ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Resultats i cr貌niques de les diades castelleres.

Re: Diada del Primer Diumenge de Festes de Sta Tecla

Entrada no llegidaAutor: carrasclet1714 Data: 17 set. 2012, 17:16

Al Catllar, la vella va fer la "tripleta" (+pilar de 6) i vilafranca la "tripleta vilafranquina" (+pilar de 7). Vaig sentir (jo, no allo de "m'han dit") a un de vilafranca dir a un company q si "els altres" no apretaven ells tampoc anirien a la guerra. Aixo ve a q s'especulava amb sengles intents de gamma extra rosat i verd. I els verds, aprofitant q actuaven despres, van aprofitar per veure-les venir.
Es un exemple de pq existeix la sensacio q els verds, sent molt bons, molts cops van amb el fre de m脿 possat, possant una marxa mes nomes quan els apreten.
Sense entrar a valorar si aquesta sensacio es fonamentada o no, crec q la te molta gent.
Penso q contractar els Castellers de Vilafranca, de mitjana, implica gaudir d'una gran actuaci贸 per貌 amb poca "brega"(posso cometes pq no es l'adjectiu ideal pero no se m'acut cap de millor).

No espero convencer ningu ni espero q estigueu d'acord amb mi. Nomes es la meva opinio pero em venia de gust dir-la :lol:
carrasclet1714
Casteller/a de manilles

Entrades: 343
Membre des de: 12 ago. 2008, 00:55

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: sermt Data: 17 set. 2012, 18:03

Sense cap anim de criticar a mi m'ha sorpres que, acostumats com estem a les recuperacions de Vilafranca despr茅s de caigudes importants, no intentessin cap altre GE despr茅s del 3d9fp. Les seves raons deuen tenir. Totalment respectables. Per貌 em va sorprendre
sermt
Casteller/a de puntals

Entrades: 1152
Membre des de: 22 maig 2008, 18:23
Ubicaci贸: c/Teatre, 4-6, Terrassa
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 17 set. 2012, 18:13

A veure... sense voler caure en el "jo ja ho vaig dir"... crec que la 煤nica opci贸 d'una mala actuaci贸 de Vilafranca (al Concurs o a qualsevol altre lloc) 茅s que a primera ronda intentin un castell amb agulla, tinguin una mala caiguda i prenguin mal un parell de pilaners (que espero que ahir no passes... o no sigui greu).
Si no m'equivoco, els pilaners pujen a tots els castells verds, l貌gicament als castells amb agulla, al pilar de vuit, a la torre neta, al quatre net, etc...

Kitus al fil de la porra del Concurs el 8 de setembre ha escrit:
xatin ha escrit:
Alvy ha escrit:Si no vaig errat, es pot tirar 2de8n i 2d9f puntuant els dos. La qualcosa em semblaria fatal.

algu encara pensa que no guanyaran els "lagartos" si es pot fer aixo?

Es que perqu猫 no guanyessin els verds hi hauria d'haver un cataclisme de tal magnitud que es fa dif铆cil d'imaginar.

L'煤nic escenari que se m''acudeix 茅s que surtin de 4d9fa (probable) i tinguin una patacada important en la qual es facin mal (torno a aclarir que no 茅s pas que ho desitgi) un parell o tres de pilaners. Aix貌 els hi impediria (o no), fer el pd8fm, la 2d8, la 2d9f, el 4d9, els castells amb agulla... i tot i aix铆, encara a veure per on sortirien.

En condicions normals, a la segona ronda estar脿 sentenciat el concurs pel que fa a la primera pla莽a.
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: Pumuki Data: 17 set. 2012, 18:26

joantopo ha escrit:Moltes felicitats a la Jove de Tarragona per la gran actuaci贸 que han fet!! Impressionant el 9d8 i al 5 li queda poc per descarregar-se. Si seguiu aix铆 em sembla que els administradors de St. F猫lix ho tindran f脿cil l'any que v茅 per decidir quina colla no hi anir脿.

Del lapsus dels verds no cal fer-ne gaire sang. Segur que la setmana que v茅 el tornen a tirar. El quatre de la Vella ha sigut una ll脿stima. Lo de Xiquets ha sigut molt mala sort, per貌 es nota que tenen els castells.

Els Minyons, oi? Tal com van...
Pumuki
Afeccionat/ada

Entrades: 11
Membre des de: 17 set. 2012, 18:25
Colla: Encara no m'he decidit...

Entrada no llegidaAutor: lateral Data: 17 set. 2012, 18:27

all black ha escrit:2009 Verds td9fm+ pd8fm c. Vella id+ c td9fm i pd8fm c

Per part de la Vella va ser i pd8fm, no pas carregat. La pinya, 脿mpliament formada per Xiquets, un cop va cedir el pilar, va anar a parar a les escales de l'ajuntament enmig d'una immensa plegada. No m'estranya que ara els Xiquets pactin amb els Verds.
lateral
Casteller/a de pinya

Entrades: 93
Membre des de: 01 juny 2010, 20:17

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 17 set. 2012, 20:06

lateral ha escrit:
all black ha escrit:2009 Verds td9fm+ pd8fm c. Vella id+ c td9fm i pd8fm c

Per part de la Vella va ser i pd8fm, no pas carregat. La pinya, 脿mpliament formada per Xiquets, un cop va cedir el pilar, va anar a parar a les escales de l'ajuntament enmig d'una immensa plegada. No m'estranya que ara els Xiquets pactin amb els Verds.

La pinya ampliament formada per Xiquets... i de la Jove, a la meva banda almenys n'茅rem bastants i algun va prendre mal. I no per aix貌 pactem o deixem de pactar amb unes colles o altres... si es pacta amb una colla 茅s per inter猫s propi. Aquest diumenge, perqu猫 Verds i Xiquets no anaven precisament sobrats de pinya pel que volien fer. De m茅s llarg, la contractaci贸 dels matalassers per Tots Sants.
[Treballem per un somni. CJXT.]
http://dediadaendiadalila.blogspot.com/
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrades: 699
Membre des de: 16 nov. 2009, 22:14
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: frodo Data: 17 set. 2012, 21:25

Comento la diada des del meu punt de vista, cap cr铆tica a ning煤, nom茅s opini贸.
La vella ens va deixar parats, amb la boca oberta amb l'intent de 4d9 a la pla莽a de la font. Una caiguda d'aquest castell fa molt mal i han tingut el valor de fer una tripleta m脿gica despr茅s de caure. Em trec el barret.
Pel que fa a Vilafranca, no crec que sigui decebedora la paraula que definiria la seva actuaci贸, el que s铆 que crec, 茅s que ens tenen mal acostumats. Plantejar-se un 3d9fp despr茅s de vacances i amb 2 assajos t茅 molt, MOLT de m猫rit. Ho hem d'agra茂r.
Matalassos ha demostrat (com nosaltres al catllar i l'arbo莽) que les estructures de nou les va tenint, el tres millor que el cuatre, molt obert, per貌 tres intents desmuntats vol dir que tens un tronc s貌lid. No trigarem a veure'ls descarregar, un segur, o els dos castells de nou.
Per acabar, vull fer una valoraci贸 de la nostra diada, i del nostre moment actual. Crec que l'any passat vam fer una grand铆ssima temporada amb la cirereta del 5d9f que vam carregar in extremis. Aix貌 va portar, a que aquest any, a deshora, cosa que ha fet que hagi estat una decisi贸 molt m茅s criticada del que hagu茅s estat si ho haguessin fet a temps, els administradors de sant F猫lix, ens van escollir per ser la 4a colla participant. Ens omplia d'honor i de motivaci贸 anar-hi, per貌 tamb茅 d'una pressi贸, que sincerament, crec que va ser exagerada. Nosaltres hem anat a fer-ho cada vegada millor pla莽a a pla莽a, i amb molta il路lusi贸 de poder-nos plantejar un gran repte pel catllar o sant F猫lix. No va poder ser. Vam fer una tripleta a vilafranca, que tenia gust a gloria, a que la temporada nom茅s podia anar amunt. De moment aix铆 ha estat, amb una diada de la Qual tindr茅 un magn铆fic record.

Nom茅s em queda desitjar un final de temporada glori贸s per a totes les colles i que puguem veure un magn铆fic concurs!
Salut!!!
frodo
Afeccionat/ada

Entrades: 21
Membre des de: 02 jul. 2012, 15:02
Colla: Jove de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: tresdedeu Data: 17 set. 2012, 22:02

Pumuki ha escrit:
joantopo ha escrit:Moltes felicitats a la Jove de Tarragona per la gran actuaci贸 que han fet!! Impressionant el 9d8 i al 5 li queda poc per descarregar-se. Si seguiu aix铆 em sembla que els administradors de St. F猫lix ho tindran f脿cil l'any que v茅 per decidir quina colla no hi anir脿.

Del lapsus dels verds no cal fer-ne gaire sang. Segur que la setmana que v茅 el tornen a tirar. El quatre de la Vella ha sigut una ll脿stima. Lo de Xiquets ha sigut molt mala sort, per貌 es nota que tenen els castells.

Caiem d'un 3d9f i ja s'ens treu del cartell... Si es que...
Fem castells, Som festa!
tresdedeu
Casteller/a de pinya

Entrades: 112
Membre des de: 02 maig 2012, 21:11
Colla: Minyons de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: elboletgraller Data: 17 set. 2012, 22:14

bah! Si a la Jove us hagues sortit un estiu rodo com haguessiu volgut, el vostre 5 de 9 si no m'equivoco l'haurieu tirat al Catllar ja. Si llavors per St. Felix us hagues quedat en intent, que us semblaria que haguessim sortit els vilafranquins a dir que no havieu vingut amb actitud per St. Felix?

Be, plantejament un punt absurd, pero es per fer sortir una mica d'empatia a algun tarragoni esceptic.

En tot cas, els resultats parlen per si sols.

Ah i evidentment moltes felicitats a la Jove per la seva millor actuacio!
elboletgraller
Casteller/a de manilles

Entrades: 651
Membre des de: 22 ago. 2008, 14:49
Colla: Castellers de Vilafranca

Entrada no llegidaAutor: Pumuki Data: 17 set. 2012, 23:02

tresdedeu ha escrit:
Pumuki ha escrit:

Caiem d'un 3d9f i ja s'ens treu del cartell... Si es que...

No, si no ho he dit perqu猫 se us hagi caigut un 3 de 9 (accident d'un dia), sin贸 perqu猫 s'entreveuen les dificultats i limitacions t猫cniques que esteu passant, el pilar que no va ni en rodes, les vostres formes (fer els pilars d'esquena per Sant F猫lix nom茅s porta que els administradors l'any que ve ho tinguin molt f脿cil a l'hora de decidir en el cas de nivells similars entre les colles), etc., 茅s la suma de coses que deixen entreveure que la propera colla a donar pas altre cop a la Joves 茅s els Minyons... Autocr铆tica, menys soroll innecessari i... espavileu a nivell de castells que us trepitgen els talons! Espavil!
Pumuki
Afeccionat/ada

Entrades: 11
Membre des de: 17 set. 2012, 18:25
Colla: Encara no m'he decidit...

Entrada no llegidaAutor: all black Data: 18 set. 2012, 07:34

Disculpeu teniu ra贸, lapsus:

la Vella al 2009 va acabar amb intent de P/8fm.
all black
Casteller/a de folre

Entrades: 169
Membre des de: 16 jul. 2009, 11:31

Anterior

Torna a: Resultats i cr貌niques

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant