ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Resultats i cr貌niques de les diades castelleres.

Re: Diada del Vendrell 13-10-2013

Entrada no llegidaAutor: jordi_vila Data: 16 oct. 2013, 18:07

La meva opini贸 no era una cr铆tica envers a la Joves, nom茅s una advert猫ncia, cadasc煤 茅s lliure de fer el que vulgui, per suposat, per貌 avui el teniu i de la manera que ha demostrat que 茅s aquesta persona, dem脿 potser no... Simplement aix貌, per mi la joves no en te cap culpa, ero si que si per mi fos, cap colla l'hauria d'admetre, ara, 茅s la meva opini贸, ja he dit que cadasc煤 i cada colla 茅s lliure d'actuar com vulgui, fins i tot va ser de la meva colla, o sigui que...
jordi_vila
Rodaplaces

Entrades: 57
Membre des de: 07 maig 2012, 12:38
Colla: Bordegassos de Vilanova

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 17 oct. 2013, 15:39

Crec que aquest de Reus esteui barrejant coses, poder seria convenient parlar-ho amb calma fent una cerveseta plegats :brindar:
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Entrada no llegidaAutor: muesly Data: 17 oct. 2013, 17:59

xatin ha escrit:Crec que aquest de Reus esteui barrejant coses, poder seria convenient parlar-ho amb calma fent una cerveseta plegats :brindar:

Que va, no te res a veure amb lo que et penses. Almenys en el meu cas
muesly
Casteller/a de pinya

Entrades: 133
Membre des de: 08 nov. 2009, 22:43
Colla: Xiquets de Reus

Entrada no llegidaAutor: lateral Data: 18 oct. 2013, 02:15

muesly ha escrit:
xatin ha escrit:Crec que aquest de Reus esteui barrejant coses, poder seria convenient parlar-ho amb calma fent una cerveseta plegats :brindar:

Aix铆 que et reafirmes que gr脿cies a un casteller, que es canvia volunt脿riament de colla, la Joves de Valls t茅 el pilar. Despreciant i ridiculitzant l'assaig que han fet els altres 6 membres del fins ara pde7f de la Joves no? Moltes hores i moltes tardes que segur que han dedicat a assajar una estructura, que segons tu, la tens nom茅s si et ve un casteller nou. No 茅s aix铆? Va home va, si des de Reus teniu alguna mena de confrontaci贸 amb la Joves, no intentis fotre merda all脿 on puguis, perqu猫 nom茅s fas que deixar malament el nom de la teva colla.
lateral l鈥檋a editat per darrera vegada el dia: 18 oct. 2013, 15:23, en total s鈥檋a editat 1 vegada.
lateral
Casteller/a de pinya

Entrades: 93
Membre des de: 01 juny 2010, 20:17

Entrada no llegidaAutor: Gabriel Data: 18 oct. 2013, 12:27

脡s clar que hi t茅 a veure. Ara a qui li sembli normal all脿 ell.
Gabriel
Afeccionat/ada

Entrades: 10
Membre des de: 23 jul. 2013, 15:47

Entrada no llegidaAutor: muesly Data: 18 oct. 2013, 12:42

lateral ha escrit:
muesly ha escrit:

Aix铆 que et reafirmes que gr脿cies a un casteller, que es canvia volunt脿riemant de colla, la Joves de Valls t茅 el pilar. Despreciant i ridiculitzant l'assaig que han fet els altres 6 membres del fins ara pde7f de la Joves no? Moltes hores i moltes tardes que segur que han dedicat a assajar una estructura, que segons tu, la tens nom茅s si et ve un casteller nou. No 茅s aix铆? Va home va, si des de Reus teniu alguna mena de confrontaci贸 amb la Joves, no intentis fotre merda all脿 on puguis, perqu猫 nom茅s fas que deixar malament el nom de la teva colla.

Pero si feia molt de temps que no el feieu.....potser anys? (no ho recordo)
Si tant assajaveu aquest pilar, com es que el ter莽 que l'assajava no el fa? :paper: Quina casualitat que heu fet un fitxatge i torneu a tenir pilar!!
muesly
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: compro Data: 18 oct. 2013, 13:15

I el segon 茅s de la Joves de tota la vida?
compro
Afeccionat/ada

Entrades: 19
Membre des de: 01 set. 2008, 15:15
Colla: Castellers de Sabadell

Entrada no llegidaAutor: jemi Data: 18 oct. 2013, 13:40

Jajaja que plastes tots. El segon fa anys que est脿 a la colla. Si et refereixes si 茅s de Valls de tota la vida, no, no ho 茅s. Que t'afecta en res?

Jo conec a un casteller que era d'una colla important de Tarragona, i que el seu somni era ser casteller de manilles. Ell pel seu propi peu va decidir anar a Castellers de Vilafranca creient que a la seva antiga colla no podria fer-ho mai. All铆 ha complert aquest somni. Creieu que 茅s criticable perseguir els teus somnis? Es pot criticar a Castellers de Vilafranca per aquest fet concret? Doncs no critiqueu a la Joves si alg煤 pel seu peu decideix deixar la seva colla per venir a la nostra.

En refer猫ncia al que deia el muesly:

Doncs els 煤ltims anys no hem assajat el pilar, aix铆 de senzill. La quart del pilar ja l'havia fet el pilar de 6, i no l'havien fet mai ni el segon, ni l'enxaneta, i diria que l'acotxadora tampoc. El Basi l'havia carregat amb els Nens del Vendrell. Assaig, assaig i m茅s assaig. Esteu intentant desmereixer la nostra feina i faltant-nos al respecte.

La veritat 茅s que no s茅 perqu猫 alguns de Reus esteu tant pesadets, m'ho expliqueu si us plau? :?
VISCA LA COLLA JOVES!
jemi
Casteller/a de pinya

Entrades: 77
Membre des de: 10 ago. 2010, 11:46
Ubicaci贸: Valls
Colla: Colla Joves Xiquets de Valls

Entrada no llegidaAutor: Vermell Data: 18 oct. 2013, 13:46

La Joves de Valls els Xiquets de Reus ni compartim ni compartirem diades m茅s enll脿 del Concurs de Castells.

Aix铆 doncs, perqu猫 no feu el favor d'oblidar-vos de naltrus com ja fa uns anys que nosaltres ho hem fet de valtrus despr茅s del "tengo una carta para ti"? Ja est脿, aix铆 de f脿cil, no cal perdre m茅s temps.
Vermell
Casteller/a de folre

Entrades: 208
Membre des de: 14 oct. 2009, 15:50

Entrada no llegidaAutor: JAM Data: 18 oct. 2013, 16:57

jemi ha escrit:Jajaja que plastes tots. El segon fa anys que est脿 a la colla. Si et refereixes si 茅s de Valls de tota la vida, no, no ho 茅s. Que t'afecta en res?

Jo conec a un casteller que era d'una colla important de Tarragona, i que el seu somni era ser casteller de manilles. Ell pel seu propi peu va decidir anar a Castellers de Vilafranca creient que a la seva antiga colla no podria fer-ho mai. All铆 ha complert aquest somni. Creieu que 茅s criticable perseguir els teus somnis? Es pot criticar a Castellers de Vilafranca per aquest fet concret? Doncs no critiqueu a la Joves si alg煤 pel seu peu decideix deixar la seva colla per venir a la nostra.

Jemi, estic totalment d'acord en que s'ha de permetre a la gent anar a on vol. Sin贸, estar铆em parlant de les colles castelleres com si fossin presons, o clans mafiosos on quan entres ja no pots sortir. Evidentment, cadasc煤 t茅 els seus motius per seguir o deixar una colla, i s'han de respectar. Al capdavall, cadasc煤 fa el que vol. Ara b茅, el comentari sobre si es pot criticar o no als Castellers de Vilafranca per aquest mateix motiu, amb tot lo que els ha caigut a sobre durant els darrers anys, sona a broma... ;)
JAM
Casteller/a de manilles

Entrades: 319
Membre des de: 03 set. 2008, 00:15

Entrada no llegidaAutor: aareey Data: 19 oct. 2013, 09:13

Vermell ha escrit:La Joves de Valls els Xiquets de Reus ni compartim ni compartirem diades m茅s enll脿 del Concurs de Castells.

Aix铆 doncs, perqu猫 no feu el favor d'oblidar-vos de naltrus com ja fa uns anys que nosaltres ho hem fet de valtrus despr茅s del "tengo una carta para ti"? Ja est脿, aix铆 de f脿cil, no cal perdre m茅s temps.

Si vosaltres ens hagu茅ssiu oblidat, deixar铆eu de ficar burrades per aqu铆...per sort, nosaltres no tenim cap motiu per pensar en vosaltres assaig rere assaig :ok:

Sobre el post, moltes Felicitats a la Jove i als Nens del Vendrell per la gran diada!! I a la Joves, molta sort per Santa 脷rsula!
...
aareey
Afeccionat/ada

Membre des de: 12 maig 2011, 21:34

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 19 oct. 2013, 16:12

1) Isidre ha estat el primer en dir que la joves ha fet un fitxatge a nens del vendrell. No s'ha anat a buscar ning煤, ha vingut ell pel seu propi peu. Ho sentim, per貌 si apareix una persona capa莽 de fer grans castells a tronc no el deixarem a terra...

2) En Kesse ha tingut el valor de recon猫ixer que no el coneix i ha opinat lliurement. Cadasc煤 pot tenir una opini贸, pero quan escrius quelcom d'alg煤 que no coneixes 茅s ser una mica inconscient. Potser d'aquells dels que has sentit parlar no es portaven b茅 i han donat la seva visi贸, penso que primer hauries d'informar-te

3) Baixet i aig眉et, de moment, 茅s l'煤nic post que he vist aqu铆 amb for莽a seny

aareey ha escrit:
Vermell ha escrit:La Joves de Valls els Xiquets de Reus ni compartim ni compartirem diades m茅s enll脿 del Concurs de Castells.

Si vosaltres ens hagu茅ssiu oblidat, deixar铆eu de ficar burrades per aqu铆...per sort, nosaltres no tenim cap motiu per pensar en vosaltres assaig rere assaig :ok: [...]

Ho sento, no estic d'acord amb tu aareey:
1) Gabriel, el teu primer post 茅s una pataleta. Quant de temps portes a la teva colla? M'agradaria saber-ho de deb贸 donat a que no em sona coneixe't quan jo hi era. Que facis segons quins comentaris denota una esp猫cie d'odi sistem脿tic. Estaria b茅 mirar-ho, per les dues parts, clar est脿

2) Muesly, ha estat ell qui ha provocat amb el comentari que gr脿cies als Nens del Venrell tornem a tenir un pilar de sis i menyspreant la de la resta dels membres que hi van, dient que gr脿cies a en Basi tenim pilar de sis.

Personalment em sap molt de greu que gent a la que he considerat amics, facin segons quins comentaris.

No et demano que retiris el teu comentari ni molt menys, simplement et demostro que no hem estat nantres qui hem comen莽at aquest debat, sin贸 en Gabriel i en Muesly :ok:
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrada no llegidaAutor: muesly Data: 19 oct. 2013, 18:23

xatin ja tu he dit avans, els meus comentaris no tenen res a veure amb tu ni tun germa. No barregis temes. Aqui es parla d'un ter莽 de pilar de 6 i prou
muesly
Casteller/a de pinya

Entrada no llegidaAutor: aareey Data: 19 oct. 2013, 20:05

xatin ha escrit:1) Isidre ha estat el primer en dir que la joves ha fet un fitxatge a nens del vendrell. No s'ha anat a buscar ning煤, ha vingut ell pel seu propi peu. Ho sentim, per貌 si apareix una persona capa莽 de fer grans castells a tronc no el deixarem a terra...

2) En Kesse ha tingut el valor de recon猫ixer que no el coneix i ha opinat lliurement. Cadasc煤 pot tenir una opini贸, pero quan escrius quelcom d'alg煤 que no coneixes 茅s ser una mica inconscient. Potser d'aquells dels que has sentit parlar no es portaven b茅 i han donat la seva visi贸, penso que primer hauries d'informar-te

aareey ha escrit:

Si vosaltres ens hagu茅ssiu oblidat, deixar铆eu de ficar burrades per aqu铆...per sort, nosaltres no tenim cap motiu per pensar en vosaltres assaig rere assaig :ok: [...]

1) Gabriel, el teu primer post 茅s una pataleta. Quant de temps portes a la teva colla? M'agradaria saber-ho de deb贸 donat a que no em sona coneixe't quan jo hi era. Que facis segons quins comentaris denota una esp猫cie d'odi sistem脿tic. Estaria b茅 mirar-ho, per les dues parts, clar est脿

2) Muesly, ha estat ell qui ha provocat amb el comentari que gr脿cies als Nens del Venrell tornem a tenir un pilar de sis i menyspreant la de la resta dels membres que hi van, dient que gr脿cies a en Basi tenim pilar de sis.

Personalment em sap molt de greu que gent a la que he considerat amics, facin segons quins comentaris.

No et demano que retiris el teu comentari ni molt menys, simplement et demostro que no hem estat nantres qui hem comen莽at aquest debat, sin贸 en Gabriel i en Muesly :ok:

Em sembla que estem barrejant coses que no s贸n.... [llisor] No anava per aqu铆 el meu comentari, ho deia pq sembla que ens doneu m茅s import脿ncia, de la que diuen alguns de la teva colla... em sembla bastant lleig que 茅s parli m茅s de temes interns, que no de la gran actuaci贸 que 茅s va veure!
...
aareey
Afeccionat/ada

Membre des de: 12 maig 2011, 21:34

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 19 oct. 2013, 23:47

muesly ha escrit:xatin ja tu he dit avans, els meus comentaris no tenen res a veure amb tu ni tun germa. No barregis temes. Aqui es parla d'un ter莽 de pilar de 6 i prou

xatin ha escrit:1) Isidre ha estat el primer en dir que la joves ha fet un fitxatge a nens del vendrell. No s'ha anat a buscar ning煤, ha vingut ell pel seu propi peu. Ho sentim, per貌 si apareix una persona capa莽 de fer grans castells a tronc no el deixarem a terra...

aareey ha escrit:

T'adones que no ho he dit pas?
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Resultats i cr貌niques

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant