahir els tarragonins varem demostrar m煤scul devant dels figa-flors de Reus a l'embl脿tica Pla莽a de les Cols. La capital de la futura Vegueria Tarragona (que no Camp de Tarragona), ha de ser Tarragona, per tradici贸, per hist貌ria i per ciutat icona de la modernitat, que no del Modernisme (art recargat amb tocs d'horterisme). Tingueu tots un bon any 2010!
ja saps que per acabar amb la polemica del nom i la capitalitat,han escollit la vegueria ALTAFULLA i capital dels bariis de mar i montanya a ALTAFULLA tamb茅... :xD: :xD: :xD:
AMUNT N脌STIC!!!
tomas
Casteller/a de puntals

Entrades: 1026
Membre des de: 31 ago. 2008, 15:46
Ubicaci贸: barcelona,bonastre,altafulla???
Colla: CdV

Entrada no llegidaAutor: castellscomentaris Data: 31 des. 2009, 18:47

Com es diu la Universitat de Tarragona? Rovira i Virigili!! ... doncs justa la fusta; a l'aeroport esquifit de Reus li direm Aeroport Rovira i Virgili, i a la vegueria de Tarragona li treurem el Baix Pened猫s, que no hi fa res all脿, i li direm Vegueria Rovira i Virgili...
Imatge
castellscomentaris
Casteller/a de manilles

Entrades: 618
Membre des de: 27 oct. 2008, 12:47

Entrada no llegidaAutor: perecalvet70 Data: 31 des. 2009, 19:25

Castellcomentaris l'aeroport ha de ser Tarragona-Reus, jo no he sentit mai a ning煤 del Prat "rasgant-se les vestidures" perque es digui aeroport de Barcelona, ni la gent de l'antic poble de Barajas queixant-se perque es diu Madrid- Barajas. Posats a ser m茅s papites que el Papa, perque al Port de Tarragona, no li diem port Serrallo-Tarragona. En refer猫ncia al Baix Pened猫s, perque no proposem un referendum es dona que molta gent d'all铆 ja s'hi sent c貌mode a Tarragona i la preponder脿ncia que hi tindria Vilafranca en la te貌rica Vegueria Pened猫s els hi provoca mal d'estomag. Sense que hi tingui res a veure el meu poble natal, les Piles, tot i ser otorgat a Tarragona, se sentiria molt m茅s agust englobat amb la Segarra a la Vegueria de la Catalunya Central. No obstant, VEGUERIA TARRAGONA AMB CAPITAL TARRAGONA

Tom脿s: Altafulla=> barri on hi col路loquem els pixapins que volen casar-se en un lloc id铆l路lic.
perecalvet70
Casteller/a de folre

Entrada no llegidaAutor: Estol Data: 31 des. 2009, 21:00

REUS SUCURSAL TARRAGONA CAPITAL! Imatge
Estol
Casteller/a de puntals

Entrades: 1419
Membre des de: 01 jul. 2008, 12:36
Ubicaci贸: Despatx de 6m2

Entrada no llegidaAutor: tirneta Data: 01 gen. 2010, 18:58

Quines ganes de crear pol猫mica nom茅s comen莽ar l'any.

Primer tothom sap, on es troba l'aeroport, i tothom pot defensar all貌 que posseix el seu territori.
Despr茅s, si s'est脿 q眉estionant que hi pugui haver una vegueria amb capital a Reus, ser脿 perqu猫 hi ha motius que puguin donar peu a fer-la, i si 茅s aix铆 no s'haurien de desperdiciar.
Per貌 clar ja qui sempre ha d'estar creant pol猫mica i despr茅s que passa? Que tenim una estaci贸 del ave, perduda qui sap on.

Estol, saps que aix貌 sempre s'ha dit al rev茅s :O
tirneta
Casteller/a de pinya

Entrades: 146
Membre des de: 23 ago. 2008, 00:21
Colla: Xiquets de Reus i Pataquers de la URV

Entrada no llegidaAutor: perecalvet70 Data: 01 gen. 2010, 19:27

Tirneta si que s茅 on est脿 l'Aeroport, en una esplanda mixta de territori reusenc i de Constant铆.Per mi aquest aeroport ja us el podeu posar all铆 a baix, quan Ryanair s'en vagi a Barcelona- El Prat, tornar脿 a ser el que era el vostre Aeroport de Reus,茅s a dir, un niu d'avionetes destartalades.
perecalvet70
Casteller/a de folre

Entrada no llegidaAutor: muesly Data: 01 gen. 2010, 20:24

jajajaja els tarragonins tenen por !! i tenen motius!!! per fi la gent sa cansat de les xuleries dels tarragonins i estan a punt de rebre les conseq眉猫ncies! :brindar:
muesly
Casteller/a de pinya

Entrades: 133
Membre des de: 08 nov. 2009, 22:43
Colla: Xiquets de Reus

Entrada no llegidaAutor: tomas Data: 02 gen. 2010, 13:49

perecalvet70 ha escrit: En refer猫ncia al Baix Pened猫s, perque no proposem un referendum es dona que molta gent d'all铆 ja s'hi sent c貌mode a Tarragona i la preponder脿ncia que hi tindria Vilafranca en la te貌rica Vegueria Pened猫s els hi provoca mal d'estomag.
pregunta,pregunta...per aix貌, Maslloren莽 va fer-se del baix penedes quan era de l'alt camp i Bonastre abans era tarragones, tamb茅 es baix penedes i en fa una pila d'anys d'aix貌... fins i tot Altafulla que esta a 11 km de tarragona pertany judicialment als jutjats de El Vendrell...que s'ho facin mirar els tarragonins aix貌...un aeroport a reus-constant铆 i una estacio alta velocitat a perafort- La Secuita... La Canonja independitzada de tgna amb el seu " Vicente Ferrer"...calla que encara us queda la riojana per cardar dins el municipi... :xD: :xD: :xD: :xD: :buf: :buf: :buf:
AMUNT N脌STIC!!!
tomas
Casteller/a de puntals

Entrades: 1026
Membre des de: 31 ago. 2008, 15:46
Ubicaci贸: barcelona,bonastre,altafulla???
Colla: CdV

Entrada no llegidaAutor: edu.tgn Data: 02 gen. 2010, 15:56

脷ltimament veig per la ciutat molta gent que confon el sentir-se tarragon铆 amb el seu egocentrisme..
Tarragona 茅s capital no cal anar al nosekuantos abans de crist per demostrar-ho ni cal anar a principis del segle passat per demostrar que 茅s Reus, mirem les coses tal com s贸n: al Camp hi ha una ciutat que 茅s m茅s potent que la resta i 茅s aquesta la que, per definici贸, mereix ser capital (tgn). Ara, no cal tornar-nos gilipolles, Tarragona 茅s la capital pro la vegueria no s'acaba a Sant Pere i Sant Pau, seguir l'exemple de les vegueries de Girona, Lleida o Barcelona 茅s una mostra d'egoisme i de fums m茅s alts que els de la petroqu铆mica. La vegueria 茅s de tots, i la millor manera de reflexar-ho 茅s el nom de Vegueria del Camp. Quina mena de lideratge mostrar铆em si no miressim m茅s enll脿 dels nostres nassos? que volem, acaparar la vegueria com barcelona ho fa amb la resta del pa铆s? be que ens en queixem d'aix貌,oi?

va home va, la vegueria 茅s de tots
edu.tgn
Afeccionat/ada

Entrades: 15
Membre des de: 29 jul. 2009, 15:48
Colla: Colla Jove

Entrada no llegidaAutor: jagal_joves_valls Data: 03 gen. 2010, 00:25

La capital a Valls i menys discusions :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :xD: :xD:
Imatge
Primer 3de9f del s. XX, Sta 脷rsula 1986
jagal_joves_valls
Casteller/a de manilles

Entrades: 558
Membre des de: 11 jul. 2008, 11:05
Colla: Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: perecalvet70 Data: 03 gen. 2010, 13:09

Jagal suposo que deus ser jove (en el sentit d'edat, que castellerament ja ho veig que ho ets, millor dit "joves"), a lo millor no saps el que deia una dita reusenca: "El senyor de Reus, l'home de Valls".
perecalvet70
Casteller/a de folre

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 24 feb. 2010, 19:28

jo tinc un dubtet aixi mig tontu...

que la fiquin a reus o a tarragona a mi m'influeix edn algun aspecte de la meva vida diaria?
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Entrada no llegidaAutor: muesly Data: 24 feb. 2010, 19:37

xatin ha escrit:jo tinc un dubtet aixi mig tontu...

que la fiquin a reus o a tarragona a mi m'influeix edn algun aspecte de la meva vida diaria?

tenir un motiu mes per "picar" als pelacanyes XDDD per mi aixo es suficient :lol:
muesly
Casteller/a de pinya

Entrades: 133
Membre des de: 08 nov. 2009, 22:43
Colla: Xiquets de Reus

Entrada no llegidaAutor: ter莽 Data: 24 feb. 2010, 19:38

muesly ha escrit:
xatin ha escrit:jo tinc un dubtet aixi mig tontu...

tenir un motiu mes per "picar" als pelacanyes XDDD per mi aixo es suficient :lol:

:buf:
ter莽
Casteller/a de folre

Entrades: 247
Membre des de: 28 juny 2009, 16:22
Colla: colla castellera de sant pere i sant pau

Seg眉ent

Torna a: La barra

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants