ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Dates de les actuacions i diades de les colles castelleres.

Re: I l'any que ve per Sant F猫lix... qu猫?

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 03 des. 2014, 23:37

TarragonaLila ha escrit:Senzillament crec que el tema no venia "a cuento" i ja has vist que ja hi va haver prou debat en aquell moment. Gr脿cies per la resta.

Ok, cr铆tica acceptada :$ :ok:
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrades: 41
Membre des de: 11 oct. 2014, 14:44

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 05 des. 2014, 08:15

joantopo ha escrit:http://www.naciodigital.cat/delcamp/diaricasteller/noticia/2424/festa/major/vilafranca/administradors/2015

Ja tenim administradors! El David Tudela 茅s alg煤 de vosaltres, aquests que ja ho teniu tant clar? Vinga noi! 脿nims i no tinguis escr煤pols

Em pregunto si el fet de que hi hagi 5 colles a escollir per 4 places pot ser una arma que usin els Administradors per rebaixar pretensions econ貌miques de les colles. :sarcastic:

O aquests temes econ貌mics ja est谩n regulats? Ho sabeu? :nose:
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 05 des. 2014, 19:22

Polleg贸 ha escrit:
joantopo ha escrit:http://www.naciodigital.cat/delcamp/diaricasteller/noticia/2424/festa/major/vilafranca/administradors/2015

Ja tenim administradors! El David Tudela 茅s alg煤 de vosaltres, aquests que ja ho teniu tant clar? Vinga noi! 脿nims i no tinguis escr煤pols

Em pregunto si el fet de que hi hagi 5 colles a escollir per 4 places pot ser una arma que usin els Administradors per rebaixar pretensions econ貌miques de les colles. :sarcastic:

O aquests temes econ貌mics ja est谩n regulats? Ho sabeu? :nose:

Tal com va el tema econ貌mic, jo no ho dubtaria pas. :$
Es m茅s f脿cil quedar-se a casa criticant, que anar a l'assaig a treballar. Oi?
caligula
Casteller/a de folre

Entrades: 204
Membre des de: 27 ago. 2010, 20:13
Colla: Pd9FMP

Entrada no llegidaAutor: pol7044 Data: 06 des. 2014, 11:26

Jo penso que tal i com ha acabat la temporada haurien d'escollir a les 4 colles amb un castell de 10.
Per貌 tamb茅 cal pensar...i la Joves,que podria fer per St.F猫lix? Jo crec que est脿 clar que la Vella anir脿 a St.F猫lix.
Jo crec que la Joves es quedar脿 fora de St.F猫lix.
Aquest any segur que les colles anir脿n m茅s fortes que mai.
I...que podria fer cada una?
Vella:4d9fa,2d8sf?,4d9sf?,pd8fm
Verds:3d10fm,4d9fa,2d9sm??,pd8fm
Minyons:2d9fm,5d9f,9d8/3d10fm????,pd8fm?
Jove TGN:5d9f,3d9fa??,9d8,pd8fm
Joves Valls:5d9f,4d9sf??,2d8sf??,pd8fm
pol7044
Afeccionat/ada

Entrades: 10
Membre des de: 05 ago. 2014, 23:12
Colla: Minyons de l'Arbo莽

Entrada no llegidaAutor: pol7044 Data: 06 des. 2014, 11:34

noaj.cat ha escrit:Jo no crec que s'hagin d'agafar les 4 millors, sin贸 les 4 que et faran millor actuaci贸 per Sant F猫lix.
Que la Joves tingui m茅s o menys nivell a Igualada, el diada del 11 de setembre o el firagost, 茅s bastant indiferent si a les 4 diades grans compleix i de quina manera.

Per tant, jo la Joves l'agafaria segur per Sant F猫lix.

Si analitzem el qu猫 han fet aquest any i ho posem per Sant F猫lix el tema est脿 complicat, crec que les intencions de les colles anirien per aqu铆, si no passa res estrany:

Joves 5d9f 4d9 td8/td9fm/3d10fm? pd8fm
Jove 5d9f 3d10fm 3d9fa/td9fm pd8fm
Minyons td9fm 3d10fm 驴? pd8fm --> sense dubte als minyons li falta tercer castell potent.
Vella 4d9fa 3d10fm td8/4net pd8fm
Vilafranca 4d9fa 3d10fm td9f pd8fm

Per tant, est脿 dif铆cil deixar-ne una fora per貌 perqu猫 aquest any 2013 han rendit les 4 a un alt nivell i perqu猫 Minyons no se li veu cap tercer castell potencial, jo deixaria Minyons, sabent-me molt de greu.

Llavors,si 4 colles arriben amb el 3d10 fm haurien d'escollir-les no creus?
pol7044
Afeccionat/ada

Entrada no llegidaAutor: Muxerrillo Data: 08 des. 2014, 20:59

pol7044 ha escrit:Jo penso que tal i com ha acabat la temporada haurien d'escollir a les 4 colles amb un castell de 10.
Per貌 tamb茅 cal pensar...i la Joves,que podria fer per St.F猫lix? Jo crec que est脿 clar que la Vella anir脿 a St.F猫lix.
Jo crec que la Joves es quedar脿 fora de St.F猫lix.
Aquest any segur que les colles anir脿n m茅s fortes que mai.
I...que podria fer cada una?

Est脿 b茅. Perfecte, segons els teus n煤meros deixes fora una colla que pot portar millors castells que unes altres dues que hi van. Brillant!!! :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf:
Aix铆 us va a l'Arbo莽 portant a les mateixes colles que 18 hores abans a El Catllar... per貌 clar, n麓hi ha una que sortia molt econ貌mica......
I parlant de calers com diuen per dalt, com baixin m茅s els calers a les colles per St Felix... que hi vagi Rita... les colles de fora hi perden calers...
:buf: :paper:
Muxerrillo
Casteller/a de folre

Entrades: 265
Membre des de: 25 maig 2008, 18:22

Entrada no llegidaAutor: gerardcdt Data: 09 des. 2014, 01:25

pol7044 ha escrit:I...que podria fer cada una?

Jo discrepo una mica en el que pot fer cada una, sent cr铆titc i sense voler fer volar coloms m茅s del compte:

CdV: 4/9fa, 3/10fm, 2/8sf, p/8fm crec que el 4/9fa, el 3/10fm i el p/8fm s贸n castells que hi van sempre al programa de st Felix dels Verds. penso que el 2/8sf pot completar l'actuaci贸 pensant en un 2/9f m茅s ava莽ada la temporada, tot i que podria ser un 4/9sf.
CVXV: 2/9fm, 4/9fa, 3/9fa o 5/9f, p/8fm despr茅s dels 4/9fa d'eguany crec que l'any queve voldran mantenir-lo, i ampliar-lo en el 3/9fa (enguany ja han fet algun 3/8a). Mirant els 煤ltims any el 2/9fm i el p/8fm jo crec que hi poden anar sense gaires problemes, El 5/9f em genera m茅s dubtes veient els d'enguany, per貌 no l'han descartat en actuacions com St. Felix o el Catllar.
CJXV: 5/9f, 4/9sf, 2/8sf o 3/9f, p/8fm. 脡s m茅s o menys el mateix que enguany, el 2/9fm no el veig ni en somnis despr茅s de l'intent de Firagost, Crec que treballar dos castells nets a agost 茅s molt complicat, per貌 la Joves n'茅s capa莽.
CJXT: 5/9f, 3/10fm, 9/8 p/8fm. El 5/9f crec que no el dubta ning煤, igual que el 9/8. Penso que la Jove 茅s la 煤nica a part de CdV que es pot plantejar portar la gent necessaria per fer el 3/10fm, la Jove ens t茅 acostumada a fer a mitjans de temporada els castells de finals de l'anterior. Penso que el 2/9fm o el 3/9fa queden m茅s lluny i voldrien assegurar amb el 9/8; sobretot si centren l'esfor莽 en aquest hipot猫tic 3/10fm.
MdT: 2/9fm, 9/8, 3/9f, p/8fm. Crec que s贸n els castells que es poden plantejar "recuperar" despr茅s de vacances amb dues setmanes d'assaig. no descartaria el 5/9f, per貌 el veig molt m茅s complicat. El p/8fm 茅s el que veig m茅s complicat, suposo que acabaria sent o el 5 o el pilar.
Erem color blauturquesa, que 茅s el color entre el mar i el cel
gerardcdt
Casteller/a de folre

Entrades: 200
Membre des de: 01 feb. 2011, 20:57
Colla: Castellers de Terrassa

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 09 des. 2014, 14:23

Fer o intentar? :?

Perqu猫 una cosa 茅s fer un castell i l'altra intentar-lo. Veig molt d'optimisme, la veritat! :-o

A veure si ara ens creurem que els castells de gamma extra es fan com a xurros... [llisor]

Posats a fer futorologia, aqu铆 la meva predicci贸: A excepci贸 dels Castellers de Vilafranca, un dels tres castells que faran les altres colles convidades ser脿 el 3/9f (o el 4/9f).

隆Ah铆 queda eso! :paper:
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrada no llegidaAutor: caligula Data: 09 des. 2014, 19:34

Polleg贸 ha escrit:Fer o intentar? :?

Perqu猫 una cosa 茅s fer un castell i l'altra intentar-lo. Veig molt d'optimisme, la veritat! :-o

A veure si ara ens creurem que els castells de gamma extra es fan com a xurros... [llisor]

Posats a fer futorologia, aqu铆 la meva predicci贸: A excepci贸 dels Castellers de Vilafranca, un dels tres castells que faran les altres colles convidades ser脿 el 3/9f (o el 4/9f).

隆Ah铆 queda eso! :paper:

A aix貌 se'n diu, jugar amb les cartes marcades, i 茅s probable que "alguna colla" ho acabi fent...
..despr茅s d'intentar-ho, almenys. :aplaudir: :aplaudir: :aplaudir:
Es m茅s f脿cil quedar-se a casa criticant, que anar a l'assaig a treballar. Oi?
caligula
Casteller/a de folre

Entrades: 204
Membre des de: 27 ago. 2010, 20:13
Colla: Pd9FMP

Entrada no llegidaAutor: Polleg贸 Data: 10 des. 2014, 12:21

caligula ha escrit:A aix貌 se'n diu, jugar amb les cartes marcades, i 茅s probable que "alguna colla" ho acabi fent...
..despr茅s d'intentar-ho, almenys. :aplaudir: :aplaudir: :aplaudir:

No em dec haver expressat b茅 :S

El que jo dic 茅s que un dels castells que faran totes les colles convidades a Sant F茅lix de l'any que v茅, ser谩 el 3/9f o el 4/9f.

Veient les previsions que fa el personal, jo no veig tan clar que aix貌 sigui jugar amb les cartes marcades... :ulls:
Polleg贸
Afeccionat/ada

Entrada no llegidaAutor: pol7044 Data: 14 des. 2014, 13:31

Est脿 b茅. Perfecte, segons els teus n煤meros deixes fora una colla que pot portar millors castells que unes altres dues que hi van. Brillant!!! :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf: :buf:
Aix铆 us va a l'Arbo莽 portant a les mateixes colles que 18 hores abans a El Catllar... per貌 clar, n麓hi ha una que sortia molt econ貌mica......
I parlant de calers com diuen per dalt, com baixin m茅s els calers a les colles per St Felix... que hi vagi Rita... les colles de fora hi perden calers...
:buf: :paper:

Segur? Millor que 3d9fa,5d9f,3d10fm,pd8fm de la Jove de TGN? Millor que 2d9fm,5d9f,3d10fm,pd8fm de Minyons? Que 3d10fm,4d9n,2d8n,pd8fm de la Vella? Que 2d9sm,3d10fm,4d9n de Vilafranca?
pol7044
Afeccionat/ada

Entrada no llegidaAutor: Muxerrillo Data: 14 des. 2014, 15:57

pol7044 ha escrit:
Segur? Millor que 3d9fa,5d9f,3d10fm,pd8fm de la Jove de TGN? Millor que 2d9fm,5d9f,3d10fm,pd8fm de Minyons? Que 3d10fm,4d9n,2d8n,pd8fm de la Vella? Que 2d9sm,3d10fm,4d9n de Vilafranca?

D'on apareixen ara aquests castells de 10 que poses a Jove i Minyons???????? Al primer escrit no surten per enlloc..... [llisor] [llisor] [llisor] [llisor] [llisor] [llisor] [llisor] [llisor] [llisor] [llisor] [llisor] [llisor] [llisor]
Muxerrillo
Casteller/a de folre

Entrades: 265
Membre des de: 25 maig 2008, 18:22

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 15 des. 2014, 00:04

gerardcdt ha escrit:Jo discrepo una mica en el que pot fer cada una, sent cr铆titc i sense voler fer volar coloms m茅s del compte:

CdV: 4/9fa, 3/10fm, 2/8sf, p/8fm crec que el 4/9fa, el 3/10fm i el p/8fm s贸n castells que hi van sempre al programa de st Felix dels Verds. penso que el 2/8sf pot completar l'actuaci贸 pensant en un 2/9f m茅s ava莽ada la temporada, tot i que podria ser un 4/9sf.
CVXV: 2/9fm, 4/9fa, 3/9fa o 5/9f, p/8fm despr茅s dels 4/9fa d'eguany crec que l'any queve voldran mantenir-lo, i ampliar-lo en el 3/9fa (enguany ja han fet algun 3/8a). Mirant els 煤ltims any el 2/9fm i el p/8fm jo crec que hi poden anar sense gaires problemes, El 5/9f em genera m茅s dubtes veient els d'enguany, per貌 no l'han descartat en actuacions com St. Felix o el Catllar.
CJXV: 5/9f, 4/9sf, 2/8sf o 3/9f, p/8fm. 脡s m茅s o menys el mateix que enguany, el 2/9fm no el veig ni en somnis despr茅s de l'intent de Firagost, Crec que treballar dos castells nets a agost 茅s molt complicat, per貌 la Joves n'茅s capa莽.
CJXT: 5/9f, 3/10fm, 9/8 p/8fm. El 5/9f crec que no el dubta ning煤, igual que el 9/8. Penso que la Jove 茅s la 煤nica a part de CdV que es pot plantejar portar la gent necessaria per fer el 3/10fm, la Jove ens t茅 acostumada a fer a mitjans de temporada els castells de finals de l'anterior. Penso que el 2/9fm o el 3/9fa queden m茅s lluny i voldrien assegurar amb el 9/8; sobretot si centren l'esfor莽 en aquest hipot猫tic 3/10fm.
MdT: 2/9fm, 9/8, 3/9f, p/8fm. Crec que s贸n els castells que es poden plantejar "recuperar" despr茅s de vacances amb dues setmanes d'assaig. no descartaria el 5/9f, per貌 el veig molt m茅s complicat. El p/8fm 茅s el que veig m茅s complicat, suposo que acabaria sent o el 5 o el pilar.

Jo tamb茅 discrepo. La Vella aquesta temporada mateixa ja es plantejava el tres de deu per Sant F猫lix dit pels propis dirigents. Minyons per la seva banda ja l'han portat a Girona. Veig molt m茅s f脿cil que totes portin el castell de deu que els castells nets que alg煤 altre preveu.
Alvy
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: EEE Data: 15 des. 2014, 15:03

Pol, Alvy, jo veig molt m茅s improbable un sant felix on Jove, Vella, i Minyons fan l'aleta a al castell de 10 que la Joves carregui i qui sap si fins i tot descarregui els seus castells nets. Tot i aix貌 veig molt dif铆cil qualsevol de les dues opcions. Un altre punt 茅s que no es pot jutjar a la Joves per que durant l'any han fet pocs castells de 9, ja que no s贸n ni comparables les places on actuen ells i les altres colles grans. Crec que no hauria de ser la Joves qui quedes fora de sant felix un any despr猫s d'haver fet la millor actuaci贸 per sant felix d'una colla forana. B茅 茅s la meva opini贸.
EEE
Turista

Entrades: 2
Membre des de: 08 oct. 2014, 08:48

Entrada no llegidaAutor: aida Data: 15 des. 2014, 18:11

Que escolleixi el p煤blic.Es fa una enquesta a diaricasteller.cat i que s'escolleixin les 4 colles amb m茅s nivell que cadasc煤 cregui.les 4 guanyadores participar脿n.
aida
Turista

Entrades: 8
Membre des de: 25 juny 2013, 15:38
Colla: castellers de badalona

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Actuacions i diades

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants