ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Resultats i cr貌niques de les diades castelleres.

Diada del Primer Diumenge de Festes de Sta Tecla

Entrada no llegidaAutor: som-hi Data: 16 set. 2012, 17:04

Obro aquest fil per comentar la Diada del Primer Diumenge de Festes.
La millor actuaci贸 de la hist貌ria de la Colla Jove de Tarragona, que ha descarregat el seu primer gamma extra, i ha carregat el 5 de 9, aquest cop amb sensacions molt millors que l'any anterior.
Els Castellers de Vilafranca no surten amb la millor actuaci贸 de pla莽a, sembla que des del Sant F猫lix de 2008 que aix貌 no passava i fan una actuaci贸 semblant a la que va fer la Jove a Vilafranca 17 dies abans...
La Vella fa un intent de 4 de 9 net que jo crec que no ha reflexat el bon treball a l'assaig i que potser s'hauria d'haver tirat avall una mica abans, per貌 en tot cas ol茅 tu l'ambici贸 i la import脿ncia que els rosats donen a aquesta diada.
Per 煤ltim els Xiquets, que no han tingut sort amb la canalla. Ha estat curi贸s veure l'alian莽a Verds-Xiquets, sobretot per inter猫s dels vilafranquins que jo crec que venien un p猫l justos de gent per la import脿ncia de la Diada.

Salut!! Ara a celebrar-ho!!
som-hi
Casteller/a de folre

Entrades: 219
Membre des de: 14 ago. 2008, 13:28

Sponsor

Re: Diada del Primer Diumenge de Festes de Sta Tecla

Entrada no llegidaAutor: carrasclet1714 Data: 16 set. 2012, 17:34

Pos a mi la diada m'ha servit per refermar-me q el 4 de 9 net em te el cor robat (sense entrar a discutir si hauria de valdre x 贸 y punts). Encara q hagi fet llenya, quin tros de castell!!
carrasclet1714
Casteller/a de manilles

Entrades: 343
Membre des de: 12 ago. 2008, 00:55

Entrada no llegidaAutor: Novren Data: 16 set. 2012, 17:37

som-hi ha escrit:Obro aquest fil per comentar la Diada del Primer Diumenge de Festes.
La millor actuaci贸 de la hist貌ria de la Colla Jove de Tarragona, que ha descarregat el seu primer gamma extra, i ha carregat el 5 de 9, aquest cop amb sensacions molt millors que l'any anterior.
Els Castellers de Vilafranca no surten amb la millor actuaci贸 de pla莽a, sembla que des del Sant F猫lix de 2008 que aix貌 no passava i fan una actuaci贸 semblant a la que va fer la Jove a Vilafranca 17 dies abans...
La Vella fa un intent de 4 de 9 net que jo crec que no ha reflexat el bon treball a l'assaig i que potser s'hauria d'haver tirat avall una mica abans, per貌 en tot cas ol茅 tu l'ambici贸 i la import脿ncia que els rosats donen a aquesta diada.
Per 煤ltim els Xiquets, que no han tingut sort amb la canalla. Ha estat curi贸s veure l'alian莽a Verds-Xiquets, sobretot per inter猫s dels vilafranquins que jo crec que venien un p猫l justos de gent per la import脿ncia de la Diada.

No et deixis el nostre pilar de 6! :brindar:

I a les 19.00, a veure el quarts de (9? 8?) al local!
* * * * * * * * *

Persona amb opini贸 pr貌pia i que de vegades l'expressa. No prengueu les meves paraules com a paraules de la meva colla.
Novren
Casteller/a de manilles

Entrades: 374
Membre des de: 27 des. 2009, 22:15
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: RATICULIN Data: 16 set. 2012, 17:44

Som-hi: anomenar semblant a l'actuaci贸 de la jove per Sant F猫lix a la que ha fet Vilafranca avui ja et desacredita totalment. Comparar el 3d8 amb agulla amb el 5d8 o que la Vella o els Verds hagin fet l'actuaci贸 que han fet despr茅s dels intents que han portat no l'iguala ni molt menys amb l'actuaci贸 que v脿reu fer per Sant Felix.
La vostra actuaci贸 es impresionant i heu fet la millor actuaci贸, per貌 tampoc cal que t'embalis.
Alina莽a verds-xiquets?
Pot ser es Xiquets s贸n m茅s agra茂ts que els altres. L'煤nica alian莽a-pacte existent es la que heu tingut la Jove amb Vella al llarg de les actuacions d'aquest any.
RATICULIN
Afeccionat/ada

Entrades: 24
Membre des de: 20 ago. 2012, 09:56
Colla: Xiquets de Gaminedes

Entrada no llegidaAutor: epali Data: 16 set. 2012, 18:47

Moltes i moltes felictats per la vostra gran actuacio, Jove dels Xiquets de Tarragona. :aplaudir: :aplaudir: :aplaudir:
Salut i Castells
epali
Casteller/a de manilles

Entrades: 785
Membre des de: 26 juny 2009, 18:38
Colla: afeccionat

Entrada no llegidaAutor: aareey Data: 16 set. 2012, 19:28

Ara tot seran elogis per la Jove, quan fa dos dies es dubtava d'ells i de les seves possibilitats... jo per sort, sabia que no fallarien. Per fi, s'han tret la pressi贸 de Sant F猫lix i han demostrat que s贸n una colla de Gamma Extra, amb totes les lletres!!! S'ha notat la feina espectacular que fan assaig rere assaig, i que malgrat les dificultats ells segueixen sumant!

