per frikilandi el 26 juny 2008, 23:07
Subjectiu:
jo no estic dient que el que digui jo, vagi a missa:
Jo estava ben posicionat en el moment que es feia l'aleta, i en el meu entendre (19 anys veient castells) i no dono aquesta dada per dir que tinc raó, sino pel que em sembla, des del primer moment, no he tingut cap dubte de que el pilar de 6, estava carregat. Hi erets tú al Mercadal??? el vas veure com jo en tot cas? jo estava al darrer cordó, mirant de perfil el pilar des de la part on hi son els dubtes.
Que sigui component dels Castellers de Lleida no vol dir que en un moment com aquest, primi més que m'el doni per carregat per gust i pels interessos de la meva colla a que no el consideri carregat per no ser coherent. Per diversos motius, un d'ells per ser qui som, i per altra banda, perque el dia abans el vem completar molt millor que el descarregat a la paeria, no em preocupa ara el que pensis tu.
Diga'm el que vulguis, insulta'm, diga'm ultra si vols...però el que m'has dit sobre que la torre de 8 no la tenim, quedes molt pitjor tú, menyspreant el nostre esforç, il.lusió i tots els adjectius que li vulguis posar a un intent tant important com un 2d8 folrat per nosaltres.
apa, una salutació cordial.