Dates de les actuacions i diades de les colles castelleres.

Entrada novaper titiua el 22 juny 2008, 15:06

Jo tmb dira que akest pilar esta carregat!!!
Si fos la vostra colla el considerarieu carregat o no?
Escut de l’usuari
titiua
Casteller/a de pinya

Entrades: 85
Membre des de: 22 maig 2008, 14:30

Sponsor

Entrada novaper cafè el 22 juny 2008, 15:17

Caldria una foto des de l'altre costat per acabar-ho de dir, perquè no es veu l'altre mà....

Titiua, no és tracta de si la colla el consideraria carregat o no, sinó de saber si realment ho és. A mi si em pasés, em faria ràbia, però si no és carregat, no ho és. Cap problema, ja el carregariem o descarregariem un altre cop.
Imatge

Orgull i honor micaco!
Escut de l’usuari
cafè
Casteller/a de puntals

Entrades: 1655
Membre des de: 13 maig 2008, 21:39
UbicaciĂł: Badalona
Colla: Castellers de Badalona

Entrada novaper ??? el 22 juny 2008, 15:33

Vaig veure gent de Lleida empaitant als de Quarts de Nou per veure el vídeo, suposo que si l'han donat com a carregat és perquè així ho demostren les imatges. A veure si aquest vespre al 33 sortim tots de dubtes.
???
Rodaplaces

Entrades: 59
Membre des de: 19 maig 2008, 15:37

Entrada novaper titiua el 22 juny 2008, 15:35

Exactament no es veu però normalment kuan l'anxaneta fa l'aleta és perkè ja està a lloc x fer-la.
oi que en un tres no faria l'aleta a l'alçada de dossos?
Doncs en un pilar no fan l'aleta fins que no s'han deixat de mans no? :nose:
Escut de l’usuari
titiua
Casteller/a de pinya

Entrada novaper cafè el 22 juny 2008, 15:41

Ui, això no és tant legal com et penses. És com les gralles, que de vegades, quan el castell esta molt just, fan l'aleta abans perquè es consideri carregat.

Amb un tres pot passar que faci l'aleta sense acabar de fer les pases (alguna vegada s'ha vist això). Igual pot passar amb un pilar o una agulla (que també s'ha vist prou cops), que l'anxeneta no deixi nar una mà i tot i així fagi l'aleta.

Per això dic, que caldria veure les imatges per saber si realment és carregat o no...
Imatge

Orgull i honor micaco!
Escut de l’usuari
cafè
Casteller/a de puntals

Entrada novaper titiua el 22 juny 2008, 17:05

Ok doncs avui tots a mirar el kuarts de 9 a veure si com han dit + munt sortim de dubtes!!
De totes maneres ole x Lleida!! :ok:
Escut de l’usuari
titiua
Casteller/a de pinya

Entrada novaper frikilandi el 22 juny 2008, 19:26

Torno a dir que el pilar de 6, sota el meu punt de vista, i objectivament, està CARREGAT. Jo estava al darrer cordó de la banda on l'anxaneta agafava ma. Va ser molt ràpid, es va deixar de mans i al veure que no anava massa bé, de seguida va tornar a agafar-se, i va arrencar a baixar, just en el moment de caure.

L'haguéssim tornat a intentar molt segurament si no ho haguésin considerat carregat.
Escut de l’usuari
frikilandi
Casteller/a de pinya

Entrades: 126
Membre des de: 19 maig 2008, 23:22

Entrada novaper perpocperonĂł el 22 juny 2008, 19:54

ho sento de veres, però segons les imatges del quarts de nou NO èstà carregat...en fi, la propera el descarregueu segur!
perpocperonĂł

Entrada novaper tant se fa el 22 juny 2008, 20:08

segons les imatges de la tele, estĂ  carregat, es deixa anar de mans, obre lo que els castellans anomenen la palma de la mĂ  i torna a juntar-les, rapidissim
tant se fa

Entrada novaper ??? el 22 juny 2008, 20:14

tant se fa ha escrit:es deixa anar de mans, obre lo que els castellans anomenen la palma de la mĂ  i torna a juntar-les, rapidissim

Això és exactament el que em va semblar veure a mi a peu de pinya, i si algú va parpallejar en aquell moment s'ho va perdre. Potser a la tele costa més apreciar-ho, però segueixo dient que està carregat.
???
Rodaplaces

Entrades: 59
Membre des de: 19 maig 2008, 15:37

Entrada novaper Llorenç el 22 juny 2008, 20:48

Jo crec que estĂ  carregat.

De totes maneres, no patiu, ni que no estigués carregat, hem deixat clar que el tenim, i el tenim molt bé. Diumenge que ve a Gràcia, amb menys nervis, de ben segur que es descarregarà.

I després del 4d8, només ens falta acabar de perfeccionar el 3 i poder marxar de vacances amb la millor actuació de la nostra història: 3d8, 4d8, i p6.

Que n'aprenguin!
Skamot Kargol!
Orgull Bordeus!
Escut de l’usuari
Llorenç
Casteller/a de pinya

Entrades: 92
Membre des de: 13 maig 2008, 21:07
UbicaciĂł: Lleida
Colla: Castellers de Lleida

Entrada novaper tgn4 el 22 juny 2008, 20:57

He vist les imatges del 4rts de 9 i jo diria que NO estĂ  carregat. L'anxaneta no acaba de deixar-se anar.

Sigui com sigui, el pròxim cop el descarreguen segur!
Escut de l’usuari
tgn4
Afeccionat/ada

Entrades: 30
Membre des de: 12 juny 2008, 16:56
UbicaciĂł: Tarragona

Entrada novaper cafè el 22 juny 2008, 21:09

No l'he pogut veure bé. A primera vista m'ha semblat que no era carregat, però m'agradaria tornar a veure-ho abans. A veure quan el pengen a 3 a la carta.

Igualment, com ve diu en Llorenç, heu demostrat que el teniu i que el carregareu i descarregareu d'aquí a poquet :ok:
Imatge

Orgull i honor micaco!
Escut de l’usuari
cafè
Casteller/a de puntals

Entrada novaper Lupita el 22 juny 2008, 21:51

Primer de tot felicitar a tots els castellers de lleida!!!

sobre el pilar de 6... tot i que no s'aprecia clarament, mirant i remirant fotos, videos, i el programa de quarts de 9... jo el considero carregat.

FELICITATS i a descarregar-l'ho!!!!
Lupita
Turista

Entrades: 1
Membre des de: 26 maig 2008, 00:54

Entrada novaper Laureta el 22 juny 2008, 22:03

Moltes Felicitats Castellers de Lleida!!!

Ahir vam descarregar un magnĂ­fic 4d8, i vam carregar el P6!!

jo el consider-ho carregat!! i la setmana vinent descarregat!! els nervis ens van jugar una mala passada!!!

Moltes grĂ cies Moixis per haver vingut!!
Vosaltres tots bé?? ningú s'ha fet mal amb el 3?
Laureta
Turista

Entrades: 3
Membre des de: 22 juny 2008, 21:53

AnteriorSegĂĽent

Torna a: Actuacions i diades

Usuaris navegant en aquest fòrum: MSN [Bot] i 2 visitants