MOLTES FELICITATS, i ara a descarregar aquest 5d9f!!!! Sou molt GRANS!
...
aareey
Afeccionat/ada

Entrades: 19
Membre des de: 12 maig 2011, 21:34
Colla: Xiquets de Reus

Entrada no llegidaAutor: Muxerrillo Data: 16 set. 2012, 19:59

Vull felicitar a la Jove de Tarragona. Gran actuaci贸. No 茅s gens f脿cil el que han fet. No puc analitzar els castells ja que no era a pla莽a per貌 el resultat parla clar. Es presenta distret el concurs ;)
Muxerrillo
Casteller/a de folre

Entrades: 265
Membre des de: 25 maig 2008, 18:22

Entrada no llegidaAutor: la reina de la copla Data: 16 set. 2012, 20:05

som-hi ha escrit:Obro aquest fil per comentar la Diada del Primer Diumenge de Festes.

No t'envalis...

heu fet una molt bona diada, per貌 dir que nosaltres em fet el mateix que vau fer vosaltres per St. F猫lix, delata la teva sobrec脿rrega de bilis i malla llet, que ara sembla que surt de manera gratuita...nom猫s et recordo que nosaltres hem provat el 3/9fa...no recordo haver-lo vist per part vostre a St. F猫lix...

au, va, celebra el que et toca i no et fixis tan en els dem猫s...

la reina de la copla
Casteller/a de pinya

Entrades: 103
Membre des de: 16 oct. 2009, 08:24
Colla: castellers de vilafranca

Entrada no llegidaAutor: joantopo Data: 16 set. 2012, 20:23

Moltes felicitats a la Jove de Tarragona per la gran actuaci贸 que han fet!! Impressionant el 9d8 i al 5 li queda poc per descarregar-se. Si seguiu aix铆 em sembla que els administradors de St. F猫lix ho tindran f脿cil l'any que v茅 per decidir quina colla no hi anir脿.

Del lapsus dels verds no cal fer-ne gaire sang. Segur que la setmana que v茅 el tornen a tirar. El quatre de la Vella ha sigut una ll脿stima. Lo de Xiquets ha sigut molt mala sort, per貌 es nota que tenen els castells.
joantopo
Casteller/a de manilles

Entrades: 620
Membre des de: 14 set. 2009, 10:03
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: lateral Data: 16 set. 2012, 20:32

joantopo ha escrit: Lo de Xiquets ha sigut molt mala sort, per貌 es nota que tenen els castells.

Crec que ha estat un problema de inexperi猫ncia als troncs el que li ha passat a Xiquets.

Enhorabona a la Jove, bona feina. Les altres dues colles a seguir treballant que els intents han estat molt meritosos.
lateral
Casteller/a de pinya

Entrades: 93
Membre des de: 01 juny 2010, 20:17

Entrada no llegidaAutor: Burriach Data: 16 set. 2012, 21:24

Enhorabona Jove: Aixecar-se, treure's el barret i aplaudir.
Burriach
Casteller/a de folre

Entrades: 185
Membre des de: 30 maig 2008, 10:37

Entrada no llegidaAutor: som i serem Data: 16 set. 2012, 21:37

Moltes felicitats a la jove de Tarragona, actuaci贸 memorable. Descarregant el 5d9f, 9d8 i alguna sorpresa nova poden aspirar a tot en el proper concurs.

Els matal路lassers han tingut el dia negre amb la canalla per貌 cal asenyalar el m猫rit que ha tingut desmontar castells de nou sense cap caiguda.

La vella ha tirat el 4d9 en primera ronda segurament per tenir-lo molt ben preparat. Suposo que el que s'ha vist a pla莽a no ha reflexat el treball als assatjos.

Els verds, tampoc hem estat afortunats ja que el 3d9fa portava el cam铆 dels altres assolits aquest any per貌 un forta topada d'un quint del 3 amb la Nuria ha fet impossible la desfensa d'un pilar que crec que estava impecable.

Cal felicitar la diada en general, totes les colles han buscat el m脿xim dins de les seves possibilitats.
som i serem
Casteller/a de pinya

Entrades: 112
Membre des de: 02 set. 2011, 10:19
Colla: castellers de vilafranca

Entrada no llegidaAutor: muesly Data: 16 set. 2012, 21:38

som-hi ha escrit:Els Castellers de Vilafranca no surten amb la millor actuaci贸 de pla莽a, sembla que des del Sant F猫lix de 2008 que aix貌 no passava i fan una actuaci贸 semblant a la que va fer la Jove a Vilafranca 17 dies abans...

Sisi seran semblants les actuacions si t'oblides de L'ENORME diferencia que suposa un i 3d9a, casi res :buf:
muesly
Casteller/a de pinya

Entrades: 133
Membre des de: 08 nov. 2009, 22:43
Colla: Xiquets de Reus

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 16 set. 2012, 22:02

Estic d'acord que 茅s probablement la millor actuaci贸 de la temporada. Ara no entenc el comparar la Jove amb els verds, per mi hi ha una difer猫ncia entre nivells d'exig猫ncia evident emmarcat per l'historial d'una i altra colla.
Alvy
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: all black Data: 16 set. 2012, 22:04

Moltes felicitats a la CJXT, Ho mereixeu!!!

Nosaltres seguirem treballant. No crec que es pugui dir que no anem amb el m脿xim que podem en aquesta diada: als darrers anys hi hem portat Torre de 9fm, Pilar de 8fm, Torre de 8 neta i avui hem intentat el 3 de9 amb l'agulla. Si alg煤 creu que no 茅s suficient em sembla que no sap el que costa portar a pla莽a aquests castells amb condicions.

Repeteixo: Moltes Felicitats.
all black
Casteller/a de folre

Entrades: 169
Membre des de: 16 jul. 2009, 11:31

Seg眉ent

Torna a: Resultats i cr貌niques

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants