ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Dates de les actuacions i diades de les colles castelleres.

Porra Tots Sants 2015

Entrada no llegidaAutor: primervent Data: 07 oct. 2015, 10:42

Sembla que podrem veure un nou intent del Pd9fmp, per貌... qu茅 m茅s acompanyar脿 aquesta construcci贸???
primervent
Casteller/a de manilles

Entrades: 305
Membre des de: 09 juny 2008, 16:30
Ubicaci贸: La Girada (VFP)
Colla: CV

Sponsor

Re: Porra Tots Sants 2015

Entrada no llegidaAutor: xatin Data: 07 oct. 2015, 11:17

Encara queda for莽a per tots sants...
Imatge
xatin
Casteller/a de manilles

Entrades: 950
Membre des de: 14 set. 2009, 20:31

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 08 oct. 2015, 10:49

Al seu dia, i d'aix貌 ja en fa uns quants anys, a finals dels 80, es va justificar l'煤s de manilles en el fet que al segle XIX s'havien usat en el pilar de vuit (caldria veure com eren aquelles manilles i si s'assemblen a les actuals, per貌 aix貌 ja seria un altre tema que donaria per molt). Ara, com es justifica l'煤s de puntals en un castell (o pilar, o torre)?

Personalment, crec que aquesta "quarta (!!!) pinya" 茅s una aberraci贸 que nom茅s es justifica segons la m谩xima, totalment err貌nia, des del meu punt de vista, "com m茅s alt millor".

Opino que aquesta invenci贸 moderna hauria de desapar猫ixer del m贸n casteller (i, en conseq眉猫ncia, el p/9fmp).

Perqu猫, despr茅s dels puntals, qu猫 vindran? Contraforts? Suports?

Som castellers o som govindes?

Salut!

PD: Per cert, l'actuaci贸 que a mi m'agradaria veure per part dels CV seria: 3/10fm, 4/9sf, 2/8sf, p/8fm :ok:
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrades: 41
Membre des de: 11 oct. 2014, 14:44

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 04 nov. 2015, 11:05

Polleg贸 ha escrit:PD: Per cert, l'actuaci贸 que a mi m'agradaria veure per part dels CV seria: 3/10fm, 4/9sf, 2/8sf, p/8fm :ok:

Quasi! Impressionants els Verds!!! :rev:
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrades: 41
Membre des de: 11 oct. 2014, 14:44

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 04 nov. 2015, 19:10

Polleg贸 ha escrit:Al seu dia, i d'aix貌 ja en fa uns quants anys, a finals dels 80, es va justificar l'煤s de manilles en el fet que al segle XIX s'havien usat en el pilar de vuit (caldria veure com eren aquelles manilles i si s'assemblen a les actuals, per貌 aix貌 ja seria un altre tema que donaria per molt). Ara, com es justifica l'煤s de puntals en un castell (o pilar, o torre)?

Personalment, crec que aquesta "quarta (!!!) pinya" 茅s una aberraci贸 que nom茅s es justifica segons la m谩xima, totalment err貌nia, des del meu punt de vista, "com m茅s alt millor".

Opino que aquesta invenci贸 moderna hauria de desapar猫ixer del m贸n casteller (i, en conseq眉猫ncia, el p/9fmp).

Perqu猫, despr茅s dels puntals, qu猫 vindran? Contraforts? Suports?

Som castellers o som govindes?
Al "Tantu" amb la Vella de Valls i els puntals. :lol:

Salut!

PD: Per cert, l'actuaci贸 que a mi m'agradaria veure per part dels CV seria: 3/10fm, 4/9sf, 2/8sf, p/8fm :ok:

:brindar:
Es m茅s f脿cil quedar-se a casa criticant, que anar a l'assaig a treballar. Oi?
caligula
Casteller/a de folre

Entrades: 204
Membre des de: 27 ago. 2010, 20:13
Colla: Pd9FMP

Torna a: Actuacions i diades

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants