ambelmoncasteller
Registreu-vos
Inicia la sessi贸
Dates de les actuacions i diades de les colles castelleres.

Re: Porra matinera concurs

Entrada no llegidaAutor: noaj.cat Data: 10 set. 2014, 19:18

Vilafranca t茅 3 setmanes que poden donar per molt, per貌 tamb茅 la Joves les t茅. No vull dir res per no donar pistes, per貌 a dia d'avui (segurament canviar脿 al dia abans del concurs) veig amb possibilitats molt similars les dues colles. El qu猫 tinc clar 茅s que Vilafranca per sort n'茅s conscient de que no es pot relaxar i tothom estar脿 a "tope" fins al concurs.
noaj.cat
Rodaplaces

Entrades: 59
Membre des de: 21 juny 2008, 22:30

Sponsor

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 10 set. 2014, 19:24

noaj.cat ha escrit:Vilafranca t茅 3 setmanes que poden donar per molt, per貌 tamb茅 la Joves les t茅. No vull dir res per no donar pistes, per貌 a dia d'avui (segurament canviar脿 al dia abans del concurs) veig amb possibilitats molt similars les dues colles. El qu猫 tinc clar 茅s que Vilafranca per sort n'茅s conscient de que no es pot relaxar i tothom estar脿 a "tope" fins al concurs.

Tant deb貌 tinguis ra贸 en lo igualat que estar脿 el concurs... i desconec de quina colla ets (si es que ets d'alguna), per貌 siguem "seriosos": si haguessis d'apostar calers, realment els apostaries 50% i 50%?
Crec que tot i que et puc "comprar" lo de les opcions de la Joves, no donar-li un percentatge m茅s alt a Vilafranca 茅s una mica agosarat.
Jo crec que tenen ben b茅 el 75% d'opcions de guanyar el concurs.
CAPGROSSOS: For莽a, Equilibri, Valor i Seny

TORRE DE NOU :: A la tercera va la ven莽uda...
... per貌 no n'hi ha prou, volem el cinc de nou!!
Kitus
Casteller/a de puntals

Entrades: 1001
Membre des de: 19 maig 2008, 17:50
Ubicaci贸: ViscA Matar贸 !!
Colla: Capgrossos de Matar贸

Entrada no llegidaAutor: noaj.cat Data: 25 set. 2014, 14:02

Ja ho vaig dir que en poc temps podrien canviar les coses. Ara mateix ja no veig un 50%- 50% entre joves i Vilafranca. I a la vella potser n'hi donaria algunes m茅s que abans. Per貌 encara queda una setmana...
noaj.cat
Rodaplaces

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 25 set. 2014, 16:40

noaj.cat ha escrit:Ja ho vaig dir que en poc temps podrien canviar les coses. Ara mateix ja no veig un 50%- 50% entre joves i Vilafranca. I a la vella potser n'hi donaria algunes m茅s que abans. Per貌 encara queda una setmana...

I a la Jove de Tarragona amb el 3d10fm? :aplaudir:

Kitus
Casteller/a de puntals

Entrada no llegidaAutor: TarragonaLila Data: 25 set. 2014, 17:25

Podeu mirar el meu escut i llegir el qu猫 dic ara: molt malament haurien d'anar les coses a les colles de Valls i a la de Vilafranca com perqu猫 nosaltres guanyessim res!

脡s evident que les colles que he dit van un pas per davant nostre, Vilafranca dos. Porten molts anys fent GE i enguany ja han fet totes castells superiors al nostre 5de9f.

Sense voler anar de sobrat, crec que nosaltres podem dir que anem una passa per davant, ara mateix, de colles com els Xiquets de Tarragona, els Capgrossos o Castellers de Sants. Aix貌 provoca que poguem assolir una quarta pla莽a sense fer m茅s del qu猫 hem fet. de ben segur, per貌, que provarem coses noves i ens agradaria ser al podi, per貌 tal i com estan les coses ara per ara, qualsevol contratemps et pot fer baixar posicions al r脿nking final del Concurs.

Com veieu, no 茅s una porra, perqu猫 se'm donen molt malament! Amb tot, espero viure el millor Concurs de la hist貌ria, que sigui emocionant fins el final i que s'hi vegin actuacions fant脿stiques per part de les colles participants!

Molta sort a tothom i visca el Concurs!
[Treballem per un somni. CJXT.]
http://dediadaendiadalila.blogspot.com/
TarragonaLila
Casteller/a de manilles

Entrades: 699
Membre des de: 16 nov. 2009, 22:14
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: noaj.cat Data: 25 set. 2014, 21:52

Potser m'equivoco i em menjo les paraules per貌 a la jove no li dono pr脿cticament possibilitats de guanyar aquest concurs. Hauria de fallar joves i Vilafranca i que tampoc tingu茅s un bon dia la vella. No ho veig.
Aix貌 si, d'aqu铆 dos anys o a mitj脿 termini 茅s colla cridada per competir per guanyar.
Si carreguen el 3d10 o el 3d9fa ja hauran guanyat el seu particular concurs.
Kitus, mulla't qu猫 quedareu els capgrossos? Per davant de Xiquets i Sants? ;)
Foteu-vos les piles i a veure si feu el 3d9f a Lleida que ja toca!
noaj.cat
Rodaplaces

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 26 set. 2014, 06:47

noaj.cat ha escrit:Potser m'equivoco i em menjo les paraules per貌 a la jove no li dono pr脿cticament possibilitats de guanyar aquest concurs. Hauria de fallar joves i Vilafranca i que tampoc tingu茅s un bon dia la vella. No ho veig.
Aix貌 si, d'aqu铆 dos anys o a mitj脿 termini 茅s colla cridada per competir per guanyar.
Si carreguen el 3d10 o el 3d9fa ja hauran guanyat el seu particular concurs.
Kitus, mulla't qu猫 quedareu els capgrossos? Per davant de Xiquets i Sants? ;)
Foteu-vos les piles i a veure si feu el 3d9f a Lleida que ja toca!

En el millor dels casos farem 3d9f, 4d9f i 2d9fm.
Veig pr脿cticament impossible que fem el pilar de vuit (tot i que hem fet bones proves i aquest cap de setmana suposo que farem el de set)... i altres castells que tamb茅 estem treballant, encara estan m茅s lluny.

Com quedarem si fem aix貌? Doncs ni idea. Suposo que Sants i Xiquets tamb茅 intentaran la torre. I Gr脿cia no tinc ni idea de si est脿 preparant els seguents passos... aix铆 que ja es veur脿.

Kitus
Casteller/a de puntals

Entrada no llegidaAutor: jrovira Data: 26 set. 2014, 09:00

Amb tota seguretat puc dir que la jove t茅 molt poques possibilitats de guanyar, que les coses els haurien d'anar molt malament a Vilafranca, la joves o la vella com per qu猫 naltros pogu茅ssim guanyar.
Porra:
Verds: 3de10fm, 2de8, 4de9fp
Joves: 2de8, 4de9, 5de9f
Vella: 3de10fm, 4de9fp, 3de9fp
Jove: 3de10fm, 3de9fp, 5de9f
Sants: Pde8fm, 2de9fm, 3de9f
Capgrossos: 2de9fm, 3de9f, 4de9f
Matalassers: 2de9fm, 3de9f, 4de9f
Gr脿cia: 3de9f, 4de9f, 3de8p
Barcelona: 3de9f, 4de9f, 4de8p
Reus: 3de9f, 5de8, 2de8f
Sabadell: 3de9f, 5de8, 2de8f
Nens: 5de8, Pde7f, 2de8f
Espero que s'acompleixi i que tothom tingui una gran diada!
I jove, i jove, i jove, jove, jove!
jrovira
Afeccionat/ada

Entrades: 33
Membre des de: 31 oct. 2013, 16:53
Ubicaci贸: Tarragona
Colla: Colla Jove Xiquets de Tarragona

Entrada no llegidaAutor: Guillemi Data: 26 set. 2014, 09:17

jrovira ha escrit:Amb tota seguretat puc dir que la jove t茅 molt poques possibilitats de guanyar, que les coses els haurien d'anar molt malament a Vilafranca, la joves o la vella com per qu猫 naltros pogu茅ssim guanyar.
Porra:
Verds: 3de10fm, 2de8, 4de9fp
Joves: 2de8, 4de9, 5de9f
Vella: 3de10fm, 4de9fp, 3de9fp
Jove: 3de10fm, 3de9fp, 5de9f
Sants: Pde8fm, 2de9fm, 3de9f
Capgrossos: 2de9fm, 3de9f, 4de9f
Matalassers: 2de9fm, 3de9f, 4de9f
Gr脿cia: 3de9f, 4de9f, 3de8p
Barcelona: 3de9f, 4de9f, 4de8p
Reus: 3de9f, 5de8, 2de8f
Sabadell: 3de9f, 5de8, 2de8f
Nens: 5de8, Pde7f, 2de8f
Espero que s'acompleixi i que tothom tingui una gran diada!

https://www.youtube.com/v/EvcYsCm6U0Q
Guillemi
Afeccionat/ada

Entrades: 45
Membre des de: 16 nov. 2011, 23:08
Ubicaci贸: Casteller de tronc

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 26 set. 2014, 10:27

Doncs amb els matalassers crec que es queda curt. Ara no penso que Sants porti el pilar ni Nens el cinc.
Alvy
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 26 set. 2014, 10:55

Alvy ha escrit:Doncs amb els matalassers crec que es queda curt. Ara no penso que Sants porti el pilar ni Nens el cinc.

Suposo que vols dir que Matalassers portar脿 el 5d9f?
I realment, fer el "debut" de manilles portant dos castells amb manilles el primer dia em sembla molt agosarat. Per molt bona feina que estiguis fent... que segur que els borinots l'estan fent. Jo tamb茅 crec que triaran un dels dos castells.
Seguint amb la mateixa logica, que una colla que ha intentat 6 castells amb manilles i li han caigut tots (alguns carregats) es plantegi de fer el salt al 3d10... tamb茅 em sembla molt agosarat! Per貌 ning煤 millor que ells per valorar la feina que fan, 貌bviament.

A nivell de reflexi贸... a l'煤ltim concurs, nom茅s hi va haver un intent de castell amb manilles.
I per aquest any alguns a les porres en posen fins a 7... :lol:
Que b茅 que ens ho passarem.

Kitus
Casteller/a de puntals

Entrada no llegidaAutor: Alvy Data: 26 set. 2014, 11:43

Kitus ha escrit:Suposo que vols dir que Matalassers portar脿 el 5d9f?
I realment, fer el "debut" de manilles portant dos castells amb manilles el primer dia em sembla molt agosarat. Per molt bona feina que estiguis fent... que segur que els borinots l'estan fent. Jo tamb茅 crec que triaran un dels dos castells.
Seguint amb la mateixa logica, que una colla que ha intentat 6 castells amb manilles i li han caigut tots (alguns carregats) es plantegi de fer el salt al 3d10... tamb茅 em sembla molt agosarat! Per貌 ning煤 millor que ells per valorar la feina que fan, 貌bviament.

A nivell de reflexi贸... a l'煤ltim concurs, nom茅s hi va haver un intent de castell amb manilles.
I per aquest any alguns a les porres en posen fins a 7... :lol:
Que b茅 que ens ho passarem.

O el pilar ja veurem.

En qualsevol cas els problemes de la Jove no eren tan amb les manilles com en l'estructura. El dos de vuit ni el fan.

