Dates de les actuacions i diades de les colles castelleres.

Entrada novaper cafè el 23 juny 2008, 12:35

Rdr ha escrit:Tenen el pilar, però aquest no està carregat, tot i que l'acoxador agafa cama l'anxaneta no la deix de la ma en cap moment. tot i això felicitar els castellers de lleida per aquesta gesta. El pròxim surt segur!!! :brindar:

Per un cop coincideixo amb tu, però no t'acostumis eh? :lol: :brindar:
Imatge

Orgull i honor micaco!
Escut de l’usuari
cafè
Casteller/a de puntals

Entrades: 1656
Membre des de: 13 maig 2008, 21:39
Ubicació: Badalona
Colla: Castellers de Badalona

Sponsor

Entrada novaper subjectiu! el 26 juny 2008, 00:53

frikilandi ha escrit:Torno a dir que el pilar de 6, sota el meu punt de vista, i objectivament, està CARREGAT.

Friki, com pots dir que el teu punt de vista és l'objectiu?? te'n adones que estas afirmant que el que tu dius va a missa? Et veig més ultra que friki.

Per mi el pilar no està carregat. No és purisme, es realitat. Pero si volen dir que es carregat endavant. Com si volen dir que la torre de vuit la tenen.
subjectiu!

Entrada novaper Canaula el 26 juny 2008, 16:01

doncs no, no a tenim, ni de bon tros! Tot i això m'agradaria que la tinguessim per refregar-te'la per la cara.
Teniu por? teniu enveja? que una altra colla tingui espectatives de creixer i de fer-vos competencia?
o potser que és que ara ens fan una mica més de cas que abans?

Au a fer la ma! Aquest diumenge ho tornarem a provar i si surt be i si no també!! Tranquils, ja donarem instruccións a l'enxaneta per que aixequi bé les mans.

Bon vent, salut i AMUNT!
Amunt!! sempre amunt!
Escut de l’usuari
Canaula
Casteller/a de manilles

Entrades: 607
Membre des de: 19 maig 2008, 22:19
Ubicació: C/ Lluís Besa 7, Darrera del nou Museu de Lleida
Colla: Castellers de Lleida

Entrada novaper Santes el 26 juny 2008, 16:19

Pel que he vist (tampoc es que sigui un expert en la matèria) aquest pilar potser no està carregat però es pot considerar carregat, ja que el moment dificil es quan es fa l'última motxilla, tant de pujada com de baixada, i si va aguantar la motxilla de pujada i es va trecar a la de baixada, ni que l'enxaneta fregués la ma amb l'aixecador es un pilar carregat.

El que si que es nota es un cert rebuig a que Castellers de Lleida puguin fer pilar de 6...
D'una sola forma, l'única i la lògica, lluitar...
Espatlla amb espatlla, lluitar!
Escut de l’usuari
Santes
Casteller/a de manilles

Entrades: 446
Membre des de: 21 maig 2008, 22:44
Ubicació: Pinya, pròximament folre (:P)

Entrada novaper cafè el 26 juny 2008, 16:41

Home, no se la resta, però com a mínim jo, quan senyalo que per mi no és carregat, no ho faig per reticències a que Castellers de Lleida puguin fer el Pde6. Tot el contrari, doncs sempre he admirat a Castellers de Lleida pels grans castells que fan i em va sorpendre que no el descarreguessin. Ara bé, ja dic, per mi, d'acord amb la normativa, no seria pilar carregat.

Canaula, ànims que diumenge el feu i el descarregueu! :ok:
Imatge

Orgull i honor micaco!
Escut de l’usuari
cafè
Casteller/a de puntals

Entrades: 1656
Membre des de: 13 maig 2008, 21:39
Ubicació: Badalona
Colla: Castellers de Badalona

Entrada novaper Lagartu el 26 juny 2008, 16:42

Estic am el de margeners, tecnicament segurament no estara carregat, pero el donaria per carregat, i tranquils castellers de lleida que segu que tard o dora arribara la descarregada ;)
UNA COLLA, UN POBLE, UN SENTIMENT

"Per una pinya que pugui respirar, renta't els peus si has de pujar!"
Escut de l’usuari
Lagartu
Casteller/a de pinya

Entrades: 134
Membre des de: 10 juny 2008, 10:13
Colla: Colla Jove de castellers de Sitges

Entrada novaper Canaula el 26 juny 2008, 17:06

El meu missatge no es en contesta dels que diuen que no és carregat, totes les opinions són acceptables.
Es per algunes que s'han anat dient per aqui i altres llocs, i sens dubte la anterior a la del meu missatge.
;)
Amunt!! sempre amunt!
Escut de l’usuari
Canaula
Casteller/a de manilles

Entrada novaper xesfi el 26 juny 2008, 19:09

Aqui, com tothom diu la seva..... :P

Jo desprès de mirar tots els videos i links que heu penjat, tb sóc dels que pensa que la fotofinish diu que no s'ha carregat :buf: :S

Però vaja, té tooooota la pinta que en veurem uns quants aquest any!!Felicitats LLeida :aplaudir: :aplaudir:

Aviam si naltrus ens posem les piles......i les faixes ben aviat :resar:
a Vilafranca, el vermell és molt més que un color.
Escut de l’usuari
xesfi
Casteller/a de manilles

Entrades: 325
Membre des de: 20 maig 2008, 17:43
Ubicació: Paris
Colla: Xicots de Vilafranca

Entrada novaper Canaula el 26 juny 2008, 19:23

Vosaltres vau ser dels pocs que el van aconseguir carregar l'any passat. Anims i a veure si el descarregueu aquest.

Salut!
Amunt!! sempre amunt!
Escut de l’usuari
Canaula
Casteller/a de manilles

Entrada novaper xesfi el 26 juny 2008, 19:35

Canaula ha escrit:Vosaltres vau ser dels pocs que el van aconseguir carregar l'any passat. Anims i a veure si el descarregueu aquest.

Salut!

La veritat que estic un pel desconectat sobre el nostre pilar d 6 (té, ara ho preguntaré xDDD) però que l'intenteu a inici de temporada, diu molt de com el teniu de preparat :ok:

Aquest any la temporada pinta molt animada, per tots costats!!!! :brindar:
a Vilafranca, el vermell és molt més que un color.
Escut de l’usuari
xesfi
Casteller/a de manilles

Entrades: 325
Membre des de: 20 maig 2008, 17:43
Ubicació: Paris
Colla: Xicots de Vilafranca

Entrada novaper frikilandi el 26 juny 2008, 23:07

Subjectiu:

jo no estic dient que el que digui jo, vagi a missa:

Jo estava ben posicionat en el moment que es feia l'aleta, i en el meu entendre (19 anys veient castells) i no dono aquesta dada per dir que tinc raó, sino pel que em sembla, des del primer moment, no he tingut cap dubte de que el pilar de 6, estava carregat. Hi erets tú al Mercadal??? el vas veure com jo en tot cas? jo estava al darrer cordó, mirant de perfil el pilar des de la part on hi son els dubtes.
Que sigui component dels Castellers de Lleida no vol dir que en un moment com aquest, primi més que m'el doni per carregat per gust i pels interessos de la meva colla a que no el consideri carregat per no ser coherent. Per diversos motius, un d'ells per ser qui som, i per altra banda, perque el dia abans el vem completar molt millor que el descarregat a la paeria, no em preocupa ara el que pensis tu.
Diga'm el que vulguis, insulta'm, diga'm ultra si vols...però el que m'has dit sobre que la torre de 8 no la tenim, quedes molt pitjor tú, menyspreant el nostre esforç, il.lusió i tots els adjectius que li vulguis posar a un intent tant important com un 2d8 folrat per nosaltres.

apa, una salutació cordial.
Escut de l’usuari
frikilandi
Casteller/a de pinya

Entrades: 126
Membre des de: 19 maig 2008, 23:22

Entrada novaper ieldosvasertorre el 26 juny 2008, 23:13

Aviam, sembla que la polèmica s'està allargant massa, jo personalment crec que no està carregat, però tanseval si no "val" aquest, valdran la mitja dotzena que faran al llarg de la temporada.

Només una puntualització friky.

Es veu millor des d'allà, amb l'eufòria, el treball, la tensió, sense fixa-te en el més petitt detall que és si l'anxaneta deixa anar-se de mans o no. O vist 50 vegades repetit amb una camara d'aprop?

Mira els tornejos de tennis, fan servir l'ull de falcó perquè l'humà ens juga males pasades :nose:
Escut de l’usuari
ieldosvasertorre
Casteller/a de manilles

Entrades: 456
Membre des de: 10 maig 2008, 09:48

Entrada novaper eloi el 27 juny 2008, 09:23

Això em recorda al típic Barça-Madrid amb el penal sospitós al minut 90
Imatge
Escut de l’usuari
eloi
Casteller/a de manilles

Entrades: 414