Est脿 clar que pinta al concurs del segle.
Alvy
Casteller/a de folre

Entrades: 167
Membre des de: 09 ago. 2011, 11:24

Entrada no llegidaAutor: Jordiet79 Data: 01 oct. 2014, 10:48

No s茅 com acabar脿 de resultat (aix貌 ho pensar茅 m茅s tard), el que si passar脿 茅s que aquest any pot ser molt m茅s llarg que el 2012. Penseu que 11 de les 12 colles portaran castells de 9 si o si, i nom茅s una d'aquestes (Saballuts) en provar脿 nom茅s un. En canvi, el 2012 "nom茅s" 9 colles van fer castells de 9, de les quals 3 (les de Barcelona) nom茅s portaven el 3d9f.
Jordiet79
Casteller/a de pinya

Entrades: 131
Membre des de: 30 oct. 2008, 12:49
Colla: Castellers de la Vila de Gr脿cia

Entrada no llegidaAutor: JAM Data: 01 oct. 2014, 20:30

Doncs la veritat 茅s que si haig de fer un pron貌stic, diria que no es veur脿 cap 3d10fm al concurs. Ja s茅 que aix貌 茅s anar una mica contracorrent amb tots els anuncis que estem veient, per貌 jo no ho veig clar.

La Vella no la veig enguany tant forta com per fer un castell de deu. Han tingut una temporada vacil路lant, i s铆 que 茅s cert que per Santa Tecla van fer el 4d9fa, per貌 crec que necessiten estar al 110% per fer el 3d10fm. No ho veig.

La Joves de Valls i la Jove de Tarragona estan fent una bona temporada, per貌 els castells amb folre i manilles no s贸n la seva especialitat, i per a les dues colles seria el primer intent de la seva hist貌ria, en un castell molt molt complicat on no pot fallar res.

I els Castellers de Vilafranca hauran de decidir qu猫 han de fer. El seu cap de colla ja ha dit que en principi a les dues primeres rondes van a sumar punts amb el 3d9fa i el 4d9fa. Despr茅s si no es veuen totalment obligats a fer-ho, crec que preferiran repetir l'estrat猫gia de fa dos anys i provar els castells nets. El problema del 3d10fm 茅s que 茅s un castell que cansa molt a la colla, que si el fas a les primeres rondes t'ho jugues tot a una carta, si surt malament despr茅s 茅s dif铆cil recuperar-se i encara has de sumar punts. Si el deixes per m茅s tard f铆sicament el cos ja no aguanta. Recordo un intent de 3d10fm dels verds a la tercera o quarta ronda d'un concurs de fa uns anys, i veure com el folre i les manilles s'enfonsaven quan encara no estaven tocant gralles.

Per tant, entre un cosa i l'altre, jo ara mateix apostaria que no es veur脿 cap 3d10fm carregat al concurs.
JAM l鈥檋a editat per darrera vegada el dia: 02 oct. 2014, 11:28, en total s鈥檋a editat 1 vegada.
JAM
Casteller/a de manilles

Entrades: 319
Membre des de: 03 set. 2008, 00:15

Entrada no llegidaAutor: Kitus Data: 02 oct. 2014, 07:05

Home, jo ja fa temps que ho dic.
Vilafranca t茅 molta ventatja respecte les altres colles.
La principal, la que tu dius al teu missatge... que pot "jugar a veure-les venir".
Sortint a "assegurar" amb els castells amb agulla, en condicions "normals", ja tindria el concurs guanyat.
Despr茅s ja es veur脿, si la Joves ha fet el 4d9 i/o 2d8, la vella ha fet el 4d9fa, si alg煤 ha fet el 3d10... a tercera i quarta ronda encara estan a temps de plantejar-se qualsevol cosa.

Kitus
Casteller/a de puntals

AnteriorSeg眉ent

Torna a: Actuacions i diades

Castellers navegant en aquest f貌rum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants